کسب درآمد با Affiliation افیلیشن

آموزش کسب درآمد با Affiliation افیلیشن

کسب درآمد با Affiliation افیلیشن یا همکاری در فروش یکی از شیوه های کسب درآمد از اینترنت است. البته درباره واژه Affiliation افیلیشن در زبان فارسی اتفاق نظر وجود ندارد عده آن را وابستگی سازمان معنا می کنند و بیشتر در مقالات علمی دانشگاهی مدنظزشان است . معمولاً در هنگام ثبت‌نام در یک مجله به‌عنوان نویسندۀ مسئول و یا در بخش معرفی نویسندگان مقاله در صفحۀ Title page مقاله، Affiliation نویسندگان موردنیاز است. Affiliation وابستگی سازمانی نویسندگان را مشخص می‌کند. برای مثال Affiliation یک استاد از دانشکدۀ مهندسی شیمی دانشگاه تهران بدین شکل خواهد بود:

School of Chemical Engineering, College of Engineering, University of Tehran, Tehran, Iran.

تعریف Affiliation افیلیشن در کسب درآمد

اگرچه این واژه آن را معنای وابستگی سازمانی را برایش متصور هستند ولی در تجارت و مارکتینگ بیشتر کاربرد بازاریابی رابطه ای، بازاریابی مشارکتی و … را دارد.  مساله کلی این است که شما برای دیگران تبلیغ می‌کنید و در ازای فروش کالا یا خدمات آنها، درصد می‌گیرید. من واژه Affiliation افیلیشن را به معنای همکاری در فروش و اخذ پورسانت بابت فروش می دانم. معادل دقیق آن همکاری در فروش کالا و خدمات است.برای اطلاعات بیشتر درباره همکاری در فروش نگاه کنید به:

کسب درآمد اینترنتی با سیستم های همکاری در فروش

مثال واقعی از کسب درآمد با Affiliation افیلیشن

مثلا فرض کنید یک وب‌سایت، بسته‌های آموزشی خاصی می‌فروشد و بخشی برای فروش مشارکتی یا affiliation هم دارد. شما در آن بخش عضو می‌شوید. یک لینک یا بنر تبلیغاتی به شما داده می‌شود. شما آن لینک یا بنر را در وب‌سایت، وبلاگ، داخل ایمیل، خبرنامه، کانال تلگرام یا اینستاگرام، بین پاراگراف‌های مقالات وب‌سایت و … قرار می‌دهید و دیگران را تشویق به خرید آن محصول یا کالا می‌کنید. اگر کسی با کلیک روی لینک یا بنر شما، از آن وب‌سایت خریدی بکند، درصدی به حساب شما واریز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شناخت سایت اسکم یا کلاهبردار

بنابراین اگر وب‌سایت، وبلاگ، کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام یا هر رسانه آنلاین و پربیننده‌ی دیگری دارید، بک راه کسب درآمد آن است که در فروش محصولات و خدمات شرکت‌های دیگر مشارکت کنید.

بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌های پربیننده، به‌ویژه آن‌ها که وب‌سایت‌هایی برای بررسی و تحلیل تخصصی دارند، از این روش کسب درآمد می‌کنند. مثلاً شخصی که در کار طراحی وب‌سایت یا تحلیل خدمات هاستینگ است، می‌تواند affiliate شرکت‌های مختلف هاستینگ شود و با ارجاع دادن افراد به آن سایت‌ها، درآمد کسب کند.

در ایران هم سایت‌های زیادی از این روش استفاده می‌کنند تا محصولات خود را بیشتر بفروشند. این بار اگر وارد وب‌سایتی شدید، به این مسئله دقت کنید که آیا آن وب‌سایت بخشی به نام «کسب درآمد با ما، کسب درآمد از طریق ما، بازاریابی برای ما» و … دارد؟

با عضویت رایگان در چنین بخش‌هایی و تبلیغ برای سایت‌های دیگر، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

نکات مهم در کسب درآمد با Affiliation افیلیشن

۱- مردم از دیدن وب‌سایت‌هایی که بمباران تبلیغاتی می‌کنند خوششان نمی‌آید. در تبلیغات، اعتدال را رعایت کنید. گوگل هم به وب‌سایت‌هایی که فقط با هدف نمایش تبلیغ فعالیت می‌کنند میانه خوبی ندارد و به آن‌ها نمره منفی می‌دهد.

۲- سعی کنید فقط درزمینه‌هایی تبلیغ بگذارید که مرتبط با کسب و کار شماست.

۳- شما نمی‌توانید روی درآمد تبلیغاتی حسابی باز کنید، مگر آن که ابتدا وب‌سایت خود را پربازدید کرده باشید.

۴- وب‌سایت‌های زیادی هستند که با آب و تاب و تبلیغات دروغین فراوان شما را تشویق می‌کنند که از برنامه‌های کسب درآمد با Affiliation افیلیشن آنها استفاده کنید. توصیه می‌کنم فقط با شرکت‌های معتبر در این زمینه همکاری کنید. گول افرادی را که قول ثروت‌های بادآورده و سریع می‌دهند نخورید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از سایت پاپ آندرنت

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.