کسب درآمد در طول سال

کسب درآمد در طول سال

شاید برایتان سوال باشد که کسب درآمد در طول سال امکان پذیر است یا نه ؟ البته اگر برنامه و استراتژی کسب درآمد داشته باشید همیشه و در هر زمانی می توان پول در آورد. فصول و ماه و روز برایتان معنا ندارد حالا دانش آموز باشید یا دانشجو .مهم این است که از اوقات خود به نحو احسن استفاده کنید . برای نمونه ما فصل تابستان را مثال می اوریم و شما می توانید به سایر فصول و ماههای سال تعمیم دهید و استفاده لازم را ببرید.
نگاه کارآفرینی داشتن از هر چیزی می توان کسب درآمد کرد و یا ایجاد شغل و کاسبی راه انداخت. کاسب کارآفرین هر کاری را تبدیل به فعالیت اقتصادی می کند.

کسب درآمد در طول سال ، فصل تابستان

فصل تابستان فصل اتمام تحصیل و به نظر عده ای فرصت مناسبی برای تفریح و سفر است اما گروهی می توانند از این فرصت مناسب به بهترین نحو استفاده کنند . شیوه کسب درآمد در این فصل سال زیاد است که برخی از آنها را در ادامه میاورم . البته شاید جالب و جذاب نباشد ولی برای کسی که به فکر درآمدزایی هست کاربردی و عملی است.
۱- نویسندگی برای سایت های و وبلاگ ها
از جمله بهترین کار هایی که برای کسب درآمد در طول سال از جماله تابستان می توانید انجام دهید نویسندگی هست اینکار خیلی راحت تر از کار های دیگر است و آموزش خاصی ندارد میتوانید برید به انجمن های مخصوص وبمستر ها و بگوید  من میخواهم ۳ ماه تابستون رو نویسندگی کنم بعد یکی میاد و حقوق و وظیفه شما رو میگه و راهنمایی های بعد رو خودش بهتون میدهد.

۲- فروش کتاب و وسایل سال گذشته و قدیمی

حتما شما هم وسایلی دارید که دیگر کهنه شده اند و یا اینکه اگر به مدرسه یا دانشگاه میرفتید حتما کتاب یا وسیله آموزشی دیگری دارید که دیگر کهنه شده اند شما می توانید این وسایل را در سایت های خرید و فروش رایگان مثل ایسام و شیپور که در تلوزیون حتما تبلیغاشان را دیده اید به فروش بزارید و حتما افرادی هستند که در سال بعد یا تابستان به این وسایل نیاز داشته باشند. فروش وسایل قدیمی و دست دوم را در طول سال می توانید انجام دهید.

۳-استفاده از استعداد و توانایی هایتان

اگر شما توانایی طراحی بنر یا کار های فتوشاپی، طراحی سایت . یا توانیی های دیگر در زمینه کامپیوتر و اینترنت  دارید میتوانید یک سایت درست کرده و مشخصات و قیمت ها را بنویسید یا وارد گروهی که مشتری زیاد دارند شوید. و این خدمات و توانایی را در طول سال ارائه دهید.

نکته مهم درباره کسب درآمد در طول سال  :

از هر موقعیت و شرایطی در هر موقع سال می توانید استفاده کنید یک مثال از ماهی عید نوروز می زنم ، پسر بچه ای را در شهر مشهد می شناسم که یکی از دوستانم درباره کسب و کارش برایم تعریف می کرد . این پسر بچه یکی دو  ماه قبل از عید نوروز تخم ماهی می خرید و برای ماهی عید نوروز پرورش می داد و سود بالایی داشت . سال قبل از فروش ماهی رنگی سر سفره هفت سین،  ۹ میلیون تومان سود خالص داشت . کسب و کار و ایده یعنی این  و کارآفرین خلاق به این می گوین
می توان از ساده ترین روش ها پول های کلان و سودهای بزرگ دریافت کرد. به سادگی می توان کارآفرین  کرد.
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  برنامه برای کسب درآمد اینترنتی

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.