کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

شاید عنوان کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه مناسب مردی که بدون هیچ سرمایه اولیه ای میلیاردر باشد زیاد مناسب نباشد و بهتر بود از کسب درآمد میلیاردی از هیچ استفاده می کردم شاید این دو عنوان مثل هم باشد . در هر حال قصد دارم تا در سایت پول یابی بر اساس مشاهده و تجریبه کسب شده، داستان و شیوه کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه یک مرد مبتکر و پرتلاش را بگویم.

اصل داستان کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

برای کاری به یکی از مدارس حومه بجنورد رفتم  سرگرم صحبت با مدیر مدرسه بودم که دیدم پیرمردی هفتاد و اندی سال سن با دختر بچه ای خردسال وارد مدرسه شد. با ورودش مدیر مدرسه به استقبالش رفت و بعد از احوال پرسی، با هم گردشی در فضای مدرسه و کلاس ها کردند و در آخر هم پیرمرد در جمع بچه های مدرسه چند کلمه حرف زد و به چند شاگرد ممتاز جایزه داد . از همان اول با توجه به رفتار بچه ها و معلمان و مدیر مدرسه برایم جای سوال این پیرمرد کی هست؟ برای همین تا پایان مراسم ماندم تا پیگیر قضیه شوم. بالاخره فهمیدم این پیرمرد سازنده این مدرسه است و حالا برایم جای سوال که این پیرمرد خیر اهل کجاست؟

 کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

دنبال فرصتی بودم تا با پیرمرد سر صحبت را باز کنم وقتی وارد دفتر مدیر برای بار دوم بود بلافاصله سوال های پشت سر هم خودم را پرسیدم پیرمرد که اشتیاق مرا دید گفت با خوردن یک استکان چای داستان زندگیم را تعریف می کنم من منظورم چیز دیگری بود ولی اون قصد داشت داستان زندگیش را بگوید خوب این که بهتر است . پیرمرد با این جمله شروع کرد وقتی هفت ساله بودم پدر و مادرم را در حادثه ای از دست دادم هیچ کسی را نداشتم و سرپرست و قیم من بعد از بالا کشیدن اموال پدری من در سن یازده سالگی مرا بیرون انداخت هیچ پناهگاهی نداشتم تنهای تنها.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با هوای تازه

مجبور بودم برای سیر کردن شکمم کار کنم ولی کی به یک بچه یازده سال کار می داد داخل شهر نمی شد کاری کرد تصمیم گرفتم به روستاهای اطراف بروم . در یکی از باغات کشاورزی را دیدم که مشغول جمع آوری باغ سیب است بهش گفتم اگر کمکت کنم مزد می دهی؟ قبول کرد من اون روز کامل کار کردم و کشاورز گفت پول همراهم ندارم و به جای مزد یک جعبه سیب به من داد ولی من با این جعبه چه کار می کردم و از اینجا بود که جرقه کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه در ذهنم جرقه زد.

آغاژ کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

پیر مرد در ادامه داستان زندگیش گفت: یک جعبه سیب را یا باید خودم می خوردم یا می فروختم تصمیم گرفتم در مسیر حرکت زائران مشهد به شمال سیب را بفروشم و اتفاقا در کمتر دو سه ساعت فروخته شد. فردا  با پول فروش سیب ، یک جعبه و نصف سیب خریدم و تا ظهر نشده فروختم و با سودش دو جعبه سیب خریدم و بعد از ظهر فروختم کم کم محصولات باغی دیگر را هم اضافه کردم و این کار را در طول سال ادامه دادم .

شیوه کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

پیر مرد تا سه چهار سال فروش در مسیر جاده مشهد شمال را ادامه داد و در پانزده شانزده سالگی یک دکه برای خودش ایجاد کرد کارش چنان توسعه پیدا کرد که در بیست سالگی بار میوه برای میدان تره بار شمال و تهران و مشهد می فرستاد زمانی که ازدواج می کرد ده باب مغازه در داخل مشهد خریده بود و چندین مغازه در میدان میوه و تره بار شهرهای مختلف ایران داشت کم کم کارش به صادرات به کشور شوروی سابق کشید و در کار صادرات موفق شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

طی شصت و اندی سال فعالیت اقتصادی، سرمایه اش از چندین و چند میلیارد گذشت و صاحب کارخانه بزرگ و چند شرکت تجاری معتبر است .

چون همیشه آرزوی درس خواندن و مدرسه رفتن را داشت قسمتی از ثروتش را صرف مدرسه سازی کرده و شروع به ساخت مدارس متعدد در شهرهای مختلف به ویژه مناطق محروم کرد.

سخن پایانی کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه

پس کسب درآمد میلیاردی بدون سرمایه و با دست خالی هم امکان پذیر است کاری که این پیرمرد خیر و پرتلاش انجام داد. سخت است ولی او با یک جعبه سیب شروع کرد و الان صاحب چند کارخانه و شرکت و مغازه و املاک و… است . می شود منتهی با جدیت فراوان.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.