اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت

اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت

اگر بخواهیم  اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت را فهرست کنیم می توان در دو مقوله : اشتباه در طراحی سایت و اشتباه در محتوا  نام برد . بیشتر مدیران سایت های کسب درآمد از اینترنت اعم از فروشگاه ، تبلیغاتی و….تصور می کنند که بهترین تصمیم را درباره سایت گرفتند در حالی که واقعیت چیز دیگر را می گوید.

اصل ساده و بدیهی تمام سایت ها از جمله سایت های کسب درآمد از اینترنت این است که  جلب رضایت مشتری هدف اصلی باشد اصلی بدهی که مدنظر نیست و اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت از اینجا نشات می گیرد.

اگر اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت رفع نشود موجب نفرت و خروج کاربر و ریزش ورودیهای سایت و در نهایت ضرر جبران ناپذیر در کسب و کار اینترنتی برای وبسایت می شود.

 

مهمترین اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت

۱- پخش موسیقی زمان ورود کاربران به وب‌سایت

دلیلی برای پخش موسیقی در سایت وجود ندارد.هیچ چیز آزار دهنده‌تر از این نیست که برای پیدا کردن محتوا و خرید کالای مورد نظر خود، وارد وب‌سایت بشوید و همزمان با ورود  یک موسیقی ناهنجار پخش شود.

۲-صفحه ناقص “تماس با ما”

برای داشتن صفحه “تماس با ما” خوب، باید طوری صفحه را طراحی کنید تا کاربر برای بدست آوردن آدرس ایمیل شما، نیازی به جست‌وجو در بالا و پایین صفحه پیدا نکند. کانال ها و راههای ارتباطی باید شفاف ، در دسترس  و مطمئن باشد  و کاربر پس از خرید و یا در صورت داشتن سوال به راحتی ارتباط برقرار کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  امکان کسب درآمد زیاد از اینترنت (شغل میلیونی آنلاین)

۳- قرار ندادن لینک شبکه های اجتماعی

امروزه قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر باعث بوجود آمدن اعتماد بین مدیران سایت و کاربرانتان می‌شود. بحث اعتماد را کنار بگذاریم، این لینک‌ها به شدت در میزان درگیری مخاطبان شما در فضای رسانه‌ای کمپانی تان، تاثیر مثبت می‌گذارد.

۴- نداشتن نسخه موبایل

میزان ورودی و استفاده از موبایل به اندازه زیاد شده است که واکنش گرا بودن سایت ها یک ملاک و مزیت خاص محسوب می شود. اکثر مردم در تمام نقاط دنیا برای خرید و یا کسب اطلاعات اقتصادی  ممکن است با موبایل و تبلت به سراغ وبسایت‌های دارای محتوای اقتصادی، فروشگاهی و یا کسب درآمد بروند.نداشتن نسخه موبایل باعث افت ترافیک شما و لطمه جدی به کسب و کارت اینترنتیخواهد شد.

۵- استفاده از عکس های تکراری

استفاده از عکس  های تکراری اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت می باشد. استفاده از عکس بسیار مفید و تاثیر گذار هست، منتهی استفاده از عکس و تصویر واقعی که خود شما تولید کرده‌اید بسیار موثر هست.

۶- استفاده از تبلیغات پاپ آپ

یکی از منفورترین روش های کسب درآمد و تبلیغات، استفاده از پاپ اپ هست که باعث کاهش ترافیک وبسایت شما خواهد شد.

۷- عدم هماهنگی محتوایی تیتر و متن

از اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت هم خوانی عنوان و متن  ارسال هاست تیتر پستی که تعیین می‌کنید در جستجو کاربران تاثیر دارد و زمانی که کاربری با تیتر شما وارد وبسایت میشوند و با متنی که با تیتر مرتبت نیست رو به رو میشود، قطعا اخرین بار است که وارد وبسایت شما شده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو روش ساده کسب درآمد میلیاردی از تلگرام

اشتباه سایت های کسب درآمد از اینترنت

البته موارد دیگر هم مثل قالب نامنسب ، استفاده از ابزارها و رنگ های نامناسب ، شلوغی زیاد سایت و…  که روی رفتار مخاطب نسبت به وب‌سایت تاثیر می‌گذارند و باید در نظر داشته باشید که با رعایت آنها می‌توانید شرایط بهتری برای آنها ایجاد کنید.

اگر هدف کسب درآمد از اینترنت و  سوددهی بالاست باید به نیاز و خواسته مشتری احترام بگذاریم.

 

مطالب منشابه :

اشتباهات ایمیلی کسب درآمد

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.