امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت

امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت

مهم ترین سوال کاربران و بازدیدکنندگان سایت پول یابی از ما این است که امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت وجود دارد آیا واقعا می توان کسب درآمد دائمی و همیشگی داشت؟ چطور امکان کسب درآمد میلیونی ممکن است؟

قبل از پاسخ به سوال امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت، باید بگویم که در چند سال اخیر به دلایلی توجه به کسب و کار اینترنتی زیاد شده و افراد زیادی مشتاق کسب درآمد از اینترنت و یا راه اندازی و یا معرفی کسب و کارشان در اینترنت می باشند. این عامل موجب شده تا عده ای سودجو شروع به کلاهبرداری و سواستفاده از نیاز بازار و مشتریان کنند. لذا بازار دروغ و حقه بازی هم باز و پر رونق شده است که باید مواظب بود.

شیوه کلاهبرداری با کسب درآمد میلیونی از اینترنت

معمولا کلاهبرداران به دنبال شگردهایی برای جذب مشتری هستند چون مشتری نیاز دارد لذا با فریب و دغل تلاش می کنند تا پکیچ و یا مجموعه های بی ارزش کسب درآمد از اینترنت را با قیمت های گزاف به خریدار بفروشند در واقع اینها برای خودشان با این کالاهای بی ارزش کسب درآمد میلیونی رقم می زنند. حتی کلاهبرداران هم می دانند که با ترفندهایی می توان کسب درآمد بالا از اینترنت داشت و این طنز تلخی است.

اگر به دنبال آگاهی از کسب درآمد از اینترنت هستید و یا می خواهید امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت را تجربه کنید دور این دروغ گویان و فریبکاران را خط بکشید و معقول و منطقی وارد بازار کسب و کار اینترنتی شوید. در مورد امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت باید بگویم که دو شیوه وجود دارد:

۱- عده ای هستند که با برنامه و هدف کار می کنند و نه تنها درآمد میلیونی که بسیار فراتر از آن رفته و درآمد میلیاردی دارند و کاملا هم موفق هستند.

۲- عده ای هستند که کسب و کارهایی در اینترنت ایجاد کردند و در کارشان کاملا شکست خوردند.

در اینجا قصد دارم تا امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت را با توجه به شواهد و دلایل مختلف ثابت یا رد کنم.

 امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت راست یا دروغ؟

جواب به این سوال را کمی بالاتر دادم . فروشگاهها و سایتهایی هستند که واقعا کسب درآمد میلیونی را تجربه کردند برای نمونه می توان فروشگاه دیجی کالا را مثال زد که درآمد بسیار بالایی دارد و فروش روزانه اش از مرز یک میلیارد تومان گذشته است و از این نوع فروشگاهها ایرانی فراوان هستند و یا از نمونه های خارجی می توان به گوگل و فروشگاه آمازون اشاره کرده که غول های درآمد زایی و کسب پول جهان هستند.

البته شاید کسانی بگویند که مثلا اینها فرق دارند و خاص هستند و نمی شود مانند آنها بود. آیا نمونه های دیگری هم وجود دارد که امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت را تجربه کردند؟ در جواب باید بگویم از این نوع کم نیستند مثلا سایت کافه بازار که یک مارکت اپلیکیشن موبایلی است در یک  نوروز بیش از ۳ میلیارد فروش داشته است و تا کنون بیش از ۶۰ میلیارد تومان درآمد برای توسعه دهندگانی اپلیکیشن های خود ، که درون کافه بازار گذاشته اند داشته است.

با این نمونه ها که ذکر شد و در دنیای اینترنت کم هم نیستند آیا باز می توان ادعا کرد که امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت واقعی نیست؟

امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت با وجود غول های اینترنتی؟

حالا این سوال پیش می آید با وجود این بزرگان و غول های بزرگ که الان دارای قدرت و ثروت فراوان شدند و متخصصان بزرگی را در اختیار دارند و بازار را کاملا قبضه کردند، امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت وجود دارد؟

در جواب این دوستان باید بگویم شما بالاخره باید از یک جایی شروع کنید این غول های بزرگ هم زمانی از صفر شروع کردند و هرگز نباید ناامید شد زمانی که یاهو غول بزرگ اینترنت جهان بود و همه چیز را در اختیار داشت گوگل با تلاش زیاد و علیرغم سرمایه محدود آن را پشت سر گذاشت و خود الان دنیای اینترنت را قبضه کرده است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تحلیل رقبا در کسب درآمد اینترنتی

با وجود سایتها و فروشگاههای بزرگ در ایران ، خیلی از سایتها و فروشگاهها هستند که به قول معروف با چراغ خاموش در حال کسب درآمد از اینترنت بوده و درآمدی هایی بین بیست تا صد میلیون دارند و کسی هم خبر ندارد. شیوه این نوع سایتها بسیار ساده است بر روی محصولات خاص و با هدف جذب مشتریان ویژه و شناخت بازار هدف ، محصولات مرتبط را می فروشند.

به طور کلی بازار کسب و کار اینترنتی اینقدر وسیع و متنوع است که هر کس با هر ایده مناسب و خوبی می تواند پول در بیارد مثلا می توانید با بازاریابی محتوا و استراتژی خاصی که در بازاریابی اینترنتی اتخاذ می کنید کسب درآمد کنید.

 امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت برای همه وجود دارد؟

امکان کسب درآمد از اینترنت برای هر کسی با هر ایده و شغلی فراهم است و می تواند با آن کسب درآمد میلیونی یا میلیاردی را تجربه کند و این خیال پردازی نیست به شرطی که علاقمندی ، ایده مناسب و پشتکار و برنامه آن را داشته باشد . صرف ایجاد سایت و تلاش یکی دو ماهه نمی تواند منجر به کسب درآمد بالا شود. یکی از مشخصات کسب درآمد از اینترنت داشتن حوصله در کار است چون کسب درآمد از اینترنت زمانبر بوده و نیاز است که این جدیت را در طی ماهها و حتی سالها داشت تا به نتیجه مورد نظر دست یافت.

تجربه کسب درآمد میلیونی از اینترنت

همان طور که پیش تر گفتم امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت برای همه وجود دارد منتهی نیاز به زمان دارد . خودم در آغاز یک سایت بزرگ فروشگاهی زدم ولی با موفقیت همراه نبود و سرانجام تعطیل کردم در ادامه یک فروم بزرگ زدم و اتفاقا رشد بسیار خوبی داشت و جزو سایتهای پربازدید ایران شد ولی در کسب درآمد از آن موفق نبودم و عملا خرج روی دستم می گذاشت و در نهایت مجبور شدم بفروشم .
وقتی برای فروش انجمن اقدام کردم کلی مشتری پیدا شد و بر سر خرید بینشان دعوا شد و سرانجام صاحب یک فروشگاه آن را خرید و شروع به کسب درآمد بالا و میلیونی از آن کرد. در این زمان بود که من متوجه اشتباه بزرگ خودم شدم ولی چه فایده دیگر فروم را از دست داده بودم.
من شیوه کار و کسب درآمد از فروم به آن بزرگی و پربازدید را بلد نبودم در واقع اصول کسب و کار اینترنتی را نمی دانستم . پس از فروش انجمن عشق و علاقه من کم نشد . معتقدم، کسب درآمد از اینترنت نیازمند صبر و حوصله، تلاش و پشتکار، علاقه، سرمایه کافی و از همه مهمتر راهنما و دانستن اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.
با مطالعه یک ساله اقدام به ساخت چهار وبلاگ کردم و این بار با برنامه وارد شدم و با چند ترفند ساده و بسیار دو دستی، از هر کدام از وبلاگهایم شروع به کسب درآمد کردم فقط از یکی از وبلاگهایم ماهی بین دو تا سه میلیون درآمد داشتم و اصلا هیچ هزینه ای هم نمی کردم نکته جالب اینکه پنج شش ماه اول شبانه روز روی محتوای وبلاگم کار کردم و بعد از آن کنار ایستادم و شروع به شمردن پول ها کردم. (آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ )

امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت با علم لازم

هر کسی که علاقمند به راه اندازی به کسب درآمد از اینترنت است باید آشنایی و مطالعه کامل به بازار و نیاز مشتری و همچنین مدیریت و سایتداری داشته باشد. تلاش کند تا بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرد و از روش های نوین بازاریابی اینترنتی و فروش کالا و خدمات و همچنین شیوه فعالیت در شبکه های اجتماعی به ویژه پیام رسان تلگرام اطلاع پیدا کند.

البته راه اندازی کسب درآمد از اینترنت در آغاز زیاد هزینه ندارد و با کمتر از دویست هزار تومان می توان سایت را راه اندازی و محصولات و خدمات را در آن قرار داد. در واقع شروع کسب درآمد از اینترنت بسیار ساده می باشد.اما فقط راه اندازی امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت را به همراه ندارد باید تلاش و جدیت داشت و حوصله به خرج داد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای تبلیغات اینترنتی

راه اندازی و امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت

این سوال وجود دارد که برای شروع کسب درآمد از اینترنت باید از کجا و به چه شیوه ای اقدام کرد؟ در جواب باید گفتم که امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت به دو شیوه میسر است:

۱- راه اندازی کسب و کار اینترنتی که نیاز به تخصص و علم بالا دارد و در واقع افراد از طریق فروش تخصص و کار حرفه ای خود کسب درآمد می کنند مثل طراحی سایت و قالب ، سئو .

۲- راه اندازی کسب درامد از طریق ارائه ایده و امکانات جدید مثل اپلیکیشن اسنپ .

این دو کسب و کار در شیوه اجرا با هم تفاوتهایی دارند در کسب و کار نوع اول سرمایه کمتری لازم است و به جایش علم و تخصص حرف اول را می زند و در نوع دوم سرمایه بیشتر نیاز می باشد.

شرط موفقیت در هر دو شیوه بالا علاقه و شناخت است در صورت نبودن علاقه و شناخت کافی همان بهتر که کسب و کار اینترنتی را شروع نکنید چون تجربه ثابت کرده است که به شکست منجر می شود و وقت ، انرژی و سرمایه تان به هدر می رود.

اگر هم در شما علاقه و اشتیاق به ایجاد و راه اندازی کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، در این کار عجله نکنید و قبل از هر چیز تحقیق و مطالعه کافی روی موضوعی که قصد فعالیت در آن را دارید داشته باشید و با علم کامل اقدام کنید.

احتمال شکست در کسب درآمد از اینترنت

در هر کاری احتمال شکست و حتی ورشکستی کامل علیرغم هزینه زیاد و صرف وقت زیاد وجود دارد . کسب و کارهای اینترنتی زیادی هستند که با وجود سرمایه هنگفت، تبلیغات فراوان و سابقه چند ساله نتوانستند موفق شوند و شکست خوردند. حتما نام سایت ۵۰۴۰ را شنیده اید؟ چقدر هزینه و تبلیغات میلیاردی کرد ولی نتوانست بازار را در دست بگیرد . هدف اصلی این سایت اول شدن در کسب درآمد و قبضه کردن بازار اینترنتی بود و  با وجود صرف هزینه های میلیاردی شکست خورد . مجموعه هزینه هایی که برای تبلیغات خود در تلویزیون و تبلیغات میدانی انجام داده بود همه اش به هدر رفت و هیچ برگشت سرمایه ای نداشت.

زمانی که کسب و کار کوچک را به عنوان یک کار آفرین اینترنتی ایجاد می کنید شاید هزینه های زیادی برای راه اندازی آن متقبل نشوید. ممکن است یک الی دو سال هم وقت خود را صرف آن کرده باشید ولی به این معنی نیست که تمام زندگی خود را در این مدت صرف آن کردید. اگر موفقیت به دست بیاورید عالی است ولی اگر شکست بخورید چیز زیادی را از دست نخواهید داد بلکه تجربه و اطلاعات زیادی را در زمینه کاری خود کسب کرده اید.

این شکست می تواند تجربه خوبی برای کسب و کار آینده شما باشد چون کسب و کار اینترنتی در هر شرایطی نیازمند مطالعه و تولید کردن محتوا است.

توصیه درباره امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت

هر کاری که با برنامه و مطالعه همراه باشد احتمال موفقیت در آن زیاد است و امکان کسب درآمد میلیونی از اینترنت از این قاعده مستثنی نیست.  البته خیلی ساده و راحت نیست ولی محال و غیر ممکن هم نیست.

هر کاری برای انجام دادن نیاز به اسباب و لوازم خودش دارد . کسب درآمد میلیونی از اینترنت نیازمند موارد زیادی است که باید به هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید. آن وقت است که کسب درآمد از اینترنت برای شما خیلی راحت و لذت بخش می شود.(ویژگی کسب درآمد اینترنتی )

توصیه می شود که هر ایده و یا برنامه ای در کسب درآمد از اینترنت دارید برای عملی کردن آن اقدام کنید و هرگز از شکست نترسید. مهم این است که ایده و علاقه خود را با مطالعه و حوصله اجرایی کردید و اگر کسب درآمد از اینترنت شما موفق شد که بسیار عالی است و اگر شکست خوردید حداقل حسرت آن را یک عمر با خود نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

2 دیدگاه

  1. خوبه ولی من امتحان نکردم انشاء اللاه که برای من هم خوب باشد

    • سایت پول یابی

      کسب درآمد از اینترنت به عنوان یک شغل پردرآمد در جهان مورد توجه است و مشاغل فراوانی و متنوعی را شامل می شود دنیایی از کار و شیوه درآمد بالا در آن است. امیدوارم شما هم بتوانید کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.