ایده های ساده پولساز

با کمی تحقیق و پژوهش در مشاغل و کسب و کارهای اطراف  خودتان، می توانید ایده های ساده پولساز زیادی را شناسایی کنید . ایده های تاب اجرا نشده و حتی ایده های مسخره پولساز هم اگر درست به آنها نگاه شده و اجرایی شود چه بسا که به ایده های خلاقانه در جهان تبدیل شوند. لذا نباید فقط به دنبال ایده های تاب اقتصادی بود چون هر ایده ای هر چند کوچک هم می تواند تبدیل به ایده های پولساز میلیاردی شود، البته اگر بخواهید و تلاش کنید.

خیلی از ایده های کسب و کار امروزی مثل ایده های پولساز میلیاردی که زیاد معروف هستند شاید در زمان شروع ، ایده ای بی ارزش و با امکان موفقیت پایین تصور می شد. در این مقاله سایت پول یابی تلاش شده تا ایده های ساده پولساز در ایران فهرست شود، امیدوارم مورد توجه جویندگان کار و کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی قرار گیرد.

ایده های ساده پولساز

اگر به دنبال روش های آسان کسب درآمد اینترنتی هستید و یا به دنبال پول درآوردن راحت از طریق کسب و کارهای واقعی می باشید می توانید با یافتن یک ایده خوب و پولساز ، آن را اجرایی کنید. البته یافتن ایده خوب و متناسب با علاقه و تخصص که پولساز هم باشد کار زیاد راحتی نیست و باید برای کشف این ایده تلاش لازم را بکنید.

یکی از ساده ترین و بهترین راه‌های کنترل امور مالی‌ و خارج شدن از قرض این است که کسب درآمد بیشتری داشته باشید ، برای افزایش کسب درآمد اینترنتی و یا واقعی باید به دنبال ایده های ساده پولساز باشید. این ایده ها را می توانید به عنوان شغل اصلی و یا جانبی در نظر بگیرید و انجام دهید.

شغل دوم یا کسب درآمد جانبی برای بعضی از افراد یک گزینه محسوب نمی شود. اما حقیقت این است که ممکن است کارفرما و رئیس شما مایل نباشد و یا نتواند که حقوق شما را افزایش چشمگیری دهد و یا محدودیت هایی مثل، والدین خانه‌نشین، از کار افتاده و یا معلولی داشته باشید که نمی‌توانید کار تمام وقت داشته باشند. در این حالت چه کار باید کرد؟

واقعیت بیرونی این است که، چه به افزایش و یا جایگزینی درآمد خود نیاز داشته باشید یا نه، فرصت‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید انجام دهید. بیشتر این ایده های پولساز را می توانید در خانه راه اندازی کنید اگرچه در بیرون خانه هم بعضی از آنها را باید و یا می توانید اجرایی کنید.

ضرورت توجه به ایده های پولساز جانبی

قبل از پرداختن به فهرست ایده های ساده پولساز ، به این نکته توجه کنید که، شاید بسیاری از این ایده ها شما را به ثروت کلان نرسانند، ولی وقتی آن‌ها را در کنار هم انجام دهید، قطعا می‌تواند بر درآمد ماهیانه‌ و میزان کسب درآمدتان تاثیر مثبت زیادی بگذارد.

شاید به نظر برخی ، ایده های پولساز برای کسب و کار اینترنتی و یا غیر اینترنتی جانبی چندان جالب نباشد ولی هیچ چیزی بهتر از این نیست که رئیس و آقای خودتان باشید. این‌که بدانید چه کسب و کاری را علاقه دارید و چگونه باید آن را شروع کنید می‌تواند برای شما چالش به همراه داشته باشد، وجود همین چالش های جذاب است که کار را شیرین می کند.

بسیاری از این ایده های ساده پولساز که در ادامه معرفی می شوند، این فرصت و امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از سرگرمی‌ها ، سلیقه ها و استعدادهایتان به درستی و هدفمند استفاده کنید و آن‌ها را به راهی برای کسب درآمد اینترنتی و یا واقعی تبدیل کنید.

نکته آخر اینکه ممکن است که برخی از این‌ مشاغل و کسب و کارها نیازمند مجوز کسب و کار باشند، پس قبل از هر اقدامی، قوانین محلی و منطقه‌ای‌ خود را بررسی کنید تا اگر نیاز به اخذ مجوزی بود ، اقدام به اخذ مجوزهای ضروری کنید.

ایده های ساده پولساز ، ایده های پولساز خانگی ، ایده های تاب اقتصادی ، ایده های پولساز اقتصادی

چند تا از مهم ترین ایده های ساده پولساز خانگی و غیر خانگی عبارتند از:

۱- راه اندازی بلاگ

بله عنوان را درست خوانده اید، می توانید با راه اندازی یک سایت و یا بلاگ اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید. بلاگ‌نویسی می‌تواند یک روش سودآور جهت پولسازی و کسب درآمد از اینترنت مورد توجه باشد. برای شروع می توانید درباره تخصص و یا علایق‌ خود بلاگ‌نویسی کنید. افراد زیادی هستند که سالها اقدام به بلاگ نویسی کردند و از سال دوم یا سوم کسب درآمد بسیار خوبی را تجربه کردند.

راه اندازی بلاگ کار زیاد سختی نیست ، تنها در مدت چند دقیقه، می‌توانید بلاگ خودتان را راه‌اندازی کنید و در مسیر پولسازی از طریق بلاگ قرار بگیرید. مهم این است آنچه که تولید می کنید باید ارزشمند و دارای خواهان در اینترنت باشد تا کسب درآمد ساده اینترنتی برایتان رقم بخورد.

۲- باز کردن مهد کودک

این کار نیاز به مجوز از مراکز رسمی جهت تاسیس دارد ولی برای کسانی مناسب است که واقعا عاشق بچه‌ها و بودن در کنار کودکان هستند. باید برای آن‌ها غذا آماده کنید، به آن‌ها آموزش دهید و چینش و دکوراسیونی در محل داشته باشید که مناسب کودکان باشد.

برای جذب کودکان می توانید با تبلیغات محیطی ، استفاده از دوستان ، ارتباط با گروه کارمندان و زنان شاغل و… به جذب تعداد زیادی کودک بپردازید. بعد از مدت کوتاهی و با نشان دادن عملکرد خوب ، و تاثیر تبلیغات دهان به دهان و سایر جنبه های تبلیغات ، مشتریان زیادی خواهید داشت.

۳- راه اندازی کسب و کار خانگی

کسب و کارهای خانگی بسیار زیاد بوده و با ورود اینترنت،  کسب درآمد اینترنتی دارای تنوع مشاغل زیادی شده است.از تولید صنایع دستی تا طراحی وب سایت و سئو و همچنین انواع و اقسام مشاوره و… را می توانید در منزل انجام داده و اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید.

ورود اینترنت ، کسب و کار خانگی را از تولید فرش ، گلیم ، سبد و چند شغل دیگر فراتر برده و بسیار وسیع تر و گسترده تر کرده است. تقریبا تولید اکثر مشاغل خارجی را می توان از طریق اینترنت و در خانه انجام داد و به فروش رساند.

نکته‌ مهم درباره کسب و کار خانگی این است که، اطمینان حاصل کنید تکالیف خود‌تان را به‌خوبی انجام می‌دهید و به اهمیت مشاغل و شیوه کسب درآمد از آن واقف هستید و آن را با جدیت و پشتکار فراوان پیگیری می کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد در طول سال

۴- تدریس و مربیگری

می توانید به عنوان یک مربی آموزشی شروع به کسب درآمد کنید. فرضا اگر مهارت لازم را دارید می‌توانید با آموزش به دانش‌آموزان در زمینه های درسی شروع به کسب درآمد کنید. از دوران ابتدایی تا دبیرستان و حتی دانشگاه، همیشه کسانی وجود دارند که در موضوعات مختلف به اندکی کمک نیاز دارند. در مدارس محلی و دانشگاه‌ها در جستجوی افرادی باشید که به کمک آموزشی نیاز داشته باشند. بعد از مدتی که در تدریس معروف شده اید خود به خود دانش آموزان و دانشجویان زیادی به شما رجوع خواهند کرد.

۵- آموزش هنر یا صنعت

حتی اگر در زمینه آموزش درسی مهارت ندارید، می توانید با توجه به تخصص خود در زمینه هنر و یا صنعت، اقدام به کسب درآمد کنید. افرادی هستند که تمایل دارند سرگرمی‌های جدید و یا شاخه های هنری پرطرفدار و جذاب یاد بگیرند. اگر گیتار بلد هستید، می‌توانید درس گیتار آموزش دهید. اگر قناد هستید می‌توانید نحوه تزیین کیک و درست کردن شیرینی ها را به علاقه‌مندان آموزش دهید. مشاغل خلاقانه و هنری زیادی وجود دارد که بر اساس تخصص و مهارت می توانید راه اندازی کنید.

۶- نگهداری از فضای سبز

امروز ایجاد و نگهداری فضای سبز به عنوان یکی از مشاغل تخصصی مطرح است . آیا از حضور در فضای سبز لذت می‌برید؟ اگر این‌طور است پس شاید بخواهید چمن‌زنی و باغبانی را به‌عنوان راهی برای کسب درآمد درنظر بگیرید.

۷- رانندگی اسنپ و تپسی

این رویکرد امروزه به دلایلی در جامعه ما بسیار مورد اقبال قرار گرفته است و راه ساده‌ای برای کسب درآمد است. شما می‌توانید ساعت کاریتان را خودتان تعیین کنید و درآمد خوبی از این راه داشته باشید.

۸- کارمند بخش تماس مرکز

زمانی که  با یک شرکت تماس می‌گیرید، به ندرت پیش می‌آید که تماس شما در یک دفتر کار پاسخ داده شود، ولی به یک کارمند متصل می‌شوید که احتمالا در منزل کار می‌کند. کار بسیار ساده‌ای است، منطقه‌ای را در منزل برای خودتان مهیا کنید و از یک دستور کار پیروی کنید و به تماس‌های مشتریان پاسخ دهید. میزان کسب درآمد از این شغل به نسبت نوع شرکتی که برای آن کار می‌کنید، متفاوت است.

۹- نگهداری از حیوانات خانگی

اگر تمام روز در خانه هستید و نمی‌توانید از خانه خارج شوید، می‌توانید از حیوانات خانگی مثل گربه ، سگ و… مراقبت کنید. این دوستان پشمالو عضوی از خانواده بسیاری از افراد تلقی می‌شوند و حاضرند برای نگهداری از آن‌ها در ایام تعطیلات و یا زمان سفر، پول خوبی پرداخت کنند.

۱۰- شغل مربی حیوانات خانگی

اگر در زمینه آموزش دادن به حیوانات تخصص و مهارت لازم را دارید می‌توانید به عنوان مربی حیوانات خانگی شروع به کسب درآمد کنید. شغلی که در سالیان جدید به دلیل فراوانی حیوانات خانگی خواهان زیادی دارد. این آموزش می‌تواند شامل یادگیری فرمانبرداری و یا ترفندهای سرگرم کننده توسط حیوانات باشد.

۱۱- خدمات نظم و ساماندهی منازل

ساماندهی و نظم منازل چیزی است که بسیاری از افراد فاقد آن هستند و یا حوصله انجام درست آن را ندارند. می‌توانید در تمیز کردن و نظم بخشیدن به خانه‌ها به دیگران کمک کنید، این شغل به دلیل اشتغال خانم ها و فرصت کم آنان برای رسیدگی به امورمنزل ، خواهان زیادی داشته و منبع کسب درآمد خوبی می باشد و به عنوان یک شغل هنری خانگی پر مشتری ، در حال رواج است.

۱۲- انجام نظافت و تمیز کردن خانه ها

اگر به خوبی مهارت و سلیقه انجام منظم و ساماندهی منازل را ندارید، هیچ اشکالی ندارد می توانید، کار نظافت را انجام دهید. شغلی که امروزه بیشتر از طرف خانم های سرپرست خانوار انجام می شود و مشتریان خیلی خوبی هم دارند.

۱۳- ساخت بادکنک های حیوانات

یکی از ایده های ساده پولساز ساخت بادکنک های حیوانات بوده که خریداران زیادی بین بچه ها دارد. اخیرا با یکی از دوستان ملاقات کردم که به‌عنوان سازنده حیوانات بادکنکی فعالیت می‌کرد. این کار یک سرمایه‌گذاری منطقی است و او در جشن ها، رویدادها و مراسمات و … پول خوبی از این راه به دست می‌آورد.

۱۴- برنامه ریزی مراسم و جشن ها

اگر دارای ایده های خلاقانه می باشید، این‌جاست که ایده‌های خوب‌تان در مراسم و جشن ها می‌تواند برایتان درآمدزایی کند. می توانید برای تولدها، سالگرد ازدواج و دیگر مراسمات وجشن ها برنامه‌ریزی کنید.

۱۵- شغل تعمیرکاری

اگر این مهارت و تخصص را دارید که بتوانید هر چیز خرابی را درست کنید، پس خدمات تعمیر می‌تواند پول خوبی برایتان به همراه داشته باشد.

۱۶- انجام خدمات باربری

بیشتر مردم از جابجایی وسایل و لوازم متنفر هستند. به همین دلیل است که بابت کمک در بارگیری و تخلیه خودروی حامل اسباب منزل حاضرند پول پرداخت کنند. کسانی هستند که حتی حاضرند ساعتی ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنند و کسی اسباب‌شان را جابجا کند.

۱۷- کار برف روبی

این شغل از گذشته وجود داشته و افرادی به طور فصلی از این کار کسب درآمد مناسبی دارند. در طول زمستان، می‌توانید با پاروکردن برف‌ها از گذرها ، معابر و یا منازل مردم پول دربیاورید. اگر ماشین برف‌روبی دارید، می‌توانید برای شرکت‌ها کار کنید و جای پارک خودروها را برف‌روبی کنید و یقینا این کار درآمد بالایی دارد.

۱۸- خریدار شخصی

در جامعه امروزی سالخوردگان ، زنان خانه دار و به طور کلی افراد زیادی هستند که خرید کردن را دوست ندارند و یا فرصت این کار را ندارند. شما می‌توانید به فروشگاه بروید و خرید هفتگی دیگران را به جای آن‌ها انجام دهید. شرکت های کوچکی هستند که کار سفارش و خرید وسایل خانه که بیشترشان مواد غذایی ، میوه و سبزیجات می شود را انجام می دهند.

۱۹- شغل عکاسی

یکی از ایده های ساده پولساز شغل عکاسی است. نیازی نیست حتما یک عکاس زبردست باشید تا بتوانید در مراسم تولد ، مهمانی‌ها و رویدادها عکاسی کنید. می توانید مجموعه عکس های متنوع که از طبیعت می گیرید را در اینترنت به اشتراک بگذارید و یا از مراسم ها و جشن ها و همایش ها عکس بگیرید. هنوز هم عکاسی جزو مشاغل پولساز خوب محسوب می شود.

۲۰- شغل شویندگی خیابان ها

حتما در سطح شهر ماشین های شوینده خیابان را دیده اید؟ اگر دستگاه شوینده پرفشار دارید، می‌توانید برای تمیزکردن معابر، تراس‌ها و … اقدام کنید، به دلیل وجود خاک و دود زیاد در سطح شهر ، این شغل درآمد مناسبی دارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اشتباهات رایج زمان جستجوی کار

۲۱- نقاشی ساختمان

کمتر ساختمانی است که نیاز به نقاشی و رنگ نداشته باشد از دیوار تا درب و پنجره و… به مروز زمان نیاز به رنگ دارند. از طرفی بسیار از افراد از نقاشی کردن خوش‌شان نمی‌آید و یا این کار را بلد نیستند. شما می‌توانید به نقاشی اتاق‌ها، درب و پنجره، مبلمان و غیره بپردازید.

۲۲- فروش شیرینی خانگی

علیرغم وجود قنادی و شیرینی فروشی های زیاد در سطح شهر ، بسیاری از مردم به شیرینی های خانگی و سنتی علاقه دارند ، می توانید با تولید شیرینی و یا آموزش آن به دیگران کسب درآمد خوبی داشته باشید.

۲۳- ساخت خانه های بادی

یکی دیگر از ایده های ساده پولساز که روز به روز هم در حال رشد می باشد ساخت خانه های بادی می باشد. برخی از والدین و مدارس برای جشن‌ها و رویدادها خانه‌های بادی اجاره می‌کنند. در یک خانه بزرگتر سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید آن را بیارایید و در مناسبت‌های مختلف آن را اجاره دهید و یا به مهد کودک ها بفروشید.

۲۴- شغل آرایشگری

زمانی که صحبت از آرایشگری می شود ممکن است ذهن به طرف مغازه و یا مکان تجاری سطح شهر برود در حالی که منظور انجام آن به صورت شغل آزاد می باشد. اگر در انجام آرایش و گریم مردانه و یا زنانه مهارت دارید، می‌توانید در این زمینه به صورت آزاد برای رویدادها و مراسمات ویژه، مانند مراسم عروسی فعالیت کنید.

۲۵- نقاشی صورت

نقاشی صورت در دهه اخیر بین خانواده ها ، مهد کودک ها ، زمان جشن تولد بچه ها و… طرفدار زیادی پیدا کرده است و به عنوان یک شغل جذاب کودکانه مطرح شده است. به‌نظر می‌رسد بچه‌ها عاشق این هستند که در نمایشگاه‌ها و فستیوال‌ها صورت‌شان را نقاشی کنند. مهارتتان را در این زمینه تقویت کنید و در رویدادها و مناسبت‌های مختلف از این مهارت‌تان کسب درآمد کنید.

۲۶- آزادکاری یا فریلنسری

با گسترش اینترنت ، روش های آسان کسب درآمد اینترنتی توسعه زیادی پیدا کرد که یکی از این روش ها ، فریلنسری یا آزادکاری می باشد. آزاد کاری شامل مشاغل و کسب و کارهای زیادی می شود، مثلا اگر به خلق و یا طراحی مطالب علاقه دارید و یا ویراستاری را به‌خوبی انجام می‌دهید، می‌توانید از این مهارت به‌صورت آنلاین درآمد اینترنتی داشته باشید.

به طور کلی اینترنت بستر مناسبی را برای خلق لوگو، ساخت انیمیشن، تجزیه و تحلیل سئو، طراحی سایت ، آماده کردن پروژه ها و کارهایی از این قبیل فراهم کرده است. می‌توانید فروشگاه خودتان را راه‌اندازی کنید تا مردم به شما مراجعه کنند.

۲۷- پر کردن نظرسنجی آنلاین

این کار احتمالا یکی از ساده‌ترین و راحت ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی می باشد. شرکت‌هایی وجود دارند که برای نظرات‌تان به شما پول می‌دهند. سازندگان و خرده‌فروشان نیاز دارند بدانند روند فعالیت‌شان چگونه است. بهترین راه این است که از افراد بخواهید نظرسنجی‌های آنلاین را تکمیل کنند. و شرکت‌ها برای این‌کار به شما پول می‌دهند.

نکته مهم اینکه نظر سنجی آنلاین در ایران هنوز به درستی بین کاربران جا نیفتاده است ولی سایت های خارجی به ویژه در آمریکا و اروپا به کسانی که در نظرسنجی هایشان شرکت کنند پول خوبی پرداخت می کنند . در ایران گام های اولیه این کار در حال برداشتن است و زمان می برد تا مردم به شرکت در نظرسنجی های اینترنتی عادت کنند.

۲۸- دستیاری مجازی

دستیاری فضای مجازی هم یکی از مشاغل اینترنتی نوظهور می باشد. این نوع مشاغل برای کسانی مناسب است که منظم هستند و کارهایشان را با برنامه‌ریزی انجام می‌دهند. بسیاری از سایت‌ها، دستیار مجازی استخدام می‌کنند تا به آن‌ها کمک کند. دستیار مجازی برای بلاگ‌نویس‌ها یا وب‌سایت‌ها کار می‌کند. صفحات رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را مدیریت می‌کند، ایمیل‌ها را چک می‌کند، مقاله می‌نویسد یا حتی در امور حسابداری کمک می‌کند.

۲۹- شغل ویراستاری

یکی از مشاغل و ایده های ساده پولساز اینترنتی و نیز غیر اینترنتی ویراستاری می باشد. ویراستاری یک راه عالی برای کسب درآمد اینترنتی در منزل محسوب می شود. این کار برای مادران بسیار مناسب است زیرا می‌توانند ساعت‌های کاری‌شان را تنظیم کنند. البته ویراستاری کمی تخصصی بوده و باید به ادبیات و چگونگی ویراستاری متن و کتاب آشنا باشند، اما کسب درآمد خوبی به همراه دارد.

۳۰- انجام خرید و فروش اینترنتی

روش های کسب درآمد از اینترنت اینقدر متنوع و زیاد است که هر کسی می تواند با هر ایده ساده پولسازی اقدام به راه اندازی کسب و کار آنلاین کند. اگر به جستجوی فروش‌های ویژه علاقه دارید، به این گزینه کسب درآمد از اینترنت فکر کنید. اگر به کالایی برخورد کرده اید که فروش ویژه داشت، می‌توانید آن را در سایت‌های فروش آنلاین به قیمتی بیشتر از قیمت خریدتان بفروشید و سود کنید. حتی می‌توانید اجناس دست دوم را هم به این ترتیب بفروشید.

سخن پایانی ایده های ساده پولساز

طبیعی است که با وجود مشکلات زیاد اقتصادی ، همه به فکر ایجاد ایده های خلاقانه پولساز میلیونی و یا میلیاردی هستند. نکته جالب اینکه بیشتر مردم به دنبال ایده های رایگان درآمدزایی میلیونی برای اجرا هستند . در این مقاله سعی شد تا آموزش داده شود که چگونه خودتان می توانید ایده های خلاقانه پولساز را بسازید.

در هر جایی، شرایط و موقعیت هایی وجود دارند که اگر آنها را درست بشناسید به محض قرار گرفتن در این شرایط خاص ، می توانید ایده های ساده پولسازرا کشف و شکار کنید. در سایت پول یابی تلاش شد تا ایده هایی ساده ولی قابل اجرا، به عنوان منبع کسب درآمد اینترنتی و یا جانبی معرفی شود.

انجام کارهایی  که به نظرتان غیر ممکن است در پیش چشمانتان توسط دیگران انجام می شود. همه چیز به وسیله تکنولوژی راحت تر می شود و کسب و کارهای مختلف نیز از سایر چیزها مستثنی نیستند. بسیاری از کسب و کارهای سنتی برای موفقیت با کسب وکارهای اینترنتی ارتباط برقرار کرده اند و باقی آنها نیز در فرایند انجام آن قرار دارند.

نکته آخر اینکه، این روز ها مردم به دنبال یافتن مشاغل و ایجاد فرصت، برای سهولت بیشتر کارها با استفاده از تکنولوژی هستند، تعداد بیشماری کسب و کار اینترنتی وجود دارد که می توانید درحالی که در خانه نشسته اید آنها را انجام دهید. تمام چیزی که نیاز دارید، یک کامپیوتر و اشتراک اینترنت است. همه بیش از پیش در روش های پول سازی اینترنتی فعالیت می کنند چرا شما این کارها را نکنید؟

مطلب پیشنهادی

راههای کسب درآمد در ایران ، بهترین روش های کسب درآمد آسان ، راههای کسب پول در ایران ، مشاغل ساده پولساز در ایران

راههای کسب درآمد در ایران

زمانی که صحبت از کسب و کار اینترنتی و یا راههای کسب درآمد در ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.