راه پولدار شدن

شناخت راه پولدار شدن برای همه افراد مهم است چون هیچ کس از رفاه و راحتی بدش نمی آید ولی این مسیر برای همه شناخته شده نیست . راههای زیادی برای کسب درامد معرفی می شود که به نظرم برخی واقعا کاربردی است اما مهمتر از همه اینها خود شخص است تا او نخواهد چیزی تغییر نمی کند.

در اینجا در ادامه آموزش برای کسب درآمد از اینترنت و یا هر کسب و کار دیگری، باید اصولی را رعایت کنید و یا در خودتان ایجاد کنید قصد ما در سایت پول یابی ، بیان این موضوع برای موفقیت در کسب و کار است با ما همراه باشید.

تغییر شرط اصلی موفقیت در کسب درآمد

این لحظه از زمان نقطه قوت شماست پس با ایجاد تغییرات ، راه تحول را به دست آورید.  یک اصل بدیهی وجود دارد ، تا زماني كه شما واقعا براي تغيير، خودتان را مهیا و آماده نکنید، و تا زماني كه كاملاً از وضعيت موجود خود خسته نشده باشيد، هر گونه تلاشي برای کمک به شما و یا درمان مشکلتان توسط متخصصان و یا القا افکار مثبت نگری هیچ تاثیری نخواهد داشت. (نگاه کنید به مقاله: مثبت اندیشی در کسب درآمد)

خلاصه آنکه فقط خود شما هستید که در درجه اول ، باید کمر همت ببندید و تلاش کنید . باید برای زندگی خود روشی متفکرانه ترسیم کنید این روش متفکرانه بهتر است بر روی دو ایده : ۱- توانایی شما برای رشد و ۲- توانایی ذهن شما برای پذیرش حق طبیعیتان برای کمال انسانی باشد.

راه پولدار شدن , کسب درآمد میلیاردی

شیوه ایجاد تغییر برای کسب درآمد بیشتر

حالا این سوال مطرح می شود که روش ایجاد تغییر برای ثروتمند شدن، چگونه باید باشد ؟ تنها يك روش اساسی و مهم  براي تغيير وجود دارد. درباره این موضوع باید تصميم بگيريد كه ادامه زندگي به روشی شبيه گذشته موجب بروز درد و رنج بيشتری ميگردد. با این دیدگاه، نسبت به زمانی كه تصميم ميگيريد تلاش لازم را براي تغيير زندگيتان بكنيد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  جملات زیبا درباره پول

خلاصه اینکه یا می خواهید درد ،رنج و بی پولی گذشته را ادامه دهید و یا می خواهید تغییرات اساسی ایجاد کنید ؟ شما بهتر از هر کسی می دانید كه تكرار الگوهای محدود كننده گذشته زندگيتان تنها باعث عدم رضايت و پسرفت شما می شود به همين دليل است كه شما بايد انتخاب کنید که چگونه عمل کنید.

خودتان را از نظر فکری و جسمی برای شروع يك زندگی تازه آماده کنيد. انگار امروز اولين روز شروع باقی عمر شماست و شما مي توانيد مسير زندگيتان را انتخاب كنيد. امروز، شما رشد را به جای ركود در زندگيتان انتخاب مي كنيد.

ضرورت تغییرات برای افزایش ثروت

برای افزایش ثروت و قدرت، راه پولدار شدن ، و برون رفت از این شرایط تکراری ،اين مسئله ديگر به شما مربوط می شود، شما بايد تصميم به تغيير بگيريد. بايد تغيير را انتخاب كنيد. بايد بفهميد كه در اين لحظه، قدرت تغيير مسير زندگيتان را داريد. پس اين فرصت را برای انتخاب رشد، شادی و رفاه شكار نماييد. در صورت عدم انتخاب ، نه ثروتی به دست می آید و نه رشد سرمایه ای اتفاق می افتد.

زمان تغییرات هم همین امروز است فردا واقعا دیر است . لذا بايد از امروز و همین الان آغاز كنيد. به اين لحظه قدم بگذاريد. گذشته ها، گذشته است و آينده يك رؤيا است. تنها در اين لحظه حال است كه شما مي توانيد اقدامی براي تغيير انجام دهيد. پس هم اكنون انجامش دهيد.

جملات انگیرشی برای تغییر و کسب درآمد بیشتر

باید تغییرات را با تمام وجودتان حس و ایجاد کنید از درونتان چون گدازه های آتشفشان به بیرون پرتاب کنید. همین الان پنج دقيقه فرصت داريد تا حقيقت جملات زير را درك كنيد و در وجودتان تقویتش کنید ، این تفکر را در ذهن خودتان نهادینه کنید که :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی

اين لحظه از زمان، نقطه قدرت من است و سرآغاز برای انجام یک کار بزرگ. گذشته هر چه بود دیگر تمام شده و آينده نيز هنوز نيامده است. تنها در اين لحظه حال است كه من مي توانم اقدامی برای تغيير زندگي ام و کسب درامد بیشتر انجام دهم. اين لحظه حال، نقطه قدرت من و آغاز برای میلیونر شدن است. درست اكنون، من انتخاب ميكنم تا هر اقدام لازم را برای تغيير زندگي ام و کسب و کارم انجام دهم.

سخن پایانی راه پولدار شدن و ثروتمندی

 برای کسب درآمد بیشتر و تغییر در زندگی عادی خود، باید حتما تغییرات بنیادی را شروع کنید با شروع شما، اقدام عملي امروز واقعاً انجام شده است. با این ایده،  شما مسير زندگيتان را تغيير داده ايد. سعی کنید جملات تأكيدی بالا را در دفترچه يادداشت خود بنويسيد و در صورت امكان آن را بلند تكرار كنيد.

برای ثبات قدم در راه کسب درآمد، هر روز، بايد پنج دقيقه از زمان خود را به صورت فشرده و بدون وقفه برای تمركز بر روي ايده آن روز صرف كنيد. امروز، پنج  دقيقه ديگر را نيز برای احساس تغيير مثبتي كه الان به زندگی خود وارد كرده ايد، زمان صرف كنيد.

 نکته آخر اینکه ، براي تغيير يك زندگي ، فوراً شروع كنيد. آن را شعله ور سازيد و استثنائی قائل نشويد. فردا شاید خیلی دیر باشد.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.