زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی

زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی

مهمترین تکنیک های زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی و افزایش کسب درآمد از اینترنت در سایتهای کلیکی خارجی باید مبتنی بر بررسی اولیه سایت میزبان باشد قبل از هر کاری باید سایت کلیکی جهت کسب درآمد را از نظر پرداخت منظم، رتبه سایت، شمارش صحیح کلیک ها و سایر فاکتورها، راست آزمایی کنید تا در ادامه راه فریب نخورید و با کلی زحمت ، اجرتان بی مزد بماند. پس از اطمینان از درستی کار، برای کسب درآمد بیشتر شروع به زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی کنید.

 تکنیک های زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی

۱- ثبت نام در چند سایت PTC

تکنیک اول ثبت نام در چندین سایت کلیکی هست. بعضی از دوستان فکر میکنند که با کار کردن با یک سایت PTC می توانند هر ماه ۲۰۰۰ دلار بدست بیاورند ، ولی اصلا اینطور نیست، اگه میخواهید به درامد بالای ۲۰۰۰ دلار در ماه برسید، اولین قدم این است که حداقل در ۱۰ سایت پی تی سی ثبت نام کنید، و اگر زمان بیشتری دارید در سایتهای بیشتر ثبت نام کنید. هر چه ثبت نام بیشتر باشد و کار بیشتر یقینا درآمد هم بیشتر خواهد شد.
مثلا اگر حداقل در ۱۰ تا سایت  ثبت نام کنید و بعد از مدتی درامد این ۱۰ تا سایت رو به روزی ۲ دلار در هر کدام برسانید  یعنی کل درامدتان  روزی ۲۰ دلار می شود. و اگر کسب درامد بیشتر می خواهید باید در سایتهای بیشتری ثبت نام کنید.
راه کسب درآمد کلیکی:
اگر هر شب نیم ساعت دیرتر بخوابید و هر روز صبح هم نیم ساعت زودتر بیدار شوید، این کار رو بخوبی انجام می دهید و برنامه کارهاتان هم به هم نمی خورد فقط فرقش این است که ماهی چند میلیون تومن میاد توی حسابت . و البته ارزش دارد روزی یک ساعت وقت بگذارید و ماهی چند میلیون تومن پول بگیرید.
مطمئنا خیلی از شماها صبح زود سر کار می روید و تا عصر هم منزل نمی آیید ، و سر ماه ۱ میلیون حقوق میگیرید ، ولی با ۱ ساعت کار در این سایت های می توانید کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید.

رمز موفقیت در سایت های کلیکی:

اولین تکنیک  ریفرال مستقیم ، ثبت نام در چند سایت PTC هست و جدی گرفتن این کار و باور داشتن این کار هست .
چرا این تکنیک باعث گرفتن ریفرال مستقیم می شود ؟ این کار در واقع تعداد ریفرال های مستقیم شما را به طرز وحشتناکی میبره بالا .
ولی رمز اصلی این درامد فقط زیرمجموعه مستقیم هست فقط زیرمجموعه مستقیم نه چیز دیگه ای.هر چی زیرمجموعه بیشتر باشه بیشتر دلار میگیری.

۲- تبلیغ لینک در انجمن و فروم ها و شبکه های اجتماعی:

 تکنیک دوم این است که لینک زیرمجموعه گیری خود را  در شبکه های مختلف اجتماعی مثل تلگرام و گروههای تلگرامی و نیز فروم ها تبلیغ کنید و کاربران با استدلال های منطقی تشویق به عشویت کنید.

۳- ایجاد سایت و وبلاگ:

با ایجاد سایت و وبلاگ می توانید بنر و لینک عضویت را در وبلاگ خود گذاشته و  بازدیدکننده را تشویق به عضویت کنید . البته باید سایت و وبلاگ شما بازدید کننده مناسب داشته باشد تا  زیرمجموعه گیری شما بهتر و بیشتر باشد.

۴- ارسال ایمیل انبوه و مارکتینگ :

می توانید لینک زیرمجموعه گیری خود را از طریق ارسال ایمیل انبوه برای کاربران بفرستید و با متنی جذاب آنها را تشویق به ثبت نام کنید .

۵- دعوت از دوستان و همکاران اینترنتی:

حتما دوستان و آشنایان و حتی کسانی را  در اینترنت می شناسید و ارتباط دارید و می توانید آنها را دعوت به عضویت کنید و از این راه هم زیرمجموعه مستیقیم خود را افزایش دهید.

توصیه زیرمجموعه گیری در سایت کلیکی :

راههای دیگری هم وجود دارد که می توانید امتحان کنید ولی زیرمجموعه گیری به همان اندازه که ساده هست سخت هم می باشد بیشتر زیرمجموعه ها باید فعال و کاربلد باشد و علاقه به کار کردن داشته باشد .

مقالات مشابه زیرمجموعه گیری:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از سایت yesadvertising
کسب درآمد با زیرمجموعه گیری
مزایای زیرمجموعه مستقیم

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

2 دیدگاه

  1. کسب درآمد و آموزش از طریق اینترنت
    رایا مارکتینگ تنها مارکتینگ معتبر ایرانی

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      ای کاش دوست عزیز کمی از کار فعالیتتان و شیوه کسب درآمد اینترنتی برای ما توضیح می دادید تا کاربران سایت پول یابی بیشتر با شیوه کارتان آشنا شوند. البته در بررسی سایت شما شیوه های مختلف همکاری و کسب درآمد اینترنتی و راهای آموزشی آن آمده است برایتان آرزوی موفقیت می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.