لینک سازی در سایت های درج آگهی

یکی از روش های ساده گرفتن بک لینک رایگان و موثر ، لینک سازی در سایت های درج آگهی است . هر کسب و کار اینترنتی قاعدتا به دنبال دیده شدن و کسب درآمد اینترنتی بالا و پایدار است . با افزایش رقابت در حوزه کسب درآمد از اینترنت ، اهمیت به دست آوردن رتبه‌های بالاتر در نتایج موتورهای جستجو به بخش مهمی از استراتژی‌ بازاریابی اینترنتی هر کسب‌وکاری تبدیل شده است .

از آنجایی که بک لینک یکی از مهمترین استراتژی‌های سئو برای بهبود رتبه سایت می باشد ، لذا آموزش لینک سازی خارجی به عنوان یکی از موضوعات مهم در دنیای دیجیتال و سئو، بسیار مفید است . در این میان اتخاذ سیاست لینک سازی رایگان و در عین حال موثر می تواند برای کسب و کارهای آنلاین حائز اهمیت باشد .

در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به اهمیت و جایگاه لینک سازی در سایت های درج آگهی ، فهرستی از این نوع سایت ها ارائه می شود . امیدوارم این مقاله کاربردی مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد .

لینک سازی و لینک بیلدینگ چیست؟

لینک سازی در سئو SEO که به آن لینک بیلدینگ Link Building هم می گویند ، به معنی ایجاد شبکه ارتباطی بین لینک‌هاست . به بیان ساده تر ، اگر وبسایتی لینک صفحات خود و یا سایت شما را در قسمتی از صفحات سایت خود قرار دهد ، لینک سازی انجام داده است .

با این تعریف ، لینک سازی خارجی Link Building به عنوان بک لینک یا حلقه اتصال نیز شناخته می‌شود که ، فرآیند دریافت لینک از سایر وب‌سایت‌ها به سایت شما است . در سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، لینک‌های خارجی یک عامل کلیدی برای تعیین اعتبار و ارتباط یک وب‌سایت می باشند .

هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند ، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است . لینک سازی خارجی شامل دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و درخواست از آنها برای لینک سازی به محتوا یا وب‌سایت شما می باشد . این کار را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی مانند وبلاگ نویسی مهمان ، رپورتاژ آگهی و لینک سازی منابع انجام داد .

البته توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند . موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند . اینجاست که شناخت بک لینک و کیفیت آن اهمیت پیدا می کند .

لینک سازی در سایت های درج آگهی , لینک سازی و لینک بیلدینگ , لینک های مرتبط

به‌طورکلی ، لینک بیلدینگ خارجی یکی از جنبه‌های حیاتی سئو است . چون می‌تواند به شدت بر رتبه‌بندی و دیده شدن یک وب‌سایت در موتورهای جستجو تاثیرگذار باشد . با ایجاد محتوای ارزشمند و ایجاد روابط با سایر وب‌سایت‌ها ، مشاغل و صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند استراتژی لینک سازی خارجی خود را بهبود بخشند و اعتبار و شهرت آنلاین خود را افزایش دهند .

دلیل اهمیت لینک سازی خارجی

یکی از سوالات مهم این است که دلیل اهمیت لینک سازی خارجی در بحث آموزش لینک بیلدینگ چیست؟ کارشناسان حوزه سئو با توجه به تجربه و همچنین مطالعه رفتار موتورهای جستجو ، دلایل مختلفی را بیان می کنند . برخی از مهمترین دلایل اهمیت لینک سازی خارجی عبارتند از :

۱- بهبود رتبه‌ وب‌سایت

زمانی که سایر وب‌سایت‌های معتبر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند ، موتورهای جستجو آن را به عنوان سیگنال اعتماد می‌بینند . این موضوع ، نشان می‌دهد محتوای شما مرتبط ، قابل اعتماد و ارزشمند است . این اتفاق ، به نوبه خود می‌تواند رتبه وب‌سایت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو مخصوصا گوگل بهبود ببخشد .

۲- جذب ترافیک بیشتر

لینک‌های خارجی می‌توانند بخشی از ترافیک یا بازدید سایت منبع را به وب‌سایت شما هدایت کنند  . این موضوع موجب افزایش کاربران وب‌سایت و مشتریان بالقوه شما خواهد شد . نتیجه نهایی این کار ، افزایش کسب درآمد اینترنتی می باشد .

۳- ایجاد اعتماد و اعتبار

زمانی که وب‌سایت شما از منابع معتبر و قابل اعتماد لینک دریافت کند ، می‌تواند به ایجاد اعتماد و اعتبار برندتان در صنعت یا حوزه کاری شما کمک کند . این اعتبار هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو دارای اهمیت است . عملکرد درست در لینک و بک لینک مورد ارتقای کسب و کار ، برندسازی و افزایش کسب درآمد اینترنتی خواهد شد .

۴- ایجاد روابط و شبکه‌سازی

لینک سازی خارجی می‌تواند به شما در ایجاد روابط و مشارکت با سایر وب‌سایت‌های حوزه کاریتان کمک کند . این موضوع می‌تواند منجر به ایجاد فرصت‌هایی برای همکاری بیشتر و شناخت بیشتر افراد مرتبط با کسب و کارتان شود .

نگاهی به تاریخچه ساخت بک لینک

توجه کنید که لینک سازی خارجی از ابتدای توسعه موتورهای جستجو بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو بوده است . در روزهای اولیه اینترنت ، موتورهای جستجو به شدت به عوامل داخلی صفحه مانند متا تگ‌ها و چگالی کلمات کلیدی متکی بودند تا ارتباط یک صفحه وب را با عبارت جستجو شده تعیین کنند . بااین‌حال ، هرچه تعداد کاربران بیشتر شد ، موتورهای جستجو به روش بهتری برای اندازه‌گیری اعتبار یک صفحه نیاز داشتند .

موتور جستجوی گوگل ، پیج رنک Page Rank را در سال ۱۹۹۸ معرفی کرد . سیستمی که بر اساس تعداد و کیفیت لینک‌هایی که به یک صفحه هدایت می‌شد ، مقداری را به آن صفحه اختصاص می‌داد . این سیستم نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها را در موتورهای جستجو متحول کرد . چون تاکید زیادی بر لینک‌های خارجی داشت .

از اینجا که ساخت و تولید بک لینک اهمیت و جایگاه خود را مشخص کرد . وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند ، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند . صاحبان کسب و کارها از این زمان تلاش کردند که به انحای مختلف اقدام به لینک سازی خارجی کنند . یکی از این راهها هم لینک سازی در سایت های درج آگهی است که در این مقاله به آن پرداخته می شود . البته هر لینک سازی دارای اهمیت و اعتبار نیست و باید طبق اصول و رعایت قاعده خاصی انجام شود .

مهم ترین اهداف لینک سازی خارجی

با مشخص شدن اهمیت بک لینک ها ، وب مسترها به منظور بهبود رتبه‌های خود ، شروع به تمرکز شدید در ایجاد لینک‌های خارجی به سایت‌های خود کردند. این امر منجر به ظهور تکنیک‌های مختلف ساخت لینک با کمک سئو کلاه سیاه ، مانند مزارع لینک و دایرکتوری‌های اسپم که هدف آن فریب دادن PageRank بود، شد .

اما با گذشت زمان ، گوگل و سایر موتورهای جستجو در تشخیص و مجازات این تکنیک‌های ساخت لینک کلاه سیاه پیشرفت زیادی داشتند . امروزه هنوز هم  لینک سازی خارجی بخش مهمی از سئو است . اما باید به‌گونه‌ای انجام می شود که طبیعی ، اخلاقی و بر تأمین ارزش برای کاربران متمرکز باشد . به همین منظور لینک سازی در سایت های درج آگهی و وبسایت های تبلیغاتی هم در این راستا قرار می گیرد .

برخی از مهمترین اهداف لینک سازی خارجی عبارتند از :

۱- افزایش اعتبار و رتبه وب سایت

هدف اصلی لینک سازی خارجی ، افزایش اعتبار و رتبه یک وب‌سایت در موتورهای جستجو است . واقعیت هم این است که مهمترین و شاخص ترین مورد ، همین هدف می باشد و سایر اهداف ، بعد از آن قرار می گیرد .

۲- افزایش آگاهی از برند

اینکه سایت‌های معتبر و پرترافیک به سایت شما لینک بدهند موجب می‌شود تا آگاهی برند خودتان را در بین مخاطبان هدفتان افزایش دهید .

۳- افزایش ترافیک هدفمند

همچنین با لینک سازی مناسب می‌توانید ترافیک باکیفیتی که می‌توانند مشتریان شما باشند را به وب‌سایت خود هدایت کنید و آنها را تبدیل به مشتریان خود کنید . با جذب ترافیک هدفمند است که افزایش کسب درآمد اینترنتی اتفاق می افتد .

۴- افزایش ارزش محتوا

هنگامی که محتوای شما توسط سایر وب‌سایت‌های معتبر منتشر شده و به سایت شما لینک داده شود ، موجب می‌شود تا ارزش محتوایتان افزایش یابد . کاربران معمولا به محتوایی که توسط سایر منابع معتبر تایید شده است ، اعتماد دارند و آن را به اشتراک می‌گذارند .

انواع لینک سازی خارجی

لینک‌های خارجی را می‌توان به دو دسته لینک‌های inbound و لینک‌های outbound تقسیم کرد. لینک خارجی inbound که به عنوان بک لینک هم شناخته می‌شود ، لینکی از وب‌سایت دیگری است که کاربران را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند . این لینک‌ها برای سئو بسیار مهم هستند . چون به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که سایر وب‌سایت‌ها محتوای شما را با ارزش و مرتبط می‌دانند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با آگهی رایگان

لینک خارجی outbound ، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند . برخلاف لینک‌های ورودی که موجب جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود ، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند .

توجه کنید که لینک‌های outbound اغلب برای تأمین منابع یا اطلاعات اضافی به مخاطبان شما یا استناد به منابع محتوای نوشته شده ، استفاده می‌شود . این لینک‌ها می‌توانند در ایجاد اعتبار برای وب‌سایت شما و همچنین ایجاد یک تجربه کاربری مثبت با ارائه اطلاعات ارزشمند به بازدیدکنندگان شما مفید باشند .

فاکتورهای مهم در ایجاد لینک خارجی

شاید این سوال برایتان مطرح شود که فاکتورهای مهم در لینک بیلدینگ چیست؟ اینکه اصول مهم بک لینک چیست ؟ برای لینک سازی خارجی که تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد، باید به فاکتورهای زیر توجه خاص داشته باشید :

۱- انکر تکست

انکر تکست باید به صورت دقیق و کامل توضیح دهنده محتوای صفحه فرود باشد و از کلمات کلیدی مرتبط با محتوای صفحه استفاده شود . همچنین بهتر است از تنوع در انتخاب کلمات استفاده کنید . چون تکرار انکر تکست ممکن است برای موتورهای جستجو طبیعی نباشد و سایت تان را پنالتی یا جریمه کنند .

۲- صفحه فرود

در تعریف صفحه فرود باید گفت : صفحه‌ای در وب‌سایت شماست که لینک خارجی به آن هدایت می‌شود . انتخاب یک صفحه فرود که مربوط به محتوایی که به آن لینک شده باشد ، بسیار مهم و تعیین کننده است . اگر محتوا مربوط به یک محصول یا خدمت خاص باشد ، صفحه فرود باید اطلاعات بیشتری در مورد آن محصول یا خدمات ارائه دهد . این امر احتمال ماندن کاربر در وب‌سایت و تبدیل بالقوه او به مشتری را افزایش می‌دهد .

۳- کیفیت وب سایت لینک دهنده

توجه کنید کیفیت وب‌سایتی که به وبسایت شما لینک داده ، عامل مهمی محسوب می شود . لینک‌هایی که از وب‌سایت‌های معتبر و باکیفیت داده می‌شوند ، وزن و اعتبار بیشتری نسبت به لینک وب‌سایت‌های بی‌کیفیت ، غیرمرتبط و اسپم دارند .

به‌طورکلی ، ایجاد لینک‌های خارجی به یک رویکرد استراتژیک نیاز دارد . مثلا در همین مسئله لینک سازی در سایت های درج آگهی ، با انتخاب انکر تکست مناسب ، صفحات فرود و شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط و معتبر و بررسی بک لینک سایت می‌توانید لینک‌های خارجی بهتری ایجاد کنید .

اصول مهم لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی جنبه مهمی از سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو محسوب می‌شود . به همین دلیل اصول لینک سازی مختلفی وجود دارد که باید هنگام اقدام برای دریافت لینک به آنها توجه ویژه داشته باشید . برخی از مهمترین اصول لینک سازی خارجی عبارتند از :

۱- لینک سازی طبیعی یا ارگانیک

یکی از مهم‌ترین اصول لینک سازی ، طبیعی بودن آن است . لینک‌هایی که ساخته شده‌اند باید طبیعی به نظر برسند . یعنی طوری که فقط با هدف ارائه تجربه کاربری بهتر تدوین شده باشند . لذا نباید برای جذب کاربر به هر قیمتی باشد .

۲- ارتباط موضوعی محتوای سایت ها

اصل دیگر ارتباط بین دو وبسایت و محتوای آنها با یکدیگر است . لینک‌ها باید مربوط به مطالب موجود در وب‌سایت مقصد باشد و ارزش بیشتری را به کاربر ارائه دهند . به عنوان مثال ، اگر وب‌سایت هدف در مورد کسب درآمد اینترنتی است ، لینکی از یک وبلاگ مرتبط با کسب و کار اینترنتی یا وب‌سایت اقتصادی و مالی بسیار باارزش‌تر از لینکی از یک وب‌سایت خبری یا آشپزی است .

۳- توجه به کیفیت به جای کمیت لینک ها

توجه به اهمیت کیفیت نسبت به کمیت در هنگام لینک سازی خارجی بسیار مهم است . چند لینک با کیفیت از وب‌سایت‌های معتبر از تعداد بسیار زیادی از لینک‌های بی‌کیفیت از وب‌سایت‌های اسپم باارزش‌تر هستند . بنابراین ، مهم است که بر ایجاد روابط با وب‌سایت‌های دیگر در حوزه کاری خودتان و دریافت لینک از آنها تمرکز کنید .

انواع استراتژی بک لینک سازی در سایت های تبلیغاتی , ساخت بک لینک رایگان از طریق آگهی

انواع استراتژی بک لینک سازی

در این قسمت از مقاله لینک سازی در سایت های درج آگهی ، به بیان چند استراتژی مهم در لینک سازی خارجی پرداخته می شود . در زمان لینک سازی خارجی حتما این موارد را لحاظ کنید :

– عدم از استفاده از روش‌ها و سایت‌های اسپم و بی ارزش .

– دریافت لینک از سایت‌های با اعتبار دامنه و صفحه بالا و ارزشمند .

– گرفتن بک لینک از وبسایت‌های مرتبط و مشابه با مخاطب هدف یکسان و نزدیک از نظر محتوا و فعالیت .

– بررسی دقیق لینک‌های دریافتی و اطمینان از اینکه به صفحه درست هدایت شده‌اند .

– استفاده از کلمات کلیدی فرعی و مترادف در کنار کلمه کلیدی اصلی و تنوع سازی در کلمات کلیدی .

– توجه به ساخت لینک خارجی Do Follow .

انتخاب بهترین روش لینک سازی

انتخاب بهترین روش لینک سازی بسته به شرایط هر وب‌سایت و سیاست کاری صاحبان آن می‌تواند متفاوت باشد . اما به‌طورکلی تالیف محتوای باکیفیت و رپورتاژ آگهی روش‌های بسیار مفید و موثری هستند که در صورت اجرای درست و صحیح می‌توانند تاثیر مثبت بسیار زیادی روی وب‌سایت شما داشته باشند .

البته راههای دیگری از جمله همین لینک سازی در سایت های درج آگهی ، فعالیت به عنوان پست مهمان و… تاثیرگذار هستند . ولی بهترین راهکار لینک سازی خارجی از طریق تولید محتوای ارزشمند ، کاربردی و کاربر پسند است . باید به دنبال گرفتن بک لینک موثر و ارزشمند بود که از طریق تولید محتوای کاربردی و مفید میسر است .

نکات مهم و کاربردی در بک لینک سازی

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد ساخت بک لینک باید بدانید این است که موتورهای جستجو برای ارزیابی بک لینک‌ها از چه شاخص‌هایی استفاده می‌کنند . به طور کلی ، موتورهای جستجو شاخص‌های مختلفی برای سنجش بک لینک‌های وب سایت ها دارند . لذا دانستن آنها به شما در ایجاد بک لینک‌های باکیفیت کمک زیادی خواهد کرد . برخی از این شاخص‌ها عبارت‌اند از :

– دامین اتوریتی وب‌سایت لینک دهنده .

– پیج اتوریتی صفحه لینک دهنده .

– ارتباط بین محتوای صفحه لینک شده (صفحه هدف) و صفحه منبع .

– انکر تکست استفاده شده در لینک .

– تعداد لینک‌ها به صفحه لینک شده در صفحه منبع .

– تعداد دامنه‌های لینک دهنده به صفحه هدف .

– تنوع انکرتکست‌ها در محتوای صفحه منبع .

در زمان لینک سازی در سایت های درج آگهی و یا هر جای دیگر حتما این موارد و شاخص ها را رعایت کرده و در نظر داشته باشید . رعایت این شاخص ها تاثیرگذاری در میزان اثرگذاری بک لینک ها دارد .

مزایا و معایب لینک سازی خارجی

لینک سازی خارجی ، مانند هر تاکتیک و شیوه دیگر سئو ، مزایا و معایب خاص خود را دارد . در جدول زیر به برخی از جوانب مثبت و منفی آن اشاره می شود »

ردیف

مزایای لینک سازی خارجی

معایب لینک سازی خارجی

۱ بهبود رتبه سایت نیازمند تلاش زمان زیاد
۲ جذب ترافیک هدفمند ریسک جریمه شدن توسط موتورهای جستجو به دلیل استفاده از روش‌های کلاه سیاه
۳ افزایش آگاهی از برند در صورت برون سپاری این بخش از سئو، هزینه زیادی در پی خواهد داشت
۴ افزایش اعتبار محتوا دشوار بودن کنترل کیفیت بک لینک‌ها
۵ شبکه‌سازی با وب‌سایت‌های مرتبط ایجاد تاثیر منفی بر وب‌سایت در صورت دریافت لینک از وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم
۶ افزایش اعتبار وب‌سایت نیازمند صرف هزینه زیاد برای دریافت لینک از سایت‌های پرترافیک
۷ تنوع منابع جذب ترافیک سایت کسب نتایج در بلندمدت که ممکن است برای کسانی که می‌خواهند زودتر نتیجه بگیرند مناسب نباشد

 

توصیه های مهم در ساخت بک لینک رایگان

در ساخت بک لینک رایگان باید به موارد گوناگونی توجه کنید که هم فرآیند بک لینک سازی طبیعی باشد و از طرف گوگل هم پنالتی نشوید . علاوه بر این ، به گونه ای موثر باشد که تاثیرات مثبت کوتاه مدت و میان مدت آن را به خوبی مشاهده کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بک لینک ارزان

از نکات مهم ، استفاده از سایت هایی با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بالاست . یعنی از گوگل اعتبار و ارزش بالایی داشته و می توانند در انتقال این ارزش و اعتبار به سایت شما موثر باشند .

لینک سازی در سایت های gov و edu بسیار موثرند . این سایت ها جزو با ارزش ترین سایت ها نزد گوگل بوده و کمک فراوانی به بک لینک سازی می کنند . از جمله وبسایت های با این پسوند ، سایت های دانشگاهی و یا سایت های دولتی می باشند .

نکته کلیدی دیگر ، مرتبط بودن سایت هایی است که در آنها بک لینک می سازید . اگر سایت های مرتبط را انتخاب کنید ، احتمال اینکه ارزش و اعتبار مثبت و واقعی به سمت سایت شما روانه شود بسیار بیشتر از وقتی است که در سایت ها و وبلاگ های نامرتبط به فعالیت بپردازید .

در فرآیند لینک سازی در سایت های درج آگهی حتما از چندین و چند سایت مختلف استفاده کنید . هرگز از یک یا چند سایت مشخص به صورت انبوه لینک سازی نکنید . چون موجب شک گوگل به سایتتان شده و در نهایت شما را پنالتی می کند .

از سایت هایی استفاده کنید که اسپم اسکور پایینی دارند . چون این سایت ها نزد گوگل از اعتماد و اعتبار بیشتری برخوردارند . ضمن اینکه برای شما که دریافت کننده بک لینک هستید هم بسیار مفیدتر و با ارزش تر خواهد بود .

لینک سازی در سایت های درج آگهی معروف

قبل از پرداختن به فهرست اصلی و عمومی لینک سازی در سایت های درج آگهی ، به معرفی ۱۴ سایت معتبر در زمینه ثبت آگهی رایگان خواهیم پرداخت . برای انجام بازاریابی می توانید از این وب سایت ها در جهت پیشبرد اهداف کسب درآمد اینترنتی بالا و اخذ رتبه خوب ، استفاده کنید .

توجه کنید که این ۱۴ سایت ثبت آگهی رایگان معرفی شده  ، شاخص و به عبارتی گلچین شده می باشند . از اینرو ، آگهی های ثبت شده در آنها از رتبه بالایی در موتورهای جستجو برخوردارند . مهمترین سایتهای ثبت آگهی رایگان عبارتند از :

istgah.com

eforosh.com

payamsara.com

agahiaria.ir

niazpardaz.com

sheypoor.com

darjeagahi.com

sellfree.ir

vista.ir/ads

niazmandyha.ir

agahi24.com

locopoc.ir

shahr24.com

iran-tejarat.com

نکاتی مهم برای ثبت آگهی رایگان

برای ثبت آگهی در این سایت ، یک سری نکات مهم وجود دارد که اگر رعایت شود بسیار تاثیر گذار خواهد بود . به طور کلی برای لینک سازی در سایت های درج آگهی این موارد توصیه می شود :

– سعی شود در ثبت آگهی ها و معرفی وب سایت خودتان ، از نوشته های جذاب و کاربر پسند استفاده شود كه خواننده  ترغيب شود ادامه مطلب را بخواند .

– بروز رسانی آگهی ها با يك برنامه منظم صورت پذیرد . زيرا اين كار با توجه به تجربه ، موجب بالا رفتن تعداد بازديد از آگهی و افزایش کلیک می گردد .

– عنوان آگهی  را با کلمات کلیدی مربوط با موضوع آگهی انتخاب نمائيد . همچنین سعي شود در متن آگهی از کلمات کلیدی استفاده کنید .

– در تمامی این سایتها باید در ابتدا ثبت نام کرد تا اجازه ثبت آگهی داده شود . این کار حداکثر یک دقیقه وقتتان را می گیرد که قطعا ارزش آن را دارد .

لیست سایت های درج آگهی , فهرست سایت های تبلیغاتی برای بک لینک گرفتن , اسامی وبسایت های آگهی

فهرست سایت های درج آگهی برای بک لینک گرفتن

برای معرفی محصولات ، خدمات و وبسایت خود می توانید از سایتهای آگهی رایگان استفاده کنند . معرفی خدمات از طریق این سایتها یکی از قدیمی ترین و کم هزینه ترین روش ها برای فروش محصولات و بازاریابی اینترنتی است . افرادی که شروع به تجارت و کسب درآمد از اینترنت می کنند توصیه می شود از خدمات اینگونه سایتها استفاده کرده و کسب و کارشان را در سایت های درج آگهی ثبت نمایند .

سایت های درج آگهی علاوه بر بک لینک سازی ، برای فروش محصولات و خدمات گزینه مناسبی هستند . به راحتی می توانید در آنها عضو شوید و شروع به تبلیغات کنید . در بعضی از اینها اجازه لینک دادن به صفحه را دارید ولی در بعضی باید هزینه ای پرداخت کنید . با این وجود همین که شماره تماس خودتان را قرار میدهید ویژگی مثبتی است .

شیوه فعالیت و لینک سازی در سایت های درج آگهی با دو هدف انجام می گیرد : ۱- فروش ۲- ساختن بک لینک . سعی کنید تصاویری و نوشته هایی که قرار می دهید یونیک بوده و تکراری نباشد .

مهمترین سایت های درج آگهی عبارتند از :

http://newagahi.ir

http://www.agahichi.com

http://digiagahi.com

http://niazerooz.com

http://istgah.com

http://iran-tejarat.com

http://eforosh.com

http://www.soodiran.com

http://shetabe.ir

http://www.istnegah.com

http://saniaz.com

http://persianagahi.com

http://www.locopoc.com

http://roztabligh.com

http://niazdon.com

http://www.charrahi.ir

http://darjeagahi.com

http://chapimo.ir

https://www.noonerooz.com

http://www.morf.ir

https://pinbrand.ir/

https://www.saze118.com

http://payamirani.ir

http://www.behtarinbrand.ir

http://nyazmandyha.ir/

http://www.adresdoon.com

http://www.agahi747.com

https://jarmizanam.ir

http://www.takro.net

http://www.aftabir.com/advertising

http://www.novintabligh.com

http://otab.ir

http://f77.ir/

http://tablighkar.com

http://nabzeroz.ir

http://balonagahi.com

https://agahimax.com/

http://payamagahi.com

https://www.jasjar.ir

http://www.qaltak.com

http://haftehbaazar.com

http://bizdoon.com

http://myadvert.ir

www.71ap.ir

http://lono.ir

http://niazma.ir

http://www.tifaa.com

http://vista.ir/ads

http://agahi90.ir

http://www.niyazmandyha.ir

http://agahiroz.com

http://www.khafanbazar.ir

http://www.niaz118.com

http://www.istgah.org

http://www.khafanbazar.ir

http://agahiroz.com

http://www.sheypoor.com

http://mojri.org

http://www.sodavar.ir

http://www.faralist.com

http://www.ads2ads.com

http://agahi.najishop.ir

http://www.istgaha.com

http://niazma.ir

http://www.peyketallaei.com

http://roztabligh.com

http://www.shahr24.com

http://www.istnegah.com

http://www.novintabligh.com

http://www.dastforush.com

http://www.tablighatgostar.com

http://saniaz.com

http://www.takro.net

http://bazarresan.com

http://www.ads.zibashahr.com

https://www.jasjar.ir

http://freetop.ir

http://agahi24.com

http://bafarin.ir

https://divar.ir

http://bizdoon.com

http://haftehbaazar.com

http://www.qaltak.com

http://www.tehran-tejarat.com

https://www.abaragahi.com

http://paliiz.com

http://netdivar.ir

http://balonagahi.com

http://nabzeroz.ir

http://parsu.ir

http://tablighkar.com

http://www.idoo.ir

http://agahicenter.com

http://sanatesakhteman.ir

http://www.garmizanam.com

roz-tabligh.ir

niazmandi-iran.com

adsover.ir

سوالات متداول درباره لینک سازی خارجی

۱- آیا ساخت بک لینک رایگان ارزشی دارد؟

طبق گفته برخی متخصصین سئو این گونه بک لینک‌ها دیگر اثری ندارند . ولی در واقعیت این بک لینک‌ها کماکان اثربخشی خوبی دارند . لذا از این طریق می‌توانید کلمات کلیدی متوسط و آسان را به راحتی به صفحه اول گوگل برساند . با این تفاسیر اهمیت بک لینک برای سئو بدیهی و مسلم است .

۲- کدام نوع بک لینک ها ارزش بیشتری دارند؟

بهترین نوع بک لینک رایگان، لینک‌های نوع پروفایلی هستند که عموما از نوع فالو بوده و اسپم اسکور سایت مبدا را منتقل نمی‌کنند .

۳- آیا باید از بک لینک های نوفالو هم استفاده کنیم؟

برای اینکه روند لینک‌سازی کاملا طبیعی جلوه کند بسیار مهم است که قسمتی از بک لینک‌های شما از نوع نوفالو باشد تا گوگل به سایت شما مشکوک نشود و پنالتی نشوید .

۴- چه تعداد بک لینک باید در روز ساخته شود؟

همیشه باید به هنگام لینک سازی به الگوریتم پنگوئن هم فکر کنید . چون این الگوریتم با لینک های اسپم و مخرب مبارزه می کند . از موارد دیگری که این الگوریتم با آن مقابله می کند ، پراکندگی انکر تکست و ارتباط موضوعی سایت ها و … است . در صورت مشکل داشتن ، سایت شما پنالتی و جریمه می شود .

سخن پایانی لینک سازی در سایت های درج آگهی

اگر به دنبال این هستید که در سایت آگهی رایگان با درج لینک ، تبلیغات و لینک سازی کنید ، باید بعضی از نکات مهم را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین سایت را انتخاب کنید . این نکات مهم عبارتند از :

– سایت مورد نظرتان باید دسته بندی مرتبط با کسب و کارتان را داشته باشد .

– دقت کنید که برای درج لینک از شما هزینه ای دریافت نشود .

– سایت باید تعداد بازدید یا ترافیک زیادی داشته باشد .

– وب سایت مورد نظر باید در زمان سرچ کردن کلمه کلیدی مورد نظر، در گوگل بالا باشد .

– پیدا کردن آگهی‌ها در سایت برای مخاطبان آسان باشد .

– اجازه تبلیغ کردن برای کسب و کار و لینک سازی را به شما بدهد .

– مدت زمان نسبتا طولانی ( و یا به صورت دائمی ) آگهی شما را نمایش دهد .

– در صورتی که اپلیکیشن برای موبایل داشته باشد ، بهتر است .

– شیوه نمایش آگهی‌ها در صفحه موبایل بهینه شده باشد .

نکته آخر لینک سازی در سایت های درج آگهی اینکه ، انتخاب سایت آگهی رایگان با امکان درج لینک می‌تواند در دیده شدن سایت شما ، بهبود رتبه ، افزایش کسب درآمد اینترنتی و بالا رفتن ترافیک تاثیر زیادی داشته باشد . به همین دلیل تلاش کردیم در این مقاله سایت پول یابی ،  بهترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان را به شما معرفی کنیم . می‌توانید در هر یک از این سایت‌های مناسب با کسب و کار اینترنتی خودتان حساب کاربری ایجاد کرده و با استفاده از یک متن جذاب ، کسب و کارتان را تبلیغ کنید .

مطلب پیشنهادی

بک لینک از سایت edu و gov , نحوه دریافت بک لینک‌های edu و gov و اهمیت آنها در سئو

آموزش لینک سازی در سایت های gov و edu

پرداختن به موضوع ایجاد بک لینک یا لینک سازی در سایت های gov و edu …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.