مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران

مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران

مشاغل پردرآمد زیادی در ایران و جهان وجود دارد که درآمد چند میلیونی تا چند میلیاردی دارند در اینجا قصد داریم تا برخی کسب درآمدها و مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران را فهرست کنیم . قبلا ما در مقاله مشاغل پردرآمد و پول ساز در ایران را فهرست کردیم و متذکر شدیم که هفت شغل : جراحان پلاستیک ، فوتبالیست ها، دندانپرشکان، طراحان لباس عروس، مدرسان کنکور، بازیگران فیلم و تعمیرکارها، جزو مشاغل پردرآمد در ایران هستند.

در ادامه معرفی مشاغل پردرآمد در سایت پول یابی این بار قصد داریم تا کسب درآمدهای غیرمجاز و مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران را فهرست کنیم و بگویم که برخی علیرغم وجود ممنوعیت قانونی باز به دلیل درآمد بالا و وسوسه زیاد به این مشاغل رو می آورند. با ما همراه باشید:

فهرست مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران

۱- گنج یابی و کاوش دفینه

یکی از مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران گنج یابی و کاوش دفینه و گنج است. این کار از نظر قانونی ممنوع بوده و مجازات کیفری دارد ولی افراد زیادی هستند که دنبال گنج و دفینه می روند البته اینکه این افراد به گنج می رسند یا نمی رسند کاری ندارم بلکه یک عده ای با فروش ابزار و وسایل گنج یابی مثل : گنج یاب، ردیاب ، تجهیزات حفاری و… پول هنگفتی به جیب می زنند و نکته عجیب تر اینکه عده ای خودشان را به عنوان استاد گنج یابی جا زده با دادن مشاوره میلیونها تومان پول می گیرند.

واقعیت این است که عده ای در زیر زمین و با خراب کردن میراث کشور ، به دنبال گنج بیهوده هستند و عده ای به عنوان دلال و واسطه در روی زمین از انها به انحا مختلف پول و یا همون گنج می گیرند. عده ای به عنوان فروشنده گنج یاب ، برخی به عنوان راهنما و برخی به عنوان استاد مشاور گنج و دفینه. برخی از این کلاهبرداران با فروختن گنج یابهای یک یا دو میلیونی به قیمت سی یا چهل میلیون تومان،که بیشتر ردیاب هستند تا گنج یاب، پول هنگفتی به جیب می زنند.

۲- قاچاق چیان مواد مخدر یا سوداگران مرگ

متاسفانه پدیده قاچاق همیشه گریبان گیر کشور ما بوده و جوانان زیادی را به ورطه نابودی کشانده است اما در این میان افراد زیادی هستند که از بدبختی دیگران پول کثیف میلیاردی به جیب می زنند. قاچاقیان مواد مخدر با نابود کردن زندگی دیگران، برای خود بهشتی از امکانات رفاهی ایجاد می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل تغییر شغل و کار

قاچاق مواد مخدر اگرچه یکی از مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران بوده و حتی حبس های طولانی و اعدام به همراه دارد باز عده ای هستند که از این روش کثیف برای درآمدزایی استفاده می کنند.

۳- رانت اطلاعات و اخبار

عده ای هستند که از طریق رانت داده های مهم و مخفی اقدام به کسب درآمد می کنند . این افراد از طرق مختلف اطلاعات مورد نظر را گرفته و با فروش آنها و یا استفاده از این اخبار و اطلاعات اقدام به کسب درآمد می کنند. برای نمونه در منطقه ای قرار بود تا کار و فعالیت اقتصادی بزرگی صورت گیرد فردی که از این جریان مطلع بود اقدام به خرید زمین های منطقه کرد زمین ها را هکتاری ده میلیون خرید ولی با اجرای پروژه در دوسال بعد همان زمین را هکتاری چهارصد تا پانصد میلیون و حتی بیشتر فروخت.

از این رانت های اطلاعاتی و اخبار در همه زمینه ها عده ای هستند استفاده می کنند و پول کلان به جیب می زنند. این کار از نظر قانونی کاملا ممنوع است ولی آنها قانون را دور زده و دست به این اقدامات غیرقانونی می زنند.برخی از این افراد فقط با فروش اطلاعات و داده به افراد کسب درآمد میلیاردی دارند .

۴- خرید فروش اعضا

به نظرم یکی از کثیف ترین مشاغل همین خرید و فروش اعضا است که عده ای دلال و کلاهبردار از فقر و نیاز یک عده سواستفاده می کنند و اقدام به این کار می کنند و اسم کارشان را ایجنت یا چیزی شبیه به ان می گذارند . واقعیت این است که اینها با سلامت و زندگی مردم بازی می کنند و جزو مشاغل غیراخلاقی، غیر قانونی و غیرانسانی است اما واقعیتی است که وجود دارد.

متاسفانه این درآمد کثیف اینقدر بالاست که تعداد این افراد کم نیستند و حتی برخی اقدام به دزدیدن افراد به ویژه بچه ها کرده و اقدام به فروش اعضا و جوارح انها می کنند بیشتر از این نمی توانم درباره شغل کثیف این انسان های حیوان صفت بنویسم چون حالم را بد می کند.

۵- قاچاق کالا و ارز

قاچاق کالا و ارز هم جزو مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران است اگرچه این کار به اقتصاد ملی ما به ویژه تولید داخل خسارت جبران ناپذیری وارد می کند ولی واقعیتی است که وجود دارد . البته منظور ما کولبران مرزی نیستند که از روی اجبار و نیاز چند قلم کالا با هزار بدبختی وارد می کنند که ای کاش برای انها هم شغل مناسبی بود تا اینگونه کار و امرار معاش نکنند بلکه منظور قاچاقیان عمده است که میلیاردها کالای قاچاق وارد بازار می کنند و درآمدهای چند ده میلیاردی به جیب می زنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معرفی شغل مجری گری

شاید در نگاه اول قاچاقچی کالا و ارز  کارش در ظاهر به اندازه خرید فروش اعضا بد نباشد ولی به نظرم یک قاچاقچی کالا و ارز، تولید ملی و اشتغال را در کشور نابود کرده و همردیف آنان است نان را از سفره کارگر و تولیدکننده داخلی می دزد و آنها را به خاک سیاه می نشاند.

۶- گدایی

بله تکدی گری یا گدایی از مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران است برخی از این گداها تشکیل باندهای بزرگ داده و با اجیر کردن بچه ها و زن های بی بضاعت پول هنگفتی به جیب می زنند . یادم هست وقتی یک گدایی را در تهران دستگیر کردند دارای چندین خانه و ماشین و ویلا بود.

مثل معروف و طنز « برو گدایی کن تا محتاج خلق نباشی » در مورد این افراد میلیونر و حتی میلیاردر صادق است کاری بدون زحمت و هزینه جانبی، ولی پر پول و سرشار از درآمد. اگرچه غیراخلاقی هست ولی واقعیتی در جامعه ما هست که وجود دارد و همه می بینیم  حتی خودمان هم شاید بارها و بارها به آنها پول دادیم .

سخن پایانی مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران

البته مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران خیلی بیشتر از اینهاست که برخی از آنها مثل:  کارچاق کنی در ادارات ، اختلاس و رشوه گری ، قاچاق انسان ، دلالی و واسطه گیری در امور غیرقانونی، فروش انواع فیلترشکن و وسایل عبور فیلترینگ و… از ان جمله هستند. تجارت کثیف زیاد هست و متاسفانه همیشه زالو صفتان و کفتار منشانی وجود دارند که از بدبختی و مشکلات دیگران پول های کلان به جیب می زنند .

اگر شما هم از مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران اطلاعی دارید می توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

راههای کسب درآمد در ایران ، بهترین روش های کسب درآمد آسان ، راههای کسب پول در ایران ، مشاغل ساده پولساز در ایران

راههای کسب درآمد در ایران

زمانی که صحبت از کسب و کار اینترنتی و یا راههای کسب درآمد در ایران …

2 دیدگاه

  1. واقعا مطالب عجیب و جالبی دارید خوشم اومد

    • سایت پول یابی

      کسب درآمد از اینترنت میلیاردی در دهه های قبل شاید برایمان باور نکردنی بود ولی امروزه همه به عینه می بینند که بسیاری از طریق اینترنت میلیاردها پول به جیب می زنند و هر سال ثروتمندان این حوزه بیشتر می شود. زمینه کسب درآمد اینترنتی برای همه یکسان فراهم است و این به توانایی و داشتن ایده افراد مرتبط است که چگونه از این اقیانوس بیکران ثروت و قدرت سهم خود را بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.