مقاله کامل درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat

این روزها در ایران همه به بازی همستر کامبت و شیوه کسب درآمد اینترنتی از این بازی کریپتومی روی آورده اند . کمتر جایی پیدا می شود که درباره این بازی جدید تلگرامی صحبت نشود و افراد به راههای جمع آوری سکه اشاره نکنند . بیشتر مباحث درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat حول این محورها می باشد :

– همستر کامبت چیست؟ و ایردراپ Hamster Kombat چه زمانی انجام می شود ؟

– همستر کامبت کی لیست می شود؟

– قیمت گذاری همستر کامبت چگونه می باشد .

– همستر کامبت کد مورس .

– نصب بازی همستر کامبت .

– دانلود بازی همستر .

– فروش ارز همستر کمبات .

– قیمت همستر کامبت چند است؟

– آیا بازی همستر کلاهبرداری است .

– همستر کامبت Hamster Kombat محاسبه قیمت همستر کمبات .

– قیمت همستر کامبت امروز مشخص شد .

– چه زمانی توکن همستر کمبات در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

– قیمت ارز همستر کمبات .

– و… مباحث دیگری درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat .

به نظر می رسد که هدف اصلی و مشترک همه کاربران از انجام بازی همستر کامبت Hamster Kombat کسب درآمد اینترنتی است . کمتر نگاه افراد به این بازی تلگرامی ، نگاهی سرگرم کننده و یا برای گذراندن اوقات فراغت باشد . آینده میزان پولسازی و راههای کسب درآمد آنلاین از آن را مشخص خواهد کرد .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا به طور کامل به همه جوانب بازی همستر کامبت Hamster Kombat و مسائل پیرامون از جمله کسب درآمد اینترنتی از آن بپردازم .

نگاهی به همستر کامبت

برای بررسی بازی همستر باید به عقب برگردیم و نگاهی به نات کوین کنیم . چون اقبال زیاد به بازی همستر کامبت نشات گرفته از آن موضوع است . از هر کسی بپرسی چرا به جمع آوری سکه همستر می پردازی؟ می گویند : « مگر نات کوین را ندیدی چه سودی داشت ؟ »

این افراد تقریبا درست می گویند . پس از عرضه‌ موفق و پر سر و صدای نات کوین ، شاهد انتشار انواع بازی ها در سبک Tap to Earn بوده‌ایم . همه این بازی‌ها با الهام از پروژه‌ نات کوین راه‌اندازی و شروع به کار کرده اند . به دلیل موفقیت نات کوین ، این بازی‌ها هم موفق به جذب میلیون‌ها کاربر در مدت زمان کوتاهی شده‌اند .

از جمله این بازی ها می توان به بازی کریپتویی همستر کامبت اشاره کرد . یک بازی فوق العاده ساده که فقط با ضربه زدن روی صفحه دارای عکس همستر ، مقداری سکه مجازی دریافت می‌کنید . افراد این سکه های جمع آوری شده را به این امید دارند که در آینده ارزش‌گذاری شده و مقداری پول به حسابشان واریز شود .

زمانی کسب درآمد اینترنتی از بازی های کامپیوتری رسم بود و امروزه بازی های موبایلی طرفدار دارد . در هر گوشه و کناری اعم از خیابان‌، ایستگاه‌های مترو و اتوبوس ، تاکسی‌ها و خلاصه همه جا ، احتمالا شخصی را خواهید دیده اید که پیوسته به صفحه گوشی ضربه می‌زنند . نکته جالب اینکه ، تعداد زیادی از افراد هنوز نمی‌دانند دقیقا چه اتفاقی با ضربه زدن روی گوشی رخ می‌دهد . اصلا ارزشش را دارد؟ ابهامات در این باره زیاد است . آینده‌ این بازی مشخص نیست . تضمینی برای تبدیل سکه‌های آن به پول واقعی وجود ندارد . در هر حال باید صبر کرد .

بازی همستر کامبت Hamster Kombat , کسب درآمد از بازی تلگرامی همستر کامبت

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت ، یک بازی کریپتویی در سبک Tap to Earn به معنای تحت‌اللفظی « ضربه بزن و به دست بیاور» است . به بیانی ساده تر ، در این بازی که یک ربات تلگرامی است ، باید روی همستر در صفحه گوشی خود ضربه بزنید و آنقدر این کار را انجام دهید تا سکه‌ها را یکی پس از دیگری جمع‌آوری کنید . بازی‌های زیادی مثل همستر کمبت وجود دارند که هر کدام وعده‌ی ایردراپ‌های احتمالی به کاربران می‌دهند . اما بعد از نات کوین ، این بازی خیلی سر زبان‌ها افتاده و طرفداران بیشتری دارد .

بازی همستر کامبت در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ مطابق با ۶ فروردین ۱۴۰۳) رسما راه‌اندازی شد . بلافاصله پس از عرضه ، همستر کامبت به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پروژه در جامعه‌ ارز دیجیتال تبدیل شد و توانست میلیون‌ها کاربر را به سمت خود بکشاند .

برای اینکه این بازی کریپتویی به ۱ میلیون کاربر فعال برسد ، فقط ۱۱ روز زمان نیاز داشت و حالا صدها میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند . طبق ادعای سازندگان همستر کمبت، حالا بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در این بازی فعالیت دارند، که هر روز هم در حال افزایش است .

وضعیت ارزش گذاری بازی همستر تلگرام

الان کاربران تلگرامی در حال جمع آوری سکه هستند و میخواهند تعدادش را زیاد کنند . هنوز مشخص نیست قیمت هر سکه مجازی در این بازی چقدر است . چون برای ارزش‌گذاری ، ابتدا باید این پروژه در صرافی‌ها لیست شود . تا آن زمان ، کاربران فقط باید به ضربه زدن روی صفحه ادامه دهند و امیدوار باشند روزی بتوانند سکه‌های مجازی را به پول نقد تبدیل کنند .

توجه کنید طبق اعلام سازندگان Hamster Kombat ، توکن این پروژه بر بستر بلاک چین TON ایجاد خواهد شد . البته نکته‌ای که باید توجه کنید این است که نات کوین هم اگرچه در صرافی‌ها لیست و امکان تبدیل سکه‌های مجازی آن به پول واقعی برای کاربران میسر شد ، اما با این حال این کوین هنوز وایت‌پیپر ندارد . در نتیجه هیچ نقشه‌ راه یا کاربردی برای آن تعریف نشده است .

این یک ابهام مهم در ارزش گذاری همستر محسوب می شود . چون این احتمال وجود دارد که هیچگاه سکه‌های آن به پول واقعی تبدیل نشوند . این سرنوشتی است که شاید در انتظار تمام بازی‌های موجود در این سبک باشد . پس باید خیلی احتیاط کرد و کل وقت خود را وقف آنها نکنید .

در حال حاضر Hamster Kombat صرفا یک بازی ساده است اما احتمال ایردراپ آن وجود دارد . مفهوم ایردراپ در دنیای ارزهای دیجیتال اغلب به معنای به دست آوردن بدون دردسر کریپتو است . این یعنی در آینده‌ای نزدیک ، احتمال اینکه سازندگان این پروژه ، آن را قیمت‌گذاری کنند وجود دارد .

شیوه و مراحل اجرای بازی کریپتویی همستر کمبت

برای اینکه بتوانید بازی همستر کامبت را اجرا کنید ، نیاز به یک گوشی هوشمند و حساب تلگرامی دارید . برخی این بازی را از ایده های پولساز در تلگرام می دانند . در هر حال آینده همه چیز را روشن می کند . توجه کنید که بازی روی سیستم اجرا نمی‌شود و در صورت تلاش برای انجام این کار ، با یک کد QR مواجه می‌شوید که با اسکن آن توسط گوشی هوشمند ، به تلگرام گوشی فرستاده خواهید شد . برای این منظور، روی لینک تلگرامی بازی کلیک کرده و مراحل زیر را باید انجام دهید :

برای شروع این بازی فارغ از این که گوشی اندرویدی یا آیفون دارید ، باید به سراغ ربات همستر کمبت در تلگرام بروید .همان طور که در بالا اشاره شد ، ابتدا روی Start کلیک کنید تا ربات آغاز به کار کند . پس از این مرحله در پایین صفحه گزینه‌های مختلف برای شما به نمایش درمی‌آید که در ادامه کاربرد هر کدام را به صورت جداگانه توضیح داده می شود .

ربات همستر کامبت ، شیوه آغاز بازی

بعد از ورود به ربات تلگرامی Hamster Kombat ، یک پیام خوشامدگویی دریافت می‌کنید که در زیر آن ، دکمه Start به معنای «شروع» و یا «اجرا»به چشم می‌خورد . روی آن ضربه بزنید تا به صفحه بازی منتقل شوید .

بعد از اجرا شدن صفحه بازی در موبایلتان ، یک بخش نسبتا شلوغ را مشاهده خواهید کرد که در زیر آن، ۵ بخش وجود دارد . این بخش‌ها به ترتیب از چپ به راست Exchange ، Mine ، Friends ، Earn و Airdrop هستند .

در بالای Airdrop ، عکس یک موشک دیده می‌شود که عبارت Boost در کنار آن نوشته شده است . کافی است روی آن کلیک کنید تا به یک صفحه‌ جدید هدایت شوید . در این صفحه ، در بخش Boosters بازی کریپتویی همستر کمبت شما امکان ارتقای سیستم دریافت سکه را خواهید داشت . مثلا می‌توانید در بخش Multitap تعداد سکه‌های دریافتی به ازای هر بار ضربه زدن روی صفحه نمایش گوشی را افزایش دهید و در بخش Energy Limit، ظرفیت منبع دریافت سکه را افزایش دهید .

در بالای صفحه ، دو گزینه‌ دیگر به چشم می‌خورند : Full Energy و Turbo که زیرمجموعه‌ Free daily boosters می باشند . گزینه‌ اول، منبع شما پر شده و می‌توانید تا اتمام ظرفیت آن ، با ضربه زدن روی صفحه سكه جمع‌آوری کنید . در طول یک زمان مشخص ، می‌توانید ۶ بار از این گزینه استفاده کنید و بعد از ۶ بار باید منتظر بمانید تا دوباره شارژ شود .

معرفی بخش مبادله Exchange

در ادامه به معرفی گزینه‌هایی پایین صفحه بازی همستر کمبت می پردازم . به ترتیب از چپ به راست شروع می‌شود . با این ترتیب ، نخستین گزینه Exchange به معنای «مبادله» است . در این صفحه که در واقع صفحه‌ اصلی بازی محسوب می شود ، یک سکه‌ بزرگ با نماد خود بازی یعنی همستر را مشاهده می‌کنید . باید روی آن ضربه بزنید تا سکه مجازی دریافت کنید .

این بخش دارای گزینه Boost است که کمک می‌کند تا سکه بیشتری دریافت کنید و بازدهی بالاتری داشته باشید . در همین صفحه می‌توانید اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید که به شرح زیر هستند :

– تعداد سکه‌های به دست آمده به ازای هر بار ضربه Earn per tap .

– تعداد سکه‌های مورد نیاز برای افزایش سطح بازی Coins to level up .

– میزان سود به ازای هر ساعت Profit per hour .

تعداد خود سکه که در مقابل یک سکه با نماد دلار نوشته شده است . سطح خود بازیکن که نوع نمایش آن‌ها به شرح زیر است :

– برنز Bronze از ۰ تا ۵ هزار سکه .

– نقره Silver از ۵ هزار سکه .

– طلا Gold از ۱۰ هزار سکه .

– پلاتینیوم Platinum از ۱۰۰ هزار سکه .

– الماس Diamond از ۱ میلیون سکه .

– حماسی Epic از ۲ میلیون سکه .

– افسانه‌ای Legendary از ۱۰ میلیون سکه .

– ارباب Master از ۵۰ میلیون سکه .

– ارباب بزرگ Grandmaster از ۱۰۰ میلیون سکه .

– پادشاه Lord از ۱ میلیارد سکه .

هر بار که سهم تان به میزان مورد نظر برسد ، سطح یا لیگ شما هم تغییر کرده و به یکی از سطوح بالا وارد می‌شوید . حال باید با جمع کردن سکه‌های بیشتر،‌ وارد سطح بالاتر شوید .

معرفی بخش Mine

در بخش Mine بازی همستر کمبت ، شاهد شلوغ‌ترین و شاید بتوان گفت پیچیده‌ترین بخش بازی خواهید شد . در اینجا مهمترین کاری که باید انجام دهید ، خرج کردن سکه‌هایی است که با زحمت به دست آورده‌اید . اما در ازای آن ، چیز خوبی هم دریافت خواهید کرد .

در این بخش باید کارت استخراج یا همان Extract Card خریداری کنید . با خرید این کارت‌ها ، به صورت روزانه یا ساعتی ، به شکل خودکار سکه به دست می‌آورید . برای مثال با خرید BTC Pair ، یک شخص می‌تواند در هر ساعت ، ۴۰ سکه سود دریافت کند که به حسابش واریز خواهد شد .

اما جالب‌ترین بخش قضیه در قسمت Mine ، یافتن سه کارت کمبو است که اگر به درستی این چالش را انجام دهید ، جایزه‌ بزرگی دریافت خواهید کرد.

 معرفی بخش دعوت دوستان به بازی Friends

در این بخش هیچ چیز خاصی جز کد دعوت شما و همچنین نام دوستان‌تان وجود ندارد . کافی است لینک دعوت اختصاصی خود را کپی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید . یا با کلیک روی گزینه Invite    a friend ، یک دوست را به بازی دعوت کنید . به ازای دعوت هر نفر به بازی با تلگرام معمولی ، ۵ هزار سکه و به ازای دعوت هر نفر با تلگرام پریمیوم ، ۲۵ هزار پاداش می‌گیرید .

با رشد سطح کاربران دعوت‌شده توسط شما به بازی هم مقداری پاداش دریافت خواهید کرد که میزان آن در سطوح مختلف به شرح زیر است:

سطح کاربر دعوت‌شده جایزه برای کاربران عادی – تعداد سکه جایزه برای کاربران پریمیوم – تعداد سکه
Silver ۲۰۰۰۰ ۲۵۰۰۰
Gold ۴۰۰۰۰ ۵۰۰۰۰
Platinum ۴۰۰۰۰ ۷۵۰۰۰
Diamond ۶۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰۰
Epic ۱۰۰۰۰۰ ۱۵۰۰۰۰
Legendary ۲۵۰۰۰۰ ۵۰۰۰۰۰
Master ۵۰۰۰۰۰ ۱۰۰۰۰۰۰
Grandmaster ۱۰۰۰۰۰۰ ۲۰۰۰۰۰۰

 

معرفی بخش Earn یا جمع آوری سکه همستر

در بخش Earn بازی کریپتویی همستر کمبت ، دو بخش را می بینید : یکی Daily tasks که با کلیک روی آن می‌توانید به ازای هر ۲۴ ساعت ، مقداری سکه به عنوان جایزه دریافت کنید و دیگری هم Tasks Lists که یک سری کار در آن لیست شده که با انجام آنها می‌توانید پاداش دریافت کنید . لیست کارها و همچنین سکه‌های پاداش مربوط عبارتند از :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از مترجم گوگل

– عضویت در کانال تلگرامی همستر کامبت : ۵۰۰۰ سکه پاداش .

– سابسکرایب کردن کانال یوتیوبی همستر کمبت : ۵۰ هزار سکه پاداش .

– دنبال کردن Hamster Kombat در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) : ۵۰۰۰ سکه پاداش .

– انتخاب نوع مبادله : پاداش ۵۰۰۰ سکه پاداش .

– دعوت ۳ دوست به بازی : پاداش ۲۵ هزار سکه پاداش .

 معرفی بخش Airdrop

بخش آخر بازی همستر کامبت یعنی Airdrop است که در آن می‌توانید مراحل رسیدن به ایردراپ واقعی بازی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آنها را مشاهده کنید . در این صفحه فقط گزینه‌ آخر یعنی Airdrop task list (لیست وظایف برای دریافت ایردراپ) هنوز تیک سبز ندارد ولی سایر بخش‌ها تکمیل شده‌اند .

دیلی کمبو Daily Combo چیست؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی کریپتویی Hamster Kombat بخش Daily Combo است که در آن شانس دریافت ۵ میلیون سکه را خواهید داشت . این شانس هر ۲۴ ساعت برایتان فراهم می شود که باید با زیرکی از آن بهره ببرید . در غیر این صورت ، مجبور خواهید شد ۲۴ ساعت دیگر هم منتظر بمانید تا شانس خود را مجددا امتحان کنید .

برای اینکه بتوانید از این قسمت سود لازم را ببرید ، پیشنهاد می شود در گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی بازی همستر کامبت حتما عضو شوید . چون در این کانال‌ها یک شخص ممکن است کارت‌های استخراج صحیح را یافته باشد . احتمال دارد که این فرد نام کارت‌ها را در گروه‌ها یا کانال‌ها با سایر افراد به اشتراک بگذارد . بدین ترتیب دیگر زحمت یافتن آن‌ها را نخواهید کشید . این کار ساده ترین شیوه برای رسیدن به ۵ میلیون سکه است .

همستر کامبت چیست؟ همه چیز درباره بازی کریپتویی تلگرام , راهنمای کامل آموزش همستر کامبت و ایردراپ

راهکار دریافت ۵ میلیون سکه در دیلی کمبو

سوال این است که چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را در بازی همستر کمبت دریافت کنید؟ برای اینکه بتوانید ۵ میلیون پاداش ارزشمند این بازی را بگیرید ، باید در چهار بخش Market ، PR&Team ، Legal و Special ، سه کارت مخصوص خریداری کنید .

یافتن این کارت‌ها از میان صدها گزینه‌ موجود اصلا کار راحتی نیست و قطعا کلی زمان از شما می‌‌برد . از طرفی انتخاب کارت اشتباه هم فقط سکه‌های شما را به ازای دریافت سود ناچیز هدر می‌دهد . بنابراین می‌توانید از طریق کانال‌های تلگرامی ، وب‌سایت‌های مرتبط ایرانی و خارجی و…، راهی برای یافتن این سه کارت کمبو پیدا کنید .

توجه داشته باشید نوع این سه کارت بعد از ۲۴ ساعت تغییر کرده و باید به دنبال کارت‌های دیگری بعد از این مدت باشید. همچنین این احتمال وجود دارد که برای دریافت یکی از کارت‌های بخش کمبو ، نیاز باشد یک یا چند بازیکن جدید را با استفاده از لینک دعوت خود ، به بازی دعوت کنید . یا اینکه کارت دیگری را آپدیت کرده و به سطح مشخصی برسانید . برای مثال اگر در پایین کارتی نوشته شده «Influencers lvl 5» ، یعنی برای دریافت آن نیاز است کارت Influencers را پیدا کرده و آن را تا سطح ۵ ارتقا دهید تا قفل آن کارت برایتان باز شود .

راهکار خرید کارت در بخش Mine

خرید کارت در بخش Mine را می توان کم هزینه ترین راهکار و بهترین شیوه برای سود بیشتر دانست .  در بخش Mine همانطور که در بالا اشاره شد ، می‌توانید کارت استخراج خریداری کنید تا به ازای هر ساعت سود برساند یا سکه بگیرید .

البته نیازی نیست از همان ابتدا هر کارتی را که توانایی خریدش را دارید ، خریداری کنید . باید در اینجا هوشیارانه و با برنامه درست عمل کنید و کارتی را بخرید که بیشترین سود را به شما می‌رساند .

توجه کنید که Profit per hour یکی از مهمترین بخش‌های بازی همستر کامبت است که اهمیت آن حتی از کلیک کردن روی صفحه هم می‌تواند بیشتر باشد . بسیاری از افراد حرفه ای فقط روی روی این بخش پروفیت Profit سرمایه گذاری و توجه دارند .

بعد از خرید کارت‌های مورد نظر ، کافی است به صفحه Exchange رفته و در سمت راست بالای صفحه ، پایین گزینه Profit per hour ، میزان سودی را که در هر یک ساعت به حساب‌تان واریز می‌شود را چک کنند .

توجه کنید که لازم است هر سه ساعت یک بار به بازی سر بزنید و سود این کارت‌ها را دریافت کنید . در صورت عدم مراجعه به بازی بعد از سه ساعت ، مجبور خواهید شد برای دریافت سود ، سه ساعت دیگر هم صبر کنید .

کاربرد و مفهوم کارت‌های بازی همستر

به دست آوردن سکه‌های بیشتر و افزایش پروفیت Profit در بازی همستر کامبت ، به خرید کارت‌های داخل بازی متکی است . این کارت‌ها هر یک با بازدهی و قیمت مشخصی عرضه می‌شوند و عناوینی مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال دارند . در نقش شما به عنوان مدیرعامل یک صرافی ، وظیفه دارید از طریق خرید این کارت‌ها در بخش‌های مختلف صنعت ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید و سود خود را به حداکثر برسانید .

دسته‌بندی کارت‌ها در بازی همستر کامبت شامل : Markets ، PR&Team ، Legal و کارت‌های ویژه یا Specials است . در ادامه این مقاله سایت پول یابی ، هر دسته‌بندی به همراه توضیحات کاملی از کارت‌های موجود در آن بیان می شود تا بهترین انتخاب را برای سرمایه‌گذاری خود انجام دهید .

معرفی کارت‌های Markets

در همستر کامبت ، کارت‌های بازار Markets به همه فعالیت‌هایی اشاره دارند که یک صرافی می‌تواند برای بهبود بازار معاملات خود انجام دهد . کارت‌های Markets همستر کامبت عبارتند از :

نام کارت موضوع
Fantokens توکن‌های هواداری
Staking استیکینگ
BTC pairs جفت‌های معاملاتی بیت کوین
ETH pairs جفت‌های معاملاتی اتریوم
Top 10 cmc pairs ۱۰ ارز برتر کوین مارکت کپ
GameFi tokens توکن‌های حوزه بازی
DeFi2.0 tokens توکن‌های دیفای ۲.۰
SocialFi tokens توکن‌های حوزه شبکه‌های اجتماعی
Meme coins میم کوین‌ها
Shit coins شت کوین‌ها
Margin trading معاملات مارجین
Derivatives معاملات مشتقه
Prediction markets بازارهای پیش‌بینی
Web3 integration تعامل با حوزه وب ۳.۰
DAO سازمان خودگردان غیرمتمرکز
P2P trading معاملات همتا‌به‌همتا
Trading bots ربات‌های معاملاتی

معرفی کارت‌های PR&Team

در همستر کمبت ، بخش PR&Team به طور عمده برای آموزش افراد درباره تشکیل بخش‌ها و تیم‌های یک صرافی ارز دیجیتال طراحی شده است . این کارت‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا با اجزای اساسی و اساسنامه‌های یک صرافی ارز دیجیتال آشنا شوند . هدف این است که درک بهتری از عملکرد و وظایف هر تیم در صرافی داشته باشند . در جدول پایین ، کارت‌هایی که به عنوان ارزش آموزشی معرفی شده‌اند ، آمده است :

نام کارت موضوع
Support team تیم پشتیبانی
IT team تیم آی تی
Marketing بازاریابی
Product team تیم محصول
Biz Dev team تیم توسعه کسب‌و‌کار
Two factor authentication احراز هویت دو عاملی
UX and UI team تیم طراحی رابط و تجربه کاربری
Security team تیم امنیت
QA team تیم کنترل کیفی
Anti Hacking shield محافظ ضد هک
Risk management team تیم مدیریت ریسک
Security Audition کنترل امنیت
Anonymous transactions ban مسدود کردن تراکتش‌های ناشناس
Blocking suspicious accounts مسدودکردن حساب‌های مشکوک
Tokenomics expert کارشناس اقتصاد توکنی
VC Labs شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر
Compliance officer کارشناس انطباق با مقررات

معرفی کارت‌های بخش Legal

بخش Legal در بازی همستر کامبت Hamster Kombat به مأموریت‌هایی اختصاص داده شده که برای فعالیت قانونی یک صرافی ارز دیجیتال باید در نظر گرفته شوند .

در این بخش ، تمرکز بر روی مسائل حقوقی و انطباق با مقررات مربوط به صرافی‌های ارز دیجیتال است . این شامل مواردی مانند احراز هویت کاربران KYC ، شناسایی کسب‌وکارهای همکار KYB ، مشاوره قانونیLegal opinion ، مبارزه با پولشویی Anti money laundering ، و دریافت مجوز قانونی Licence برای فعالیت یک صرافی در یک کشور یا حوزه قضایی خاص است .

نام کارت موضوع
KYC احراز هویت کاربران
KYB شناسایی کسب‌وکارهای همکار
Legal opinion مشاوره قانونی
Anti money laundering مبارزه با پولشویی
Licence مجوز قانونی

معرفی کارت‌های بخش Specials

بخش Specials در بازی همستر کمبت به طور عمده به رویدادها و شخصیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند . این کارت‌ها اغلب برای تبلیغ قابلیت‌های جدید بازی هستند و ارزش آموزشی خاصی ندارند. اما می‌توانید با ارتقای یک سری از این کارت‌ها به سود خیلی خوبی دست پیدا کنید .

معرفی کد مورس همستر

کد مورس یک سیستم کدگذاری است که برای ارسال و دریافت پیام‌ها به کمک نور یا صدا استفاده می‌شود . این سیستم بر پایه ترکیب دو نوع عنصر اصلی، یعنی نقاط (.) و خطوط (-) که به ترتیب به آن‌ها دات و دش نیز گفته می‌شود ، ساخته شده اند .

در کد مورس ، هر یک از حروف الفبای انگلیسی ، اعداد و نمادهای مختلف با یک ترکیب خاص از نقاط و خطوط نمایش داده می‌شوند . مثلا حرف A با یک نقطه و یک خط (.-) و حرف B با یک خط و سه نقطه (-…) نشان داده می‌شود .

این سیستم ابتدا توسط ساموئل مورس در سال ۱۸۳۶ به عنوان یک روش ارتباطات برای ارسال پیام‌های تلگرافی ابداع شد . از آن زمان تا به امروز ، کد مورس در ارتباطات و برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . از جمله ارتباطات رادیویی ، ناوبری دریایی ، ارتباطات هوایی و حتی استفاده در برنامه‌های نظامی و اضطراری کاربرد دارد .

کاربرد کد مورس در همستر کامبت

کد مورس در بازی همستر کامبت دقیقا به همان معناست با این تفاوت که این بار باید آن را کشف کرده و ۱ میلیون سکه پاداش دریافت کنید . بازی همستر کامبت هر روز یک کلمه را در نظر می‌گیرد که باید با استفاده از کد مورس آن را کدگشایی یا رمزگشایی کنید . اگر این فرایند درست صورت گیرد ، ۱ میلیون سکه یه راحتی دریافت خواهید کرد . روند انجام این کار بسیار ساده و راحت و به شکل زیر صورت می گیرد :

برای مثال اگر کلمه‌ مورد نظر TOKEN باشد ، کد مورس آن به شکل زیر است :

t خط

o خط خط خط

k خط نقطه خط

e نقطه

n خط نقطه

در بازی همستر هم برای وارد کردن کد مورس باید ابتدا در بخش Exchange روی گزینه Earn per Tap به تعداد سه بار ضربه بزنید تا رنگ همستر قرمز شود . حالا یک بار ضربه زدن روی همستر ، نقطه و ضربه زدن و نگه داشتن ، دستور خط را صادر می‌کند . به همین شکل می‌توانید کلمات رمز همستر را کد گشایی کنید .

استفاده از اپلیکیشن کلیکر برای بازی همستر

این سوال مطرح می شود که آیا می‌توان از اپلیکیشن‌های کلیک خودکار در بازی همستر کامبت استفاده کرد؟  از آن جایی که کلیک کردن پیاپی روی همستر کوچک می‌تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده و حتی ناخوشایند و خسته‌کننده باشد ،‌عده ای به فکر راههای ساده تر رفتند . برخی از توسعه‌دهندگان با طراحی یک برنامه هوشمندانه این امکان را به افراد داده‌اند تا بدون نیاز به کلیک روی صفحه ، سکه جمع‌آوری کنند .

این آپ‌ها معمولا به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شوند که روی هر نقطه از صفحه که بخواهید ، به صورت خودکار کلیک می‌کنند تا شما مجبور به انجام این کار نباشید . اگرچه طراحان همستر کامبت هنوز این کار را ممنوع نکرده اند اما ممکن است در آینده کاربرانی که از این اپ‌ها استفاده می‌کنند جریمه شوند . در نتیجه توصیه می شود که این کار را انجام ندهید و در طول یک روز، کمتر از ۱۰ دقیقه وقت خود را برای ضربه زدن روی صفحه بگذارید .

با این حال اگر اصرار به دانلود برنامه کلیکر دارید ، می‌توانید «Auto Clicker – Automatic tap» را که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید . کاربران اپ استور هم می‌توانند از طریق اپ استور این برنامه را دانلود کنند .

قانونی یا غیرقانونی بودن همستر کامبت

اینکه همستر کامبت قانونی باشد یا کلاه‌برداری هنوز مشخص نیست و نمی توان به قطع و یقین گفت . با توجه به کاربران میلیونی و همچنین همکاری استراتژیک این پروژه با صرافی‌های معتبری چون BingX ، بعید است آینده‌ این پروژه پوچ و بی ارزش باشد . به احتمال زیاد دارندگان این برنامه در نهایت سود خواهند کرد و به کسب درآمد اینترنتی مدنظرشان خواهند رسید .

احتمال کلاهبرداری بودن بازی همستر کامبت Hamster Kombat به دلایل زیر کم است : ۱- همکاری همستر کامبت با صرافی‌های معتبری چون BingX ، ۲- جذب و داشتن کاربران چند صد میلیونی ۳- سابقه موفقیت پروژه‌های قبلی چون نات کوین و ۴- حمایت و همکاری پیام رسان بزرگی چون تلگرام با این بازی .

اما نکته جالبش اینجاست که این پروژه تا زمانی که در حد و اندازه‌های یک بازی در سبک Tap to earn باقی بماند ، حتی اگر کلاه‌برداری هم باشد خطر خاصی برای کاربران ندارد . جز اینکه کلی وقت پای آن گذاشته و درآمد اینترنتی نداشتند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تاثیر اینترنت در نابودی کسب و کارهای سنتی

بنابراین تنها کاری که می‌توان در این برهه زمانی انجام داد این است که سکه جمع‌آوری کرد . در ادامه هم امیدوار بود BingX در نهایت توکن همستر کامبت را در صرافی خود لیست و آن را ارزش‌گذاری کند . اختلاف در این موضوع زیاد است . عده ای بازی همستر را از اسرار کسب درآمد از کانال تلگرام و ربات آن می دانند .

زمان لیست شدن توکن بازی کریپتویی همستر

شاید پرتکرارترین سوالی که درباره بازی کریپتویی همستر کامبت شنیده می‌شود این است که چه زمانی توکن آن در صرافی‌ها لیست می‌شود . در رابطه با این پرسش باید گفت در حال حاضر ، همه روی ماه جولای اتفاق نظر دارند و معتقدند توکن بازی همستر کمبت در این ماه وارد صرافی‌های متمرکز رمز ارز می‌شود .

لذا از آن زمان کاربران می‌توانند سکه‌های خود را به پول واقعی تبدیل کنند . جولای، مصادف است با ماه تیر تا مرداد ۱۴۰۳در ایران . بنابراین در مدت زمان کوتاهی ، تکلیف این پروژه مشخص خواهد شد . پس باید تا آن زمان صبر کرد . البته صبر در کسب درآمد اینترنتی در همه حال توصیه می شود .

توجه کنید در صورت لیست‌شدن بازی همستر کامبت در صرافی‌ها می‌توانید توکن‌های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم‌افزاری نگهداری کنید تا شاید در آینده ارزش آنها بیشتر شود . درست مثل اتفاقی که برای ارز دیجیتال بیت کوین افتاد .

بررسی ارزش امتحان کردن و اجرای بازی همستر

این سوال در ذهن اکثر کاربران ایرانی وجود دارد که همستر کامبت ارزش امتحان کردن را دارد؟ پاسخ قطعی و دقیق نمی توان به این سوال داد . با بررسی قرائن و شواهد می توان به استنباطی در خور و منطقی رسید . همانطور که در بالا اشاره شد ، این پروژه فعلا در حد یک بازی Tap to earn است .

به این معنا که وارد یک بات تلگرامی شده و با ضربه زدن روی صفحه سکه جمع‌آوری می‌کنید . این یعنی نه حساب بانکی خاصی را به آن متصل کرده‌اید و نه اطلاعات خود را به این برنامه تلگرامی داده‌اید . در نتیجه خطر خاصی شما را تهدید نخواهد کرد . در صورت کلاهبرداری بودن پروژه که احتمالش کم هم هست ، آسیبی به شما وارد نخواهد شد جز اینکه کلی وقت پای آن گذاشته‌اید .

اما به صورت کلی با توجه به کاربران میلیونی این برنامه که قطعا طی روزهای اخیر مرز ۲۰۰ میلیون نفر را هم رد کرده و هر روز در حال افزایش است . همچنین همکاری استراتژیک آن با صرافی‌هایی چون BingX ، به نظر می‌رسد امتحان کردن آن ارزشش را داشته باشد . یا می توان اینگونه استنباط کرد که جز اتلاف وقت ، ضرر دیگری ندارد .

حداقل اگر پولی نصیب کسی نشود ، کمی در طول روز سرگرم خواهید شد . به صورت کلی با توجه به لیست شدن توکن پروژه‌هایی مثل نات کوین در صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی ، امتحان کردن این بازی کریپتویی هم غیرمنطقی نخواهد بود . حالا خود دانید که بازی را ادامه دهید یا کلا منصرف شوید .

بازی همستر تلگرام , بازی همستر واقعی است , فروش ارز همستر کمبات

سوالات متداول درباره همستر کامبت

در این مقاله به طور کامل بازی همستر کامبت Hamster Kombat ، شیوه کار و بخش های مختلف این بات تلگرامی توضیح داده شد . با این حال برخی سوالات رایج و متداول درباره این بازی وجود دارد که در ادامه پاسخ داده می شود .

آیا همستر کامبت کلاهبرداری است؟

این برنامه فعلا در حد یک بازی تلگرامی بدون خطر است که گزارش مبنی بر کلاهبرداری بودن آن منتشر نشده است . آینده امکان کسب درآمد اینترنتی یا کلاهبرداری بودن آن را مشخص خواهد کرد .

امکان تبدیل بازی همستر به پول واقعی وجود دارد؟

با توجه به همکاری این پروژه با صرافی BingX و همچنین کاربران چند صد میلیونی آن، احتمال تبدیل شدنش به پول واقعی زیاد است . اصولا بیشتر افراد به خاطر امکان کسب درآمد آنلاین به سراغ این بازی رفته اند .

قیمت همستر کمبت چقدر است؟

تا الان هنوز قیمت این پروژه تلگرامی مشخص نیست مگر اینکه در صرافی‌های معتبر لیست شود . البته ممکن است که در آغاز عرضه با هجوم کاربران برای فروش ، افت قیمت را تجربه کند ولی کم کم به ثبات برسد .

کدام بهتر است همستر کمبت یا تپ سواپ؟

همستر کمبت و تپ سواپ هر دو بازی‌هایی در سبک Tap to Eran با کاربران میلیونی هستند . واقعاً مشخص نیست کدام یک در نهایت به پول واقعی تبدیل می‌شود .

چه زمانی در صرافی ها همستر عرضه می‌شود؟

طبق شنیده‌ها ، توکن Hamster Kombat ماه جولای سال جاری (تیر-مرداد ۱۴۰۳) باید در صرافی‌ها لیست شود .

آیا می‌توان با همستر کامبت درآمد اینترنتی کسب کرد؟

اگر توکن آن ارزش‌گذاری شود بله این امکان وجود دارد . در غیر این صورت جواب منفی است . چون سکه‌های آن هنوز روی بلاکچین یا در صرافی‌ها عرضه نشده‌اند و قیمت مشخصی ندارند .

آیا بازی کریپتویی همستر کامبت رایگان است؟

بله . این بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران قرار دارد . عده زیادی از ایرانیان به امید کسب درآمد اینترنتی به دلار مشغول این کار می باشند .

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال را می‌توان نوعی پول یا دارایی دیجیتالی دانست که به صورت الکترونیکی ایجاد ، ذخیره و تبادل می‌شود . برخلاف ارزهای فیزیکی مانند دلار ، ارزهای دیجیتالی تنها به صورت غیر فیزیکی یا همان دیجیتالی قابل دسترسی و استفاده هستند . امنیت این نوع ارزها با استفاده از فناوری رمزنگاری تراکنش‌ها تأمین می‌شود . معروف ترین و پادشاه همه ارزهای دیجیتال بیت کوین می باشد .

داستان تولد و اجرای همستر کامبت چیست؟

ارز همستر کامبت در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد و در ۱۱ روز اول توانست حدود ۱ میلیون کاربر جذب کند . جالب است بدانید این ارز پس از ۷۲ روز توانسته تعداد کاربران را به ۱۱۶ میلیون افزایش دهد که حدود ۵۰ میلیون از این کاربران فعال هستند .

بازی همستر کامبت در بستر تلگرام قابل اجرا است و تنها با ضربه زدن به روی صفحه نمایش گوشی می‌توانید سکه‌های خود را افزایش دهید . سکه‌های موجود در این بازی احتمال دارد در آینده تبدیل به ایردراپ و در ادامه تبدیل به پول واقعی شوند .

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

در بخش‌های قبلی این مقاله اشاره شد که این بازی در مرحله آخر می‌تواند ایردراپ شده و به وجه واقعی از جمله دلار یا حتی سایر ارزهای دیجیتالی مانند تتر یا بیت کوین تبدیل شود . برای این که قیمت این ارز مشخص شود ، ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که همستر کامبت کی لیست می شود . در واقع تا زمانی که بازی همستر کمبت لیست نشود قابلیت تبدیل به پول واقعی را نخواهد داشت و همچنین قیمت آن نیز مشخص نخواهد شد .

کیف پول همستر کامبت چیست؟ مراحل نصب کیف پول چگونه است ؟

در حال حاضر کاربران این امکان را دارند تا همستر کلامبت را به کیف پول‌های سازگار با TON متصل کنید . یکی از گزینه‌های خوبی که می‌توانید از آن کمک بگیرید کیف پول Tonkeeper است . برای این کار مراحل زیر را طی کنید :

۱- کیف پول Tonkeeper را برای اندروید یا IOS دانلود کنید . در نظر داشته باشید که بدون نیاز به نصب برنامه نیز می‌توانید از ربات کیف پول تلگرام استفاده کنید .

۲- وارد همستر کامبت تلگرام شوید و به بخش Airdrop بروید .

۳- حال در قسمت Tasks list باید به روی Connect your TON wallet کلیک کنید .

۴- در این مرحله کیف پول Tonkeeper را انتخاب کنید .

۵- حال روی گزینه Connect wallet کلیک کنید .

۶- رمز عبور کیف پول توکن کیپر را وارد کنید .

۷- در نهایت با تیک سبز رنگ Done مواجه خواهید شد .

مراحل نصب کیف پول تمام شد .

در نظر داشته باشید که اگر در صفحه ایردراپ با عبارت Coming soon مواجه شدید یعنی این قابلیت هنوز در دسترس اکانت شما قرار نگرفته و به باید کمی بیشتر صبر کنید .

امکان بازی کردن همستر کامبت بدون تلگرام وجود دارد؟

اگر قبل‌تر مراحل حذف اکانت تلگرام با شماره تلفن را پیش رفته‌اید ، باید مجدد برنامه تلگرام را به روی گوشی گیمینگ خود نصب کنید و به آن وارد شوید . در واقع شما حتما به اکانت تلگرام برای اجرای ربات همستر کامبت و بازی کردن آن نیاز دارید . پس در نظر داشته باشید که همستر کامبت دانلود شدنی نیست و باید از راه تلگرام به آن دسترسی پیدا کنید .

کد مورس همستر کمبت چیست؟

شما به صورت دائمی هم که همستر کامبت را بازی کنید باز هم نمی‌توانید تعداد سکه‌های خود را به بیش از ۱۰ میلیون برسانید . به همین جهت بازی راههایی را قرار داده که از طریق آن می‌توانید روزانه ۱ یا حتی ۵ میلیون سکه رایگان دریافت کنید .

در این مقاله سایت پول یابی کد مورس را کامل توضیح دادم . فقط کافیست بدانید که کد مورس مفهومی است که از طریق خط و نقطه و نحوه قرارگیری آنها در کنار هم می‌تواند مفهومی را انتقال دهد . می‌توانید از طریق وارد کردن کدهای مورس در بازی همستر کامبت به صورت روزانه ۱ میلیون سکه دریافت کنید . مراحل اجرایش در قسمت ابتدایی و بالا آمده است .

جایزه Daily combo چیست؟

با وارد کردن کد مورس می‌توانید روزانه ۱ میلیون سکه رایگان دریافت کنید . ولی اگر از جایزه ترکیبی هر روز خبر داشته باشید ، می‌توانید ۵ میلیون سکه بگیرید . بازی همستر کمبت دارای کارت‌های فراوانی است و اگر بتوانید ترکیب سه گانه صحیح را پیدا کنید به شما ۵ میلیون سکه داده می‌شود . برای دسترسی به این قسمت باید به بخش Mine بروید تا daily combo در دسترس قرار بگیرد .

بازی همستر تلگرام نیاز به شماره مجازی دارد؟

خیر نیازی به شماره مجازی ندارد . زمانی به شماره مجازی نیاز پیدا خواهید کرد که برنامه‌ای شماره ایران را قبول نکند . همستر کامبت از طریق تلگرام در دسترس قرار گرفته و به راحتی می‌توانید با شماره ایران در تلگرام اکانت بسازید . مشکلی از این نظر وجود ندارد .

حذف اکانت همستر کامبت چگونه است؟

برای حذف کردن این بازی کافیست مراحل زیر را انجام دهید :

– وارد ربات بازی شوید .

– به روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید .

– گزینه Delete and Block را انتخاب کنید .

– تیک Block bot را فعال کرده و Delete chat را بزنید .

کار تمام است و بازی همستر کامبت Hamster Kombat به طور کامل حذف شده است .

شیوه دانلود مستقیم همستر کمبت چگونه است ؟

این بازی را نمی‌توانید به صورت مستقل دانلود و نصب کنید . باید حتما وارد اکانت تلگرام خود شوید و از طریق ربات hamster kombat بازی را آغاز کنید .

برای دانلود بازی همستر کامبت از چه منابعی استفاده کنیم؟

اگر در پی دانلود بازی همستر پولی از بازار یا هر منبع دیگری هستید باید به شما یادآوری کنم که این بازی تنها از طریق پیام رسان تلگرام و ربات مخصوص آن امکان پذیر است .

سحن پایانی بازی همستر کامبت Hamster Kombat

اگر به سالیان برگردیم ، گوشی تلفن همراه به دلیل ویژگی‌های جذاب و جدیدی که ارائه می‌کرد توانست جهان را به طور کامل دگرگون کند . اما در سال ۲۰۲۴ همه چیز عجیب‌ و غریب تر به نظر می‌رسد . مثلا ارزهای دیجیتالی به عنوان یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد و محبوبیت هستند . یکی از ارزهایی که به تازگی سر و صدای زیاد به پا کرده همستر کامبت نام دارد .

در این مقاله سایت پول یابی به طور کامل پیرامون همستر کامبت پرداخته شد . هدف این است که با افزایش آگاهی نسبت به این بازی تلگرامی ، بهتر این بازی و یا بهتر است بگویم ارز دیجیتال را بشناسید . با افزایش دانش تان ، در صورت تمایل بتوانید به سراغ آن رفته و سکه‌های بیشتری هم دریافت کنید .

همستر کامبت Hamster Kombat یک بازی کریپتویی جدید تلگرامی است که کاربران می‌توانند در آن ، به سادگی ضربه زدن متوالی روی صفحه گوشی ، سکه جمع‌آوری کنند . البته با این امید که روزی با ارزش‌گذاری این سکه‌ها ، بتوانند به پول نقد دست پیدا کنند .

نکته آخر بازی همستر کامبت Hamster Kombat  اینکه ، کسب درآمد اینترنتی از این راه واقعاً تضمین خاصی ندارد و آینده مشخص می کند که سرانجام آن چه می شود . اما با توجه به شواهد موجود پیرامون این پروژه ، به نظر می‌رسد امتحان کردن آن ضرر خاصی برای کاربران نداشته باشد . با این حال توصیه می شود ، ابتدا تحقیقات خود را در رابطه با این پروژه انجام داده و با علم و آگاهی کامل ، به انجام آن اقدام کنید .

مطلب پیشنهادی

آینده ارز اتریوم ,

مقاله کامل درباره ارز دیجیتال اتریوم Ethereum

کسب درآمد اینترنتی از ارزهای رمزنگاری شده به ویژه ارز دیجیتال اتریوم و بیت کوین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.