صبر در کسب درآمد اینترنتی

اگرچه همواره توصیه می شود که در انجام امور صبر و حوصله داشته باشید ولی صبر در کسب درآمد اینترنتی به دلایلی زیادی از ضروریات محسوب می شود. حتی عده ای پا را فراتر گذاشته و می گویند اگر فردی عجول و فاقد خصیصه صبر و حوصله هستید اصلا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی نباشید چون موفقیتی که مدنظرتان است را هرگز به دست نخواهید آورد.

انسان عجول همیشه به دنبال کسب درآمد سریع و زودبازده است و تلاش می کند تا در کمترین زمان ممکن بالاترین نتیجه و درآمد اینترنتی را داشته باشد که این عجله در کار موجب تحمل ضرر و زیان می شود. کسب درآمد اینترنتی یک فرایند زمانبر ، پرحوصله همراه با ترسیم برنامه درازمدت برای نیل به نتیجه است ، لذا در کوتاه مدت نباید انتظار موفقیت های بزرگ را داشت.

به دلیل اهمیت موضوع در این مقاله سایت پول یابی به ضرورت داشتن صبر در کسب درآمد اینترنتی و تاثیر آن در موفقیت پرداخته می شود.

صبر در کسب درآمد اینترنتی

افراد زیادی هستند که با مشاهده میزان درآمد اینترنتی بالای سایت های بزرگ و یا شنیدن موفقیت برخی از فروشگاه های آنلاین به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی می افتند و قصد دارند شروع به کسب درآمد اینترنتی کنند. اولا این افراد نمی دانند هدفشان چه چیزی است و مهم تر اینکه نمی دانند دقیقا باید از کجا شروع کنند و چه کارهایی انجام دهند .

این افراد ، به دلیل همین عدم اطلاع ، به دنبال روش های زود بازده می روند و تصور می کنند کسب درآمد از اینترنت بسیار ساده  و با خواندن یکی دو کتاب و یا مقاله در اینترنت امکان پذیر است. این دوستان چنان در راه اندازی کار عجله دارند که  اصلا حاضر نیستند به خود زحمت یک جستجوی ساده اینترنتی را هم بدهند.

توجه کنید که ، مهم تر از مراحل شروع کسب درآمد اینترنتی ، آمادگی داشتن و فراهم کردن اسباب و وسایل است. این آمادگی داشتن شامل مهارت و تخصص در زمینه کسب و کار ، بررسی نیاز بازار ، شناخت مخاطب ، ایجاد سایت یا فروشگاه ، ترسیم اهداف و… می باشد. بدون مطالعه و تحقیق همه جانبه و شناخت کار، معقول نیست که وارد حوزه کاری شد و انتظار موفقیت داشت. در یک فرایند نسبتا طولانی است که می توان به موفقیت در کسب درآمد از اینترنت رسید و لازمه ادامه کامل این روند هم ، صبر در کار می باشد.

صبر در کسب درآمد اینترنتی ، صبر در کسب و کار ، صبر و حوصله رمز موفقیت ، آموزش کسب درامد اینترنتی

 شیوه شروع کسب و کار اینترنتی

افراد زیادی درباره شیوه کسب درآمد اینترنتی سوال می کنند سوالاتی مثل:  کسب و کار اینترنتی را چگونه راه اندازی کنم؟ چه طور می توانم سریع از اینترنت درآمد بالا داشته باشم؟ چه کار کنم تا از اینترنت پول خوب در بیارم؟ یک ایده خوب معرفی کن تا از اینترنت کسب درآمد سریع داشته باشم ؟ راه کسب درآمد میلیاردی در اینترنت چگونه است؟ از این نمونه سوالات کلی و بدون فکر زیاد مطرح می شود.

تنها جوابی که می توان داد این است که ، مطالعه کنید و حتما مقالات سایت پول یابی را بخوانید تا میزان دانش و علم تان بیشتر شود. اما مشکل این است که این دوستان هیچ علاقه ای به مطالعه و یادگیری ندارد. فقط می خواهند کسب درآمد اینترنتی زودبازده و سریع را شروع کنند.

متاسفانه برخی از دوستان از اینکه محتوای رایگانی در وب سایتی می بینند زود از آن می گذرند، و فکر می کنند چون رایگان است پس اصلا ارزشی ندارد. پیش خود می گویند حتما ارزش چندانی ندارد که اینجا رایگان گذاشته شده است. اکثر ما چنین طرز تفکری داریم. حالا اگر مبلغ زیادی را برای خرید یک آموزش کسب درآمد اینترنتی پرداخت کنیم با اینکه محتوای خوبی هم نداشته باشد فقط به خاطر اینکه پول زیادی برای آن پرداخت کرده ایم تا آخر آن را دنبال می کنیم.

البته شکی در این نیست که در وب فارسی محتوای خوب و ارزشمند به دلایلی بسیار کم پیدا می شود. ولی افرادی هستند که محتوای مفید و کاربردی را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار می دهند و ارزش خواندن را دارد. پس برای شروع کسب درآمد اینترنتی اول از همه باید با مطالعه و تحقیق ، میزان آگاهی خود را افزایش دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دوری از منفی نگری دیگران

مراحل شروع کسب درآمد اینترنتی

قبل از هر چیز باز تاکید می شود که اگر حوصله مطالعه ، تحقیق و بررسی ندارید، اصلا به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی نباشید. چون نمی توانید در آن زمینه موفق شوید. برای شروع هر کسب و کاری نیاز به بررسی و تحلیل بازار کار است. بدون داشتن هدف مشخص ، نمی توان اقدام به کار کرد.

اینکه می گویند با کسب و کار اینترنتی می توان به درآمد های میلیونی و میلیاردی رسید کاملا درست است ولی باور کنید بیشتر کسب و کارهایی که در ایران پولساز شدند شبانه روز کار و تلاش کردند تا به این میزان از درآمدزایی رسیدند. امکان ندارد بدون تلاش انتظار موفقیت داشت. کسانی که حوصله ندارند کمی تحقیق درباره کاری که قرار است انجام دهند، هرگز نمی توانند در هیچ کاری موفق شوند.

اگر شنیده اید با کسب و کار اینترنتی می توان درآمد رویایی و میلیاردی داشت فکر نکنید به همین سادگی ها امکان پذیر است. باید خودتان دست به کار شوید و دنبالش بروید. تنها کمکی که می شود به افرادی که قصد راه اندازی کسب درآمد از اینترنت دارند و همیشه دنبال روش های زود بازده  هستند، انجام داد، این است که مراحل زیر را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود انجام دهند:

۱- داشتن مطالعه و تحقیق

اولین پیشنهاد برای کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارند این است که مطالعه خود را زیاد کنند. بهترین کار این است که مقالاتی که در مورد درآمد اینترنتی و بازاریابی اینترنتی در سایت های مرتبط و مختلف است را مطالعه کنند. اطلاعات آموزشی رایگان و ارزشمندی در همین مقالات نهفته است که اصلا نیازی نیست برای خواندن آن ها پولی بپردازید.

خواندن این مقالات هیچ خرجی نداشته و فقط باید وقت بگذارید و مطالعه کنید. مطمئن باشید نقشه راه در همین مقالاتی که کمتر کسی به آن ها توجه می کند نهفته است. نکات ریز آموزشی فراوانی در این مقالات وجود دارد که می تواند مانند چراغی پرنور مسیر حرکت را روشن کند.

۲- مشاهده ، بررسی و یادداشت کردن

مورد دوم که کلیدی و خیلی مهم است بررسی سایت های پولساز ایرانی مرتبط با کسب و کارتان است. البته منظور فقط بررسی سایت های پولساز و معروف ایرانی نیست. می توانید سایت هایی که در همان حوزه کاری که قصد فعالیت در آن زمینه ها را دارید، بررسی کنید. با نگاه کردن به این سایت ها دید شما نسبت به آن کسب و کار مدنظرتان تغییر زیادی خواهد.

با نگاه به این سایت ها، از چگونگی تولید محتوا تا راه های اعتماد سازی و جذب مشتریان را می توانید از همین بررسی های موردی پیدا کنید. نکته خیلی مهم این است که همه بررسی های خود را در برگه ای یادداشت کنید. یعنی آنچه را که می بینید در واقع به شما دیدگاه و بینش می دهد همان ها را یادداشت کنید. همه این بررسی های انجام شده می تواند به شما کمک بسیاری برای موفقیت در کسب و کارتان کند.

۳- داشتن ایده مناسب

از همان آغاز ایده یا حوزه کاری خود را مشخص کنید. منظور ایده ای نیست که ناب و منحصر به فرد بوده و کسی تا الان از آن استفاده نکرده باشد. بلکه موضوع و حوزه کاری است که قصد دارید کسب و کارتان در مورد آن باشد. خیلی از سایت های پولساز ایرانی از ایده های کپی شده استفاده کردند. پس هرگز فکر نکنید ایده چیز مهمی است اگرچه ایده های ساده پولساز کم نیست فقط باید آن را یافته و اجرایی کنید.

انتخاب حوزه کاری مناسب بیشتر بستگی به علاقه و میزان تخصص و مهارتتان دارد. البته با کمی جستجو در گوگل و شبکه های اجتماعی می توانید حوزه های کاری مناسب و پر طرفدار را شناسایی کنید. مهم این است که حوزه کاری که انتخاب می کنید طرفدار زیادی داشته باشد و در آینده هم پیشرفت کند. خلاصه اینکه چیزی ارائه دهید که بازار به آن نیاز داشته باشد و خریدار داشته باشد. بهترین ایده ها ، اگر برای مشتری و خریدار نباشد ، محکوم به شکست است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اولین راه ثروتمند شدن

۴- طراحی وب سایت

زمانی که مراحل سه گانه بالا را مشخص کردید و حوزه کاری معلوم شد به فکر طراحی وب سایت باشید. البته برای طراحی سایت اصلا نیازی به پرداخت هزینه به افراد و شرکت های طراحی وب سایت نیست. در مورد طراحی وب سایت بدون کد نویسی و با استفاده از وردپرس آموزش های فراوانی در اینترنت وجود دارد. با یک جستجو درباره موضوع آموزش وردپرس مطالب زیادی اعم از متن و فیلم نمایش داده می شود که مراحل نصب و راه اندازی وردپرس را به صورت ساده و گام به گام آموزش می دهد.

طراحی سایت هیچ هزینه ای به همراه ندارد و فقط باید مبلغ کمی به خاطر ثبت دامنه و اجاره هاست پرداخت کنید.

۵- مطالعه برای پیشرفت در کسب و کار اینترنتی

توجه کنید که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط به طراحی و راه اندازی یک وب سایت اینترنتی ختم نمی شود. برخی تصور می کنند اگر یک سایت اینترنتی داشته باشند به راحتی می توانند از اینترنت کسب درآمد داشته باشند ، اما واقعیت چیز دیگریست.

طراحی و راه اندازی وب سایت ، تازه شروع یک کار بزرگ است و به همین دلیل بر روی صبر در کسب درآمد اینترنتی تاکید می شود . از این زمان باید به فکر جذب بازدید و افزایش ترافیک باشید تا بتوانید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. وب سایت بدون بازدید کننده و مخاطب مثل مغازه بدون مشتری هیچ درآمدی ندارد.

لذا  اگر قصد دارید محصولات و یا خدماتی را بفروشید باید بدانید چه طور می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید تا محصولاتتان را به آن ها بفروشید. بهترین راه این است که انواع روش های بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید. لذا باید در مورد تکنیک های فروش در وب و بازاریابی اینترنتی ، چگونگی جذب مشتریان ، کشاندن موتورهای جستجو به ویژه گوگل ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… تحقیق و مطالعه کنید.

با توجه به نوع کسب و کار و میزان سرمایه خود بهترین روش بازاریابی اینترنتی را پیدا کنید. در مورد اینکه چه طور می توانید ترافیک هدفمندی را به طرف وب سایت خود جذب کنید مطالعه کنید. پیشنهاد می شود برای دریافت ترافیک هدفمند بیشتر درباره چگونگی تولید محتوای ارزشمند و تخصصی و همچنین سئو وب سایت مطالعه کنید.

سخن پایانی صبر در کسب درآمد اینترنتی

از اول تا آخر این مقاله سایت پول یابی تاکید بر روی این موضوع است که اگر واقعا حوصله و یا وقت کافی ندارید، یا علاقه ای به کسب درآمد اینترنتی ندارید ، و یا اینکه انسان عجول و کم حوصله ای هستید و همیشه به  دنبال یک شبه پولدار شدن از طریق اینترنت و یا کسب درآمد میلیونی راحت و آسان هستید ، هیچ وقت به سمت کسب و کار اینترنتی نروید.

هیچ کاری بدون تلاش ، جدیت و صبر در امور به درآمدزایی و سود دهی مناسب منتهی نمی شود و کسب درآمد اینترنتی هم از این قاعده مستنثنی نیست. سایت های بزرگ و فروشگاههای پردرآمدی که مشاهده می کنید ، نتیجه سالها تلاش ، جدیت و پشتکار مدیران و عوامل آن است و این اتفاق یک شبه و در کوتاه مدت روی نداده است.

نکته آخر صبر در کسب درآمد اینترنتی اینکه ، در این مقاله سعی شد تا به افرادی که بدون هیچ زحمت و سختی می خواهند بهترین کار با درآمد بالا را داشته باشند ، آموزش داده شود که باید دقیقا چه کاری انجام دهند. برای شروع کسب درامد از اینترنت اول از همه باید مطالعه و تحقیق کرد. با همین تحقیق و بررسی ها می توانید اطلاعات بسیار زیاد و همچنین ارزشمندی را در مورد کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید ، بدست بیاورید. هیچ گاه بدون دانش و مطالعه کافی ، کسب و کار اینترنتی را شروع نکنید.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.