موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی

اگر به دنبال موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی هستید مقدمه و ضرورت اولیه آن آشنایی با اینترنت و فضای مجازی می باشد اگر آشنایی کلی و مقدماتی داشته باشید برای شروع کار خوب است و به مرور زمان می توانید این سطح دانش و آگاهی را افزایش دهید. برای افزایش گاهی درباره شیوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی می توانید از مقالات موجود در سایت پول یابی استفاده کنید.

تجارت خانگی و یا کسب درآمد خانگی از طریق اینترنت در بسیاری از کشورهای جهان دارای اهمیت است و در ایران هم در حال رشد می باشد. برای آغاز و شروع یک کسب و کار اینترنتی خانگی موفق باید موارد و ملاحظاتی را رعایت کنید تا شغلتان دائمی و پردرآمد باشید در سایت پول یابی قصد داریم تا چگونگی راه اندازی و موفقیت در کسب و کار اینترنتی خانگی را شرح دهیم با ما همراه باشید.

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی

هر کاری برای موفقیت لوازم و مقدماتی دارد شما قبل از هر اقدامی باید سطح اطلاعات خود و نیز مهارت فعالیت در فضای اینترنت را افزایش دهید و این کار با کمی مطالعه و جستجو در اینترنت و شیوه فعالیت در آن به دست می آید . البته تقریبا همه مردم در هر رده سنی و جنسیتی کار در اینترنت و شبکه های مجازی را بلدند و یا در سطحی اطلاعات دارند که بتوانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند.

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی ، شیوه راه اندازی کسب و کار خانگی ، کار اینترنتی در منزل
کسب و کار اینترنتی خانگی به عنوان یکی از مشاغل پرطرفدار و پول ساز در بسیاری از کشورها از جمله ایتالیا ، تایوان و کره جنوبی مورد توجه است.

با این مقدمه کوتاه ، شیوه و راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی عبارتند از :

۱- مشخص کردن ساعت کاری

برای موفقیت در کسب درآمد خانگی باید ساعات کار را مشخص کنید اگر شغل اولتان است مشخص کنید در طول روز چقدر می توانید کار کنید و زمان مشخص شده را کامل رعایت کنید . اگر به کسب و کار خانگی به عنوان شغل دوم نگاه می کنید بعد از پایان شغل اول و در زمان های آزاد به این کسب و کار بپردازید.

سعی کنید زمان مناسب برای رشد و توسعه کارتان را در نظر بگیرید و آن را رعایت کنید . به تجارت یا کسب درآمد خانگی به عنوان یک فروشگاه نگاه کنید و طبق زمان مشخص شده کار و فعالیت کنید . میزان موفقیت شما به رعایت ساعات کاری و میزان تلاشتان بستگی دارد.

۲- مشخص کردن نوع تجارت خانگی

برای کسب درآمد خانگی می توانید به دو شیوه عمل کنید یا خودتان به کاری که علاقه دارید و می دانید در آن موفق هستید آن کسب و کار خانگی اینترنتی را راه اندازی کنید و شروع به فعالیت کنید و یا اینکه با پیوستن و همکاری با شرکت ها و موسسات دیگر برای آنها کار کنید و در صورت داشتن وقت و پشتکار می توانید هر دو کار را همزمان انجام دهید.

اگر با شرکتی همکاری می کنید محصولات و خدماتی را برای فروش انتخاب کنید که به آن علاقه دارید این موضوع موجب استمرار در کارتان می شود. برای تجارت آنلاین و بازاریابی شرکت های اینترنتی را انتخاب کنید که خوشنام ، دارای سابقه خوب و رزومه کاری کامل باشند چون سایت ها و شرکت های کلاهبردار آنلاین در اینترنت کم نیستند.

۳- آماده کردن محیط خانه برای کسب درآمد خانگی

اتاق یا مکانی را که قصد دارید برای کسب درآمد خانگی در نظر بگیرید باید مناسب کارتان باشد. یک سیستم کامپیوتری قوی و ارتقا یافته ، اینترنت پرسرعت، میز و صندلی راحت ، صفحه نمایش خوب ، در صورت لزوم چاپگر و اسکنر و… را تهیه کنید. اتاق محل کارتان برای کار از همه نظر باید راحت بوده و شما مشکلی در آن نداشته باشید.

تصور کنید که اتاق شما مانند یک شرکت بیرونی است که باید همه چیزش آماده باشد و شما به عنوان کارمند آن باید در آنجا همه چیز برایتان فراهم باشد تا بازدهی کار افزایش یابد.

۴- مشخص کردن سرمایه مالی

هر کسب و کاری چه خانگی و چه بیرونی باید میزان پول و سرمایه شما مشخص باشد و بر اساس آن بتوانید برنامه ریزی کنید. یک حساب بانکی مخصوص کسب و کارتان مشخص کنید که قابلیت پرداخت آنلاین را داشته باشد بیشتر بانکها امروز این قابلیت را دارند و شما باید درخواست فعال سازی آن را بدهید.

اگر با شرکت ها دیگر به عنوان همکار یا بازاریاب همکاری می کنید دقت کنید چه چیزهایی از شما می خواهند برخی از شرکت ها پیشنهاد سرمایه گذاری به شما می دهند قبل از پرداخت و واریز سرمایه ، همه ابعاد کار را بررسی کنید و ببینید که برای پرداخت و سرمایه گذاری مناسب هستند یا نه؟

۵- استفاده درست از هوش ، مهارت و استعداد

هر کسی در زمینه و کاری دارای مهارت، تخصص و هوش است که او را از بقیه متمایز می کند. اگر به صورت مستقل و یا به عنوان همکار و بازاریاب با شرکت ها همکاری می کنید باید از تمام استعداد و مهارت خودتان برای افزایش درآمد استفاده کنید. فرضا تایپیست ، طراح سایت ، نقاش حرفه ای، مشاور اقتصادی و… هستید فرقی ندارد باید نهایت بهره و استفاده را از تخصص خود ببرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه جذب بازاریاب اینترنتی

در کسب و کار خانگی هر چه بیشتر تلاش کنید بدیهی است که درآمدتان افزایش می یابد . افراد زیادی هستند که به تنهایی و یا از راه دور و در منزل برای شرکت های بزرگ کار می کنند و درآمد بالایی دارند برای نمونه در آمریکا  بیش از ۲۳ میلیون شرکت بدون کارمند و از طریق منزل فعالیت دارند، پس تنها نیستید.

عده زیادی از منزل و حتی از میز آشپزخانه خود کسب درآمد میلیونی روزانه و هفتگی دارند. البته شاید منزل که محل استراحت و آرامش است تصورش برای انجام کسب درآمد خانگی کمی سخت باشد ولی کم کم  به این موضوع عادت می کنید. در شروع کمی سخت است ولی با برنامه ریزی می شود موفقیت را لمس کرد.

۶- حفظ و افزایش انگیزه

ممکن است در مسیر انجام کسب و کار با انگیزه زیاد شروع به کار کنید و به مرور زمان این انگیزه کم و کمتر شود فرضا انگیزه اولیه شما کسب پول و درآمد اینترنتی بالا بود ولی بعد از مدتی ممکن است کاهش درآمد اینترنتی ، انگیزه شما را کم کند. نباید ناامید و سرخورده شوید بلکه باید تلاش خود را بیشتر کنید.

انگیزه خود را محدود به پول درآوردن نکنید بلکه انگیزه های مهم تر و بهتر علاوه بر کسب پول را در نظر بگیرید تا در مواقع سختی ، به شما انرژی ادامه کار و توانایی غلبه بر مشکلات را بدهد.

همچنین نگاه کنید به مقاله ( تعهد شرط موفقیت در کسب و کار )

۷- برون سپاری کسب درآمد خانگی

کم کم و با توسعه کسب درآمد خانگی و برای کم کردن فشار کاری می توانید اقدام به جذب نیرو کنید تا روند رشدتان همچنان سریع باشد و یا برای کم کردن فشار و سختی کار برخی امور را برون سپاری کنید و به صورت دور کاری برخی را به عنوان همکار و همراه جذب کنید.

حتی می توانید با تعیین پورسانت ، بازاریاب اینترنتی بگیرید و به عنوان یک کارگزار و مدیر موفق ، کسب و کار خانگی خودتان را مطرح کنید بسیاری از شرکت های بزرگ در آغاز اینگونه عمل کردند. این موضوع فشار کاری و خستگی شما را کم می کند.

۸- انجام کارهای بزرگ در زمان های مناسب

عده ای معتقدند برای کسب موفقیت دائمی، هر روز باید یک کار بزرگ و شاخص انجام دهید کارهایی که کسب و کار را به جلو می برد. کسب تجارت خانگی هم نیاز به ارائه ایده های جدیدتر و خلاقانه تر دارد اگر نمی توانید هر روز کار بزرگی انجام دهید ولی در مقاطع مختلف نوآوری را لحاظ کنید.

عد ای معتقدند که انجام چند کار خانگی همزمان موجب کاهش انرژی و شکست در کسب درآمد خانگی می شود لذا توصیه می کنند روی یک موضوع و کار خاص تمرکز کنید و تمام حواستان ارتقا آن باشد تا در آینده موفقیت به دست بیارید.

۹- اهمیت دادن به زمان

درست است که کسب و کار خانگی در منزل بوده و فرد می تواند هر ساعتی را برای کار انتخاب کند ولی دقت و تعیین زمان مناسب، یکی از فاکتورهای مهم و اساسی می باشد. به زمان کسب درآمد خانگی توجه خاص کنید و نگذارید زندگی اجتماعی در کنار خانواده، حضور مهمانان ، رفت و آمدها ، کارهای روزانه و… کسب و کارتان را تحت الشعاع قرار دهد.

البته نباید تمام توجه معطوف به کسب و کارتان باشد و از زندگی خصوصی خود غافل شوید گاهی لازم است به خودتان برسید ، به تفریح بپردازید خلاصه در کنار کار خانگی اینترنتی، به خودتان استراحت بدهید تا انگیزه شما در ادامه مسیر کم نشود.

۱۰- پرهیز از خیال بافی در کسب و کار خانگی

اصولا کارآفرین بودن در کسب و کار خانگی ، خیال بافی و رویا پردازی نیست افراد زیادی هستند که به این کار مشغول هستند و تعدادشان خیلی زیاد می باشد لذا بر خلاف تصور برخی افراد، کسب درآمد خانگی واقعی ، موثر و پر پول می باشد.

البته باید واقع بین بود و تلاش معقول داشت هر چه تلاش بیشتر و با برنامه باشد به همان اندازه سطح درآمد افزایش می یابد چه بسا ممکن است در آغاز برای رشد و پیشرفت کسب و کار، روزهای زیادی در خانه بمانید تا به قول معروف آن را جا بیندازید و مشتری مناسب جذب کنید

۱۱- عامل موفقیت در کسب درآمد خانگی خودتان هستید.

در هر موضوعی درک و شناخت توانایی خودتان ملاک و عامل مهمی در میزان موفقیت محسوب می شود. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که بدانید این شما هستید که عامل اصلی موفقیت در کسب درآمد خانگی محسوب می شوید و باید به این موضوع ایمان کامل داشته و آن را برای خودتان در کار تعریف کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای کسب و کار خانگی

کسب و کار خانگی مختص و مربوط به خود شماست پس باید باور داشته باشید نقش اصلی و مهم در رشد آن را خودتان خواهید داشت و هر چه بیشتر تلاش کنید در کسب درآمد اینترنتی بیشتر موفق خواهید شد.

۱۲- اهمیت کیفیت کالا و میزان فروش در کسب و کار خانگی

دو موضوع تولید و فروش باید توجه اصلی و مهم در کسب و درآمد خانگی باشد و اصولا تمام تمرکز و اهمیت را باید معطوف به این دو مقوله کرد. در موضوع تولید باید محصولات باکیفیت ، خاص و متمایز باشند چون انتظار فروش از محصول بی کیفیت و معمولی معقول نیست . فروش بیشتر با محصول و خدمات با کیفیت خانگی میسر است.

موضوع دوم افزایش فروش است اصلا کسب و کار اینترنتی خانگی بدون داشتن فروش و درآمد مناسب، امکان ادامه اش ضعیف است. ضمن اینکه بدون فروش بالا، امکان افزایش کیفیت تولید هم وجود ندارد پس فروش و تولید با هم در ارتباط هستند. بنا به گفته گای کاوازاکی « فروش همه چیز را درست می کند » باید با این شعار زندگی و کار کنید.

زمانی که سرمایه و پول کافی با فروش به دست بیاید، در واقع شما در مسیر کسب درآمد اینترنتی خانگی ، رو به جلو حرکت می کنید. دو مقوله تولید باکیفیت و افزایش فروش بر روی هم تاثیرگذارند.

۱۳- فراگیری مهارت های جدید کسب و کار خانگی

همیشه در حال یادگیری و آموزش مهارت ها باشید این مهارت ها می تواند درباره تولید محصولات و خدمات با کیفیت و به روز باشد و یا درباره بازاریابی اینترنتی ، راههای افزایش فروش اینترنتی ، شیوه نوین کسب درآمد اینترنتی، شیوه به روز کردن خدمات اینترنتی ، کسب و کارهای نوین خانگی و… باشد مهم این است که دائم بیاموزید و در حال پیشرفت باشید.

همان طور که جهان روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است شیوه کسب و کار خانگی شما هم باید به روز حرکت کند. یادگیری مهارت های جدید در تداوم کسب و کار خانگی یک ضرورت است.

۱۴- هرگز ناامید نشوید

هر کسب و کاری چه اینترنتی و چه در دنیای واقعی با مسائل و مشکلاتی مواجه است و این کاملا طبیعی است ولی در مقابل ناکامی ها و شکست ها هرگز نباید ناامید و سرخورده شد این طبیعت ذاتی راه اندازی مشاغل است که در آغاز و ادامه رشد با مشکلاتی مواجه می شوید.

در شروع کسب و کار خانگی برخی از شکست ها عادی و شاید طبیعی باشد اما هرگز ناامید نشوید دنبال رفع و یافتن راهکارهای جدید باشید و مهارت خود را افزایش دهید . دنبال ایده های جدید باشید و مطمئن باشید با تلاش و پشتکار و درس گرفتن از شکست ها، برنده و موفق خواهید شد.

۱۵- لذت بردن از کسب و کار خانگی

کسانی در کسب درآمد اینترنتی موفق هستند که از روند کار لذت ببرند این موضوع پیشرفت آنها را تسریع می کند. طبیعی است که در آغاز به دلایلی دچار استرس و یا برخی مشکلات شوید نباید موجب سرخوردگی شما شود بلکه تمرکز خود را بر کسب درآمد خانگی بیشتر کرده و به خودتان القا کنید که به دلیل علاقه و مهارت به این کار پرداخته اید و می توانید موفق شوید.

به موفقیت های آینده کسب و کارتان فکر کنید و اینکه چه کار موفقی خواهید داشت و این موضوع علاقه شما را بیشتر خواهد کرد. تصور کنید کارتان مثل دونده دوی امدادی است و مثل مسابقه دوی سرعت نیست که در کمترین زمان ممکن کار انجام شود. کاری را که از آن لذت ببرید ادامه داده و موفق خواهید شد.

سخن پایانی راه اندازی کسب درآمد اینترنتی خانگی

آنچه که در پانزده شاخص یا دلیل موفقیت در کسب درآمد اینترنتی خانگی بیشتر از همه تاکید شد داشتن مهارت، علاقه و خواستن و تلاش در کار است. هر گاه شروع به کسب و کار خانگی کردید فقط وجود پتانسیل خوب و مناسب در بازار جهت کسب درآمد را لحاظ نکنید و اینکه بازار به مهارت شما توجه خواهد کرد، این کافی نیست.

شناخت نیاز بازار خوب است ولی مهمتر آن است که شما روی نیاز و مشکل اساسی مردم و اینکه شما چه نقش شاخصی در رفع آن خواهید داشت تمرکز کنید. افراد زیادی هستند که می توانند این نیاز را شناسایی کرده و تولید محصول متناسب با آن را شروع کنند، ولی شما باید کارتان بهتر و شاخص تر باشد. بیشتر کارآفرینان مشکلاتی را رفع کردند که دیگران از حل آن عاجز بودند پس نگاه باید معطوف به چالش های مهم زندگی مهم و تولید محصول و خدمات متمایز بر همان اساس باشد.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.