نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل (واقعی و رایگان)

همه وبمستران می توانند با استفاده از ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل به صورت واقعی و کاملا رایگان ، ترافیک و رتبه خوب کسب نمایند . از طریق این نرم افزار افزایش بازدید رایگان وب سایت می توانید کسب و کار اینترنتی خود را رشد و توسعه داده و کسب درآمد اینترنتی بالایی را تجربه کنید .

نیاز به تاکید نیست که افزایش کسب درآمد از اینترنت از طریق ترافیک بالا و ارتقای رتبه سایت نزد موتور جستجوی گوگل امکان پذیر است . بهترین راهکار ارتقای رتبه سایت ، جذب ترافیک از آی پی های ip مختلف است که این ربات این کار را به آسانی برایتان انجام می دهد . توجه کنید که ترافیک کاملا واقعی ، رایگان و اثربخش است .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا آموزش کامل ، گام به گام و تصویری نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل را توضیح دهم . کسانی که به دنبال جذب ترافیک رایگان و اثربخش هستند این مقاله کاربردی را مطالعه و آن را اجرایی کنند .

شناخت مفهوم ترافیک سایت

ترافیک وب سایت یکی از مهمترین ارکان یک وب سایت محسوب شده که افزایش ترافیک سایت دقیقاً کاری بسیار حیاتی است . اما دلیل اهمیت بالای ترافیک وب سایت این است که ۹۹. ۹۹ درصد صاحبان وب سایت‌ها خواهان افزایش بازدید‌کنندگان و در نتیجه‌ ، خواهان افزایش کسب درآمد اینترنتی خودشان هستند . افزایش ترافیک مساوی با افزایش کسب درآمد از اینترنت است .

به طور کلی معنای ترافیک با دو مفهوم متفاوت به کار برده می شود  معنای وال میزان حجمی است که از طرف شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت ارائه شده است . اما معنای دوم ترافیک یعنی اینکه ، چه حجم از اطلاعات وب سایت شما توسط بازدید‌کنندگان دیده می شود و چه تعداد بازدید‌کننده یا مخاطب به سایت تان سر زده‌اند . این بازدید از وب سایت ممکن است بازدید از کل صفحات سایت و یا بازدید از یک صفحه مشخص و خاص باشد .

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ

جایگاه و اهمیت افزایش بازدید سایت

همانطور که در بالا اشاره شده ، ترافیک سایت را می توان به عنوان تعداد افرادی که سایت شما را مشاهده می کنند ، و یا صفحاتی که مشاهده می کنند و مدت زمانی که در آن صفحات میگذرانند ، تعریف کرد . هنگامی که شخص ، مخاطب و یا بازدید کننده ای به سایت شما می رود ، آن بازدید ثبت می شود . لذا هر لینکی که آن فرد ممکن است روی آن کلیک کند و دنبال کند نیز ثبت می شود . در پایان روز ، این اعداد جمع می شوند تا میزان بازدیدهای سایت در روز را به شما اطلاع دهد .

حال این سوال مطرح می شود که ، آیا به دست آوردن افرادی که در سایت وقت بگذارند ، کار راحتی است؟ جواب این پرسش ، هم بله است و هم خیر . به عبارتی پاسخ ، سهل و ممتنع ( آسان و سخت) است . در صورتی که هزینه زیادی صرف تبلیغات کنید مسلما افرادی وارد سایت شما می شوند . اگر وب سایت شما برایشان جذاب باشد چند دقیقه ای را درون سایت شما سپری می کنند تا در نهایت به مشتری تبدیل شوند و یا بی تفاوت از سایت خارج شوند .

اما افزایش بازدید سایت از این طریق هزینه های زیادی در بر دارد . همچنین نمی توانید کسی را مجبور کنید که برای بهبود بانس ریت و یا بهبود تایم‌آن‌سایت شما کاری انجام دهد . با این حال تنوع روش ها و شیوه های افزایش بازدید سایت و وبلاگ فراوان است . این موضوع دست وبمستران را در اجرای برنامه ها باز می گذارد .

مزایای افزایش بازدید سایت

سوال کلیدی این است که ، چرا افزایش ترافیک وب سایت برای تجارت و کسب و کارها مهم است؟ اگر کاربر و مشتری ندارید ، هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید . هر سایتی به ترافیک یا بازدید نیاز دارد . حتی اگر سایت شما بسیار خوب ساخته شده باشد ، ولی بازدید کننده ای را جذب نکنید ، فروش یا درآمد اینترنتی نخواهید داشت . لذا به هدف نهایی خود در کسب و کارتان نخواهید رسید .

بسیاری از مدیران سایت ها فراموش می کنند که این افراد هستند که وب سایت شما را مشاهده می کنند و با شما به صورت آنلاین تجارت می کنند . در نهایت ، وب سایت و کسب و کارتان بدون جریان ترافیک ثابت نمی تواند جایگاه خود را تثبیت کند . بقا و استمرار هر کسب و کار اینترنتی به میزان ترافیک آن وابسته است . اینجاست که جذب و افزایش بازدید سایت اهمیت پیدا می کند .

دلایل افزایش ترافیک سایت

دلایل زیادی وجود دارد که اهمیت افزایش بازدید سایت را برای کسب و کارها مشخص می کند ، برخی از این دلایل عبارتند از :

– باید ترافیک هدفمند بیشتری ایجاد کنید تا در نهایت درآمد اینترنتی بیشتری داشته باشید .

– ترافیک کاربران هدف یا همان تبلیغاتی که ممکن است کاربران سایتتان ، شما را به دیگران معرفی کنند و موجب افزایش ترافیک سایت شوند .

– بهبود و ارتقای جایگاه سایت نزد گوگل با توجه به حضور بیشتر کاربران و فعالیت آنها در سایت .

– برندسازی و افزایش محبوبیت برند در بین مشتریان اینترنتی .

توجه کنید که ، افزایش مدت زمانی که یک فرد در صفحه شما می گذراند ، احتمال ثبت نام در خبرنامه یا دریافت محتوای تبلیغاتی شما را افزایش می دهد . همچنین به شما این امکان را می دهد که برای آنها بازاریابی طولانی مدت داشته باشید .

انواع ترافیک سایت

در بالا تاکید کردم که ترافیک وب سایت بسیار مهم می باشد . چون عاملی اساسی در موفقیت یک سایت و افزایش کسب درآمد از اینترنت است . اما در نظر داشته باشید کیفیت ترافیک وب سایت از کمیت ترافیک اهمیت بالاتری دارد . چون کلید موفقیت وبسایت وابسته به درک و فهم رابطه‌ بین هر دو نوع ترافیک وب سایت و چگونگی تأثیر آن بر سود فروش محصولات و خدمات تان می باشد . بنابراین برای داشتن نتیجه‌ای بهتر ، درک این مسئله بسیار مهم و حیاتی است .

ترافیک وب سایت به دو دسته : ۱- ترافیک هدفمند و ۲- بی‌هدف تقسیم می شود . بین این دو نوع ترافیک تفاوت زیادی وجود دارد . درک این موضوع عامل بسیار مهمی در موفقیت سایت و کسب و کارتان می باشد .

ترافیک بی‌هدف بازدید کنندگانی هستند که از سایت بازدید می کنند اما اطلاعات و محصولات شما برای آنها ارزشمند نیست . آن‌ها از طریق تبلیغات سایت شما در سایت‌های دیگر و یا تبلیغات کلیکی وارد سایت شما شده‌اند . این افراد فقط برای کم‌تر از چند ثانیه در سایت شما باقی مانده و تاثیر چندانی در میزان فروش و کسب سود ندارند .

ترافیک هدفمند بازدید کنندگانی هستند که از راههایی مانند جستجو در موتور‌های جستجو و بنر‌های تبلیغاتی ، برای اطلاعات و محصولاتی که برایشان ارزشمند بوده ، وارد وب سایت شما می شوند .

هر چه ترافیک هدفمند سایت بالاتر و با کیفیت‌تر باشد فروش خدمات و محصولات بالاتر می رود . همچنین اگر اطلاعات و خدمات مورد نیاز کاربران باشد بازدیدکنندگان سایت این اطلاعات و خدمات را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می گذارند . این روشی ارزشمند برای بالا بردن و افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت افزایش رتبه وب سایت خواهد بود .

روش های افزایش ترافیک سایت

تمام افرادی که در حوزه وب کار می کنند به دنبال افزایش ترافیک وب سایت و بالابردن تعداد بازدید‌کننده و فروش خدمات و محصولات خود هستند . بدون شک برای افزایش ترافیک وب سایت روش‌های زیادی وجود دارد که حتی بعضی از آنها را میتوان در دنیای آفلاین پیاده‌سازی کرد . در اینجا به اختصار برایتان چند تا از راههای افزایش بازدید سایت و وبلاگ شرح داده می شود :

۱- افزایش ترافیک سایت با تبلیغات پولی

تبلیغات پولی یک روش برای افزایش ترافیک وب سایت است . می توانید بابت تبلیغات در گوگل ، یوتویوب و… هزینه‌ای پرداخت کنید تا آنها تبلیغات شما را انجام دهند . از انواع دیگر تبلیغات میتوان تبلیغات بنری را نام برد که به عنوان مثال می توان به بیلبورد‌های کنار جاده اشاره کرد . اما هزینه‌ی آن در برابر تبلیغات در گوگل بسیار زیاد و تأثیرگذاری بسیار کمتری دارد . باید دقت کنید که این تبلیغات اصولی باشند و نرخ خرید شما را افزایش دهند .

۲- جذب ترافیک با نرم‌افزار‌های پیام‌رسان

با توجه به محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران ، تبلیغات ، فعالیت مداوم و وجود تعامل خوب در شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین و موفق‌ترین راهها برای افزایش ترافیک وب سایت می باشند . در واقع با تولید محتوا و انتشار بخشی از محتوای وب سایت در شبکه‌های اجتماعی و هدایت کاربران به سایت می‌توان بازدید سایت را ارتقا داد .

۳- سئو یا بهینه‌سازی وب سایت

سئو SEO یک وب سایت روشی ارگانیک است ، که تاثیر بالایی در افزایش ترافیک خواهد داشت . به این معنا که اگر محتوا‌های سئو شده بتوانند رنگینک بالایی را از گوگل بگیرند ، ترافیک زیادی را از طریق سرچ گوگل جذب خواهند کرد . پس هر چقدر سئوی سایت و سئوی محتوا بهتر باشد ، رتبه‌ بهتری در جستجوها به سایت داده و در نتیجه بازدید بالاتری بدست می آید . توجه کنید که سئو سایت نسبت به تبلیغات پولی ، تأثیر بسیار بالاتری بر ترافیک سایت دارد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اشتباهات باهوش ها در کسب درآمد

۴- افزایش ترافیک با ایمیل مارکتینگ

با اینکه تأثیرگذاری ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی مانند گذشته نیست اما استفاده از ‌ایمیل به عنوان یک ابزار ارتباطی یکی از راههای جذب کاربر و افزایش ترافیک وب سایت است . هنوز هم مزایای بازاریابی‌ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ در افزایش کسب درآمد آنلاین محسوس و غیر قابل انکار است

روش‌های گوناگونی برای به دست آوردن ایمیل کاربران در سایت‌های مختلف ارائه شده است. دقت کنید که این نوع بازاریابی در صورتی مفید خواهد بود که مخاطب به صورت درست انتخاب شود . تبلیغ برای کاربرانی که مخاطب شما نیستند وجه کاری شما را تخریب می کند . همچنین سعی کنید خودتان یک‌ایمیل که محتوای جذب‌کننده‌ای دارد آماده کنید و به هیچ وجه از بانک های‌ایمیل آماده‌ای که به فروش می رسند ، استفاده نکنید . به این دلیل که میزان تعامل آنها بسیار پایین بوده و هدفمند نیستند .

۵- افزایش ترافیک سایت با بهینه‌سازی برای موبایل

با توجه به افزایش استفاده کاربران از موبایل تعداد افرادی که با استفاده از گوشی همراه از وب سایت‌ها بازدید میکنند افزایش یافته است . اگر وب سایت خود را متناسب با سایز‌های مختلف گوشی همراه و به صورت ریسپانسیو طراحی کنید موجب افزایش ترافیک وب سایت خواهد شد . یکی از موارد امتیازدهی و سئوی وب سایت ، طراحی صفحات سایت به صورت واکنش گرا می باشد .

۶- جذب ترافیک ارگانیک سایت با بروز‌رسانی محتوا و مقالات

بازاریابی محتوا یک تخصص و مهارت کلیدی است .  محتوا در یک متن اهمیت فراوانی دارد  . اصلا محتوا پادشاه است . برای افزایش ترافیک وب سایت می توانید از انواع فرمت‌های محتوایی در سایت استفاده نمایید . بعضی از  این مطالب پس از مدتی کاربرد خود را از دست خواهند داد . بروز‌رسانی این محتوا‌ها موجب می شود که صفحات قدیمی در گوگل دوباره بالا بیایند و ترافیک سایت شما افزایش یابد .

۷- افزایش سرعت سایت

هرچقدر هم که محتوای سایت خوب و سئو شده باشد اما وقتی بازدید‌کننده‌ها نتوانند تجربه کاربری خوبی در برخورد با وب سایت داشته باشند ، ترافیک وب سایت ارتقا پیدا نمی کند . یکی از موارد خیلی مهم در ایجاد بهترین تجربه‌ی کاربری ، سرعت سایت می باشد که با افزایش آن ، بازدید‌کننده زیادتر و در نتیجه کم کم ترافیک وب سایت نیز بالا می رود . هر چه سایت زودتر لود یا بالا بیایید ، تاثیر مثبتی بر روی افزایش ترافیک خواهد گذاشت .

۸- افزایش ترافیک سایت با اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر کسی است که در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کننده‌ زیادی دارد و در واقع می تواند تاثیر زیادی روی مردم بگذارند . بنابراین همکاری با این افراد و اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند در زمان مشخصی حجم بالایی از کاربران را به سایت شما هدایت کند .

۹- سایر روش های افزایش بازدید سایت

فعالیت‌های دیگری مانند : انتشار مقاله تخصصی در لینکدین ، بازاریابی ویدئو یا ویدیو مارکتینگ ، استفاده از نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل ، تحلیل وب ، تولید محتوای تخصصی و کاربردی ، تعامل با جامعه هدف ، لینک سازی داخلی و خارجی و… می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شود .

البته اینها نمونه هایی از فعالیت‌هایی می باشند که به بالا بردن ترافیک وب سایت کمک زیادی خواهند کرد . ضمن این فعالیت‌ها نشان می دهد برای ایجاد ترافیک وب سایت فقط نباید به یک مورد تکیه کرد . بلکه تکنیک‌های مختلفی برای جذب بازدید‌کننده وجود دارد و صد البته به ابتکار و اجرای خودتان بستگی دارد . یکی از این روش ها استفاده از ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت می باشد .

معرفی نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل

صاحبان سایت ها و فروشگاههای اینترنتی می توانند با استفاده از ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت به صورت واقعی و کاملا رایگان ، ترافیک سایت و وبلاگ خود را بهبود ببخشند . خوبی این ربات این است که از طریق آی پی های مختلف و معتبر این کار را انجام داده و تاثیر مثبتی روی رتبه سایت می گذارد .

هر کسی می تواند با دانلود و بهره برداری از این نرم افزار به جای خرید بازدید گوگل از سایت های متفاوت ، بازدید سایت خودتان را بالاتر ببرد . شیوه کار نرم افزار افزایش بازدید سایت خیلی ساده است . هنگام اجرای این نرم افزار یا ربات افزایش بازدید از گوگل ، شما از وب سایت های دیگر بازدید کرده و از بیش از ۱۵ هزار کاربر واقعی دیگری که از این نرم افزار استفاده می کنند ، بازدید دریافت خواهید کرد .

بیشتر سایت هایی که مدعی افزایش بازدید از طریق گوگل هستند این نرم افزار را در اختیار دارند و با دریافت هزینه این کار را انجام می دهند . در سایت پول یابی بدون پرداخت هیچ پولی می توانید نرم افزار افزایش بازدید سایت را به راحتی و به صورت کاملا رایگان دانلود کنید . سپس با بهره برداری صحیح و اصولی از آن ، موجب افزایش ترافیک و ورودی گوگل سایت و وبلاگ خود شوید .

مزایا و تاثیر ربات افزایش بازدید سایت

برخی از مهم ترین فواید و تاثیر این نرم افزار ترافیک سایت عبارتند از :

۱- پایین آمدن رتبه سایت

نرم افزار افزایش بازدید تقریبا می تواند تمامی فاکتور های مدنظر موتور جستجوی گوگل را برای افزایش رتبه سایت شما بهبود ببخشد . با استفاده هوشمندانه می توانید ورودی سایت و میزان بازدید از محتواها را افزایش دهید .

۲- اثر گذاری مثبت در سئوی سایت

مدیران و صاحبان کسب و کار اینترنتی می توانند به کمک نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ از موتورهای جستجویی مانند گوگل، ورودی مناسبی دریافت کنید . این ورودی روی بهینه سازی سایت یا سئو تاثیر مستقیم داشته و آن را بهبود می بخشد .

۳- نمایش دادن آمار در گوگل آنالیز

ترافیک ورودی و آمار بازدید سایت خود را ، به صورت کامل و در لحظه توسط گوگل آنالیتیکس می توانید مشاهده کنید . دلیل این موضوع جذب ترافیک درست و کاملا واقعی است . هیچ نوع دخل و تصرف و یا تقلبی برای افزایش بازدید یا ترافیک فیک وجود ندارد .

۴- تست عملکرد

با استفاده از نرم افزار تست موجود در پکیج نرم افزار افزایش بازدید سایت ، شما می توانید خروجی بازدیدهای مشخص شده را مشاهده کنید .

امکانات ربات افزایش ترافیک وب سایت

این نرم دارای برخی امکانات منحصر به فرد و جالب است که عبارتند از :

۱- عدم نیاز به نصب نرم افزار

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ به صورت پرتابل و کاملا رایگان ارائه شده و اصلا نیازی به نصب کردن ندارد .

۲- تنوع نرم افزار برای اعمال تنظیمات مختلف

این نرم افزار دارای چندین قسمت بوده و از چند پنجره تو در تو تشکیل می شود . با استفاده از این پنجره ها ، می توانید تنظیماتی از جمله باز کردن زیر صفحه ، منطقه زمانی دلخواه ، تعیین ورودی از لینک های دلخواه ، پلتفرم بازدید ، ساعات بازدید و … را تنظیم کنید . مجموع این تنظیمات اختیاری و کاملا انتخابی می باشد .

۳- امکان بازدید با آی پی های مختلف

توجه کنید که تمامی آی پی های بازدید کننده از سایت شما به کاربران واقعی تعلق دارد . در واقع سایر کاربران مانند شما از این نرم افزار افزایش بازدید، استفاده می کنند .

۴- تعیین مدت زمان بازدید هر IP

با تعیین زیر صفحه برای بازدید های خود ، هر آی پی بیشتر از یک بازدید انجام خواهد داد که این عمل در پایین آمدن رتبه سایت تان بسیار تاثیر گذار خواهد بود .

۵- امکان مشخص کردن پلتفرم بازدید

هر کاربری می تواند مشخص نماید که این بازدید ها توسط چه پلتفرمی (موبایل یا کامپیوتر) ، چه سیستم عاملی و چه مرورگری انجام شود .

۶- تعیین منطقه زمانی بازدید

کاربران و اعضای نرم افزار می توانند مشخص کنند که این بازدیدها از کدام کشور انجام شود ، به طور مثال این بازدیدها از ایران یا هر کشوری دیگری می تواند باشد .

۷- مشخص کردن مدت زمان بازدید هر آی پی

می توانید مدت زمان حضور هر آی پی بر روی وب سایت خود را معین کنید . توجه کنید که زمان بازدید و توقف کاربران در سایت بر روی پایین امدن رتبه نزد موتور جستجوی گوگل تاثیر می گذارد .

فرایند نصب نرم افزار ترافیک سایت

برای استفاده از نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل مراحل زیر را انجام دهید تا با مشکلی مواجه نشوید :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل ایجاد سایت برای کسب و کار

– نرم افزار امنیتی سیستم خودتان را ببندید : نرم افزار امنیتی را در رایانه شخصی ببندید تا از حذف اشتباه پس از بارگیری Spirit جلوگیری کنید .

– کلیک برای دانلود : روی دکمه کلیک کنید و نرم افزار Traffic Spirit را در رایانه خودتان دانلود نمایید .

– اکسترکت کردن فایل : برای اکسترکت Extract به پوشه دانلود فایل روی سیستم کامپیوتر رفته و با وارد کردن رمز عبور ( ipts123 ) آن را از حالت فشرده خارج کنید .

– افزودن به لیست مورد اعتماد : دایرکتوری نرم افزار را به لیست اعتماد نرم افزار امنیتی اضافه کنید .

– Run Traffic Spirit : برای اجرای نرم افزار روی ipts.exe دوبار کلیک کنید .

آموزش تصویری گام به گام کار با ربات افزایش بازدید واقعی از سایت

برای استفاده بهینه و درست از نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل مراحل و گام های زیر را انجام دهید تا بتوانید به صورت کامل و بدون اشکال از امکانات ربات افزایش ترافیک استفاده کنید :

ربات افزایش ترافیک و بازدید وب سایت

گام اول

(۱) در ابتدا برنامه را اجرا کنید . دقت کنید که حتما وضعیت ربات در حالت normal باشد .

(‎ (۲ سپس روی دکمه add site کلیک کنید .

دانلود ربات افزایش بازدید سایت و افزایش بازدیدکننده

گام دوم

(۱) آدرس وب سایت یا وبلاگ مورد نظرتان را در کادر رو به رو در قسمت my site وارد کنید .

(۲) توجه کنید که میتوانید در قسمت dayli traffic میزان ترافیک روزانه خود را مشخص نمایید .

(۳) در قسمت time on my site می توانید حداقل و حداکثر زمان بازدید از سایت را مشخص و وارد کنید .

(۴) در ادامه traffic source  را انتخاب کنید .

بهترین روش‌ های افزایش بازدید سایت در گوگل

گام سوم

(۱) در قسمت type گزینه مورد نظرتان را که می خواهید از آن روش بازدید بگیرید را انتخاب کنید .

(۲) و در قسمت رو به رو کلمه یا عبارت مورد نظر خودتان را که می خواهید با جستجو آن بازدید بگیرید را وارد نمایید .

(۳) در قسمت proportion درصدی که می خواهید بازدید بگیرید را وارد کنید .

(۴) و در آخر ، روی دکمه add کلیک کنید تا در کادر بالا اضافه شود .

(۵) در جدول بالا نمونه کار خود را مشاهده می کنید و سپس بر روی دکمه ok کلیک کنید .

نرم افزار افزایش ورودی گوگل بازدید سایت تضمینی

گام چهارم

(۱) روی قسمت subpage visit  کلیک کنید .

اپلیکیشن و ربات افزایش بازدید حرفه ای وبلاگ ها و سایت ها

گام پنجم

(۱) در صورت تمایل می توانید ، بازدید از زیر صفحه را فعال کنید .

(۲) در قسمت number of subpages visit می توانبد حداکثر و حداقل تعداد بازدید از زیر صفحه را مشخص کنید .

(۳) در قسمت time on every page می توانبد حداکثر و حداقل مدت زمان بازدید از زیر صفحه را مشخص نمایید .

افزایش بازدید سایت رایگان , نرم افزار آمار بازدید سایت

گام ششم

(۱) بر روی popup کلیک کنید .

نرم افزار واقعی بازدید , ویو سایت

گام هفتم

(۱) گزینه Enable Pop-up را فعال کنید .

(۲) و در قسمت  Pop-up propor tion مشخص کنید چه تعداد رنجی به طور همزمان بازدید می خواهید .

(۳) و ok کنید .

گام به گام بالا بردن بازدید سایت در گوگل

گام هشتم

(۱) گزینه traffic region را انتخاب کنید ‎.

دانلود رایگان نرم افزار افزایش بازدید واقعی و ترافیک سایت نزد گوگل

گام نهم

(۱) اگر تمایل به بازدید از کل جهان و تمام کشورها را دارید گزینه All را فعال کنید .

(۲) ولی اگر می خواهید از کشور های خاصی بازدید داشته باشید گزینه  customized را فعال کنید .

(۳) و کشور یا کشورهای مورد نظر را انتخاب کنید .

(۴) سپس دکمه ok را بزنید .

سوالات متداول درباره نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل

-حجم تموم شد چیکار کنم ؟

می توانید در روزهای بعد همین مراحل را تکرار کرده و انجام دهید .

– ربات را نصب کردم ولی در سرچ کنسول و بینگ هیچ ترافیکی اضافه نشده, چه مشکلی دارد؟

برای نمایش ترافیک و بازدیدها در سرچ کنسول حتما باید نوع ترافیک ورودی را بر روی موتور جستجو و ارگانیک تنظیم کنید . همچنین بازدیدها در سرچ کنسول بعد از چند روز نمایش داده می شوند . البته برای اطلاع و پایش دقیق تر بازدیدهای ورودی ، از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید تا بازدیدهای لحظه ای سایتتان را بتوانید بهتر مشاهده نمایید .

– مشابه این برنامه برای اندروید هست؟

متاسفانه تا زمان حاضر وجود ندارد . البته ممکن است که در آینده این امکان فراهم شود .

– پسورد این فایل چیست ؟

در بخش فرایند نصب نرم افزار ترافیک سایت این مقاله سایت پول یابی ، رمز فایل آمده است پسورد فایل  ipts123 می باشد .

– هر وقت خواستم استفاده کنم ارور داد و گفت بعدا امتحان کنید؟

برای موفقیت و استفاده درست از نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل طبق آموزش ها و به صورت گام به گام جلو بروید تست شده و کاملا فعال می باشد .

– این ربات وب سایت را هک نمی کند؟

این مورد خیلی واضح است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد . چون عملا هیچ دسترسی و اطلاعاتی مربوط به ورود به سایت خودتان را به ربات نمی دهید . بنابراین اصلا ربات قادر نیست که حتی برای این کار تلاشی انجام دهد چه برسد به اینکه بخواهد آن را هک کند . با این حال ، اگر باز هم مطمئن نیستید می توانید روی یک سایت یا وبلاگ آزمایشی این ربات را تست کنید تا خودتان به این مورد برسید .

– ثبت ترافیک روی عدد ۳۰۰۰ گوگل را نسبت به بازدیدهای روزانه حساس نمی کند؟

هر کاری باید روند طبیعی و عادی خود را طی کند تا گوگل را نسبت به وب سایت خودتان حساس نکند . برای همین افزایش یکباره و خیلی زیاد ترافیک ، ممکن است گوگل را به سایت تان مشکوک کند . لذا توصیه می شود که جانب احتیاط را رعایت کرده  و به مرور و کم کم این افزایش بازدید صورت گیرد .

– نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل قابلیت دور زدن یا حل کردن کپچای سایت ها را دارد ؟

تا به حال این چنین قابلیت توسط این نرم افزار ارائه نشده است .

– در این فرایند سیستم باید روشن و به اینترنت هم متصل باشد ؟

بله ، هم باید سیستم روشن باشد و هم اینکه اتصال اینترنت فعال و برقرار باشد .

– می توانم با دو یا سه کلمه کلیدی و از طریق این نرم افزار سایت را در گوگل بالا بیارم؟

بله این کار تا حدودی امکان پذیر است . اما برای موفقیت و تحقق کامل ، به سایر عوامل سئو هم بستگی دارد . لذا تنها با نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل ، امکان بالا آوردن یک سایت در نتایج موتور جستجوی گوگل وجود ندارد .

– از طریق جستجو این بازدیدها اتفاق می افتند؟

این مورد قابل تنظیم است و می توانید هم بازدید مستقیم انجام دهید و هم از طریق گوگل این کار برایتان اتفاق بیفتد .

– آیا برنامه ای که برای دانلود قرار داده اید آلوده به تروجان است ؟

به نظر می رسد که اشتباه می کنید . چون برنامه توسط سایت پول یابی تست شده و هیچ گونه آلودگی یا مشکلی ایجاد نمیکند . روی سیستم خودم نصب است و از آن استفاده می شود . تا حالا هیچ نوع مشکل امنیتی مشاهده نشده است .

– چگونه بازدید از گوگل و بازدید مستقیم را انجام دهیم؟

طبق آموزش گام به گام تصویری و متن داخل همین پست سایت پول یابی می توانید بازدید مستقیم از گوگل داشته باشید .

– زمان بازدید روی دقیقه است چگونه روی ثانیه بگذارم؟

داخل تنظیمات ترافیک برنامه می توانید این موارد را تنظیم و تعریف کنید .

– آیا این همان رباتی هست که با آن بازدید میفروشند؟

بله . دقیقا همان رباتی می باشد که با مبالغ بالا در وب سایت های متفاوت به فروش می رود . در سایت پول یابی به صورت رایگان دانلود کنید و از آن برای افزایش بازدید سایت و کسب درآمد اینترنت استفاده نمایید .

– این ربات ۷ روزه است یا همیشگی می باشد ؟

توجه کنید که ربات یا نرم افزار افزایش بازدید سایت از گوگل ، دائمی می باشد و محدودیت زمانی ندارد .

– آیا با این نرم افزار می توان بازدیدهای یوتیوب و آپارات را بالا برد و درآمد اینترنتی خودم را زیاد کنم ؟

بله ، برای افزایش بازدید صفحات شبکه های اجتماعی می توانید استفاده کنید. البته برای رسیدن به هدفتان باید همه مراحل را به صورت کامل انجام دهید .

– می خواهم سایت دوم را اضافه کنم ، قسمت تعداد آی پی اخطار داده ، نمی شود تغییرش بدم ، سایت اول را روی ده هزار گذاشتم ؟

تا حالا چنین موردی ندیدم یا گزارش نشده است . ممکن است مشکل اینترنت داشته باشید . لطفا یک بار دیگر امتحان کنید انشالله مشکل حل می شود .

 

از طریق لینک زیر ، همین حالا دانلود کنید و افزایش کسب درآمد اینترنتی و ترافیک بالا را تجربه کنید :

دانلود رایگان نرم افزار افزایش ترافیک

دانلود لینک مستقیم و رایگان نرم افزار

 

مطلب پیشنهادی

تولید محتوای پزشکی- تولید محتوا برای پزشکان | دنیپر ‫آشنایی کامل با تولید محتوای پزشکی ارزشمند و با کیفیت‬‎ TEBex آشنایی کامل با تولید محتوای پزشکی ارزشمند و با کیفیت ‫تولید محتوای پزشکی از (0 تا 100) + معرفی مهم ترین ویژگی ها‬‎ کلینیک دولپر تولید محتوای پزشکی از (0 تا 100) + معرفی مهم ترین ویژگی ها ‫تولید محتوا سلامت، تخصص دنیپر است! - 3 اصل در محتوای سلامت‬‎ Deniper.com تولید محتوا سلامت، تخصص دنیپر است! - 3 اصل در محتوای سلامت ‫اهمیت تولید محتوا سایت پزشکی و سلامت‬‎

نکات و اصول تولید محتوای پزشکی

رشته پزشکی پرطرفدار بوده و رقابت در آن هم بسیار زیاد است ضمن اینکه پزشکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.