کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب

کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب

کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب یا هر چیزی دیگری که نامش را بگذاریم در سالهای اخیر در کشور ما فراگیر شده و خیلی ها یا از آن استفاده کردند و یا خود جزو این برنامه هستند و از ان کسب درآمد می کنند. سوال این است که شیوه کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب چگونه است و این برنامه موبایلی چگونه موجب کسب درآمد می شود.

 با پیشرفت تکنولوژی موبایلی ، برنامه های موبایلی هم رشد زیادی کرد و یکی از این برنامه های که سعی دارد تا نیاز کاربران را برطرف کند اسنپ است . دلیل رشد اسنپ قبل از آنکه مربوط به برنامه آن باشد مربوط به نیاز مردم در سیستم شلوغ شهری و ترافیک آن نهفته است. اسنپ در واقع برطرف کننده نیاز افراد در حمل و نقل تاکسی شهری می باشد. نیاز عامل اختراع می باشد و این نیاز شهری به دستیابی سریع به وسیله حمل و نقل ، با وجود برنامه هایی مثل اسنپ و تاپسی این نیاز تاحدودی به خوبی برطرف شده است.

این مشکل توسط اسنپ حل شده است لذا این برنامه به خاطر کارایی خودش، طرفدارهای زیادی را در بین اپلیکیشن های موبایلی به خود اختصاص داده است.

تاریخچه کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب

تاریخچه دقیق اسنپ و شروع راه اندازی یا تست آن در ایران معلوم نیست . و یک برنامه در سال ۹۳ فعالیت خود را با عنوان تاکسی یاب آغاز کرد و در سال ۹۴ به اسنپ تغییر کرد. این برنامه اسنپ در زمینه جابه جایی افراد توسط تاکسی در داخل شهر  فعالیت می کند که در حال حاضر فقط در شهر تهران استفاده از این سرویس امکان پذیر است. البته در برخی از شهرهای بزرگ زمزمه راه اندازی اسنپ به گوش می رسد و به نظرم کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب چنان وسوسه کننده است که به زودی به سایر شهرها هم کشیده شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت بک لینک در کسب درآمد از اینترنت

شیوه کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب

شیوه کار و نیز کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب بسیار ساده است و این سادگی موجب صرفه جویی زیاد می شود. با استفاده از این برنامه و مشخص کردن مبدا و مقصد خود راننده هایی که در نزدیکی شما هستند را می توانید به انتخاب خودتان انتخاب کنید و راننده ای که در اختیار شما قرار می گیرد شما را به مقصدتان می رساند. تمام کار اسنپ و یا برنامه مشابه موبایلی  همین حالت نیست بلکه گاهی نقش راهنما و معرفی کننده برای گردشگر را هم دارد.

برای نمونه ، سرویس هایی که مبتنی بر مکان افراد کار می کنند با توجه به مکان فرد مورد نظر امکاناتی را در اختیار او قرار می دهند مثل سایت Foursquare که در زمینه گردشگری فعالیت می کند با توجه به مکان فرد نزدیکترین مراکز تفریحی و گردشگری و دیدنی را به او معرفی کرده و یا پیشنهاد بازدید می دهد.

مزایا و معایب کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب

هر کسب و کار اینترنتی و یا خانگی و نیز هر برنامه موبایلی دارای محاسن و معایبی است و برنامه موبایلی اسنپ هم مصون از این نیست:

 مزایای اسنپ :

۱- پرداخت درون برنامه ای و به صورت آنلاین . هر لحظه در دسترس است

۲- قیمت های پایین تر و منصفانه تر نسبت به آژانس های تهران .ارزان بودن مهمترین مزیت اسنپ است

۳- پاسخگویی سریع رانندگان به مسافران . این برنامه سریع ارتباط بین راننده و مشتری را برقرار می کند.

۴- داشتن رانندگان با حوصله و خوش برخورد و با ادب . در گزینش راننده ها ملاحظاتی رعایت شده و سعی می کنند رانندگان شایسته جذب شوند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  انتخاب دامنه مناسب برای سایت

۵- درخواست روشن کردن کولر در فصل تابستان قبل از درخواست راننده

۶- رای مثبت و منفی دادن به عملکرد رانندگان . در واقع راننده کاملا ارزیابی می شود.

معایب اسنپ :

اسنپ هم مثل هر کسب و کاری معایبی دارد از جمله معایب اسنپ این است که شرکت اسنپ هیچ مسئولیتی را در قبال رانندگان و مسافران بر عهده ندارد و هر اتفاقی بین مسیر برای مسافران و رانندگان رخ دهد قبول نمی کند. مصدومیت ها و مشکلاتی که ممکن است در بین مسیر برای رانندگان یا مسافران رخ دهد را قبول نمی کند و به گفته خود فقط واسطی میان مسافران و رانندگان است.

با این حال کسب درآمد از اسنپ یا تاکسی یاب در حال رشد بوده و چه بسا کل کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.