کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید چیست؟ عده  زیادی هستند که برای گنج یابی و کاوش دفینه به دل کوه و صحرا می زنند و سالها تلاش می کنند با انواع ترفندها و وسایل مختلف به گنج و دفینه باستان و خزائن قدیمی برسند . در این میانعده معدودی موفق می شوند و عده ای وقت و عمر و سرمایه خود را تلف می کنند. ضمن اینکه گنج یابی و جستجوی دفینه تبعات قانونی زیادی هم دارد و از نظر قانون جرم محسوب می شود و جریمه های سنگین و حبس به دنبال دارد. ایران سرزمین گنج و دفینه های باستانی و اشیای عتیقه و قیمتی قدیمی است اما طبق قانون همه اشیا متعلق به همه مردم بوده و دولت موظف است آنها را اختیار بگیرد و مالکیت خصوصی در مورد میراث فرهنگی معنا و مفهومی ندارد.

خیلی از افراد را می شناسم که سالها به دنبال گنج و دفینه بودند و تمام پول و سرمایه خود را صرف کردند ولی موفق به کشف عتیقه و زیرخاکی نشدند اشکال آنها در چه بود؟ چرا اینگونه پول و عمرشان را هدر دادند البته بسیاری از گنج یابان و دفینه یابان دارای تحصیلات عالیه بودند و هستند و تصور می کردند که با یافتن گنج زندگی آنها متحول خواهد شد. در ادامه آموزش های سایت پول یابی در اینجا کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید را شرح خواهیم داد. در واقع کسب درآمد از اینترنت از هر نوع گنج یابی و عتیقه یابی بهتر و به صرفه تر بوده و کاملا قانونی و مجاز بوده و واقعا هم درآمدش بیشتر است.

اهمیت کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد از اینترنت یک شغل قانونی ، دارای بازدهی بالا، بدون خطر و سوددهی همیشگی می باشد . اینها برخی از مزایای کسب درآمد از اینترنت می باشد و بسیار بیشتر از این موارد است که در ادامه خواهد آمد. شاید مهمترین اهمیت کسب درآمد از اینترنت رو به رشد بودن و پیشرفت خیره کننده آن است که هر روز در حال پیشرفت بوده و دائم مورد اقبال است و نکته دیگر اینکه از ده میلیاردر بزرگ جهان هفت نفر از آنها در زمینه اینترنت و مرتبط با کسب درآمد اینترنت فعالیت دارند و در کشور ما هم مدیران سایتهای اینترنتی زیادی وجود دارند که ماهیانه بین صد تا ده میلیارد تومان درآمد کسب درآمد می کنند. کدام کار و کشف گنج یابی و عتیقه یابی اینقدر درآمد دائمی و همیشگی دارد؟

افزون بر اینها کسب و کار اینترنتی دارای سادگی و راحتی بالا بوده و با کمی تلاش حتما و قطعا به بازدهی و سودهی می رسد بر خلاف گنج یابی که باید خطرات آن را به جان خرید، در کسب درآمد اینترنتی در یک مکان شیک و تمیز به راحتی می توان کسب پول و ثروت کرد. از دلایلی دیگری که به کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید می گویند این است که با شروع کسب و کار اینترنتی ایجاد اشتغال آن زیاد می باشد حداکثر کاری که در گنج یابی اتفاق می افتد کشف و در نهایت فروش عتیقه و زیرخاکی است ولی در کسب و کار اینترنت تولید و ایجاد اشتغال بسیار بالاست . چند صد هزار نفر در کشور با ایجاد کسب و کار اینترنتی و نوپا ، ارتزاق می کنند و از این سفره و گنج بزرگ کشوری نهایت بهره را می برند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

مزایای کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

برخی از مزایای کسب درآمد اینترنتی نسبت به گنج یابی و جستجوی دفینه در بالا ذکر شد که برای نمونه کسب درآمد بیشتر ، رشد زیاد در سالهای اخیر ، ایجاد اشتغال و افزایش سرانه تولید ملی است. یکی دیگز ار این موارد، داشتن امنیت جانی است . خیلی از حفاران گنج یابی و دفینه یابی در حین کاوش به دلیل وجود گاز طلا یا گاز گنج و دفینه ، گیر افتادن در تونل های مرگ ، برخورد با تله های فیزیکی و طبیعی گنج و دفینه یابی، مارگزیدگی و عقرب گزیدگی، گرفتاری در برف و گرمای زیاد ، ریزش محل حفاری و آوار، عدم رعایت ایمنی و هزار و یک مشکل دیگر جان خود را از دست دادند و یا آسیب های جدی و نقض عضو شدند. هیچ کدام از این خطرات را کسب درآمد اینترنتی نداشته و ندارد. (مزایای کسب درآمد از اینترنت)

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار کم و در شروع حتی با کمتر از صد هزار تومان می توان اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کرد مثلا برای راه اندازی یک سایت از وردپرس ، قالب های رایگان استفاده کرد و تنها برای پرداخت دامنه ملی ir  و هاست مقدار کمی (مثلا کمتر از پنجاه هزار تومان) هزینه کرد.

ولی برای گنج یابی نیاز به ابزارآلات و وسایل فراوانی هست که ساده ترین آنها مثل بیل، طناب، ردیاب و مسیریاب ساده، مته ، کلاه های ایمنی ، لباس های مخصوص ، وسایل ایمنی ، نقشه و… است و اگر می خواهند موفق شوند باید حتما از فلزیاب و گنج یاب های مدرن استفاده کرد که قیمتشان از بیست سی میلیون در نوع ساده اش شروع می شود و تا پنج شش میلیارد تومان و حتی بالاتر در نوع پیشرفته اش هزینه دارد. به نظرتان این همه هزینه کردن به نتیجه می رسد؟

مقایسه بازدهی کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی

از نظر بازدهی و کسب پول، کسب درآمد از اینترنت خیلی زودتر و بهتر به نتیجه می رسد با راه اندازی یک سایت کاملا رایگان وردپرسی و تولید محتوای اختصاصی در زمینه کاری خود می توانید در کمتر از چهار ماه کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید و هیچ نوع استرس کار غیرقانونی و دادگاه و مامور را هم ندارید و در صورت نداشتن علم سایت می توانید ، یک وبلاگ یا پیچ اینترنتی در اینستاگرام و یا کانال در تلگرام و استفاده از ظرفیت بالای شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را توسعه دهید . دنیای کسب و کار و کسب پول به اینترنت و دیجیتال وصل است و هر روز بیشتر و بهتر می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد ساده و آسان

این امتیازات را گنج یابی و دفینه یابی ندارد در گنج یابی همواره باید استرس دستگیر شدن و حبس را داشته باشید و با سرمایه گذاری کلان معلوم نیست کی به پولی که مدنظرتان هست برسید . افراد زیادی هستند که سالهاست دور از خانه در بیابانها با انواع و اقسام گنج یاب و دفینه یاب به دنبال گنج و زیرخاکی هستند و تمام آنچه را که سالها اندوخته بودند در این زمینه هزینه کردند و چیزی به دست نیاورند. اگر بر فرض کشف گنج و دفینه ، در فروش آن دردسر و خطر فراوان است و فروش ان در واقع نابودی هویت و تاریخ یک ملت است آثار باستانی شناسنانه و هویت ملی ماست . بازدهی گنج و یابی با وجود خطراتش اصلا قابل قیاس با کسب درآمد از اینترنت نیست .

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

در سایت پول یابی برای اولین بار از واژه کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید استفاده کردیم و معتقدیم که کسب و کار اینترنتی از هر زیرخاکی و کشف عتیقه و گنج باارزش تر و بهتر است. سودهی بالا، ایجاد اشتغال ، نداشتن خطرات جانی ، شیک و آینده دار بودن آن چند مزیت خوب از صدها مزایای آن است. گنج یابی در واقع هدر دادن سرمایه و گوهر گرانبهایی به نام عمر است . اگر واقعا به دنبال کسب پول هنگفت و بالا هستید می توانید با کمی تلاش وارد کسب و کار اینترنتی شوید و هر نوع تخصص و یا مهارتی دارید از طریق اینترنت اقدام به کسب درآمد کنید . پول فراوانی در دنیای مجازی در حال گردش هست و حیف است که از این گنج خانه بزرگ بی نصیب باشید. (راه پیشرفت در کسب و کار اینترنتی)

بزرگترین خزانه دفینه و مکان گنج دنیا در حال حاضر کسب و کار اینترنتی است و نقشه گنج آن هم ایجاد یک سایت یا وبلاگ و یا کانال تلگرامی و…. است تا از این راه سکه های عتیقه از دنیای مجازی کشف کنید . نیازی به حفاری در داخل کوه و غار و بیابانها نیست در خانه خود بنشینید و با فکر و اندیشه خود کسب درآمد از اینترنتی را تجربه کنید یقین بدانید که شعار نیست و امکان پذیر است . وقتی من با یک وبلاگ که پنج شش ماه برایش وقت گذاشتم و ماهیانه بین سه تا سه و نیم میلیون از فروش محصولاتم کسب درآمد می کنم شما چرا این کار را نکنید ؟ گنج و دفینه ای از این بزرگتر و راحت تر وجود دارد؟ واقعا کاری ساده تر ، بهتر و پرمنفعت تز از کسب درآمد اینترنتی وجود دارد؟

به امید موفقیت شما در کسب درآمد از اینترنت.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.