کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار

منظور از کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار ، کسب و کار اینترنتی است که کمترین دخالت و انرژی را از مدیران سایت و کاربران اینترنتی می گیرد و همه فرایند خرید به صورت ساده و راحت و طبق برنامه از پیش تعیین شده صورت گیرد . چنین کسب و کاری اینترنتی دارای ارزش و اعتبار بالایی بوده و معمولا همه به دنبال این نوع کسب درآمد هستند.

یکی از بزرگان و میلیاردرهای جهان چه زیبا گفت که اگر در همه حال حتی در خواب نتوانید کسب درآمد داشته باشید باید تا لحظه مرگ کار کنید و بیگاری بکشید. با گسترش اینترنت و ورود کسب درآمد اینترنتی ، این رویا کاملا محقق شده است در سایت پول یابی در ادامه آموزش کسب درآمد اینترنتی ، قصد داریم تا کسب درآمد اینترنتی آسان که به صورت اتوماتیک و خودکار است را شرح دهیم.

برای افزایش آگاهی می توانید به مقاله مشابه با عنوان ( ساده ترین روش های کسب درآمد از اینترنت ) نگاهی بیندازید.

کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار

اگر سایت یا وبلاگ و یا صفحه ای در شبکه های اجتماعی و یا کانال های تلگرامی دارید و قصد کسب درآمد دارید به راحتی می توانید با اتصال به درگاه بانکی اقدام به کسب درآمد کنید. زمانی که کاربران به سایت و یا پیچ شما مراجعه می کنند می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید . زمانی که کاربر پول را پرداخت می کند دو حالت برای دریافت محصولات و خدمات پیش می آید :

۱- ارسال فیزیکی محصول و کالا

زمانی که کاربر پول محصول و کالا را پرداخت کرد تقریبا نیمی از کار انجام شده است و حالا شما باید محصول را برایش ارسال کنید . آماده کردن محصول و ارسال آن برای مشتری مشکلات و مسائل خاص خود را دارد و تازه این پایان کار نیست. کار زمانی تمام می شود که محصول از طریق پست یا پیک به دست مشتری برسد.

این نوع کسب و کار اینترنتی خودکار و اتوماتیک نیست و فرضا اگر فروشنده بیمار شود و یا اتفاقی برایش بیفتد و یا چند روزی به مسافرت برود عملا کسب و کارش خوابیده و درآمد ندارد . مجبور است در زمانی که در سفر و یا به جایی می رود، صفحه فروش را ببندد و یا تعدادی محصول همراه خود داشته باشد تا در صورت سفارش مشتریان ، از همان جا برایشان پست کند.

این نوع کسب و کار اینترنتی مثل داشتن فروشگاه سنتی است و مغازه دار و فروشنده باید همیشه حضور داشته باشد و یا شخصی را به جای خود برای ارسال محصول قرار دهد.

۲- ارسال دیجیتالی یا دانلودی محصول

یک حالت دیگر کسب و کار اینترنتی، که ایده آل بوده و بسیار راحت است فروش محصولات دیجیتالی یا دانلودی می باشد. این کسب و کار در جهان امروزی با روندی خیره کننده در حال رشد می باشد. ارسال محصولات دانلودی و آموزشی بسیار راحت بوده و جزو کسب درآمدهای ساده و راحت اینترنتی محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های کسب درآمد آسان

این شیوه کسب درآمد را هر کسی که دارای تخصص و مهارت است می تواند انجام دهد و به دلیل راحتی و استقبال زیاد کاربران اینترنتی ، منبع خوب و مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود.

کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار ، کسب درآمد راحت
کسب درآمد از طریق فروش فایل و محصولات دیجیتالی به دلیل راحتی فروش ، درآمد بالا و درگیر نشدن در فرایند خرید ، جزو کسب و کارهای آسان و راحت اینترنتی محسوب می شود .

دلایل استقبال از فروش محصولات دانلودی

شاید این سوال مطرح شود که، چرا کسب درآمد و فروش محصولات دیجیتالی بهتر و مناسب تر است؟ و اینکه چرا کاربران اینترنتی به خرید این نوع محصولات توجه دارند و از این شیوه خرید استقبال می کنند؟ برای پاسخ گویی به این سوالات، دلایل زیر را می توان ذکر کرد:

– سرعت در خرید محصولات مورد نیاز

یکی از رموز موفقیت در فروش محصولات دانلودی ، سرعت عمل در تحویل آن است. زمانی که فردی نیاز به کتاب یا مجموعه ای دارد باید به بازار کتاب رفته و به دنبالش بگردد تا کتاب مورد نظر را پیدا کند. حال تصور کنید در شب و یا روز تعطیل نیاز به منبع و کتابی داشته باشد باید تا فردا صبر کند در حالی که خرید دانلودی چنین مشکلاتی را ندارد.

کاربر با یک جستجوی ساده ، کتاب و فایل مدنظرش را در اینترنت پیدا کرده و پس از پرداخت ، سریع لینک دانلود برایش نمایش داده می شود و محصولش را دریافت می کند به همین راحتی و سادگی به منبع مورد نظر می رسد.

– پرداخت هزینه کمتر برای خرید کتاب دانلودی

 معمولا برای خرید کتابها و محصولات فیزیکی باید به بازار رفت و هزینه ایاب و ذهاب و معطلی و… به همراه دارد و حتی خرید فیزیکی کتاب و محصولات از اینترنت هم هزینه پست و مسائل جانبی دارد در حالی که خرید دانلودی هزینه اش بسیار کمتر می باشد . کتاب های دانلودی به دلیل اینکه در چاپ آن از کاغذ استفاده نمی شود با قیمت های بسیار پایین و تخفیف های ویژه ارائه می شود.

– حجم کم و اختصار مطالب

شاید این سوال پیش بیاید که وقتی کتابها و محصولات رایگان مشابه در اینترنت وجود دارد چرا باید برای این منابع و کتابها پول پرداخت کرد؟ جواب این سوال این است که هر کتابی شایسته خواندن نیست . معمولا کتابهایی که توسط افراد متخصص برای دانلود تهیه می شود مختصر بوده و در تهیه ان تلاش می شود تا تخصصی تر و حرفه ای تر آماده شود.

علاوه بر این افراد فرصت و حوصله خواندن کتابهای حجیم و چند صد صفحه ای را ندارند و معمولا فایل ها و منابع دانلودی فشرده و در حجم کم ، دارای اطلاعات مفیدتری می باشند. و این موضوع مطالعه آنها را راحت تر می کند. معمولا مشتریان به دنبال مطالب ساده و مختصر هستند تا کارشان راه بیفتد و نیازشان را بر طرف کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

یکی از رموز موفقیت کتاب های دیجیتالی و دانلودی همین حجم کم و اطلاعات کامل و کاربردی است که قابل استفاده و مفید برای مشتریان می باشد.

– ارائه اطلاعات جدید و به روز

معمولا فایل های آموزشی دانلودی مرتب به روز می شوند و این موضوع دلایل زیادی دارد اول اینکه معمولا پس از تولید یک محصول و فروش آن ، عده ای این منابع را به رایگان برای دانلود قرار می دهند و فرد تولید کننده باید یا کتاب و فایل را از رده خارج کند و یا محتوای آن را غنی تر و بهتر کند لذا کتاب های دانلودی مرتب به روز و جدید می شوند.

علاوه بر این محتوای کتاب و منابع به دلیل سرعت تبادل اطلاعات و پیشرفت علم و رشد دانش ، باید مرتبا با ویرایش های جدید همراه باشد تا با اطلاعات روزه همراه باشد. گاهی لازم است تا اطلاعات به شیوه جدید طبقه بندی یا تنظیم و ارائه شود و یا بر اساس خواسته و نیاز مشتریان که ایرادات و یا توصیه هایی دارند تنظیم و آماده فروش شود.

سخن پایانی کسب درآمد راحت و ساده اینترنتی

شیوه زیادی برای کسب درآمد اینترنتی آسان و خودکار وجود دارد ولی بهترین و ساده ترین آن فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی می باشد و البته این محصولات فقط مختص کتاب نیست بلکه می تواند شامل نرم افزار ، فیلم ها و کلیپ های آموزشی و… هم شود. یک محصولی را با حجم معقول و قیمت مناسب در سایت یا کانال تلگرام و.. قرار دهید تا کسب درآمد ساده شما اتفاق بیفتد.

زمانی که مشتری محصول شما را پسندید اقدام به خرید می کند و با واریز پول ، فایل و یا محصول دانلودی در اختیارش قرار می گیرد پول به حساب بانکی شما واریز می شود و مشتری به محصول مورد نیاز می رسد، در حالی که شما ممکن است خواب باشید و یا در سفر و یا مشغول کار دیگری هستید . این یعنی کسب درآمد راحت و آسان اینترنتی.

البته فرایند فروش اتوماتیک و خودکار است منتهی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ، پاسخ گویی به سوالات مشتریان در صورت نیاز، تبلیغات و بازاریابی باید روزانه یا هر چند روز یک بار اقدام کنید.

با فروش محصولات دانلودی و دیجیتال ، در واقع رویای کسب درآمد اینترنتی ساده و خودکار به واقعیت تبدیل شده است. فروش محصولات و کالاهای دیجیتالی یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد اینترنتی محسوب می شود.

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.