کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

کسب درآمد در واقع پول درآوردن از طریق رفع نیاز و خواسته دیگران است . بیشتر پول درآوردن ها از راه فروش کالا و خدماتی هست که افراد به آن نیاز دارند. کاملا منطقی است که انسان برای چیزی که نیاز دارند هزینه کنند. لذا مطتالعه و شناخت این نیازها کلید طلایی برای ثروتمندی هست. حالا ممکن است این نیاز، نیاز اولیه مانند غذا و دارو باشد و یا نیاز ثانویه و تجملاتی باشد فرقی ندارد در هر حال مشکلی است که می توان با رفع آن مشکل کسب درآمد کرد.

کسب درآمد با رفع مشکل اینترنتی

بعضی مربیان موفقیت اعتقاد دارند که راه رسیدن به ثروت پایدار و دائمی، حل مشکلات مردم است: تشخیص بدهید که دیگران به چه چیزی نیاز دارند و آن نیاز را برطرف کنید.

مثلاً وب‌سایت ebay که بزرگ‌ترین بازار خریدوفروش اینترنتی کالای دست‌دوم است، به این دلیل موفق شد که بنیان‌گذار ایرانی‌تبار آن (پی‌یر امیدیار)، نیاز مردم به وجود چنین وب‌سایتی را درک کرد، به بهترین شکل به این نیاز پاسخ داد و میلیاردر شد.

مهارت کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

گروهی هم بر این اعتقاد هستند که اصولاً مردمان کارآفرین افرادی هستند که این توانایی را دارند که نیازها را تشخیص بدهند و برای رفع آن‌ها اقدام کنند.

اگر این مهارت در جوانان کشوری پرورش پیدا کند، افراد کمتری به دنبال استخدام شدن خواهند رفت و افراد بسیار بیشتری با رفع نیازهای اجتماع، ثروتمند خواهند شد.

در روز با هر معضلی که برخورد می‌کنید از خود بپرسید چگونه می‌توانم آن را حل کنم؟ شاید مراجعات مکرر به یک اداره، شما را متخصص انجام کارهای اداری کرده است. روشی پیدا کنید که این تخصص را در اختیار دیگران قرار بدهید و کار آن‌ها را راحت کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هفت ویژگی برای میلیونر شدن

مثلاً فرض کنید که هرروز در شهر توریستی شما باید به پرسش‌های مسافران پاسخ بدهید. می‌توانید با یک اپلیکیشن مناسب، یک وب‌سایت خوب، یک سامانه پیامکی یا تلفنی مطمئن، نیازهای مسافران را برطرف کنید.

شیوه های کسب درآمد اینترنتی با رفع مشکلات مردم

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی، با شناخت و رفع نیاز مردم، به درآمدهای بسیار خوب رسیده‌اند. اصولاً شما در طول روز به وب‌سایت‌هایی سر می‌زنید و از اپلیکیشن هایی استفاده می‌کنید که در حال برطرف کردن نیازهای شما هستند. برنامه‌هایی مانند اسنپ که رقیب جدی تاکسی‌تلفنی‌های سنتی شده‌اند، از همین راهکار استفاده می‌کنند؛ یعنی نیازی را به‌دقت شناسایی کرده‌اند و در حال پاسخگویی به آن هستند.

در شغل خود ببینید که چه نیازی را می‌توانید برطرف کنید؛ مثلاً اگر تعمیرکار یخچال هستید، با یک وبلاگ/وب‌سایت ساده، یک کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام، شروع به ارائه آموزش‌های ساده کنید. این کار نه‌تنها باعث رفع نیازهای اولیه دیگران می‌شود که باعث افزایش مشتریان شما نیز خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.