کسب درآمد اینترنتی میلیونی

سراسر اینترنت پر از شعارها و ادعاهای کسب درآمد اینترنتی میلیونی ، کسب درآمد راحت میلیونی ، کسب درآمد روزی یک میلیون تومان ، کسب درآمد میلیونی مطمئن ، کسب درآمد میلیاردی ، کسب درآمد اینترنتی خانگی میلیونی و…می باشد اگر بخواهم فهرست کنم چندین و چند صفحه می شود که در همه این ادعاها می خواهند بگویند که کسب درآمد اینترنتی بسیار ساده و بیش از میلیونها در روز تا چندین میلیون در ماه است.

البته امکان کسب درآمد اینترنتی روزانه میلیونی و یا چند میلیونی وجود دارد ولی به این سادگی و راحتی که اینها می گویند، نیست. در این مقاله قصد دارم تا به بررسی ادعای عده ای با شعار ارائه پکیچ های کسب درآمد اینترنتی میلیونی و میلیاردی بپردازم و اینکه این ترفندشان با چه منظوری بیان می شود.

کسب درآمد اینترنتی میلیونی

کسب درآمد فوری از اینترنت ماهیانه ۵ تا ۳۰ میلیون و حتی بیشتر واقعی می باشد و کسانی هستند که روزانه درآمد فراتر از این مبالغ دارند اما اینکه این ادعا و شعار از طرف چه کسی مطرح می شود مهم است. فرضا مدیر سایت آمازون ، فیسبوک ، توئیتر و… که درآمد میلیاردی دارند اگر این ادعا را داشته باشند حرف درستی زده اند و یا سایت های و فروشگاههایی مثل دیجی کالا ، دیوار ، بامیلو … ادعا کنند کاملا  درست گفته اند. اگر درست و حساب شده و با برنامه عمل کنیم فرضا راه اندازی کسب درآمد اینترنتی ده میلیونی و بیشتر امکان پذیر است.

نکته جالب اینکه این مدیران کسب درآمد اینترنتی هیچ گاه درآمدهای بالای خودشان را نمی گویند و این مطبوعات و سایتها هستند که درباره میزان درآمدشان صحبت می کنند. گروهی که ادعای کسب درآمد از اینترنت دارند و شعارهایی از نوع : کسب درآمد اینترنتی رایگان میلیاردی ، دانلود رایگان پکیچ کسب درآمد از اینترنت ، کسب درآمد از سایت های خارجی و… را می دهند بیشتر به دنبال کسب پول از شما هستند و به قول معروف گدای یک تومان دو تومانی هستند که از شما به جیب می زنند.

این افراد در بین شعارهای جذاب و فریبنده از ترفندها و راهکارهایی استفاده می کنند تا محصول بی ارزش خودشان را به شما با قیمتی بالا بفروشند. در این وسط قبل از آنکه شما به کسب درآمد اینترنتی میلیاردی بدون سرمایه برسید خودشان پول میلیاردی به جیب می زنند.

ترفندهای کسب درآمد میلیونی از اینترنت

این افراد در آغاز تبلیغ محصول و کالایشان از کلماتی مثل من الله التوفیق ، هو الرزاق و… استفاده می کنند و با بنر و یا تیتری بزرگی مثل « کسب درآمد میلیونی خودتو رو شروع کن » آغاز می کنند و در ادامه به اوضاع نامناسب اقتصادی در کشور و بیکاری فزاینده می پردازند و اینگونه القا می کنند که بی پولی این افراد از عدم آگاهی آنان از شیوه کسب درآمد ساده و راحت می باشد.

در ادامه به تلاش های بی فایده برخی افراد و تقلا کردن برای کسب درآمد بالا می پردازند و می گویند حتی افراد تحصیل کرده دانشگاهی علیرغم دانش آکادمیک ، سواد مالی درست و حسابی ندارند. اینکه این جوانان حتی از خرید شارژ موبایل عاجز هستند و در هر کاری که وارد می شوند به دلیل نداشتن علم ، شکست می خورند. در نهایت این افراد به دریافت یک شغل ساده و دریافت حقوق اندک و بخور نمیر راضی می شوند و اینکه تمام زندگی خودشان را در مشاغل کم درآمد سپری می کنند.

با طرح این مقدمه یواش یواش وارد مبحث کسب درآمد اینترنتی ایده آل و بالا می شوند و می گویند زمان سرمایه گذاری مناسب و بی خطر فرا رسیده است تا به سود بسیار بالایی برسید. البته منظورشان مثلا سرمایه گذاری در بورس و موارد مشابه نیست بلکه این کارها را پرریسک و خطرناک می دانند بلکه منظورشان ورود به کسب درآمدهای ساده و راحت می باشد.

کسب درآمد اینترنتی میلیونی ، کسب درآمد از اینترنت مطمئن، کسب درآمد رایگان

کسب درآمد اینترنتی ساده و راحت

در ادامه شستشوی مغز مخاطبان و کاربران اینترنتی ، می گویند « بهترین فرصت کسب درآمد را از دست ندهید » و مدعی می شوند که انسان باید همیشه به دنبال کسب درآمد راحت ، آسان و کاملا بی خطر در زمان کاری اندک باشد. جمله « هلو برو تو گلو را می گویند » و مدعی می شوند که این کار از خیلی وقت پیش کشف شده است ولی افراد کمی از آن اطلاع دارند. در ادامه این سوال را مطرح می کنند که این راه جادویی چیست؟

به نظر می رسد راه جادویی کسب درآمد از اینترنت و فضای مجازی را فقط این افراد می شناسند و برای اولین بار است که با شما در میان می گذارند. حالا که خوب شما را به قول معروف پخته اند، می گویند این کار را می توانید در نهایت آرامش در منزل و در کنار خانواده انجام دهید و ۲۴ ساعته پول پارو کنید و اینکه خودشان این سیستم بی نظیر را سالهاست دارند و مرتب در حال کسب درآمد میلیونی هستند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل ایجاد سایت برای کسب و کار

در حین سر دادن این شعارهای کسب درآمد اینترنتی میلیونی تعدادی عکس از ماشین های گرانقیمت و خانه های لوکس و تفریحات کنار سواحل زیبا قرار می دهند و اینکه این افراد با همین سیستم کسب درآمد اینترنتی ، آینده و رفاه خود را ساختند و میلیاردها تومان یا دلار از اینترنت پول درآوردند.

رویاپردازی کسب پول و ثروتمند شدن

در ادامه تحریک احساسات کاربران ، به ضرورت داشتن رویاهای بزرگ می پردازند و اینکه اگر بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلویزیون ، اینترنت و مجلات مشاهده می کنید به این دلیل است که رویای ثروتمند شدن را داشتند واز طریق همین اینترنت به این ثروت بزرگ دست پیدا کرده اند. اگر واقعا از وضع موجود خسته شده اید باید به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگی خودتان باشید و این تغییر را این افراد می دانند.

شروع به طرح سوالات انگیزشی می کنند و اینکه اگر ماشین های مدل بالا و لوکس را فقط در فیلم ها و یا در خیابان ها می بینید، چرا خودتان یکی از اینها را نداشته باشید؟ به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ را فقط در فیلم ها ببینید، چرا خودتان به آنجا سفر نکنید و لذت نبرید؟ کاری کنید که پدر و مادرتان و کلا خانواده و فامیل به شما اعتماد کنند.برای تحقق این رویاها باید دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت باشید.

تبلیغات متنوع و زیادی در سایت های مختلف وجود دارد که هر کدام آموزش هایی بعنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت در قیمت های مختلف می فروشند و قیمتشان از ۱۰۰۰۰ تومان شروع می شود و تا ۵ الی ۱۰ میلیون تومان می باشد. اما شما باید دنبال راه دیگری باشید که واقعی و شدنی است و درآمد زایی میلیونی واقعا از انجا شروع می شود و از اینجاست که به بیان مزایای پکیچ کسب درآمد خود ورود می کند و اینکه چه محاسنی نسبت به بقیه دارد.

شیوه ورود به کسب درآمد میلیونی

در این مرحله به خصوصیات پکیج کسب درآمد خودشان پرداخته و می گویند آموزش های فراوانی در اینترنت و سایت ها بوده ولی همه آنها بیهوده و وقت تلف کردن محسوب می شود و اینکه خیلی راهها مثل سایت های هرمی ، زیر مجموعه گیری ، بازاریابی شبکه ای ، سرمایه گذاری در بیمه و…را رفته که بیشترشان حرام بوده و یا درآمدی برایشان نداشته است و فقط چند تکه کاغذ و فایل به درد نخور روی دستش گذاشته است.

این افراد مدعی هستند در زمانی که دچار ناامیدی شدند و اینکه حوصله هیچ کاری را نداشتند با یکی از دوستان که فرضا در بلاروس یا اوکراین زندگی میکند تماس گرفتند و دوستشان گفت که در اینجا در حال کسب درآمد اینترنتی راحت و آسان است و اینکه این نوع کسب و کار اصلا تخصص نمی خواهد و زمان کمی هم می برد. آن دوست خارج نشین توصیه می کند که این کار در ایران خیلی بهتر جواب می دهد و حداقل روزی دو سه میلیون و حتی بیشتر کسب درآمد داشت و اینکه خودش در کشور خارجی علیرغ مفعالیت خیلی کم ،چیزی حدود یک تا یک و نیم میلیون به پول ایران درآمد دارد.

وقتی آن دوست محترم خارج نشین کمی توضیح داد تصمیم می گیرد تا چند روزی به صورت آزمایشی کار را انجام دهد و ببیند چقدر برایش درآمد به همراه دارد. نکته جالب اینکه آن چند روز فعالیت آزمایشی اینقدر درآمد داشته که به چند سال طول کشیده است.

مستندات کسب درآمد میلیونی

خوب الان زمان مناسبی برای حمله به کسانی است که با تبلیغات پوچ ، کسب درآمد در سایت های مختلف را تبلیغ می کنند و اینکه انجام این کارها فقط وقت تلف کردن است و این افراد حرفهای قشنگ ولی بی اساس می زنند. فایل هایی را که این افراد به قیمت سی چهل هزار تومان با عنوان آموزش کسب درآمد اینترنتی می فروشند فقط کلاهبرداری است و فایل هایشان چیز خاصی ندارد.

با این حمله به دیگران و نیز تعریف از کسب و کار خود ، کاملا طبیعی است که افراد به راحتی هر ادعایی را باور نمی کنند و اینکه در عرض یکی دو ساعت چند میلیون پول در بیاوری را دروغ می دانند. این افراد برای اثبات ادعای خود از اینجا وارد مباحث بشر دوستانه و جنبه روانشناسی می شوند و اینکه قصدشان فقط خیرخواهی و آموزش به هم وطنان عزیز می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نقش سایت در رشد کسب و کار

در ادامه چند عکس از میزان کسب درآمد خودشان و چند نفر دیگر که این آموزش ها را انجام می دهند نشان می دهد. معمولا در این عکس ها بیشتر قسمت ها مخدوش است و فقط مبالغ پول از یک میلیون تا چند میلیون نشان داده می شود. در آخر می گویند آنچه را که می بینید صفحات و جزئیات مربوط به درخواست برداشت وجه خودش و دوستان همکارش هست. فرضا موجودی یک ماه را برخی چند ده میلیون در یک عکس نشان می دهند.

این افراد برای فروش این پکیچ های کسب درآمد اینترنتی ، یک دامنه ارزان قیمت و سایت رایگان ایجاد کرده و در آن این محصولات بی ارزش خود را می فروشند و پول کلانی به جیب می زنند.

اقدام آخر برای کسب درآمد میلیونی اینترنتی

در تصاویر و مستندات مالی سعی می کنند روند رو به رشد درآمدزایی چند ماهه پکیچ را طی منحنی و یا با افزایش مبالغ ماهیانه نشان دهند و اینکه هر ماه درآمدشان در حال افزایش و کاملا صعودی است و همه اینها را مدیون پکیچ آموزشی کسب درآمد اینترنتی می باشند. هر کسی می تواند با موبایل و یا کامپیوتر شخصی و با کمترین تخصص و صرف زمان ، به درآمد چند ده میلیونی و حتی چند صد میلیونی در ماه برسد. جل الخالق ، پول درآوردن این قدر راحت است و ما نمی دانستیم ؟

حرف و حدیث درباره شیوه کارشان خیلی زیاد است و اینکه از هر ترفندی برای مجاب کردن خواننده و قبولاندن درآمد میلیونی خود استفاده می کنند و حتی در آخر ، قسمت پرسش و پاسخ کاربران را آورده و اینکه در حال پارو کردن پول های میلیونی از اینترنت هستند. اگر به محتوای سوالاتی که می پرسند دقت کنید، مشخص است سوال کننده و پاسخ دهنده هر دو یک نفر می باشد . خلاصه هدف راضی کردن مخاطب برای خرید پکیچ آموزشی کسب درآمد آسان و راحت اینترنتی است.

در اقدام آخر می گوید تمام این کسب درآمد ها را مدیون پکیچ آموزشی کسب درآمد از اینترنت می باشد که برای استفاده کاربران ایرانی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می شود. تخفیفش هم در مدت محدود بوده و اصلا هم تمدید نمی شود. قیمت اصلی این پکیچ در واقع ده میلیون تومان است ولی در سایت به قیمت ۵۰۰۰۰۰ تومان می خواستیم بفروشیم که با اعمال تخفیف ۵۰ درصدی با قیمت ۲۵۰۰۰۰ برای فروش ارائه می شود.

تمام این دروغ و تبلیغات برای این بود که در آخر با هزار منت ، یک پکیچ را با قیمت ۲۵۰۰۰۰ تومان به شما بفروشند.

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی

افراد زیادی با مجموعه شعارها و تبلیغات دروغی که به صورت مختصر در بالا به آن اشاره شد و تحریک کاربران که مثلا، این مبلغ پولی که می پردازید در مقابل چیزی که یاد گرفته و به دست می آورید به چشم نمی آید ، کالا ومحصولی را می دهند که هیچ ارزش نداشته و فقط جیب خودشان را پر پول می کنند. راست هم گفته اند که درآمد میلیونی دارد ولی این کسب درآمد برای آنها اتفاق می افتد و پول های هنگفتی می گیرند.

از آنطرف کاربران اینترنتی با هزار امید و آرزو این مجموعه های کسب درآمد میلیونی اینترنتی را می خرند و کلی وقت و انرژی می گذارند و می بینند در نهایت چیزی نصیبشان نکرده و دچار ناامیدی و سرخوردگی شده و نسبت به کسب درآمد از اینترنت بدبین شده و معتقدند سرتاسر اینترنت دروغ و کلاهبرداری است.

نکته آخر درباره کسب درآمد اینترنتی میلیونی این است که بزرگترین میلیاردرهای جهان از اینترنت کسب درآمد کردند ولی آنها با تلاش ، داشتن برنامه و ایده به این موفقیت بزرگرسیدند کسی بدون کار و تلاش ، در هیچ جایی نمی تواند انتظار موفقیت داشته باشد. لذا به شعارهای فریبنده کلاهبرداران اینترنتی که یک شبه میلیونر و یا میلیاردر شوید توجه نکنید و با برنامه ریزی و رعایت اصول ، وارد دنیای کسب درآمد اینترنتی شوید و با خرید این نوع پکیچ های بی ارزش کسب درآمد اینترنتی  ، عمر و پولتان را هدر ندهید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.