کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی

کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی

یکی از بهترین روش ها و در عین حال ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی می باشد که اتفاقا در سالهای اخیر در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است . ایده راه اندازی فروش محصولات دانلودی یا فایل های دانلودی به اندازه ای رشد کرده است که از شیوه کسب درآمد کلیکی و پاپ آپ و سایر شیوه های قدیمی بیشتر طرفدار دارد . در کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی کاربر فایل و یا محصولی را برای فروش در اختیار دیگران قرار می دهد و کاربران پس از پرداخت اینترنتی ، بلافاصله لینک دانلود آن فایل را دریافت کرده و یا به ایمیل خریدار ارسال می شود. این شیوه کسب درآمد برای فروش فایل های دانلودی ، ایبوک و کتابهای الکترونیکی ، فیلم ها و ویدئوهای آموزشی، مقالات علمی، نرم افزارها و… مناسب است.

خوبی و حسن بزرگی که کسب درآمد اینترنتی از فروش فایل دارد این است که بعد از پرداخت اینترنتی بلافاصله لینک دانلود به خریدار تحویل و نشان داده می شود و خریدار محصول ، می تواند آن را دانلود و دریافت کند و دیگر دردسرها و مشکلات پست و ارسال فیزیکی را ندارد و در واقع جایگزین عالی برای محصولات فیزیکی می باشد به جای اینکه یک کتاب ، مقاله و یا نرم افزار را پست کنید به این شکل به دست خریدار می رسانید و در وقت و هزینه صرفه جویی می کنید. در سایت پول یابی قصد دارم تا ایده کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی را شرح دهیم با ما همراه باشید.

شیوه کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی

برای کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی می توانید از راههای مختلفی اقدام به فروش کنید که در اینجا چند شیوه و راه حل ساده را برایتان ارائه می دهم:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با ویدئو
۱- فروش از طریق سایت:

شما می توانید با راه اندازی سایت مناسب و انتشار محتوای اختصاصی و جذاب ، به جذب کاربر و بازدید کننده اقدام کنید . با رشد سایت و افزایش بازدیدکننده، محصولات و محتواهای مهم را به صورت دانلودی ارائه دهید کاربران با پرداخت مبلغی ، اقدام به خرید محصولات شما می کنند و از این راه کسب درآمد از اینترنت می کنید. ( روش های افزایش فروش فایل)

۲- فروش از طریق بازاریاب اینترنتی

می توانید با اختصاص پورسانت اقدام به استخدام بازاریاب اینترنتی کنید و مانند سیستم همکاری در فروش درصدی را به فروشندگان محصول خود بدهید. مثلا می توانید بیست تا سی درصد ( بستگی به خودتان دارد چه درصدی را مشخص کنید) به بازاریابان اینترنتی اختصاص دهید و این افراد هستند که با شیوه های مختلف کالا و خدمات شما را می فروشند . بسیاری از سایتها برای فروش بیشتر از بازاریابان اینترنتی استفاده می کنند که یک ایده بسیار عالی برای افزایش کسب درآمد از اینترنت می باشد.

۳- بازاریابی محصولات و فایل های دانلودی

شاید خود شما فایل و محصولی برای فروش و ارائه نداشته باشید و بخواهید فایل و محصولات دانلودی دیگران را به فروش برسانید، لذا در سایت خود محصولات سایر مدیران و شرکتها را قرار می دهید و خودتان و یا با جذب بازاریابان اینترنتی اقدام به فروش این محصولات اینترنتی می کنید. برای جذب بازاریابان اینترنتی می توانید از شیوه های مختلف استفاده کنید که بهترین روش آن استفاده از ایمیل مارکتینگ می باشد. البته منظور از ایمیل مارکتینگ همان ارسال ایمیل های انبوه و اسپم است. به خاطر اینکه شما باید به تعداد زیادی از افراد و کاربران اینترنتی وب سایت خود را معرفی کنید. البته توصیه می شود از این روش فقط یک بار استفاده کنید. به خاطر اینکه ارسال ایمیل های متعدد و بدون اجازه چندان کار خوبی نیست. ( کسب درآمد آسان با فروش فایل)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت تبلیغات ویدیویی
۴- استفاده از شیوه های دیگر فروش فایل

می توانید با راه اندازی وبلاگ های مرتبط اقدام به فروش فایل های دانلودی کنید و یا با تبلیغ در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ،لینکدین و … به جذب بازاریاب و فروش فایل و محصولات دانلودی اقدام کنید از پیام زسان های موبایلی به ویژه تلگرام هرگز غافل نشوید و با ایجاد کانال و جذب ممبر فروش خود را بیشتر کنید. از هر ابزار مناسبی می توانید برای معرفی فایل ، فروش محصولات دانلودی و یا جذب بازاریاب اینترنتی استفاده کنید. هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد.

سخن پایانی کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی

کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی یا فروش فایل به یکی از پردرآمد ترین شیوه های کسب و کار اینترنتی مبدل شده است. با اجرای ایده کسب درآمد از فروش فایل می توانید در قبال فروش هر محصول دانلودی مبلغی را بگیرید و یا از طریق فروش بازاریاب اینترنتی، درصدی دریافت کنید البته می توانید با عقد قرارداد با فروشندگان عمده بابت فروش محصولاتشان ، برای انجام تبلیغ هم پول بگیرید

ایده کسب درآمد از اینترنت با محصولات دانلودی به شیوه های مختلف توسط خود شما و یا توسط بازاریابان اینترنتی برایتان امکان پذیر است و مشکلات آن نسبت به سایر روش های کسب درآمد بسیار کمتر بوده و اصلا به چشم نمی آید ولی در عوض کسب درآمد و پول از این شیوه چشمگیر است.

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.