کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی

از کارهای جالب، کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی است که اتفاقا خیلی پردرآمد و رو به رشد است. خرید و فروش وسایل کهنه یا دست دوم در بازار واقعی و بیرونی همیشه مشتریان خاص خود را داشته و با توسعه اینترنت در ایران هم در حال رشد می باشد و افراد زیادی هستند که از این راه درآمد کلانی دارند. شغلی جالب ، کم دردسر و همه از همه مهمتر پردرآمد اینترنتی می باشد.

شغل سمساری آنلاین در حوزه وسیع تری از سمساری مغازه قرار دارد و این وسعت جغرافیایی ، می تواند کسب درآمد از آن را متنوع تر کند ضمن اینکه بازار قوی برای کار ایجاد می کند. در سایت پول یابی در ادامه آموزش های کسب درآمد از اینترنت ، با شیوه راه اندازی سمساری اینترنتی در خدمت شما هستم. (نگاه کنید به مقاله:راههای ساده کسب پول و ثروت)

شیوه راه اندازی کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی

برای راه اندازی مکانی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم می توانید از چند روش استفاده کنید:

– راه اندازی سایت و وبلاگ خرید فروش کالای دست دوم

یکی از راههای خرید و فروش وسایل دست دوم، این است که سایت و وبلاگ مرتبط راه اندازی کنید و کالاهای خود را در معرض فروش بگذارید . برای افزایش بازدید می توانید تولید محتوا، تبلیغات ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… را مدنظر داشته باشید. این شیوه وقتگیر، زمان بر و هزینه بر خواهد بودولی پایداری کسب درآمدی آن در درازمدت بالاست

– فروش در سایت های اینترنتی و نیازمندی ها

راه دوم، ارسال آگهی و تبلیغات در سایت های رایگان آگهی و سایت های فروش مثل ایسام، شیپور، دیوار و… است . این کار هزینه کم به همراه داشته و در وقت صرفه جویی می شود ولی محدودیت کار و نیز پایداری کمی دارد.همچنین می توانید با راه اندازی کانال تلگرام و نیز فعالیت در شبکه های اجتماعی از این راه، کسب درآمد کنید.

سمساری اینترنتی ، کسب درآمد اینترنتی از سمساری ، خرید و فروش کالای دست دوم

راه تهیه وسایل دست دوم برای فروش اینترنتی

برای تحقق کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی باید وسایل مناسب را داشته باشید لذا برای تهیه وسایل از راههای زیر می توانید اقدام کنید:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی

– تهیه وسایل دست دوم از منزل خود و اقوام

می توانید هر وسیله دست دوم که در منزل خود و فامیل دارید را در اینترنت برای فروش قرار دهید و کسب درآمد کنید محدودیتی از این نظر وجود ندارد . برای شروع کار و آشنایی با بازار سمساری اینترنتی و تجربه اندوزی برای توسعه کار در سطح اینترنت، مناسب است..

– خرید وسایل از سمساری های سطح شهر

بهترین شیوه این است که وسایل دست دوم را از سمساری های سطح شهر بخرید و از طریق آگهی دادن در سایت ها ، برایشان مشتری و خریدار پیدا کنید . همچنین می توانید با سمساری های مختلف سطح شهر خودتان قرارداد ببندید و بابت فروش وسایلشان در اینترنت از آنها سود خودتان را بگیرید.

– خرید کالای دست دوم از اینترنت

به دلیل گستردگی اینترنت ممکن است شما کالاهای دست دوم را با قیمت پایین در اینترنت بیابید (مثلا در سایت دیوار ،شیپور و…) و یا اینکه فروشنده تخفیف مناسبی می دهد، شما با خرید این کالاها ، می توانید آن را دوباره در اینترنت یا بازار به فروش برسانید. نکته مهم اینکه حتما شناخت از کیفیت جنس داشته باشید.

نکات کلیدی در کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی

کسب و کار یا خرید فروش وسایل دست دوم در اینترنت قاعده و قانون خود را دارد که با رعایت آنها می توانید فروش بیشتری هم داشته باشید لذا به این نکات توجه کنید:

– دقت در خرید برخی کالاهای دست دوم

هر نوع وسایل دست دوم را نباید خرید و یا فروخت. ضمن اینکه در خرید وسایل خاص که احتمال خرابی، تقلب و کلاهبرداری در آن هست باید دقت کنید. مثلا در خرید وسایل دست دوم الکترونیکی ، گجت ها ، تلفن های همراه و عتقیه جات که احتمال خرابی و یا تقلبی بودنشان است با وسواس و دقت فراوان وارد شوید و تا زمانی که از سلامت آنها مطمئن نشده اید اقدام به خرید و فروش آنها نکنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد در خواب

– تعمیر وسایل دست دوم جهت کسب سود بیشتر

برخی از وسایلی که برای فروش می گذارند می توانید آنها را خریداری کنید و با انجام برخی تعمیرات جزیی، با قیمت بالاتر بفروشید . مثلا میزها را بعد از خریداری تعمیر و رنگ بزنید و یا دوچرخه ها را بعد از خریداری و انجام تعمیرات بفروشید. البته باید توانایی تعمیرات محصول را داشته باشید و یا برای تعمیرات این وسایل را به کسی بدهید.

– هزینه کردن و یا پرداخت درصدی از سود به سایتها

همه چیز سایتها برای آگهی دادن رایگان نیست مثلا سایت ایسام ، درصدی بابت فروش از افراد می گیرد این درصد بابت حق واسطه گری یا دلالی می باشد برای اینکه تا زمانی که خریدار صحت کالای دریافتی را در سایت تایید نکند، مبلغ پرداختی خریدار را به حساب فروشنده واریز نمی‌کنند.

همچنین علاوه بر تیلیغات رایگان ، در برخی سایتها مثل دیوار، بابت برخی امتیازات باید هزینه کنید تا فروشتان افزایش یابد مثلا آگهی رایگان در این سایت بعد از مدتی در لابه لای سایر آگهی ها گم می شود و یا پس از مدتی حذف می شود برای اینکه آگهی شما در بالا باشد و بیشتر دیده شود باید هزینه پرداخت کنید.

شما هم اگر راه حل و پیشنهادهایی برای رشد سمساری اینترنت و کسب درآمد از را خرید و فروش وسایل دست دوم دارید از قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.