کسب درآمد جانبی با افیلیت مارکتینگ

در میان بازاریابان اینترنتی، کسب درآمد جانبی با افیلیت مارکتینگ دارای اهمیت بوده و افراد زیادی هستند که از این طریق اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند. البته افیلیت مارکتینگ ، یک سیستم همکاری در فروش و کسب درآمد آنلاینی است که شاید افراد را ثروتمند و میلیونر نکند ولی به عنوان یک کسب درآمد جانبی و شغل دوم اینترنتی بسیار عالی می باشد.

طبیعی است که همه انسان ها به دنبال کسب و کار خوب با درآمد ایده آل هستند و در صورت فرصت داشتن و علاقه ، شغل دومی را هم داشته باشند این نیاز و خواسته از طریق کسب درآمد جانبی با افیلیت مارکتینگ میسر خواهد بود و به عنوان یک شغل دوم و کسب و کار سودآور در کنار شغلی اصلی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره همکاری در فروش و بازاریابی اینترنتی و شیوه کسب درآمد اینترنتی از آنها به مقاله (واقعیت همکاری در فروش اینترنتی ) مراجعه کنید.

معرفی کسب درآمد جانبی با افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ affiliate marketing از روش های بازاریابی است که تاثیر مستقیم بر روی فروش داشته و توسط افرادی خارج از کسب و کار انجام می شود. افیلیت مارکتینگ به بیانی دیگر، همکاری در فروش ، بازاریابی پورسانتی و یا بازاریابی وابسته است که پیشنهاد خرید ، معرفی محصول بر روی سایت ، پیچ و یا کانال تلگرامی ناشر افیلیت قرار داده می شود و چنانچه این تبلیغات منجر به فروش محصول شود مبلغی از طرف صاحب محصول و کالا به ناشر افیلیت پرداخت می شود.

کسب درآمد جانبی با افیلیت مارکتینگ، افیلیت مارکتینگ ، بازاریابی اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی
کسب درآمد اینترنتی از افیلیت مارکتینگ به عنوان شغل دوم و کسب و کار جانبی بدون هزینه ، می تواند منبع درآمد خوبی برای کاربران اینترنتی باشد .

 در واقع در این حالت، تبلیغ کننده Affiliate در کسب درآمد و سود بیشتر به فروشنده Merchant کمک می کند و برای فروش محصول و خدماتش، ویزیتور یا بازدیدکننده می فرستد. اگر ویزیتور از سایت فروشنده یا فروشگاه خریدی انجام دهد و یا در برنامه و کار خاصی که مدنظر نظر فروشنده است مشارکت کند، آن شرکت تولید کننده یا Merchant درصدی از فروش را به افیلیت یا تبلیغ کننده پرداخت می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چهار مزیت تبلیغات کلیکی

انواع کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

همان طور که در بالا اشاره شد افیلیت یا تبلیغ کننده بابت بازدید کننده و ویزیتوری که به فروشگاه و یا سایت تبلیغ دهنده و یا فروشنده ارسال می کند پورسانت خودش را می گیرد. بر این اساس انواع برنامه ها برای افیلیت مارکتیگ وجود دارد که معروف ترین آنها عبارتند از : پرداخت در ازای هر فروش CPS ، پرداخت در ازای جذب مشتری بالقوه CPL ، پرداخت بر اساس نمایش آگهی  CPM ، و پرداخت به ازای کلیک CPC.

به نظر عده ای افیلیت مارکتینگ یک شیوه مناسب برای انتخاب شغل دوم اینترنتی محسوب شده که در صورت کار با آن، نگاه افراد نسبت به این شیوه کسب درآمد اینترنتی تغییر خواهد کرد. هر کسی می تواند با توجه به نوع کارش یکی از این شیوه ها و یا همه آنها را در کسب درآمد اینترنتی مدنظر قرار دهد. در واقع نحوه کلی این شیوه کسب درآمد اینترنتی ، کسب پورسانت در ازای فروش و یا معرفی محصول به دیگران است.

هر موقع و در هر جایی کاربر روی لینک اختصاصی بازاریابی کلیک کند و محصول معرفی شده را بخرد پورسانت پرداخت می شود از اینرو فرقی ندارد کاربر در کجا روی لینک کلیک کرده باشد البته برای فروش و تاثیرگذاری بیشتر توصیه می شود محصولات را در جایی که خواهان و علاقمندانش وجود دارند معرفی کنید تا کسب درآمد بیشتر و هدفمند باشد.

سه گام برای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ

برای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش ، می توان با قرار دادن لینک در سایت ، فروشگاه ، کانال و گروههای تلگرامی و پیچ صفحات اجتماعی، ارسال ایمیل انبوه یا ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، انواع تبلیغات اینترنتی و… کسب درآمد کرد و کاربران را تشویق به خرید محصول کرد با هر خرید توسط کاربران، پورسانت آن سریع به حسابتان واریز می شود.

تمام مراحلی که در بالا اشاره شد را می شود در سه گام و یا قدم اجرایی کرد در واقع برای تحقق افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش سه گام ساده زیر را باید انجام داد :

۱- عضویت در سیستم و انتخاب محصول

قدم اول عضویت در یک سیستم معتبر و خوشنام است باید تحقیق کنید کدام یک از تبلیغ دهندگان و یا فروشنده ها خوش حساب بوده و پورسانت خوبی می دهند ضمن اینکه پرداختی آنها کامل و صادقانه بوده و هیچ تقلبی در کارشان نیست. قوانین همکاری در فروش را دقیق خوانده و چنانچه مناسب بود، اقدام به ثبت نام کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بازاریابی اینترنتی

پس از ثبت نام، یک پنل بازاریابی در اختیارتان قرار می گیرد که بخش های مختلفی مثل لیست محصولات و خدمات ، شیوه ساخت فروشگاه و… را دارد. باید محصولی را انتخاب کنید که به بهبود زندگی افراد کمک کند و متناسب با کار و مخاطبانتان باشد فرضا اگر کارتان در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی است نباید در سایتتان محصولات فنی قرار دهید چون تناسبی با کاربران و مخاطبان ورودی سایت و یا وبلاگتان ندارد.

۲- جذب مخاطب و افزایش بازدید و معرفی محصولات

در گام دوم باید محصول و کالاها را به افرادی که خواهان و علاقمند آن هستند معرفی کنید برای تحقق این موضوع، راههای زیادی وجود دارد ، بهترین و تاثیرگذارترین شیوه ، جذب مخاطبان اینترنتی از طریق تولید محتوا و بعد معرفی محصولات مرتبط به آنان است. برای این کار می توانید سایت ، وبلاگ ، کانال تلگرامی و… ایجاد کنید و  محصولات را معرفی کنید.

تولید محتوا باید تخصصی ، مداوم ، جدید ، با کیفیت و ارزشمند برای کاربران باشد تا مخاطبان وفادار مرتب به سایت و کانال سر بزنند و مطالب را دنبال کنند. با افزایش مخاطب ، می توان محصولات را معرفی کرد و پورسانت خود را از فروش دریافت کرد.

۳- دریافت پورسانت از فروش

مرحله آخر افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته ،دریافت مزد کار و یا پورسانت فروش است. همان طور که تاکید شد برای افزایش فروش و دریافت سود بیشتر ، محصولات مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب کنید در انتخاب همان محصولات مرتبط هم، کالاهایی را انتخاب کنید که مقدار پورسانتش از سایر کالاها بیشتر باشد. دقت کنید که پورسانت ها برای محصولات توسط صاحب فروشگاه متغیر انتخاب می شود.

با فروش هر محصول، پورسانت در حسابتان قرار گرفته و می توانید بعد از رسیدن به حد نصاب درخواست پرداخت را بدهید که کار تمام می شود. شیرین ترین لحظه یک بازاریاب همین زمان دریافت پورسانت بابت کاریست که انجام داده است.

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.