کسب درآمد از وبلاگ

کسب درآمد از وبلاگ

کسب درآمد از وبلاگ و وبسایت اینترنت ساده و آسان است اگر به درستی از ابزارهای آن استفاده کنید . کافیست برای کسب درآمد امکانات خود را ببینید و با ارائه ایده از آن نهایت بهره را ببرید . ممکن است شما امکانات و یا شرایط ایجاد یک وبسایت برای کسب درآمد را نداشته باشید و یا دردسرهای ایجاد سایت را نمی خواهید لذا نباید ناامید شوید می توانید از ابزار جایگزین و ساده تر استفاده کنید و از طریق وبلاگ کسب درآمد را شروع کنید. وبلاگ ممکن است امکانات و استقلال وبسایت را نداشته باشد ولی می توان از این وسیله و ابزار رایگان به خوبی استفاده کرد.

معرفی کسب درآمد از وبلاگ

وبلاگ های زیادی وجود دارد که رایگان هستند (البته معدودی وبلاگها برخی امکانات خود را در ازای دریافت مبلغی می دهند) و می  توان از سرویس آنها برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کرد مثل: لوکس بلاگ ، رزبلاگ، میهن بلاگ، بیان و… . هر کدام از این وبلاگها محاسن و معایبی دارند مثلا لوکس بلاگ دست کاربر را در زمینه گذاشتن هر نوع تبلیغ و کدهای مختلف باز گذاشته ولی پشتیبانی ضعیفی دارد و مدیریت وبلاگ اصلا جواب نامه را نمی دهد حداقل من ندیدم و یا نشنیدم. رز بلاگ سئوی بالا دارد و واکنشگرا هست ولی محدودیت های کدگذاری دارد . بلاگفا که نهایت محدودیت برای کاربر است و فقط می توانید متن خشک و خالی ارسال کنی خوبی وبلاگ سئوی بسیار بالای مطالب است.

از بین این وبلاگها اینجا قصد دارم تا سرویس وبلاگ ساز بیان را معرفی کنم و شیوه کسب درآمد از آن را توضیح دهم شما می توانید این موضوع را به سایر سرویس دهندگان بلاگ تسری دهید و تقریبا مثل هم هست.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  حساب پیزا payza

کسب درآمد از وبلاگ بیان

سرویس بلاگ ساز بیان نسبت به سایر وبلاگ ها سابقه طولانی ندارد ولی شروع بسیار خوبی داشت است تا جایی که تعداد زیادی از کاربران وبلاگنویس فضای مجازی ایران را به سمت خودش جلب کرده ولی این سیستم با وجود امکانات فوق العاده که دارد برخی محدودیت ها برای کاربرانش قائل هست.
وبلاگ ساز بیان اجازه گذاشتن کد های جاوااسکریپت را به کاربرانش نمی دهد در حالی که بیشتر سایت های کسب درآمد ایرانی برای حفظ و یا تشویق کاربران، و نیز فراهم کردن فضای کسب درآمد، به  کاربرانشان اجازه استفاده از کد های جاوا را می دهند.

راههای کسب درآمد از وبلاگ بیان

خوب با این محدودیتی که وبلاگ بیان برای کاربرانش قائل است چطور می توان کسب درآمد از اینترنت را تجربه کرد ؟ راههایی برای کسب درآمد از وبلاگ بیان و نیز سایر سرویس دهندگان بلاگ وجود دارد که در ادامه خواهد آمد:

۱- سیستم های همکاری در فروش

(اگر نمیدانید همکاری در فروش چیست به این لینک بروید کسب درآمد از همکاری در فروش)
با عضویت در سایت های همکاری در فروش میتوانید کسب درآمد کنید این سایت ها معمولا برای هر محصول یک تصویر و یک لینک تبلیغاتی میدهند که سرویس بیان با گذشتن تصویر و لینک مشکلی نداره و میتونید از این راه کسب درآمد کنید.
۲- زیرمجموعه گیری
اکثر سایت ها امکانی به اسم زیرمجموعه گیری دارند به طوری که اگر شما افرادی را از طریق لینکی که به شما داده شده رو معرفی کنید اگر آن افراد درآمدی کسب کنند شما هم درآمدی بدست میاورید.
برای اینکار تنها کافیست لینک زیرمجموعه خودتان رو در بلاگ بیان قرار دهید که بیان با این مورد مشکلی نداره.
۳- جذب تبلیغات
شما میتونید اعلامیه ای در بلاگتون بزنید که به ازای نمایش یک ماه تصویر و لینک سایت یا بلاگ شما در این بلاگ مبلغی رو دریافت می کنیم.
که بیان با تصویر و لینک مشکلی نداره.

البته شرط اصلی همه این نوع کسب درآمد از اینترنت این است که وبلاگتان دارای محتوای خوب باشد و بازدید کننده مناسبی داشته باشد

 

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.