گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی

داشتن گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی به عنوان یکی از فاکتورهای مهم برای موفقیت محسوب می شود. بزرگان کسب و کارهای اینترنتی به دلیل متفاوت عمل کردن در بیان سخن و استفاده از فرصت های پیش آمده، گوی سبقت را از سایرین ربودند و به دلیل این عملکرد متمایز، در کسب و کار از دیگران موفق تر هستند.

شاید برخی سخنان و ایده ها به نظرمان چندان جدی و با اهمیت نباشد ولی گاهی برخی از این نگاهها و دیدگاهها مسیر زندگی و کسب و کار افراد را تغییر داده است. در اینجا قصد دارم تا دو نگاه و گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی را که به نظر جالب و تاثیر گذار می باشد شرح دهم امیدوارم مورد استفاده خوانندگان سایت پول یابی قرار گیرد.

گفتار موثر در کسب درآمد اینترنتی ، سخنان انگیزشی در کسب درآمد
به خودت ایمان داشته باش ، تو قوی ترین شخص زندگی خودت هستی

گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی

همان طور که اشاره شد دیدگاهها و نظریات مختلفی درباره کسب درآمد اینترنتی وجود دارد و در اینجا ما دو نظر را از دو منظر مختلف که می تواند در کسب و کار افراد به عنوان ایده مدنظر باشد انتخاب کردیم این نگاهها عبارتند از :

۱- تبدیل مشکل به فرصت

از دیدگاه تئوریسین ها و نویسندگان خودیاری نظیر برایان تریسی ، تغییر ذهنیت تاثیر شگرفی در موفقیت در کسب و کار دارد. از نظر او، همواره می توان فرصت را به جای مشکل تصور کرد. برای تغییر ذهنیت یکی از سریع ترین راه ها در مواقع بحرانی ، تغییر واژگان است. این تغییر واژه به دنبال خود تغییر فکر و نگاه را به همراه خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موفقیت در کسب درآمد

هر کسب و کار اینترنتی می تواند با مشکل و یا مشکلاتی مواجه شود که کاملا طبیعی است ولی می توان به جای استفاده از واژه « مشکل »، از کلمه یا واژه  «موقعیت » استفاده کرد چون واژه مشکل بار منفی به همراه دارد و تاثیر ناخوشایندی ایجاد می کند.

بهترین کلمه برای توصیف یک مشکل و یا مانع، استفاده از کلمه « فرصت » است. بزرگان کسب درآمد اینترنتی، به جای اندیشیدن به مشکلات و سختی های مسیر کسب و کار، از موانع خواسته و ناخواسته شغلشان به عنوان چالش و فرصت نام می برند.

این جایگزینی واژه ها ، نوع نگاه افراد را هم در مسیر کسب درآمد اینترنتی تغییر داده و امیدشان را برای غلبه بر آن بیشتر می کند. در حقیقت ذهن منفی نگر را به مثبت نگر تبدیل کرده و انرژی مثبت به خود ترزیق می کنند.

۲- استفاده از واژه های جدید و روحیه بخش

برای هر کاری و رفتاری، واژ ه ها، کلمات و صفات متعددی وجود دارد به جای استفاده از کلمات کهنه ، قدیمی و عادی ، می توان از واژه های جدید ، ادبی و زیبا که روحیه بخش است، استفاده کرد. مثلا برای سر کوه یا پیشانی می توان از واژه چکاد استفاده کرد که دلنشین تر و زیباتر است و یا به جای کلمه « مانع » از واژه « چالش » استفاده کرد.

منظور از جدید به معنای کشف واژه جدید و نو نیست بلکه واژه های تاثیر گذار و مثبت که کمتر استفاده می شود، می باشد. هنر سخنوران چیره دست این است که از واژه ها در گفتار به بهترین نحو ممکن استفاده می کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ارزشمند بودن در کسب و کار

مخاطب فرقی ندارد مخاطب کانال تلگرامی باشد یا پیچ اینستاگرامی یا خواننده سایت و وبلاگ باشد و یا مشتری فروشگاه باشد ، در هر حال این مخاطبان و کاربران از دو چیز بدشان می آید :

– چیزهایی که تا به حال شنیده اند به لحاظ مفهومی :

 مفاهیم تکراری هر چند هم مهم باشند انسان ها معمولا از چند بار شنیدن آنها زده می شود و این امر در تولید محتوا و جذب کاربر که تاثیر فراوانی بر روی کسب و کار اینترنتی دارد تاثیر گذار است. به همین دلیل می گویند از کپی کردن مطالب سایت های دیگران حتی اگر جالب هم باشد، پرهیز کنید که نتیجه عکس دارد.

– چیزهایی که باز شنیده شده به لحاظ حرفه ای :

مفاهیم حرفه ای هم علیرغم مهم بودن، باز برای مخاطب ناخوشایند بوده و به شدت از آن بیزار است. کسانی در کسب و کار موفق هستند که از بیان نو و جدید و یا شیوه درست استفاده کنند.

سخنرانان حرفه ای مانند افراد عادی هستند منتهی آنها حرفی را که مردم عادی ممکن است ده ها بار و یا هزاران بار شنیده باشند ، به صورتی جذاب، شنیدنی و مخاطب پسند ارائه می کنند که هر کسی با شنیدنش لذت ببرد . واژه ها و مفهوم در ظاهر تکراری هستند ولی شیوه بیان متفاوت و خاص است.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ( سخنان انگیزشی کسب درآمد ) مراجعه کنید

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.