۵
(۱)

قانون مشتری یابی

قانون مشتریابی فراوانی هست ولی مشهورترین آنها قانون ۲۰/۸۰ است که تقریبا یک اصل شناخته شده در کسب درآمد اینترنتی و حتی بازاریابی سنتی محسوب می شود. هر کسی در تجارت اعم از تجارت الکترونیک و یا تجارت سنتی فعالیت دارد از نظر اسمی و یا الگویی با آن سرکار داشته و می داند تقریبا در همه معاملات و بازاریابی ها حاکم است

قانون مشتری یابی چیست؟

در تعریف و توصیه این قانون باید گفت ، مطابق قانون ۸۰/۲۰ ، به تقریب ، ۸۰ درصد از محصولات شما را ۲۰ درصد از مشتریان تان خریداری می کنند .
یعنی ۲۰ درصد از مشتریان شما ۸۰ درصد از درآمدتان را تامین می کنند . پس برای مشتریان بهتر ، زمان بیشتری صرف کنید . این قانون میزان تلاش و زمان شما را برای کسب درآمد به نسبت بیان می کند.

شیوه اجرای قانون مشتری یابی

برای فروش بیشتر باید تلاش و برنامه داشته باشید تا می توانید ارتباط برقرار کنید و به مشتریان قدیمی خود زنگ بزنید . این کار بسیار آسان و البته مهم است . اما در عین حال همیشه به جذب مشتریان جدید فکر کنید . پس شعار این : مشتریات قدیمی خود را حفظ کنید و از جذب مشتریان جدید غافل نشوید.

ساز و کار فروش دست کم سه مرحله دارد :

۱- پیدا کردن مشتری . ( باید به طرق مختلف و با استفاده از ترفندهای شناخت مشتری خود را شناسایی کنید)

۲-توضیح دادن به مشتری که چرا خرید از شما بهترین خرید است. (قانع کردن مشتری برای خرید از شما با ارائه مجموعه استدلال های مختلف )

پیشنهاد ویژه :  موفقیت در بازاریابی شبکه ای

۳- نهایی سازی فروش ( فروش محصول و کالا به مشتری و اخذ درآمد از بازاریابی )

۸۰ درصد از وقت تان را باید بگذارید برای پیدا کردن مشتری و صحبت با او ، ۲۰ درصد باقیمانده را هم به نهایی سازی فروش اختصاص دهید .
هشتاد درصد نتایجی که بدست می آوریم بوسیله بیست درصد از آنچه که انجام می دهیم حاصل می شود و هشتاد درصد از فروش های ما توسط بیست درصد از مشتریانمان انجام می گیرد.

این پست سایت پول یابی چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی ستاره کلیک کنید

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تاکنون هیچ رأیی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.