لینک در بازاریابی مدرن

لینک در بازاریابی مدرن

لینک در بازاریابی مدرن ، و یا ارتباط برقرار کردن با مشتری اساس و پایه در بااریابی شبکه ای محسوب می شود . سخن عامیانه وجود دارد که ارتباط دوستی میاورد و دوستی خویشی (ارتباط  و رفت و آمد و یا ازدواج و تعامل خانوادگی) به همراه دارد در مورد بازاریابی هم صدق می کند . لینک و ارتباط با مشتری ضمن پیوند و ایجاد اعتماد و تداوم خرید ، موجب ایجاد شبکه بازاریابی می شود و مشتری به دنبال خودش مشتری می آورد .

اهمیت لینک در بازاریابی مدرن

در بحث بازاریای شبکه ای اعم از کسب درآمد سنتی و یا کسب درآمد از اینترنت ارتباط با مشتری ضامن بقای کسب و کار می باشد. اولین چیزی که هر فروشنده حرفه ای باید داشته باشد لینکی قوی است . کارشناسان بازاریابی لینک را اولین و مهمترین مرحله در بازاریابی و کسب درآمد می دانند. درواقع شما اگر نتوانید با مشتری خود ارتباطی مفید و موثر برقرار کنید چگونه می توانید نیازهای او را پیدا کنید و محصولی مناسب به او معرفی کنید .  لینک یا ارتباط شما بر طرف کننده نیاز مشتری است و خرید مشتری موجب  کسب درامد برای شما می شود به نوعی لینک تامین کننده نیاز دو طرف است.

قانون مشتری یابی

تاثیر لینک در بازاریابی مدرن

اگر می خواهید کسب درآمدتان رونق داشته و فروش بیشتری داشته باشید ، لینک قوی با مشتری بزنید. نوع ارتباط و نیز چگونگی ارتباط برقرار کردن با مشتری خیلی مهم است ، لازم نیست شما در اولین برخورد با مشتری سریعا محصولات خود را بدون هیچ پیش زمینه ای به مشتری معرفی و بروید روی اصل مطلب . ابتدا باید مقدمات را فراهم کنید . در واقع شما ابتدا باید با مشتری خود صحبت کنید و نیاز و احتیاج او را پیدا کنید و بعد متناسب با نیاز مشتری خود محصولی به او معرفی کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تفکر خلاق در کسب درآمد
سخن پایانی درباره لینک در بازاریابی:

اگر می خواهید در کسب درآمدتان موفق بوده و یا فروشنده ای حرفه ای باشید ابتدا باید لینک حرفه ای داشته باشید .

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.