کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید چیست؟ عده  زیادی هستند که برای گنج یابی و کاوش دفینه به دل کوه و صحرا می زنند و سالها تلاش می کنند با انواع ترفندها و وسایل مختلف به گنج و دفینه باستان و خزائن قدیمی برسند . در این میانعده معدودی موفق می شوند و عده ای وقت و عمر و سرمایه خود را تلف می کنند. ضمن اینکه گنج یابی و جستجوی دفینه تبعات قانونی زیادی هم دارد و از نظر قانون جرم محسوب می شود و جریمه های سنگین و حبس به دنبال دارد. ایران سرزمین گنج و دفینه های باستانی و اشیای عتیقه و قیمتی قدیمی است اما طبق قانون همه اشیا متعلق به همه مردم بوده و دولت موظف است آنها را اختیار بگیرد و مالکیت خصوصی در مورد میراث فرهنگی معنا و مفهومی ندارد.

خیلی از افراد را می شناسم که سالها به دنبال گنج و دفینه بودند و تمام پول و سرمایه خود را صرف کردند ولی موفق به کشف عتیقه و زیرخاکی نشدند اشکال آنها در چه بود؟ چرا اینگونه پول و عمرشان را هدر دادند البته بسیاری از گنج یابان و دفینه یابان دارای تحصیلات عالیه بودند و هستند و تصور می کردند که با یافتن گنج زندگی آنها متحول خواهد شد. در ادامه آموزش های سایت پول یابی در اینجا کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید را شرح خواهیم داد. در واقع کسب درآمد از اینترنت از هر نوع گنج یابی و عتیقه یابی بهتر و به صرفه تر بوده و کاملا قانونی و مجاز بوده و واقعا هم درآمدش بیشتر است.

اهمیت کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

کسب درآمد از اینترنت یک شغل قانونی ، دارای بازدهی بالا، بدون خطر و سوددهی همیشگی می باشد . اینها برخی از مزایای کسب درآمد از اینترنت می باشد و بسیار بیشتر از این موارد است که در ادامه خواهد آمد. شاید مهمترین اهمیت کسب درآمد از اینترنت رو به رشد بودن و پیشرفت خیره کننده آن است که هر روز در حال پیشرفت بوده و دائم مورد اقبال است و نکته دیگر اینکه از ده میلیاردر بزرگ جهان هفت نفر از آنها در زمینه اینترنت و مرتبط با کسب درآمد اینترنت فعالیت دارند و در کشور ما هم مدیران سایتهای اینترنتی زیادی وجود دارند که ماهیانه بین صد تا ده میلیارد تومان درآمد کسب درآمد می کنند. کدام کار و کشف گنج یابی و عتیقه یابی اینقدر درآمد دائمی و همیشگی دارد؟

افزون بر اینها کسب و کار اینترنتی دارای سادگی و راحتی بالا بوده و با کمی تلاش حتما و قطعا به بازدهی و سودهی می رسد بر خلاف گنج یابی که باید خطرات آن را به جان خرید، در کسب درآمد اینترنتی در یک مکان شیک و تمیز به راحتی می توان کسب پول و ثروت کرد. از دلایلی دیگری که به کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید می گویند این است که با شروع کسب و کار اینترنتی ایجاد اشتغال آن زیاد می باشد حداکثر کاری که در گنج یابی اتفاق می افتد کشف و در نهایت فروش عتیقه و زیرخاکی است ولی در کسب و کار اینترنت تولید و ایجاد اشتغال بسیار بالاست . چند صد هزار نفر در کشور با ایجاد کسب و کار اینترنتی و نوپا ، ارتزاق می کنند و از این سفره و گنج بزرگ کشوری نهایت بهره را می برند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

مزایای کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

برخی از مزایای کسب درآمد اینترنتی نسبت به گنج یابی و جستجوی دفینه در بالا ذکر شد که برای نمونه کسب درآمد بیشتر ، رشد زیاد در سالهای اخیر ، ایجاد اشتغال و افزایش سرانه تولید ملی است. یکی دیگز ار این موارد، داشتن امنیت جانی است . خیلی از حفاران گنج یابی و دفینه یابی در حین کاوش به دلیل وجود گاز طلا یا گاز گنج و دفینه ، گیر افتادن در تونل های مرگ ، برخورد با تله های فیزیکی و طبیعی گنج و دفینه یابی، مارگزیدگی و عقرب گزیدگی، گرفتاری در برف و گرمای زیاد ، ریزش محل حفاری و آوار، عدم رعایت ایمنی و هزار و یک مشکل دیگر جان خود را از دست دادند و یا آسیب های جدی و نقض عضو شدند. هیچ کدام از این خطرات را کسب درآمد اینترنتی نداشته و ندارد. (مزایای کسب درآمد از اینترنت)

هزینه راه اندازی کسب و کار اینترنتی بسیار کم و در شروع حتی با کمتر از صد هزار تومان می توان اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی کرد مثلا برای راه اندازی یک سایت از وردپرس ، قالب های رایگان استفاده کرد و تنها برای پرداخت دامنه ملی ir  و هاست مقدار کمی (مثلا کمتر از پنجاه هزار تومان) هزینه کرد.

ولی برای گنج یابی نیاز به ابزارآلات و وسایل فراوانی هست که ساده ترین آنها مثل بیل، طناب، ردیاب و مسیریاب ساده، مته ، کلاه های ایمنی ، لباس های مخصوص ، وسایل ایمنی ، نقشه و… است و اگر می خواهند موفق شوند باید حتما از فلزیاب و گنج یاب های مدرن استفاده کرد که قیمتشان از بیست سی میلیون در نوع ساده اش شروع می شود و تا پنج شش میلیارد تومان و حتی بالاتر در نوع پیشرفته اش هزینه دارد. به نظرتان این همه هزینه کردن به نتیجه می رسد؟

مقایسه بازدهی کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی

از نظر بازدهی و کسب پول، کسب درآمد از اینترنت خیلی زودتر و بهتر به نتیجه می رسد با راه اندازی یک سایت کاملا رایگان وردپرسی و تولید محتوای اختصاصی در زمینه کاری خود می توانید در کمتر از چهار ماه کسب درآمد اینترنتی را شروع کنید و هیچ نوع استرس کار غیرقانونی و دادگاه و مامور را هم ندارید و در صورت نداشتن علم سایت می توانید ، یک وبلاگ یا پیچ اینترنتی در اینستاگرام و یا کانال در تلگرام و استفاده از ظرفیت بالای شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را توسعه دهید . دنیای کسب و کار و کسب پول به اینترنت و دیجیتال وصل است و هر روز بیشتر و بهتر می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کارآفرینی

این امتیازات را گنج یابی و دفینه یابی ندارد در گنج یابی همواره باید استرس دستگیر شدن و حبس را داشته باشید و با سرمایه گذاری کلان معلوم نیست کی به پولی که مدنظرتان هست برسید . افراد زیادی هستند که سالهاست دور از خانه در بیابانها با انواع و اقسام گنج یاب و دفینه یاب به دنبال گنج و زیرخاکی هستند و تمام آنچه را که سالها اندوخته بودند در این زمینه هزینه کردند و چیزی به دست نیاورند. اگر بر فرض کشف گنج و دفینه ، در فروش آن دردسر و خطر فراوان است و فروش ان در واقع نابودی هویت و تاریخ یک ملت است آثار باستانی شناسنانه و هویت ملی ماست . بازدهی گنج و یابی با وجود خطراتش اصلا قابل قیاس با کسب درآمد از اینترنت نیست .

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

در سایت پول یابی برای اولین بار از واژه کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید استفاده کردیم و معتقدیم که کسب و کار اینترنتی از هر زیرخاکی و کشف عتیقه و گنج باارزش تر و بهتر است. سودهی بالا، ایجاد اشتغال ، نداشتن خطرات جانی ، شیک و آینده دار بودن آن چند مزیت خوب از صدها مزایای آن است. گنج یابی در واقع هدر دادن سرمایه و گوهر گرانبهایی به نام عمر است . اگر واقعا به دنبال کسب پول هنگفت و بالا هستید می توانید با کمی تلاش وارد کسب و کار اینترنتی شوید و هر نوع تخصص و یا مهارتی دارید از طریق اینترنت اقدام به کسب درآمد کنید . پول فراوانی در دنیای مجازی در حال گردش هست و حیف است که از این گنج خانه بزرگ بی نصیب باشید. (راه پیشرفت در کسب و کار اینترنتی)

بزرگترین خزانه دفینه و مکان گنج دنیا در حال حاضر کسب و کار اینترنتی است و نقشه گنج آن هم ایجاد یک سایت یا وبلاگ و یا کانال تلگرامی و…. است تا از این راه سکه های عتیقه از دنیای مجازی کشف کنید . نیازی به حفاری در داخل کوه و غار و بیابانها نیست در خانه خود بنشینید و با فکر و اندیشه خود کسب درآمد از اینترنتی را تجربه کنید یقین بدانید که شعار نیست و امکان پذیر است . وقتی من با یک وبلاگ که پنج شش ماه برایش وقت گذاشتم و ماهیانه بین سه تا سه و نیم میلیون از فروش محصولاتم کسب درآمد می کنم شما چرا این کار را نکنید ؟ گنج و دفینه ای از این بزرگتر و راحت تر وجود دارد؟ واقعا کاری ساده تر ، بهتر و پرمنفعت تز از کسب درآمد اینترنتی وجود دارد؟

به امید موفقیت شما در کسب درآمد از اینترنت.

مطلب پیشنهادی

روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

معرفی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

با گسترش و نفوذ اینترنت در تمام ارکان زندگی شیوه ها و روشهای پولساز کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.