اهمیت هدف در کسب درآمد

 در ‍ اهمیت هدف در کسب درآمد و پول همین بس که گفته می شود، در دنيا، هيچ چيزی قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از اهداف كاملاً مشخص و تعريف شده ، وجود ندارد . اين يكي از مهم ترين و عجیب ترین رازهای زندگی در دنيای واقعی مي باشد. شاید بارها آرزو کرده اید كه می توانستيد يك چراغ جادو را در دست بگيريد، غول چراغ جادو را آزاد كنيد و تمام رؤياهايتان را برآورده كنيد؟

هدف در کسب درآمد , اهمیت هدف در زندگی و کار

این آرزوی بیشتر آدمهاست ولی واقعیت این است که، اين غول چراغ جادو در درون ذهن شما قرار دارد، و منتظر است تا در صورتی كه شما به اهدافتان سروسامان دهید، بيدار شود.  بدانید كه ضمير ناخودآگاه شما در خدمت افكار آگاهانه شماست. اين شماييد كه تمام وقايع و شرايط زندگی تان را بر اساس باورها و تصميماتتان، به سوی خودتان جذب می كنيد. (همچنین نگاه کنید به مقاله : هدف از فروش و کسب درآمد)

اهمیت باور در کسب درآمد

قبل از پرداختن به ‍ اهمیت هدف در کسب درآمد ، باید به نقش باور در افزایش کسب درآمد بپردازم چون این باور بر روی هدف تاثیر گذار است. اين موضوع بارها و بارها اثبات شده كه هر آنچه كه صادقانه در مورد جهان به آن اعتقاد داشته باشيد، ضمير ناخودآگاهتان آن را در واقعيت برايتان به ارمغان خواهد آورد. این قاعده در مورد همه چیز از جمله کسب درآمد هم صادق است.

اين مطلب اگرچه خيلی ساده به نظر ميرسد، اما حقيقت دارد. اگر باور كنيد كه فقير هستيد، كمبود و فقر را تجربه مي كنيد ، اگر باور كنيد كه در مسير رفاه و ثروت هستيد، وفور و فراوانی به صورت معجزه آسايی به سوی شما جاری خواهد شد. در این موضوع شک نکنید. ثروتمندان افکار کسب ثروت و پول در وجودشان نهادینه شده است.

راه مشخص کردن هدف برای کسب ثروت

  گام های ساده و مشخصی برای رسیدن به آرزوهای خود در زمینه کسب ثروت وجود دارد ولی اولین قدم آن است که ذهن خود را برای آشكار كردن و ابراز آرزوهايتان متقاعد كنيد و اینکه چه می خواهید بر اساس این خواسته ، هدف خود را تعیین کنید. لذا سه راه و یا شیوه برای تحقق اهداف وجود دارد:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مراحل انتخاب حوزه کسب درآمد اینترنتی

۱- دقیقا ببینید چه می خواهید :

اول از همه باید بدانید که در کسب درآمد اینترنتی و غیر اینترنتی دقیقا دنبال چه چیزی هستید تا آن را مشخص نکردید نمی توانید هدفتان را ترسیم کنید. هرچه موشکافانه تر در این موضوع دقت داشته باشيد، ضمير ناخودآگاه شما راحت تر ميتواند در ترسیم هدفتان به شما خدمت كند. دانستن و آگاهی صحیح از موضوع ، موجب تسلط و افزایش دقت شما در طراحی اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خواهد بود.

به عنوان مثال، اگر به دنبال ایجاد يك شغل جديد در کسب درآمد از اینترنت هستيد، دقيقاً باید تصميم بگيريد كه چه كاری مي خواهيد انجام دهيد، چه مقدار پول می خواهيد سرمایه گذاری کنید و چه مقدار می توانید کسب درآمد کنید ، از كجا ميخواهيد كار كنيد و چگونه شروع کنید؟ البته هميشه بايد نسبت به جزئيات دقيق و ريز ، جهت تغييرات احتمالی منعطف باشيد.

اما اين تمرين، ضمير ناخودآگاه شما را متقاعد می كند كه حداقل نسبت به خواسته های خود و هدف ترسیم شده بلند مدت جدی باشید.

۲-نوشتن هدف

با مشخص شدن آنچه که می خواهید ، اهدافتان مشخص می شود این اهداف را حتما بر روی برگه ای بنویسد عمل نوشتن اهداف، در روشن كردن دقيق آنچه كه می خواهيد، به شما كمك خواهد كرد .اين موضوع بارها و بارها اثبات شده است کسانی كه اهداف خود را يادداشت می كنند، در رسيدن به آنها موفق ترند .

می توانید در دفتر کار و یا تقویم خود بنویسد ولی توصیه می شود با خط خوش بر روی کاغذی نوشته و در اتاق محل کارتان و یا اتاق خوابتان روی دیوار نصب کنید تا همیشه در جلوی چشم تا باشد. دیدن هدف ، انگیزه شما را برای تلاش و موفقیت بیشتر می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش فروش آنلاین

۳-تکرار دائم هدف در طول روز

اهداف مشخص شده و نوشته شده را چندين بار در طول روز با خود تكرار كنيد تا ملکه ذهنی شما شود. همچنین توصیه می شود که ليست كوچكي از اهدافتان را تهيه كنيد تا هر وقت فرصتی يافتيد بتوانيد آن را در ذهن خود حك كنيد. خيلي ساده با عبارت «من الان در حال کسب درآمد میلیونی هستم.» شروع كنيد و بعد هدف خود را به آن اضافه كنيد. يا عبارت « من با کسب ثروت خوشبختم.» را امتحان كنيد و هر چيزی را كه آرزو داريد، به آن اضافه كنيد.

این کار تکرار را همیشه و در همه حال انجام دهید و حتی لازم نيست باور كنيد كه اين كار حتماً جواب می دهد. فقط در زمان بيكاری آن را با خود تكرار كنيد و منتظر باشيد كه معجزه شروع شود. به مرور حقیقت این جملات در درونتان درک می شود. این جمله را با تمام وجود همیشه تکرار کنید:

من می دانم و ایمان دارم كه با اهداف كاملاً مشخص، شكست نخواهم خورد. من به بالاترين اهدافم دست خواهم يافت. من مسير زندگی خودم را انتخاب خواهم كرد و بی شك به اهدافم خواهم رسيد . من اهدافم را محقق خواهم کرد.

سخن پایانی  اهمیت هدف در کسب درآمد

هدف نقشه راه در کسب درامد و موفقیت می باشد لذا پیشنهاد می شود که يكي از اهدافی را كه در کسب درآمد از اینترنت داشته ايد ولی تاكنون نتوانسته ايد به آن برسيد، بر روی کاغذ بنويسيد. و آن را هر روز با خود تكرار كنيد و صادقانه باور كنيد كه واقعيت دارد. وانمود كنيد كه واقعيت دارد، انتظار داشته باشيد كه واقعيت دارد، و طوری عمل كنيد كه انگار واقعيت دارد. اگر واقعا اینگونه عمل کنید حتما به آن می رسید.

به نظرم يكی از دلايلي كه مردم هيچ وقت به اهدافشان دست پيدا نمی كنند اين است كه آنها اهدافشان را توصيف نمی كنند، يا هيچ وقت به طور جدی آنها را باور كردنی و دست يافتنی تلقی نمی كنند. افراد برنده می توانند به شما بگويند كه مسيرشان كجا خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.