سه گام انگیزشی برای پولدار شدن

قبل از بحث سه گام انگیزشی برای پولدار شدن ، به این نکته مهم توجه کنید که خواندن هزاران کتاب و مجله، شرکت در سیمنارهای کسب درآمد از اینترنت ، حضور درهمایش های موفقیت در کسب و کار، مطالعه زندگینامه کارآفرینان و ثروتمندان بزرگ و… زمانی تاثیر گذار است که اول از همه خود شما اراده کنید و بخواهید. تا شما نخواهید و اراده نکنید هیچ چیز امکان ندارد.

داشتن اراده و صرف فعل خواستن ، شاه کلید موفقیت در کسب و کار است. اگر تو بخواهی کاری را انجام دهی و دارای اراده آهنین باشی تمام دنیا نمی تواند مانع کار و هدفت شود . بر عکس اگر نخواهی هیچ کس نمی تواند کمکت کند. اول و آخر کسب درآمد و موفقیت خود تو هستی ، فقط خود تو.

 انگیزه کسب ثروت و پول, گام های کسب ثروت و پول

حالا فرض ما این است که تصمیم جدی برای تغییر را گرفتید و این سه گام یا سه قدم ، انگیزه شما را بیشتر تقویت می کند . با مجموعه آموزش های انگیزشی کسب درآمد از اینترنت در سایت پول یابی همراه ما باشید. ( همچنین نگاه کنید به مقاله : اعتماد به نفس در کسب درآمد)

گام اول : احساس ثروتمندی مقدم بر ثروتمند شدن

این قانون مهم و اصلی جذب است تا چیزی را با تمام وجودت احساس نکنی امکان ندارد به درک واقعی و عینی آن برسی. تا شروع به احساس خوشبختی نکنی نمی توانی خوشبختی را به سوی خود جذب و کاملا آن را درک کنی. از این قاعده در کسب درآمد هم استفاده می شود. تا احساس ثروتمندی نکنی ثروتمند نخواهی شد . حس و تفکر ثروتمند شدن را در وجودت ایجاد و تقویت کن.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخن بزرگان درباره پول

همان طور که قانون جذب می گوید: هم اینک خوشبخت باش وتا زمانی که این احساس را داری من به تو خوشبختی نامحدودی می بخشم. ، در مورد ثروت هم اینگونه باور داشته باش. خودت را ثروتمند بدان و این احساس پول داری و پولسازی را در خودت ایجاد کن مطمئن باش که همانگونه خواهی شد. این احساس انگیزه شما را برای تلاش بیشتر و کسب درآمد و ثروتمند شدن، مضاعف می کند.

گام دوم : قوی شدن و قوی بودن در مسیر کسب ثروت

کسی که قصد کسب ثروت و پول دارد باید با گام های استوار قدم در این وادی بگذارد تزلزل و بی حالی موفقیتی به همراه ندارد . باید از درون (ایجاد انگیزه و باور به توانمندی خود ) و بیرون (مطالعه و تحقیق ، تلاش زیاد، هدفمند کردن کار و…) خود را قوی کند و با گام های استوار کسب و کارش را شروع کند.

این توصیه های انگیزشی را برای قوی شدن در وجودتان پرورش دهید :

 آنقدر قوی باش تا هر روز با زندگی روبه رو شوی…

زندگی یک مسابقه نیست،

بلکه سفری است که هر قدم از مسیر آن را باید لمس کرد، چشید و لذت برد…

به خودتان القا کنید که گام های خود را در کسب و کار و مسیر موفقیت، بسیار محکم و با انرژی خواهید براشت .

گام سوم : اعتماد به خدا و امید به موفقیت در کسب درآمد

در بیان سه گام انگیزشی برای پولدار شدن ، گام آخر را ترجیح دادم تا با سخن حکیمانه ای از افلاطون بیان کنم:

افلاطون را گفتند : چرا هرگز غمگین نمی شوی؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل عدم موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

گفت : دل بر آنچه نمی ماند اصلا، نمی بندم.

فردا یک راز است ، نگرانش نباش.

دیروز یک خاطره بود ، حسرتش را نخور

و امروز یک هدیه است ، قدرش را بدان و از تک تک لحظه هایت لذت ببر.

برای همه ما در زندگی و کسب درآمد از اینترنت فشار و مشکلات وجود دارد ، ولی از فشار زندگي نترسيد و به ياد داشته باشيد که فشار توده زغال سنگ را به الماس تبديل مي کند . سختی کار شما را آبدیده تر و اراده شما را قوی ترمی کند.

نگران فردايتان هم نباشید خدای ديروز و امروز، خداى فردا هم هست…

ما اولين بار است كه بندگي مي كنيم. ولى او قرنهاست که خدايى ميكند پس به خدايى او اعتماد كن و فردا و فرداها را به او بسپار و با توکل به ذات مقدس الهی ، امیدوارانه قدم را راه کسب موفقیت بگذار مطمئن باش خدا یاری رسان است.

سخن پایانی سه گام انگیزشی برای پولدار شدن

در بررسی و بیان سه گام برای موفقیت ، قبل از همه موارد ، اراده و داشتن انگیزه مهم است تا اینها در وجودت تقویت نشود امکان ندارد موفقیتی حاصل شود. بعد از ایجاد انگیزه ، باید حس ثروتمندی و سرمایه دار شدن را در وجودتان تقویت کنید و در ادامه هم به قوی شدن خود در مسیر کار بیندیشید.

نکته آخر اینکه همیشه سختی و فشار است مهم این است که با امید به خدا و توکل به ذات مقدسش ، قدم در مسیر راه بگذارید و همیشه به اینده روشن امید داشته باشید انسان امیدوار به موفقیت ، با توکل به خدا حتما موفق خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.