راز بزرگ کسب پول و ثروت

راز بزرگ کسب پول و ثروت

همیشه این سوال در ذهنم وجود داشته و دارد که راز بزرگ کسب پول و ثروت چیست ؟ چرا عده ای انگار به دنیا آوردند تا پول پارو کنند و عده ای هر چه کار می کنند به خرج روزانه خود نمی رسند؟ مگر آنها چه فرقی با هم دارند هر دو انسان هستند چرا یکی دارای ثروت زیاد بوده و یکی از فقر زیاد می نالد ؟ نکته جالب اینکه دو برادر را می شناسم که با هم دو سال اختلاف سنی دارند بزرگتر میلیاردر شده و برادر کوچک علیرغم کار زیاد صد هزار تومان پول نقد ندارد . مشکل از کجاست؟

از یک میلیاردر بزرگ آمریکایی که متاسفانه الان اسمش خاطرم نیست پرسیدند اگر تمام ثروت و جایگاه تو را بگیرند و تو را تنها در بیابان بی آب و علف بدون هیچ چیزی رها کنند چه کار خواهی کرد؟ در جواب گفت اگر چند هفته بعد برگردید باز هم میلیاردر خواهم شد و با فروش ریگ های بیابان ثروت کلانی به جیب می زنم. از دید او همه چیز قابلیت پول سازی و کسب ثروت دارد.

راستی راز این افراد برای کسب ثروت چیست ؟ در سایت پول یابی قصد دارم تا به دلایل ثروتمندی یک عده خاص بپردازم و اینکه چگونه این افراد معدود به پول و مال زیادی می رسند و دیگران نمی رسند ؟با ما همراه باشید.

راز بزرگ ثروتمندان ، راز کسب پول و ثروت فراوان

فرمول و راز بزرگ کسب پول و ثروت میلیاردرها

فکر می کنید که چرا ۹۶ درصد از ثروتی را که در جهان تولید می شود در اختیار یک درصد از مردم جهان قرار دارد ؟ آیا این امر تصادفی است ؟ یقینا جواب سوال نه است و اما چرا؟

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه مذاکره با انسان مخالف غیرمنطقی

البته اگر وارد بحث ایدئولوژی بشویم و ادعا کنیم نه آنها قصد استعمار و چپاول مردم دنیا را دارند و از این جور حرفها، باز به جایی نمی رسیم . بسیاری از این ثروتمندان خودساخته بوده و اصلا در کار سیاست هم نیستند بلکه جواب در جای دیگر است.

ضمیر ناخودآگاه آنها اینگونه برنامه ریزی شده است . آنها به موضوعی پی برده اند و یا بهتر بگویم آنها رازی بزرگ و کلیدی برای کسب پول را فهمیده اند . اشخاصی که ثروت را به زندگی خود کشانده اند، آگاهانه یا ناآگاهانه از راز قانون جذب بهره برده اند.

افراد ثروتمند فقط به ثروت ، مال و فراوانی نعمت اندیشیده اند و اجازه ندادند افکار منفی به ذهنشان راه یابد . افکار غالب بر ذهن آنها فقط ثروت و کسب مال فراوان بوده است. هدفشان هم این کار بوده و به آن رسیده اند.

بررسی راز ثروتمند شدن و کسب مال فراوان

شاید در بررسی این نگاه به کسب ثروت ما هم دچار معذوریت های اخلاقی شویم و بگویم که پول خوب نیست و یا ثروتمندان انسان های کثیفی هستند، بی اخلاق هستند ، طماع هستند، کلاش و کلاهبردار هستند ، حق دیگران را می خورند ، اختلاس گر هستند ، انسانیت ندارند و هزار یک انگ اخلاقی و غیر اخلاقی بزنیم .

در جواب باید بگویم پول در ذات خودش بد نیست و بسیاری افراد ثروتمند هستند که کاملا قانونی و حلال کار می کنند و حتی منشا خیر و برکت برای دیگران هستند . از این میلیاردرهای خودساخته در جهان کم نیستند که کارهای بشردوستانه زیادی می کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دروغ های مانع موفقیت

لذا راز ثروتمندی این گونه افراد تمرکز بر روی هدف و کسب پول قانونی است . آنها مسیر مناسب و درست ثروت و دارایی را می شناسند و به چیز دیگری فکر نمی کنند و اندیشه غالب آنها در مورد ثروت اندوزی ، سرانجام ثروت را برایشان به ارمغان آورده است.

تنها یک درصد مردم جهان ثروت خیلی زیاد دارند و تنها همان یک درصد از راز ثروتمند شدن با خبرند.

سخن پایانی : انگیزشی برای کسب پول و ثروت فراوان

اگر امروز را خوب زندگی کنی ، همه دیروزهایت به خاطره ای خوش و فرداهایت به امید تبدیل خواهد شد. هیچ وقت متوقف نشو ، حالا می خواهد هر چقدر حرکتت آهسته باشد. اگر فکر می کنید شرایط نمی گذارند به آرزوهاتون برسید باید بدانید که رسیدن به هر آرزویی یک شبه انجام نمی شود

اصلا فرق نمی کند آرزوی شما چی هست و چقدر دور از ذهن به نظر می رسد ؟ فرقی نمی کند که توی چه شرایط ، محیط و یا خانواده ای هستید . بیایید برای ساختن زندگی خودمان زرنگی کنیم . بیایید سر موانع و ناامیدی ها کلاه بگذاریم و بهشون نشون بدیم که تسلیم شدن توی کار ما نیست . ( نگاه کنید به مقاله : خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت)

برای ثروتمند شدن مانند ثروتمندان بزرگ فقط به رویاهات بیندیش تنها کسی که می تواند باعث پیروزی و یا شکست تو شود، خود شما هستید و منشا تمام این اتفاقات ، ذهنیت شماست .

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.