خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت

خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت

در جهت به دست آوردن پولی که می خواهید ، خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت محسوب می شود. البته قبل از شروع بحث درباره خودباوری، باید به این نکته اشاره کنم که خودباوری نه تنها درباره کسب ثروت، برای همه موارد زندگی کاربرد دارد. مهم نیست چی باشد؟ برای هر چیزی جواب خواهد داد. ما باید بارها و بارها در طول روز و زندگی به این گام مهم و تاثیرگذار توجه کنیم چون با داشتن آن مسیر موفقیت را دنبال می کنیم.

خودباوری در کسب درآمد، موفقیت در کسب و کار

اعتقاد به اینکه من می توانم و قادر به انجام هر کاری هستم موجب درک درست از توانایی شده و اگر چنانچه در مسیر، مشکل و یا اتفاقی بیفتد باز می تواند کمک رسان من باشد . خودباوری موجب افزایش اعتماد به نفس و اذعان به داشتن رشد و توانایی پیشرفت در درون خود است. در اینجا قصد داریم تا طی مقاله ای انگیزیشی ، توانایی و باور به ترقی را در وجودتان تقویت کنیم با ما در سایت پول یابی با مجموعه مقالات تخصصی همراه باشید.

شیوه تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه

برای کسب و کارتان یک بیانیه با اهداف بلند و مترقیانه بنویسید این بیانیه را روزی دو بار بلند بخوانید یک بار درست قبل از استراحت در شب و یک بار بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب در صبح. همین طور که بیانیه می خوانید خودتان را ببینید و حس کنید و باور کنید . انگار که هم اکنون در جایگاه مالی دلخواه هستید. وقتی خودم اولین بار این کار را کردم به خودم گفتم : واقعا مسخره است امکان ندارد کار کند و جواب دهید … .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلیل موفقیت افراد موفق

اما آن کسی که اینها را به من داده بود گفت: روش خودت که برایت جواب نمی دهد پس چرا از این روش ها استفاده نمی کنی؟ من هم انجام دادم . کارت و ورق هدفم را نگاه می کردم و دائم می خواندم ، کم کم خودم را در جایگاه ثروتمندان و مردان موفق می دیدم و اینکه ماهی چند میلیون تومان درآمد داشتن این احساس خوشایند کم کم در تمام وجودم رسوخ پیدا کرد . به قدری سریع اتفاق افتاد و چیزی نشد که من چندین برابر درآمد داشتم . هم کارم را داشتم و هم درآمد جانبی بسیار بالایی داشتم.

این خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت برایم جواب داد چرا؟

همان طور که گفتم در آغاز برایم مثل شوخی و کار مسخره و حتی سرگرمی بود ولی به مرور تاثیرش را در من گذاشت. مدام خودم را در جایگاه آن مقدار پول و درآمد بالا می دیدم ، با تمام وجود احسا می کردم . باور از تکرار خواندن و دیدن و احساس کردن به وجود می آید . هر چیزی که در ذهنتون بهش بارها و بارها فکر می کنید شروع به باورش خواهید کرد.

باور کنید و باور شما حقیقت را خلق می کند باید بارها و بارها به این برگردید . این مطلب مهم و خودباروی را که در سایت پول یابی خواندید در ذهنتان داشته باشید و هر دفعه با کسی به اشتراک بگذارید و به خودتان القا کنید که درآمدی میلیاردی دارید. این انگیزه به خود دادن و ایجاد خودباوری در آینده حتما نتیجه خواهد داد.

سخن پایانی خودباوری گام مهم موفقیت و ثروت

اولین فدم برای ثروتمند شدن تغییر ذهنیت غلط خود در باره ثروت و توانمندی خود است. تنها یک نفر وجود دارد که می تواند مانع رشد شما شود و آن هم خود شما هستید . شما تنها کسی هستید که می توانید بر روی تصورات و موفقیت هایتان اثر گذار باشید. زندگی شما وقتی رئیستان، دوستانتان، والدینتان، شریک زندگیتان تغییر کند تغییر نمی کند زندگی شما وقتی تغییر می کنذ که شما تغییر کنید. (نگاه کنید به مقاله: ایجاد انگیزه برای کسب درآمد بیشتر)

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دو ویژگی ثروتمندان و پولداران

جهان هر کس به اندازه وسعت دید اوست . همیشه به خودتان بگویید هر آن چیزی که نیاز داشته باشم در اختیارم قرار می گیرد . هر آنچه که باید بدانم بر من آشکار می شود . من با تغییر خود می توانم جهان را هم تغییر دهم

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.