راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا ppc ( pay per click ) یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد از اینترنت می باشد و فراگیری شیوه و راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی از این نظر اهمیت دارد که از هدر رفت سرمایه جلوگیری کرده و موجب افزایش سود می شود.

اگرچه در مقالات متعدد سایت پول یابی به تبلیغات کلیکی و محاسن و معایب آن پرداخته شد ولی در اینجا قصد دارم تا شیوه ها و راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی را به صورت کاملا کاربردی بیان کنم. (نگاه کنید به مقاله : معایب و مزایای تبلیغات کلیکی)

راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از شیوه های بازاریابی اینترنتی برای تبلیغ دهندگان و از روش های قدیمی کسب درآمد برای نمایش دهندگان تبلیغات اینترنتی می باشد. هر دو گروه چه نمایش دهنده و چه سفارش دهنده برای جلوگیری از ضرر و افزایش درآمد باید نکات مهمی را در استفاده از تبلیغات کلیکی مدنظر داشته باشند.

تبلیغات کلیکی ، افزایش درآمد کلیکی ، کسب درآمد کلیکی

این نکات کلیدی و دانستن راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی ، موجب تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات کلیکی و افزایش بهره وری آن می شود این شیوه ها عبارتند از:

۱- ثبت نام در سایت کلیکی

به هیچ وجه چندین بار در یک سایت کلیکی ثبت نام نکنید. هر چه هم زرنگ باشید هر انسانی که راه درست نرود بالاخره گیر می افتد. تصور اینکه مدیر سایت متوجه نمی شود کاملا اشتباه می باشد. اگر واقعا به دنبال کسب درآمد اینترنتی پایدار هستید صداقت در کار را رعایت کنید.

۲- لینک دادن در سایت های مختلف

با رعایت قوانین و مقررات موتورهای جستجو ، سعی کنید تا در سایت های مختلف خود را لینک دهید این کار اگر اصولی انجام شود تاثیر نسبتا خوبی در کسب رتبه مناسب و یا افزایش رتبه در بین موتورهای جستجو دارد. زیاده روی در لینک دادن به سایت بدون رعایت کردن اصول آن، تاثیرش را کم می کند.

۳- همکاری با سایت های معتبر تبیغات کلیکی

چه نمایش دهنده و چه سفارش دهنده تبلیغات کلیکی هستید حتما با سایت های معتبر و مورد اطمینان و خوشنام با سابقه همکاری کنید. سایت های کلاهبردار زیادی وجود دارند که همه جوره در کارشان تقلب وجود دارد از همکاری با آنها پرهیز کنید . فریب شعارهای اغوا کننده این گونه سایت های کلیکی کلاهبردار را نخورید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آگهی گوگل ادسنس

۴- معرفی به موتورهای جستجو

برای افزایش درآمد باید سایتتان توسط موتورهای جستجو شناخته شود در واقع سایت های اینترنتی ورودیهای خود را مدیون موتورهای جستجو به ویژه گوگل هستند. هرچه رتبه سایت بالا باشد ورودیهای بیشتری خواهد داشت و در نهایت، کسب درآمد بیشتر خواهد شد.

۵- سایت کم حجم

هدف از راه اندازی سایت، افزایش بازدید کاربران و کسب درآمد بیشتر است اگر سایت سنگین بوده و برای کاربران اینترنتی دیر لود یا نمایش داده شود تاثیر منفی خواهد داشت ضمن اینکه گوگل سایت های حجیم را مجازات می کند پس تا می توانید سایت خود را کم حجم و سبک کنید تا زودتر برای کاربران نمایش داده شود. بهترین زمان لود سایت زیر سه ثانیه می باشد.

۶- تناسب در قرار دادن بنرهای تبلیغاتی

سایت خود را تبدیل به بازار شام با کلی بنر و لینک و… نکنید. قرار دادن بنرهای زیاد در سایت و وبلاگ نه تنها سودی نداشته که تاثیر منفی دارد. بهتر است دو تا سه مکان را برای قرار دادن تبلیغات بنری در نظر بگیرید تا تاثیر تبلیغات بیشتر باشد.

۷- افزایش تولید محتوا

هیچ چیز به اندازه محتوا موجب رشد سایت و کسب درآمد بیشتر نخواهد شد لذا تا می توانید محتوا در سایت و وبلاگ خود قرار دهید. تولید محتوا هرچه بیشتر باشد بهتر است. البته هر محتوا یا متن کپی، تکراری و کهنه مناسب نیست مطالب باید خاص ، جالب ، تخصصی، جذاب و جدید باشد.

۸- قرار دادن امکانات جانبی در سایت

بهتر است برخی از امکانات جانبی مناسب مثل : شمارنده ، خبرنامه ، نظرسنجی و… را در سایت و وبلاگ خود قرار دهید تا عملکرد سایت و وبلاگ را رصد کنید و از روند رشد سایت مطلع شوید. در قرار دادن امکانات جانبی دقت کنید تا آنچه که در روند رشد سایت تاثیر گذار است را استفاده کنید و از شلوغ کردن بی مورد صفحات سایت پرهیز کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  پرداخت به ازای کلیک

۹- استفاده از کلمات کلیدی مناسب

اگرچه به دلیل اهمیت دادن گوگل به محتوا، کم کم از اهمیت کلمات کلیدی کاسته شد با این حال، کلمات کلیدی اگر درست استفاده شود می تواند در رشد سایت موثر باشد لذا از کلمات کلیدی که کاربران زیاد استفاده می کنند و یا به آن علاقمند هستند در تبلیغات کلیکی استفاده کنید.

۱۰- استفاده کم از کدهای جاوا

در سالیان قبل اگر وارد سایت و یا وبلاگی می شده اید با کلی کدهای جاوا مواجه می شده اید که هیچ تاثیری در روند رشد سایت و وبلاگ نداشت و بیشتر مخرب و موجب ایجاد باگ های امنیتی می شد لذا توصیه می شود که از کدهای جاوا در سایت خیلی کم ، مگر به ضرورت، استفاده کنید.

۱۱- قرار دادن عناوین مهم در صفحه اول سایت

در صفحه نخست سایت و وبلاگ عناوین و محتواهای به روز شده و مهم را قرار دهید و در قرار دادن عناوین زیاده روی نکنید. بین هفت تا هشت عنوان در صفحه نخست مناسب است و قرار دادن بیشتر عناوین موجب دیر لود شدن سایت و کاهش ورودی کاربران می شود.

۱۲- درج در سایت های افزایش بازدید

البته این توصیه در سایت پول یابی را به نظرم زیاد جدی نگیرید ولی اگر تمایل دارید که در آغاز راه کمی شتاب به کارتان بدهید سایت و وبلاگ خود را در سایت های افزایش بازدید ثبت کنید منتهی این کار باید مقطعی و کوتاه باشد.

۱۳- شناخت نیازمخاطبان هدف تبلیغات کلیکی

یکی از کلیدی ترین راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی شناخت نیاز مخاطبان هدف است. اگر تبلیغات سایت شما ، توجه کاربران را جلب نکرد و هیچ کاربری بر روی تبلیغات کلیک نکرد ، در این صورت هیچ پول و هزینه ای پرداخت نکردید. اما اگر بر روی بنر کلیکی شما کلیک شد و مطالب و محصول مورد توجه کاربران قرار نگرفت، در واقع هزینه پرداخت کردید اما سودی نصیبتان نشد.

لذا بسیار مهم است که در تبلیغات از نیازمخاطبان هدف خود مطمئن شوید.دانستن کلمات کلیدی، روش های بهینه سازی سایت ، بالا بردن سئوی سایت و افزایش بازدید می تواند کمک رسان باشد. از شناخت نیاز و خواسته مخاطبان هرگز غافل نشوید.

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.