سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

شاید سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی دغدغه ذهبی اکثر وبمستران و یا فعالان در عرصه اینترنت باشد و اینکه این سرمایه را از چه راهی باید تامین کند؟ کسانی که به فکر راه اندازی کسب درآمد از اینترنت هستند تصور می کنند که سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی باید بسیار زیاد و کلان باشد. وقتی ظاهر قضیه را نگاه کنید می بینید و سایتهای فروشگاهی بزرگ و یا وبسایتهای قدرتمند را نگاه می کنید این تصور در شما قوی می شود که بله حتما باید پول بزرگ و یا به قول دوستی پول گنده باید حتما داشته باشی.

البته اگر ظاهر قضیه را ببینید به این نوع دیدگاه حق می دهید ولی واقعیت چیزی دیگری هست . نمی دانم برای مثال شما کدام سایت بزرگ ایرانی مثلا دیجی کالا ، آپارات و… را بررسی کنم ؟ آپارات را مثال می آورم این سایت در آغاز با پول و سرمایه بسیار کم شروع کرد قبل از راه اندازی آپارات ، ابتدا سایت کلوپ را راه اندازی کردند و با رشد کلوپ و محبوبیتی که در زمان خود به دست آوردند، ایده راه اندازی آپارات را شروع کردند و در ادامه هم فیلیمو را راه اندازی کردند و نکته آخر اینکه لنزور هم مربوط به صاحبان آپارات است.

پس سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی چقدر است؟

آگاهی از سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

قبل از شروع کسب و کار اینترنتی باید از میزان پول و سرمایه خود و نیز پروژه اطلاع داشته باشید. هر کار و شغلی سرمایه و کار مخصوص خود را نیاز دارد نمی توان همه کسب و کارهای اینترنتی را با بودجه یکسان بست. در برخی از آن ها بیشتر باید هزینه شود و در برخی کمتر. مثلا اگر سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا بخواهید راه بندازید برای خرید محصولات و پر کردن انبار خود باید هزینه ای زیاد کنید

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  باورهای اشتباه در کسب درآمد از اینترنت
ابتدا هزینه ها را محاسبه کنید:

ولی اگر سایتی می خواهید راه بندازید و تجربیات خود را در قالب فایل های آموزشی به فروش برسانید فقط باید برای راه اندازی سایت هزینه کنید. پس اولین کاری که باید انجام دهید تخمین هزینه ها و سپس راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود است.

هزینه هایی که باید مد نظرتان باشد از راه اندازی سایت که شامل هاست، دامین ، طراحی سایت و پشتیبانی است گرفته تا هزینه هایی که باید برای تولید محصولات و غیره پرداخت کنیم. البته این بستگی به خود شخص دارد که مثلا اگر کسی طراحی سایت بلد باشد می تواند برای طراحی سایت هزینه ای نکند یا اگر کسی اطلاعات بالا و تجربیات زیادی راجع به تولید محصول داشته باشد دیگر نیازی نیست هزینه ای برای مشاوره گرفتن یا خرید تجربیات دیگران در قالب محصول کند.

شناسایی سرمایه های خود

هیچ فکر کردید که همین کامپیوتر و اینترنتی که الان دارید یک سرمایه بزرگ برای کسب و کار اینترنتی خودتون محصوب می شود؟ بله همین چیزهای کوچک که به چشم شما نمیاد سرمایه های شما هستند. دوستان و آشنایان شما که تخصص خاصی دارند هم می توانند به کسب و کار شما کمک کنند. مثلا اگر شما دوستی دارید که نویسنده است شما می تونید برای تولید محتوای سایت خود و نوشتن مقاله از آن کمک بگیرید.

اگر دوستی دارید که به زبان انگلیسی تسلط دارد می توانید برای ترجمه مقالات خارجی و گذاشتن آن ها در سایت خود ازش کمک بگیرید. بهتون پیشنهاد می کنم همین الان بشینید و ببینید در دایره ارتباطی شما چه افرادی هستند. لیست این افراد را بنویسید چون حتما موقعی میرسه که به کمکشان احتیاج می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تعمیر کامپیوتر

نکته پایانی سرمایه برای شروع کسب درآمد اینترنتی

بعضی از دوستان فکر می کنند برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه مالی زیادی است. فکر می کنند که برای راه اندازی سایت خیلی باید هزینه کنند. ولی باید بگم واقعا در ابتدای کار و راه اندازی سایت نیازی به هزینه های زیاد و میلیونی نیست و با سیستم های رایگان مدیریت محتوا هم میشه سایتتون رو راه بندازید. البته گفتم رایگانه فکر نکنید که هرچی رایگانه به درد نمی خوره! رایگانه رایگان هم نیست. در ادامه بیشتر با این سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس در سایت پول یابی آشنا خواهید شد.

 

 

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.