کسب درآمد با طراحی سایت

کسب درآمد با طراحی سایت

کسب درآمد با طراحی سایت یکی از مشاغل پرطرفدار و درآمدزا هست و جزو مشاغل پردرآمد جهان محسوب می شود. طراحی وب (web design) هیچ نوع محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و نکته‌ بسیار خوبش این است که می‌توان از سن کم، مثلاً از ۱۴ یا ۱۵سالگی شروع به کار کرد و نیازی هم نیست که حتماً فارغ‌التحصیل یک رشته‌ی کامپیوتری مانند مهندسی نرم‌افزار و یا سخت افزار باشید. جهت اطلاع عرض کنم که یک طراح وب در طول پنج سال ۶۰ میلیارد تومان کسب درآمد با طراحی سایت را تجربه کرده است.

شیوه آموزش طراحی سایت

کسب درآمد با طراحی سایت زمانی ممکن است که تخصص لازم را کسب کنید. آموزش طراحی سایت را می توان از طریق حضور در کلاس های آموزشی و دوره های متنوع فراگرفت و یا صدها وب‌سایت آموزشی، تمام مطالب موردنیاز با طراحی وب را به‌رایگان آموزش می‌دهند که W3Schools یکی از آن‌هاست و در زمینه آموزش همه جانبه سایت بسیار مشهور است. اگر نمی خواهید هزینه کنید کافیست سایت های مرجع آموزشی را جستجو کنید و با آموزش های گام به گام آن همراه شوید . راه سوم هم تهیه پکیچ و مجموعه آموزش های طراحی سایت به صورت DVD  است که با این آموزش خودتان تمام مراحل را فر خواهید گرفت.

ادر صورت پشتکار و استمرا لازم و برنامه ریزی منظم، ظرف تنها یکی دو سال می‌توانید یک طراح سایت خیلی خوب و حرفه ای بشوید و کسب درآمد خوبی هم داشته باشید. البته با توجه به سرعت پیشرفت عجیب این علم، مطالعه‌ روزانه باید یکی از کارهای همیشگی شما باشد چون طراحی سایت همیشه به روز شده و همه طراحان سعی می کنند از علم روز با خبر  شوند و در کارشان اتستفاده کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای فروش و افزایش کسب درآمد از سایت

توصیه های کاربردی جهت کسب درآمد با طراحی سایت

در طراحی سایت حتما مهارت های لازم در کدنویسی و برنامه نویسی را یاد بگیرید و تسلط در برنامه نویسی تعیین کننده و تضمین کننده کسب درآمدتان در آینده خواهد بود توصیه اکید می شود که CSS، HTML و Javascript را حتماً به طور کامل یاد بگیرید و ترجیحاً درزمینهٔ گرافیک، سئو و بازاریابی اینترنتی هم مطالعه کامل داشته باشید و دست‌کم مقدمات و اصول آن را بدانید سئوی سایتها الان جزو مشاغل پردرآمد و کاملا ذتخصصی در حوزه وب محسوب می شود.. بسته به علاقه‌ای که دارید، انتخاب بین php و asp.net و یادگیری یکی از آن‌ها به شکل عالی، می‌تواند قدم بعدی باشد.

اگر در فراگیری آموزش ها،به سمت php بروید، یادگیری نرم‌افزارهای مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، جوملا یا دروپال، یا فروشگاه‌سازهایی مانند opencart می‌تواند اولویت بعدی شما باشدچون هر کدام از این نرم افزارهای به ویژه وردپرس طرفداران و خواهان خاص خود را دارد.

تا چند سال پیش، استفاده از برنامه فلش flash بسیار رایج بود ولی الان به دلایلی تب آن فروکش کرده است. در حال حاضر توصیه می‌ شود که برای یادگیری این برنامه  زیاد وقت نگذارید، مگر آن‌که بخواهید وب‌سایت‌های گرافیکی بسیار خاص طراحی کنید که در آن صورت فلش را کامل یاد بگیرید.

زمینه های دیگر کسب درآمد با طراحی سایت

یادگیری مهارت‌هایی که در بالا ذکر شد، درآمدهای متنوعی برای شما ایجاد می‌کند که فقط یکی از آن‌ها طراحی وب‌سایت است. برخی درآمدهای دیگر عبارت‌اند از:

  • ساخت و فروش دائمی محصولاتی مانند قالب وب‌سایت . فروش قالب درآمد بالایی در اینترنت دارد.
  • تدریس . با فراگیری طراحی وبسایت می توانید کلاس های آموزشی به صورت فیزیکی در مجتمع های آموزشی و یا اینترنت و به صورت وبینار(سمینار آنلاین:کسب درآمد با وبینار و وبینار ) برگزار کنید.
  • نوشتن کتاب و مقاله.
  • رفع اشکال .
  • پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت‌ها .
  • مشاوره
  • سئو
  • بازاریابی دیجیتال
پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای برندسازی برای کسب درآمد

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.