روش های کسب درآمد از سایت وردپرسی

امروزه کسب درآمد اینترنتی خواهان زیادی داشته و همه به دنبال توسعه کسب و کار اینترنتی خود از طریق ایجاد وبسایت هستند . لذا سایت سازها مخصوصا سایت ساز رایگان وردپرس به عنوان سیسمتی قدرتمند و پرطرفدار ، معروف می باشند . به دلیل همین اقبال همگانی است که راهها و شیوه های کسب درآمد از سایت وردپرسی مورد توجه قرار گرفته است . سیستم وردپرس به دلیل راحتی در کار ، عملکرد عالی و سهولت در یادگیری ، از طرف همه کاربران حتی افراد مبتدی استفاده می شود .

راه اندازی سایت با وردپرس تقریبا به صورت وبلاگ داری بوده و از عهده همگان بر می آید . امروزه علاوه بر وجود میلیون ها سایت وردپرسی ، افراد زیادی هستند که از خود سیستم وردپرس هم کسب درآمد اینترنتی دارند . به همین دلیل در این مقاله سایت پول یابی علاوه بر بیان راههای کسب پول از سایت ، به روش های کسب درآمد از سایت وردپرسی هم پرداخته می شود . اگر علاقه دارید از طریق وردپرس و سایت های این سیستم به درآمد اینترنتی کلان برسید با ما همراه باشید .

معرفی سیسیتم وردپرس WordPress

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای مبتنی بر زبان PHP است که به صورت اپن سورس (منبع باز) ارائه شده است . این سیستم با پایگاه داده های MariaDB و همینطور MySQL همخوانی دارد . در تعریفی ساده، وردپرس سیستم مدیریت سایت رایگان و منبع باز که از امکانات ایده آلی برای مدیریت و همینطور ساخت سایت برخوردار است .

اکثر کارشناسان ، این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند را به عنوان گزینه ای حرفه ای در صنعت طراحی و توسعه وب سایت معرفی می کنند . وردپرس در سال ۲۰۰۳ و برای اولین بار تحت عنوان b2/cafelog توسط مت مالنوگ و مایک لیتل با کاربرد یک ابزار برای مدیریت وبلاگ معرفی شد . با بازدهی خوبی که داشت خیلی زود ، هسته ای برای یک سیستم مدیریت محتوای حرفه ای را شکل داد .

نام این سیستم از b2/cafelog که در شش ورژن قبلی خود آن را حفظ کرده بود به WordPress تغییر کرد . وردپرس ۱۹ سال است که در حال سرویس دهی در اینترنت می باشد . خلاصه اینکه ، در این سال ها با توجه به سیاست های کاری صحیح و عملکرد ایده آل، موفق بوده است . وردپرس ۳۹ درصد از تمامی سایت های جهان و همینطور ۶۴ درصد از تمامی CMS های فعال جهان را به خود اختصاص داده است . ضمن اینکه اکثر متخصصان عقده دارند که سایت وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد اینترنتی می باد .

کسب درآمد از سایت وردپرسی , نحوه کسب پول از وردپرس , پولسازی با وبسایت وردپرس

کاربرد وردپرس

حال این سوال مطرح می شود که وردپرس برای چه کاری مناسب است . مهم ترین کاربرد وردپرس برای سایت های زیر مناسب است :

۱- وبلاگ ها

سایت های اطلاع رسانی و وبلاگ ها یکی از اصلی ترین و مهمترین کاربرد هایی هستند که وردپرس می تواند ارائه کند . مدیریت محتوای وردپرس در وبلاگ ها یکی از قوی ترین و بهترین نمونه های موجود برای سیستم های مدیریت محتوا است . چون می تواند یک وبلاگ حرفه ای را با جنبه های گرافیکی زیبا و رابط کاربری حرفه ای فراهم کرده تا از نظر سئو و تجربه کاربری در نوع خود بی نظیر باشد . علاوه بر اینها کسب درآمد آسان با وبلاگ وردپرسی کاملا امکان پذیر است .

۲- وب سایت های کاری و رسمی

خیلی از سایت های رسمی شرکت ها که به معرفی شرکت، پیشینه کاری و خدماتشان می پردازند، از وردپرس استفاده می کنند . جاذبه های گرافیکی و المان های حرفه ای وردپرس در این موارد می تواند یکی از بهترین بازدهی ها را در این نوع خاص از وبسایت ها داشته باشد .

سیستم وردپرس هر آن چیزی که یک شرکت احتیاج دارد که بوسیله آن فعالیت های خود را به شیک ترین شکل ممکن شرح دهد در خود دارد . همینطور می تواند یک سایت روان و کاربردی را ارائه کند که در جذب مخاطبان بسیار ایده آل عمل می کند .

۳- سایت های فروشگاهی

در وردپرس استفاده از تمامی امکانات در حوزه E-Commerce وجود دارد .یعنی قادر خواهید بود تا با یک سایت وردپرسی یک فروشگاه اینترنتی کامل را ایجاد کنید . محصولات خود را تعریف کرده و آنها را بر حسب ویژگی هایی که دارند مرتب سازی کنید . تصاویر محصول را ویرایش کرده و درگاه های فروش را به راحتی روی سایت خود تنظیم نمایید .

با استفاده از پلتفرم های فروش و افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس حتی این امکان را دارید که خیلی از خدمات را به صورت رسمی برای سایت خود فعال کنید .

۴- ایجاد وب سایت های آموزشی

سیستم های مدیریت آموزش یا LMS ها دسته ای از سایت ها هستند که می توان تمامی فعالیت های مربوط به آموزش را در سطوح مختلف از طریق آنها مدیریت کرد . اما ربط این سیستم های LMS به CMS وردپرس مساله ای است که جالب می باشد . یعنی این امکان وجود دارد که وردپرس را با استفاده از یک یا چند افزونه به یک سیستم مدیریت آموزشی جذاب و حرفه ای تبدیل کنید که بتواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشد .

افزونه های زیادی مثل: MemberPress Courses، LearnDash، LifterLMS و Teachable از این موارد می باشند . با استفاده از این افزونه ها می توانید تا سایت خود را برای یک گروه آموزشی خاص، یک مدرسه و یا حتی یک دانشگاه تبدیل به یک سیستم مدیریت امور آموزشی کامل کنید . البته بهینه سازی های لازم برای سرعت ، امنیت و منابع مانند هاستی که سایت روی آن قرار گرفته، باید متناسب با نیاز انجام گیرد .

دلایل رشد سیستم وردپرس

این سوال مطرح است که دلیل این پیشرفت های شگرف وردپرس چپیست ؟ و چه چیزی موجب شده تا یک سیستم رایگان و اپن سورس بتواند به این حد از امکانات برسد . دلایل زیادی وجود دارد که می توان آنها را فهرست کرد . با مقایسه وردپرس با سایر رقبا می توان دلایل رشد وردپرس را عوامل زیر ذکر کرد :

۱- سیاست کاری ثابت و حرفه ای وردپرس

یکی از دلایلی که شاید به صورت کلی دیده شود و در خیلی از منابع از آن اسمی برده نمی شود، سیاست کاری ثابت و همینطور حرفه ای ارائه کنندگان این پلتفرم است . فعالان حوزه وردپرس به صورت خستگی ناپذیری در ۱۹ سال گذشته مشغول کار بر روی این پروژه بوده اند . وردپرس همیشه آپدیت های دوره ای و به موقع خود را ارائه کرده است و مسیر پیشرفت را به صورت حرفه ای دنبال می کند .

اگر نگاهی به سوابق ورژن های مختلف این سیستم مدیریت محتوا بیاندازید، می بینید تعداد زیادی ورژن با نام های مختلف منتشر شده است . هر کدام از آنها در موردی خاص از نسخه قبلی خود بهتر بوده است و کمتر آپدیتی را می تواند دید که تغییری بنیادی در آن حاصل نشده باشد . این ثبات و جدیت در کار موجب شده است که وردپرس به جای کنونی خود برسد .

۲- ساده بودن معماری

از مواردی که وردپرس خود را درگیر آن نکرده، این است که هسته خود را بیش از اندازه پیچیده نمی کند و تغییرات فقط زمانی اعمال می شود که نیاز به آپدیت جدید باشد . وقتی یک محصول نرم افزاری پیچیده تر و بزرگتر باشد، احتمال ایجاد خطاهای پنهان و همینطور عملکردهای غیر قابل انتظار در آن بالا می رود . در وردپرس اینگونه نیست و با یک سیستم کاملا شفاف از این نظر سر و کار دارید . پس بدیهی است که این سیستم بدون خطا مانده و سیستم بدون خطا یک سیستم پرطرفدار خواهد بود .

۳- سادگی در کارکرد و استفاده

همان اندازه که وردپرس در هسته و فرایند های نرم افزاری خود صریح و ساده است، در ارائه یک رابط کاربری دو برابر ساده عمل کرده است . به این صورت که می توانید به یک رابط کاربری ساده و حرفه ای دسترسی داشته باشید که تمامی امکاناتی که برای کار کردن با سایت نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد .

بر خلاف خیلی از سیستم های مدیریت محتوا ، برای کار کردن با وردپرس به هیچ دانش کد نویسی احتیاج ندارید . می توانید بدون استفاده از کد کار مدیریت سایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . البته تبحر در زبان های PHP و همینطور CSS به افراد کمک زیادی خواهد کرد . اما کارکردن با وردپرس بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی از این سیستم استفاده کنید .

۴- رایگان بودن وردپرس

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت وردپرس رایگان بودن آن است . هر کسی می تواند وردپرس را از سایت اصلی آن دانلود کرده و به صورت تمام و کمال و در هر زمینه ای استفاده کند . برخلاف خیلی از برنامه ها و سیستم های مدیریت محتوای دیگر که در موارد سازمانی، تجاری و اینترپرایز نیاز دارید که از اکانت های پرمیوم استفاده کنید در وردپرس به این صورت نیست .

با دانلود وردپرس در واقع به یک ورژن کامل از آن به صورت رایگان دسترسی دارید . البته موارد مختلفی مانند قالب ها و همینطور افزونه های غیر رایگان نیز وجود دارند که باید برای آنها هزینه پرداخت کرد .

۵- منعطف بودن و طیف کاربری بالا

وردپرس سیستم مدیریتی انعطاف پذیر است که می توان از یک وبلاگ ساده تا یک فروشگاه حرفه ای و حتی یک دانشگاه تمام عیار را از طریق آن ارائه داد . وقتی یک سیستم مدیریت محتوا تا این اندازه کاربردی باشد و بتواند نیازهای مختلف را برآورده کند بدیهی است که رشد زیادی خواهد کرد .

انعطاف پذیری بالا و طیف کاربرد وسیع ، چیزی است که در خیلی از CMS ها و سیستم های مدیریت محتوا به این صورت وجود ندارد . مثلا سیستم های مختلف مانند Shopify را مشاهده کنید که صرفا در کارهای فروشگاهی فعالیت دارند و سایر خدمات را ارائه نمی کنند . هر چند این سیستم مدیریت محتوا بعد از وردپرس دومین سیستم مدیریت محتوای مورد استفاده در جهان است اما هرگز نمی تواند با طیف کاربری هایی که وردپرس دارد، مقایسه شود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد دلاری از سایت های خارجی

۶- اپن سورس بودن

وردپرس یک پلتفرم رایگان و اوپن سورس است . به این معنی که می توانید به کدهای وردپرس دسترسی داشته باشید و آنها را ویرایش کرده و یا تغییراتی در آنها ایجاد کنید . البته این کار به صلاح نبوده و بهتر است که به سورس دست نزنید . خیلی از امکاناتی که با اصلاح کدها اعمال می شود، امکاناتی است که با دستکاری قالب ها و همینطور افزونه ها ایجاد می شود .

این منبع باز بودن وردپرس کمک کرده که یک جامعه قوی برای دولوپ و توسعه آن ایجاد شود . لذا پیشرفت خوبی در قالب ها، افزونه ها و سایر امکاناتی که موجب بهبود کار وردپرس می شود، به وجود آمده است .

۷- وجود پلاگین های غیر رایگان

وردپرس قابلیتی دارد تا کاربران بتوانند افزونه ها و قالب هاییی که نوشته اند را به صورت غیر رایگان بفروشند . خیلی از پلتفرم های رایگان با این کار مخالفت می کنند . مانند برخی از نسخه های رد هت Red Hat که فقط برنامه های رایگان روی آنها قابل استفاده است . اما وردپرس این کار را انجام نداده است.

این سیاست وردپرس از دو جنبه می تواند موجب رشد شود . اول اینکه یک بازار کار حرفه ای و جدید ایجاد کرده که خیلی از برنامه نویسان ماهر با ورود به این بازار به درآمد های خوبی می رسند . این امر موجب شده تا وردپرس همیشه یک سیستم تولید محتوای تر و تازه و سرپا بماند و استفاده از آن همیشه بالا باشد .

مورد دوم اینکه وقتی بحث پول و درآمدزایی باشد، خود به خود کیفیت بالا می رود . انگیزه در ساخت و تولید افزونه ها و قالب ها افزایش می یابد . از طرفی، افزونه های رایگان نیز برای اینکه کیفیت خود را به حد مناسب برسانند و بتواننند در این رقابت باقی بمانند در بالا بردن کیفیت تلاش می کنند . پس هر دو طرف خود به خود ارتقا پیدا می کنند و این وردپرس است که در آخر برنده این رقابت است .

ثمره وجود این بازار و رقابت بین افزونه های رایگان و غیر رایگان چیزی جز افزایش کیفیت سطح خدمات در وردپرس نیست .

۸- قالب های کاربردی

قالب های آماده با کاربرد های مختلف یکی دیگر از دلایل رشد وردپرس است . . این قالب ها کمک می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن به سایت مورد نظر خود دسترسی داشته باشید . قالب ها در واقع مجموعه هایی مجتمع و از پیش طراحی شده از المان های مجزا و ویژگی های مختلفی هستند که به طور مجتمع در یک قالب جمع شده اند .

یک قالب می تواند گامی بزرگ برای هدفی باشد که دارید . در قالبی که انتخاب می کنید می توانید یک وبلاگ طراحی شده، المان های صفحه اصلی، فهرست ها و صفحات جانبی، رنگ بندی اصولی و خیلی از امکانات پس زمینه ای مانند صفحه ساز ها که یکی از موارد اصلی پیشرفت وردپرس است را برای خود به صورت مجتمع به خدمت بگیرید . این کار موجب می شود که خیلی از دغدغه های طراحی نداشته باشید .

۹- صفحه ساز های وردپرس

از امکاناتی که برگ برنده اصلی وردپرس است که می تواند کمک اساسی برای ساخت یک وبسایت حرفه ای به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن باشد، وجود صفحه سازها است . صفحه سازها به خود وردپرس تعلق ندارند و ابزار های جانبی هستند . اینها کمک می کنند تا یک صفحه ایده آل و حرفه ای را با استفاده از امکانات و ماژول های پیش ساخته با یک رابط کاربری درگ اند دراپ یا همان کشیدن و رها کردن بسازید .

در واقع با این ابزار می توانید وبسایت خود را مانند یک نقاشی بکشید و دقیقا آن را طراحی کنید . اینکه هر المانی روی صفحه شما قرار است چه کاری را انجام دهد . وجود صفحه سازها یکی از قویترین مواردی هستند که موجب شده تا وردپرس یک رشد ناگهانی و البته پایدار را تجربه کند .

کسب درآمد اینترنتی از وردپرس , مزایای وردپرس , ساخت سایت وردپرس

مزایای استفاده از وردپرس

سیستم وردپرس دارای مزایای فراوانی است که مهم ترین آنها عبارتند از :

۱- سئوی خوب وردپرس

از بزرگترین مزایای وردپرس SEO Friendly بودن آن است . یعنی با استفاده از امکانات وردپرس می توانید به یک سئوی خوب برای سایت خود دست پیدا کنید . وقتی هدف از راه اندازی سایت، ایجاد یک کسب و کار آنلاین و یا یک فروشگاه اینترنتی باشد، بزرگترین عنصری که می تواند روی رونق گرفتن و افزایش درآمد اینترنتی تاثیر داشته باشد دیده شدن است . لذا راحتی کسب درآمد از سایت وردپرسی یک مزیت مضاعف است .

دیده شدن کسب و کار اینترنتی در گرو این است که در نتایج موتورهای جست و جو نمایش داده شوید و بتوانید از آنها کلیک بگیرید . وردپرس امکانات خوب و حرفه ای جهت بهینه کردن سایت برای موتور های جست و جو در اختیارتان قرار می دهد . از این امکانات می توان به  گزینه هایی مانند افزونه های مربوط به سئو مانند Rank Math و یا Yoast اشاره کرد . ضمن اینکه نمی توان نقش ساختار یکپارچه و خوبی که خود وردپرس ایجاد می کند را نادیده گرفت .

طراحی اصولی وردپرس این اطمینان را می دهد که سایت از نظر مشکلات ساختاری عملکرد بدی نداشته باشد و برای موتور های جست و حو یک عملکرد بهینه داشته باشد .

۲- مدیریت ساده

برای مدیریت وبسایت به ساده ترین شکل ممکن و همچنین اعمال تنظیمات بدون هیچ مشکل خاصی ، وردپرس بهترین گزینه است . وردپرس این امکان را می دهد که برای کارتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کدنویسی، اصلی ترین تصمیمات را در کوتاهترین زمان ممکن عملی کنید .

پنل مدیریتی وردپرس یک پنل ساده و پر سرعت است که در استفاده از آن همه چیز در دسترس می باشد . از بین فهرست مزایای این سیستم مدیریت محتوا شاید مهمترین مزیتش سادگی استفاده از آن باشد . لذا سادگی استفاده یکی از مزیت های مهم وردپرس است . همیشه می گویند، کسی که حداقل دانشی از کامپیوتر داشته باشد می تواند با کمی کار کردن با وردپرس آن را یاد گرفته و یک سایت معمولی راه اندازی کند .

وردپرس امکانات بسیار زیادی را در این زمینه ها دارد  که از آنها می توان به مواردی مانند صفحه ساز ها اشاره کرد . این ویژگی این امکان را می دهد که به سرعت یک صفحه حرفه ای برای وبسایت ایجاد کنید . همینطور وردپرس یک امکان قوی برای مدیریت وبلاگ و موارد مربوط به آن در اختیارتان قرار می دهد .

۳- امنیت بالا

امنیت وردپرس هم یکی از اصلی ترین مواردی است که حتی می توان با آن فخر فروشی کرد . وردپرس متشکل از یک تیم بزرگ از برنامه نویسان و دولوپر ها است که به صورت حرفه ای روی این سیستم کار می کنند . امنیت یکی از مهمترین موارد و دغدغه مورد توجه این تیم حرفه ای می باشد .

در صورتی که خدشه ای به امنیت یک سایت وردپرسی وارد شود، کل این شرکت عظیم زیر سوال می رود . برای جلوگیری از این مساله هم که شده وردپرس امنیت خود را تا سطح بسیار بالایی افزایش داده است  . دارای افزونه های امنیتی متعددی است که می تواند برای موارد مختلف استفاده شود .

شاید بتوان گفت که تضمین نیمی از امنیت وردپرس بر عهده این موارد می باشد لذا بهترین امکاناتی را که امکان پذیر است در اختیارتان قرار خواهند داد. بدیهی است که امکانات سطح بالا به صورت پولی و غیر رایگان بوده و باید اشتراک این افزونه ها را تهیه کنید . اما افزونه های رایگان نیز به همان اندازه موثر خواهند بود . این امنیت بالا و تضمین شده ، امکان کسب درآمد اینترنتی از سایت وردپرسی را پایدار و مطمئن می کند .

۴- وجود منابع آموزشی قوی و جوامع کاربری حرفه ای

وجود آموزش های کافی و همینطور داکیومنت های تکمیلی که برای این سیستم تولید محتوا وجود دارد حل مشکلات آن را بسیار ساده و روان کرده است . چنانچه مشکلی باشد با یک جست و جوی کوتاه در شبکه های اجتماعی می توان به تعداد زیادی از جوامع کاربری فعال وردپرسی دسترسی پیدا کرد .

عموما داکیومنت ها و موارد آموزشی این امکان را خواهند داشت که مشکلات احتمالی را به طور کامل برطرف کنند . اما در صورتی که مشکل همچنان باقی باشد مطمئن باشید که سوالی که در این گروه ها و انجمن های وردپرسی پرسیده شود بی جواب نخواهد ماند . اگر هم به یک کارشناس وردپرس نیاز داشتید ، پیدا کردن یک فرد خبره کار سختی نیست و هزینه زیادی هم ندارد . با یک جست و جوی ساده به جواب سوال تان خواهید رسید .

راههای کسب درآمد از سایت وردپرسی

تا اینجای مقاله سایت پول یابی درباره وردپرس ، امکانات و مزایای و دلایل رشد آن بحث شد . حالا این سوال مطرح می شود از چه روش هایی می توان از یک سایت وردپرسی کسب درآمد کرد؟ مهم ترین روش هایی که شما می توانید از سایت های وردپرسی کسب درآمد کنید ، عبارتند از :

۱- تولید محتوا به صورت فریلنسری

افراد زیادی دوست دارند که برای خود در منزل کار کنند و از درگیری و تشویش های محل کار دور باشند . خوشبختانه برنامه وردپرس این قابلیت را در اختیار افراد می گذارد که بتوانند با تولید محتوا به صورت آزادکاری یا فریلنسری از آن استفاده کنند . کسانی که دارای مهارت و تخصص خوبی هستند فریلنسری ساده ترین راه کسب درآمد اینترنتی برایشان محسوب می شود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایمیل مارکتینگ و افزایش کسب درآمد اینترنتی

بر اساس تحقیقات انجام شده میلیون ها وب سایت در سراسر جهان وجود دارند که برای افزایش بازدید احتیاج به تولید محتوای یونیک و تخصصی دارند . در واقع تولید محتوا ، یک کار ارزشمند و در عین حال پولساز می باشد . لذا اگر افرادی بخواهند کسب و کار اینترنتی خوبی داشته باشند ، کسب درآمد اینترنتی از طریق تولید محتوا توصیه می شود .

برای انجام پروژه های تولید محتوا گام نخست، شناخت تخصص و مهارت خودتان می باشد . با پیدا کردن حوزه تخصصی خود به راحتی می توانید تولید محتوای یک وب سایت را برعهده بگیرید و از آن کسب درآمد آنلاین کنید .

۲- تولید و فروش قالب وردپرسی

یکی از بهترین راههای کسب درآمد از سایت وردپرسی ، تولید و فروش قالب های این سیستم مدیریت محتوا است . اگر بتوانید آموزش وردپرس را به خوبی یاد بگیرید، می توانیداز قالب های این سایت هم کسب درآمد اینترنتی کنید . چون قالب مناسب و جذاب یکی از اصلی ترین موارد یک وب سایت است که می تواند تا حد زیادی مشتری را به خود جذب کند .

اگر در حوزه ساخت قالب استعداد و مهارت لازم را دارید می توانید از همین امروز شروع کرده و یک قالب زیبا برای سایت های ورد پرسی طراحی کنید . سعی کنید قالب هایی طراحی کنید که بتواند تا حد زیادی نیاز کاربران را برطرف کرده و برای آنان تازگی داشته باشد . هر چقدر کارتان حرفه ای تر باشد مطمئنا افراد زیادی برای ساخت قالب های سایت شان به شما مراجعه خواهند کرد .

راههای تضمینی کسب درآمد از وردپرس , آموزش ساخت سایت , کسب پول از وردپرس و طراحی سایت

۳- راه اندازی وبلاگ برای کسب درآمد اینترنتی

می توان ادعا کرد که یکی از ساده ترین راههای کسب درآمد اینترنتی از ورد پرس ، طراحی و ساخت وبلاگ می باشد . امروزه افراد زیادی هستند که می خواهند در فضای مجازی دیده شوند و نیاز به وبسایت دارند . برای همین از افراد کار بلد می خواهند که برایشان وبلاگ درست کنند .

می توانید برای این افراد وبلاگ های وردپرسی مناسب راه اندازی کنید . حتی اگر وقت کافی برای مدیریت وبلاگ را ندارید می توانید فقط بخشی از آن ، مثلا قسمت تولید محتوا را به عهده بگیرید . چنانچه می خواهید در عرض چندین ماه مشتریان خود را افزایش دهید، بهتر است از یک قالب زیبا و محتوای جالب برای موضوع بلاگ استفاده کنید . افراد زیادی هستند که کسب درآمد از سایت وردپرسی را با طراحی سایت و وبلاگ تجربه کرده اند . میزان درآمد اینترنتی از این طریق به دلیل نیاز بازار ، قابل ملاحظه و پایدار می باشد .

۴- تبلیغ کسب و کارهای آنلاین

انجام تبلیغات اینترنتی و حمایت از سایر کسب و کارهای آنلاین از طریق افزونه ورد پرس بسیار عالی می باشد . اگر آموزش تبلیغات سایت آموزشی را ببینید کمک زیادی به رشد اقتصادی شما خواهد کرد . توجه کنید که ، تبلیغات کلمه ای از بهترین انواع تبلیغات می باشد . در این روش باید از کلمات مورد نظر مشتری در متن بلاگ استفاده کنید و هر چقدر که بازدهی داشته باشید، به همان میزان هزینه دریافت کنید .

در کل گرفتن تبلیغات اینترنتی به شیوه بنری ، لینکی ، رپورتاژ آگهی ، همسان سازی ، پاپ آپ و… از شیوه های ساده کسب درآمد از سایت وردپرسی می باشد . تبلیغاتی را قبول کنید که به روند رشد سایت و کسب و کارتان آسیب نزند و در عین حال برایتان درآمدزا هم باشد . انتخاب نوع تبلیغات به سیاست کاری و شیوه کسب درآمد اینترنتی شما بستگی دارد .

۵- تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه وردپرس

حوزه آموزش در تمام جنبه های ارزشمند و پولساز بوده می باشد . اگر جزو افرادی هستید که به افزونه ورد پرس تسلط کافی دارید، به راحتی می توانید اقدام به پولسازی کنید و کسب درآمد اینترنتی بالای داشته باشید . خیلی از افرادی که به وردپرس علاقه دارند و یا می خواهند در زمینه سئو فعالیت داشته باشند، باید با افزونه وردپرس تا حدودی آشنا باشند . و این کار برای برخی افراد مبتدی کمی مشکل است .

با ساخت ویدیو های آموزشی در حوزه کار با وردپرس ، می توانید شیوه کار کردن با این افزونه ها را به دیگران آموزش دهید . برای ساخت ویدیو های آموزشی، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و خیلی راحت با مخاطب ارتباط برقرار کنید تا جذب بیشتری داشته باشید . امروزه تولید ویدیوهای آموزشی به دلیل راحتی ، تاثیرگذاری فراوان و تسهیل در آموزش ، طرفداران زیادی دارد .

۶- ارائه خدمات سئو و بازاریابی دیجیتالی

حتما از درآمد اینترنتی بالای سئو کاران و افرادی که در زمینه بهینه سازی موتور های جست و جو فعالیت دارند، خبر دارید . به جرات می توان ادعا کرد که افراد سئو کار درآمدهای بسیار بالا و چند ده میلیونی دارند . امروزه کسب و کارهای آنلاین برای افزایش ترافیک و کسب درآمد اینترنتی به سئوی سایت و فروشگاه شان نیاز ضروری دارند .

به یاد داشته باشید اگر با اصول سئو و قوانین آن آشنا نباشید، به راحتی نمی توانید عملکرد موفقیت آمیزی در زمینه فروش اینترنتی داشته باشید . به دلیل همین اثرگذاری است که توصیه می شود به هیچ وجه، قدرت سئو را دست کم نگیرید . البته مبحث سئو کمی پیچیده است اما چنانچه با فوت و فن آن آشنا شوید دیگر آسان می شود و به راحتی می توانید از آن کسب درآمد اینترنتی کداشته باشید .

۷- سفارشی کردن قالب ها

یکی دیگر از راههای کسب درآمد از سایت وردپرسی سفارشی کردن قالب ها می باشد . چنانچه در زمینه سفارشی سازی قالب های ورد پرسی تبحر خاصی دارید، به راحتی می توانید برای خود یک منبع درآمد اینترنتی پایدار ایجاد کنید . در واقع سفارشی کردن قالب ها یک از ایده های کسب درآمد اینترنتی پولساز و پرطرفدار است .

خیلی از افراد بعد از این که وارد فضای ورد پرس می شوند، نمی توانند وب سایت خود را از لحاظ ظاهری مدیریت و شخصی سازی کنند و دچار مشکل می شوند . بنابراین از کسانی که در زمینه سفارشی کردن قالب مهارت و تخصص دارند کمک می گیرند . میزان درآمد اینترنتی این کار بستگی به مهارت و تخصص افراد ، متفاوت می باشد .

۸- راه اندازی فروشگاه اینترنتی به کمک وردپرس

یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های فروش اینترنتی، فروشگاه ساز ووکامرس است . این فروشگاه‌ساز در بستر وردپرس پیاده‌سازی شده و تنها با نصب وردپرس می‌‌توانید ووکامرس را روی سایت پیاده سازی کنید . با این کار، به صورت کاملا رایگان یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای و پولساز خواهید داشت .

اگر محصولی یا خدماتی دارید که می‌توانید به مشتریان عرضه کنید حتما به کمک وردپرس و ووکامرس یک فروشگاه اینترنتی طراحی کنید تا درآمدتان چندین برابر شود . امروزه کسب‌وکارهای مختلفی در فضای اینترنت وجود دارند که به درآمدهای بسیارخوبی دست پیدا کرده‌اند و بر بستر وردپرس راه اندازی شده اند .

نگران نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی به کمک ووکامرس نباشید . در اینترنت نحوه پیاده‌سازی یک فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد را به صورت کاملا رایگان آموزش داده شده است . با مطالعه آنها به راحتی می توانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید .

۹- ارائه خدمات پشتیبانی و امنیت سایت‌های وردپرسی

تا سال ۲۰۲۲ بر اساس آماری که سایت W3Techs منتشر کرده ، بیش از ۴۲ درصد سایتهای جهان با وردپرس ساخته شده اند . از این میان کشورهای آمریکا، ایران، بریتانیا، روسیه و کانادا رتبه‌های یک تا پنج را در استفاده از وردپرس برای طراحی سایت به خود اختصاص داده‌اند . نام کشور ایران در بین کشورهای وردپرسی ، می تواند کسب درآمد از سایت وردپرسی را برجسته تر کند .

بنابراین به دلیل وجود سایت‌های زیاد وردپرسی قطعا این روش یکی از روشهای بسیار خوب برای کسب درآمد اینترنتی خواهد بود . می‌توانید به صاحبان کسب‌وکاری که سایتشان بر بستر وردپرس پیاده‌سازی شده است پیشنهاد همکاری و ارائه خدمات در زمینه پشتیبانی و امنیت دهید .

سخن پایانی کسب درآمد از سایت وردپرسی

یافتن و انتخاب بهترین روش های کسب درآمد از سایت وردپرسی کمی مشکل است . برای آنکه تصمیم‌گیری کنید که راحت‌ترین و بهترین راه کدام است مراحل زیر را طی کنید :

ابتدا یک فهرست از تمامی علاقه‌مندی‌‌ها و مهارت‌های خود در رابطه با وردپرس تهیه کنید . برای مثال بنویسید که آیا به طراحی و کدنویسی علاقه دارید یا خیر؟ به سئو و بهینه سازی سایت چطور؟ و غیره .

در گام دوم باید فهرستی را که تهیه کرده‌اید با این ۹ روشی که در این مقاله سایت پول یابی آمده، مقایسه کنید . بین این دو فهرست به دنبال وجه اشتراک‌ها باشید . یعنی ببینید که علاقه مندی شما به کدام یک از ۹ روش کسب درآمد از سایت وردپرسی نزدیک‌تر است . اگر در آن چیزی که به آن علاقه‌‌مند هستید مهارت دارید که کار تمام است و کسب و کارتان را شروع کنید . اما اگر در علاقه‌مندی هایتان مهارت ندارید با آموزشهای رایگانی که در اینترنت وجود دارد، خود را توانمند کنید و به کسب درآمد اینترنتی بپردازید .

نکته پایانی کسب درآمد از سایت وردپرسی اینکه، طراحی سایت ، قالب ها و راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از سریع‌ترین راههای شروع کسب درآمد از اینترنت هستند . هر کسی می تواند با این روش و یا سایر روش های بیان شده در این مقاله به درآمد اینترنتی فوق العاده خوبی دست پیدا کند . توصیه می شود که فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید .

مطلب پیشنهادی

درآمد وبلاگ نویسی چقدر است ؟ , چطور از وبلاگ درآمد بالایی کسب کنیم؟

راههای کسب درآمد‌ از وبلاگ شخصی

ایجاد یک وبلاگ شخصی با هر انگیزه ای که باشد می تواند منجر به کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.