اقدام برای شروع کسب درآمد

در زندگی مهم داشتن اسباب و وسایل نیست بلکه مهم خواستن و تلاش برای ایجاد تغییر و پیشرفت است. لذا اقدام برای شروع کسب درآمد اینترنتی و یا غیر اینترنتی هم اینگونه است بالاخره باید از یک جا و یک مکان شروع کرد. این خواستن و شروع کردن گام مهم برای رسیدن به موفقیت های بسیار بزرگ است.

بیشتر ما از اینکه کار یا فعالیت اقتصادی را شروع کنیم می ترسیم. این ترس داشتن و تردید مانع بزرگی در مسیر موفقیت است. به دلیل اهمیت موضوع تصمیم گرفتم تا اقدام برای شروع کسب درآمد را در سایت پول یابی مطرح کنم، امیدوارم انگیزه لازم برای شروع یک کسب و کار خوب را برایتان به وجود بیاورد.

اقدام برای شروع کسب درآمد

اصل ساده برای موفقیت این است که باید بالاخره از یک جایی شروع کنید همه میلیاردرها و ثروتمندان بزرگ مادرزادی پولدار نبودند بلکه تلاش کردند. وقتی به زندگی بسیاری از آنها نگاه می کنید سالها با بی پولی و فقر دست و پنجه نرم می کردند ولی خواستند و تصمیم گرفتند که از یک جایی باید شروع کنند، ایده داشتند ولی از اجرای ایده نترسیدند.

شاید هم ترسیدند ولی نگذاشتند ترس مانع اقدام به کارشان شود. افراد زیادی را می شناسم که واقعا ایده های بسیار جالب و عالی برای کسب درآمد اینترنتی دارند ولی وقتی با آنها صحبت می کنم از نبود امکانات و سرمایه حرف می زنند. وقتی می گویم اینها قابل رفع است بهانه دیگر می آورند و پس از ساعت ها صحبت کردن کلام آخرشان این است :« از شروع کردن و احتمال موفق نشدن می ترسیم.»

شروع کسب درآمد ، اقدام به کسب درآمد ، ترس از شروع کسب درآمد

شروع کسب درآمد

هیچ کس کامل و تمام نیست ضرب المثل های « همه چیز را همگان دانند » و یا « همه علوم را به همه کس ندهند» مبین این موضوع است. همه کس هنوز متولد نشده تا همه چیز را بداند پس باید قبول کنیم که که بالاخره از یک جایی و در یک مقطعی شروع کنیم. با شروع و اقدام به کسب درآمد است که علم و تجربه بالا رفته و راه حل ها هم به وجود می آید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای تضمین موفقیت در کسب درآمد اینترنتی

همان طور که در بالا اشاره شد، اگر زندگی میلیاردرهای بزرگ را مطالعه کنید و یا به توصیه ها و رموز موفقیت آنها توجه کنید مشاهده خواهید کرد همواره می گویند از ایجاد تغییر و شروع به کار هراس نداشته اند. می گویند: ممکن است شکست و یا خسارتی متحمل شوید اما از آن مهمتر کسب تجربه است که چون چراغ، مسیر حرکت شما را روشن تر کرده و موفقیت شما را تضمین می کند.

سخن انگیزشی برای شروع کسب درآمد

هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده

هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده

مهم نیست امروز کجایی ؟

مهم این است که فردا کجا خواهی بود؟

هر کس در زندگی  و کسب و کارش یک قله اورست دارد که سرانجام یک روز باید به آن صعود کند

زمین خوردی ؟

عیبی ندارد

برخیز

نگذار زمین به جاذبه اش ببالد

سر به دو زانوی غم فرو مبر،سرت را بالا بگیر

قدرت دستانی که به سویت دراز شده از یاد برده ای ؟ تو خدایی بزرگ را بالای سر و در کنارت داری

کوله بارت ریخت ؟ عیبی ندارد

سبک باشی راحت تر اوج میگیری

زندگی عالیست پس عاشق زندگی و کسب و کارت باش ….

موفقیت در دسترس توست فقط باید اقدام کنی … .

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.