ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد

ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد

ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد با توجه به شرایط زمانی و مکانی ضروری است. دلیلی وجود ندارد عامی که امروز در کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کار خانگی موجب موفقیت ما شده  است فردا هم موجب درآمدزایی یا موفقیت ما شود. این شرایط زمانی و مکانی است در روش کسب درآمد ایجاد تغیرات می کند. قیاس  همه موارد با هم و گرفتن تصمیم واحد هرگز نمی تواند تضمین کننده موفقیت باشد

حکایت لزوم ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد

برای درک درست لزوم ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد حکایتی قدیمی را می آورم : مردی بار سنگینی از نمک بر پشت الاغش گذاشته بود و به شهر می برد تا آنها را بفروشد. در مسیر به رودخانه ای رسیدند.. هنگام رد شدن از رودخانه پای الاغ سر خورد و درون آب افتاد..الاغ وقتی بیرون آمد بار نمک در آب حل شده بود و بارش سبکتر شده بود. روز بعد مرد و الاغ بار دیگر راهی شهر شدند وبه همان رود رسیدند.. الاغ با بخاطر داشتن اتفاق دیروز خود را به درون آب انداخت و بار خود را سبکتر کرد. مرد که بسیار ناراحت شده بود با خود گفت:اینطوری نمیشود. باید به جای نمک چیز دیگری برای فروش به شهر ببرم.

ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد

مرد برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود لازم دید تا تاکتیک خود را عوض کند چون شیوه قدیمی همیشه به ضررش بوده و این الاغ است که منفعت می برد . درک مرد از این موضوع حکایت را  به نفعش برد:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از اینترنت با عکاسی

فردای آن روز مرد مقدار زیادی پشم بار الاغ کرد.. هنگام گذشتن از رودخانه الاغ بار دیگر خود را به آب انداخت. اما وقتی بلند شد مجبور شد باری چند برابر قبل را تا شهر حمل کند.

نتیجه ایجاد تغییرات در روش کسب درآمد:

این حکایت در همه مراحل زندگی با نوعی تغییرات اتفاق می افتد اصل همان است. مرد در شیوه کارش تغییر ایجاد کرد موفقیت به دست آورد ضمن اینکه الاغ را بابت ضررهای قبلی تنبیه کرد و بارش را سنگین تر کرد . علاوه بر اینها الاغ با پریدن در آب به نوعی پشم هایش را شست و تمیز تر و این در فروش بهتر پشم کمک می کند

نتیجه دیگر اینکه، بسیاری از مشکلات ما در زندگی ناشی از این است که متوجه تغییرات نمیشویم و با استراتژیها و الگوهای قدیمی به استقبال شرایط جدید میرویم. روشی که دیروز عامل موفقیت ما بود ،معلوم نیست که امروز هم عامل موفقیت باشد! الاغ از این عامل تعیین کننده درس نگرفت و مجازات سختی شد.

کسب درآمد از اینترنت

لذا در کسب درآمد از اینترنت هم اینگونه هست بر  فرض کار و ایده ای در زمانی موجب موفقیت شد دلیلی ندارد در زمان دیگر هم موجب کسب درآمد شود. بارها در سایت پول یابی تاکیذ کردیم در ارائه ایده دقت کنید و با بررسی شرایط آن را اجرایی کنید و از کپی کار پرهیز کنید تا در کسب درآمد از اینترنت و یا کسب و کار خانگی موفق شوید.

داستان میلیاردر شدن یک مرد جنوبی

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.