دختر نوجوان میلیونر اینترنتی

معرفی دختر نوجوان میلیونر اینترنتی از این نظر اهمیت دارد که کسب درآمد آنلاین جنسیت و سن نمی شناسد افراد زیادی هستند که در کودکی و نوجوانی و با ایده های جالب ، میلیون ها دلار کسب درآمد از اینترنت داشتند و بازار کسب و کار آنلاین را به خاطر عملکرد و شیوه رفتارشان تحت تاثیر قرار دادند .

برخی از این نوجوانان میلیونر ثابت کردند که سن یا جنسیت هیچ کدام ملاک و معیار موفقیت و کسب درآمد در اینترنت نیست بلکه توانایی ، داشتن ایده های جذاب ، نواندیش بودن ،پشتکار در کار و استفاده درست از دانش و مهارت خود، تضمین کننده موفقیت در کسب و کار اینترنتی می باشد. در سایت پول یابی این بار با معرفی یکی از نوجوانان خودساخته و میلیونر اینترنتی در خدمتتان هستیم

می توانید برای اطلاع بیشتر درباره کسب و کار زنان ایرانی به مقاله ( شیوه کسب درآمد زنان ایرانی ) مراجعه کنید.

دختر نوجوان میلیونر اینترنتی

اشلی کوآلز Ashley Qualls نوجوان میلیونر ثابت کرد که : ۱- در کودکی می توان میلیونر شد ۲- از طریق اینترنت کسب درآمد بالا داشت ۳- می توان بدون ارثیه پدری و مادری در شمار ثروتمندان قرار گرفت ۴- دختران هم می توانند خیلی سریع میلیونر شوند و ۵- می توان به عنوان شخصیت و الگوی اینترنتی مطرح شد.

اشلی کوآلز امروزه برای کودکان و نوجوانان به عنوان الگوی الهام بخش و کارآفرین نمونه مطرح بوده و کسی است که از سن هشت یا نه سالگی تلاش کرد تا متفاوت از دیگران عمل و رفتار کند. به عنوان یک دختر نوجوان میلیونر اینترنتی همه درباره او صحبت می کنند و می پرسند چه اتفاقی افتاد تا او به این جایگاه رفیع رسید؟ برای درک بهتر رشدش، باید زندگی وی مورد کنکاش قرار گیرد.

دختر نوجوان میلیونر اینترنتی ، اشلی کوآلز ، دختر پولدار ، کسب درآمد دختر نوجوان
اشلی کوآلز به دلیل درک نیاز بازار و با استفاده از مهارت و دانش خود در طراحی و فروش آن به دیگران، در نوجوانی به عنوان میلیونر مطرح شد

زندگی دختر میلیونر اینترنتی

اشلی کوآلز زمانی که اینترنت در حال رشد بود و کسب و کارها تازه در حال شکل گیری و ترقی در آن بودند در ۹ سالگی مبلغ ۸ دلار از مادرش گرفت تا یک سایت برای خودش ایجاد کند. وی اسم سایت خود را وات اور لایف WhateverLife گذاشت. اسم وات‌اورلایف شکل کوتاه شده « برای هر آنچه که زندگی را پیش می‌بری » می باشد. چون به زبان برنامه نویسی آشنایی نداشت بیشتر اجزای سایت رایگان free بود. در تاریخ چهارم ژوئن ۱۹۹۰ در لینکولن پارک در میشیگان آمریکا سایت او متولد شد.

با اینکه پدر و مادرش از هم طلاق گرفته بودند ولی این موضوع مانع نشد تا وی آرزوهایش را فراموش کند. اشلی کوآلز در آغاز، طراحی هایش را در سایتش نمایش می داد ولی کسی توجه ای به طرح هایش نمی کرد. در سال بعد وی این طرح ها را به دوستان و همکلاسی های خود که دنبال مدل ها و پوسته های جدید برای صفحات شبکه های اجتماعی خود بودند ارائه داد و این شروع یک کار بزرگ بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موفقیت کامل در تست زنی زیست شناسی کنکور

در واقع این تبلیغ شخصی ، شروع یک پروژه بزرگ و بنیادی برای آینده شد و بازدید وبسایتش افزایش یافت. ثروتمندان و کارآفرینان بزرگ از این فرصت های کوچک نهایت استفاده را می برند کاری که اشلی کوآلز به خوبی انجام داد.

استفاده از فرصت کسب ثروت

برای دختر نوجوان گرفتن سفارش از دوستان و همکلاسی ها برای طراحی مدل و پوسته شبکه اجتماعی، یک فرصت آرام و بی سروصدا بود که اگر قدرش را بداند به پول کلانی خواهد رسید. او به خوبی این فرصت عالی را درک کرد و نهایت بهره را از آن برد. او شروع به طرح های مناسب و جدید کرد و از دوستان و همکلاسی هایش خواست تا طرح مورد نظر خود را از سایتش بردارند.

کم کم بازدید و ترافیک سایتش بالا رفت و او در اولین قدم برای کسب درآمد از سرویس تبلیغاتی گوگل برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کرد. با رشد سایتش، مستقیما با مشتریان تماس گرفت و تبلیغات بیشتری برای سایتش جذب کرد. تصور اشلی در آغاز کسب درآمد اینترنتی، درآمدی حدود ۵۰ دلار در ماه از تبلیغات گوگل بود ولی وقتی ۲۷۹۰ دلار به حساب وی ریخته شد تعجب کرد و این موضوع اراده وی را برای رشد سایت بیشتر کرد . درآمد یک ماه او از مادرش هم بیشتر شده بود.

 رشد سریع در کسب درآمد

اشلی کوآلز می دانست که نباید در جا بزند و اگر توقف کند چه بسا کسب و کارش به تعطیلی و رکود کشیده می شود. لذا با افزایش بازدید سایت ، سریع با درآمدی که از راه تبلیغات کسب کرده بود در سال ۲۰۰۵ به یک سرور اختصاصی نقل مکان کرد و ایده های خود را با سرعت بیشتری به پیش برد. به اعتقاد وی اگر از فرصت های پیش رو استفاده نشود چه بسا که تبدیل به تهدید شده و موجب نابودی کسب و کارش شود.

وی در آغاز درآمد ماهیانه اش را به هفتاد هزار دلار رساند ولی باز هم عطش کسب درآمد و ترقی او خاموش نشد و تلاشش را بیشتر کرد طوری بازدید سایتش به بیش از هفت میلیون در ماه رسید و بازدیدکنندگان به طور میانگین ۶۰ میلیون بار از صفحات مختلف سایتش بازدید می کنند و درآمد نزدیک به یک و نیم میلیون دلار در ماه نصیبش کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش جمع بندی ،مطالعه و موفقیت در آزمون کنکور

وی بعد از موفقیت در اولین گام، دوستان و مادرش را استخدام کرد و در زیرزمین خانه اش کسب و کار اینترنتی خود را ادامه داد.

مسیر توسعه دختر میلیونر

درباره مسیر توسعه اشلی کوآلز حرف و حدیث زیاد است ولی بیشتر او را خانمی با تفکر بالا و فردی می دانند که با استفاده بهنگام از فرصت ، توانست خود را میلیونر کند. وی یک خانه دو طبقه ۲۵۰ هزار دلاری در ساوت گیت خرید و زندگی تجملاتی خود را با مادر و خواهر کوچکش در آنجا شروع کرد.

به اشلی کوآلز یک و نیم میلیون دلار با یک ماشین از هر مدلی که می خواهد به ازای فروش سایت پیشنهاد دادند و حتی در سال ۲۰۰۶ کمپانی اینترنتی MySpace پیشنهاد خرید پنج میلیون دلاری سایت اشلی را داد ولی او نپذیرفت و گفت خودش می خواهد به مسیر رشد ادامه دهد. در جواب خریدارانش سایتش گفت، چون خودش این سایت را از صفر شروع کرده اصلا قصد فروش آن را ندارد و هر چه هم رقم خرید را بالاتر می بردند باز راضی به فروش نمی شد.

او دختری باهوش و زرنگ در تکنولوژی نبود و حتی شروع کارش با یک سایت رایگان بود ولی علاقه خاصی به طراحی داشت و این عشق به طراحی و عرضه آن به بازار، وی را ثروتمند کرد.

سخن پایانی دختر نوجوان میلیونر اینترنتی

اشلی کوآلز نمونه نوجوانی است که هیچ اطلاعی از تکنولوژی و برنامه نویسی و سایت داری نداشت ولی علاقه به طراحی داشت و با پشتکار آن را ادامه داد و امروز به عنوان یک نوجوان میلیونر با درآمدی بیش از یک و نیم میلیون دلار در ماه مطرح شد. او در جواب خریداران پرشمار سایت می گفت: من این سایت را از هیچ به وجود آوردم و می خواهم بدانم تا کجا می توانم ادامه بدهم.

اشلی کوآلز در واقع از یک ایده کوچک و ظاهرا بی ارزش به درآمد میلیونی رسید وی از کاری کوچک که تصور درآمد بالایی از آن نمی رفت موفق شد به عنوان یک میلیونر خودساخته مطرح شود و به عنوان الگویی خلاق برای دیگران از وی نام ببرند . او طراحی را که علاقه به آن داشت در اینترنت به راه انداخت و همین مهارت کافی بود تا او را میلیونر کند.

مطلب پیشنهادی

شغل مغازه داری برای زنان ، بهترین شغل مغازه داری برای زنان و دختران ، مشاغل زنانه

شغل مغازه داری برای زنان

اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در گذشته توسط مردان اداره می‌شدند و مشاغل مغازه داری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.