ده راز بزرگ ثروتمند شدن

در مقاله ده راز بزرگ ثروتمند شدن قصد دارم تا نکات ریز ولی کلیدی ، که افراد موفق و کارآفرین به انها توجه می کنند و به ثروت و کسب درآمد فراوان می رسند ، بپردازم . البته رازها خیلی بیشتر از اینهاست ولی بر اساس ضرب المثل مشت نمونه خروار است ، نمونه های برجسته که اتفاقا مورد تایید و قبول کارآفرینان بزرگ هم هست را فهرست کردم .

این رازها به صورت عنوان بندی و خلاصه آمده است و هر کدام از آنها با شرح و بسط بیشتر در سایت پول یابی آورده شده است و می توانید با کمی جستجو در سایت آنها را پیدا کنید و بخوانید. ( نگاه کنید به مقاله :دو ویژگی ثروتمندان و پولداران)

فهرست ده راز بزرگ ثروتمند شدن

راز موفقیت ثروتمند شدن ، راز کسب پول و ثروت

۱- شکست تجربه ای برای موفقیت

همه میلیاردرها بارها و بارها با ناکامی و شکست در کسب و کارشان مواجه شدند ولی از آن شکست ها درس گرفتند و تجربه اندوختند آنان می گویند: اکثر مردم از زمین خوردن شکایت می‌کنند، اما نمی‌دانند این لطف خداوند است که زمین می‌خوریم، تا از اتفاقی بسیار بدتر دور بمانیم . هیچ شکستی بی دلیل نیست. پشت هر موفقیتی، شکست‌های پنهان بسیاری وجود دارند که دیده نمی‌شوند.

۲- درباره ایده های بزرگ صحبت می کنند

ثروتمندان وقتشان را مانند الماس قیمتی می دانند و بیهوده آن را هدر نمی دهند لذا تلاش می کنند تا درباره ایده های بزرگ در کسب درآمد صحبت کنند . آنها اعتقاد دارند که : ذهن‌های بزرگ در مورد ایده‌های بزرگ در کسب و کار صحبت می‌کنند، ذهن‌های متوسط درباره‌ حوادث و اتفاقات، و ذهن‌های کوچک در مورد مردم .

۳-فقط به پیروزی می اندیشند

ثروتمندان و کارافرینان بزرگ در شروع هر کسب و کاری به هدف های مشخص و بزرگ می اندیشند و برای خود برنامه تنظیم می کنند ممکن است در مسیر حرکت، حوادث ناگوار و شکست هایی هم رخ دهد ولی آنها تلاش می کنند و می گویند: در نهایت، پیروزی نصیب کسی خواهد شد که تسلیم شدن برایش معنایی ندارد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ویژگی کسب درآمد اینترنتی

۴- نترس و جسور هستند.

برای انجام هر کسب و کار و کسب درامد پرسودی پیشتاز هستند و از هیچ نوع شکستی ترس ندارند ریسک پذبری معقولانه در فطرت و درونشان هست و می گویند: ترسیدن، یعنی از دست دادن قدرت خود، کاری را که موجب ترس‌تان می‌شود انجام دهید تا قدرت خود را پس بگیرید.

۵-آینده حتما روشن است

در نگاه ثروتمندان باید برای موفقیت تلاش کرد و هرگز تسلیم نشد . سختی راه ممکن است زیاد باشد هر چه سختی بیشتر باشد موفقیت بیشتر و لذتبخش تر خواهد بود . نهایت همه این سختی ها خوشی و کامیابی است . آنها می گویند:  تسلیم نشوید، اکنون کمی سختی بکشید و بقیه عمر‌تان را مانند یک قهرمان زندگی کنید، با تلاش امروز آینده حتما روشن خواهد بود .

۶-کار سخت را دوست دارند

ثروتمندان ورود به کارهای سخت و ریسک پذیر را دوست دارند چون معتقدند در آنها سودهای زیادی نهفته است و می گویند: در زمان‌هایی که زندگی سخت و پر از استرس است، بهترین کار مشغول کردن سر خودمان به کاری خاص می‌باشد. می‌توانیم تمام عصبانیت و انرژی خود را به کار گیریم و به چیزی مثبت تبدیلش کنیم و در نهایت سودش را به جیب بزنیم.

۷- سرسختی در انجام کارها

علاوه بر اینکه کارهای سخت و ریسک پذیر را دوست دارند بلکه در تمام مراحل کار از شروع تا انتها، سرسختانه تلاش می کنند و هرگز عقب نشینی نمی کنند . می گویند: اگر سرسخت و سمج نباشید کارها را خیلی زود و در مرحله‌ آزمایش و تجربه‌اندوزی رها خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دلایل شکست در کسب و کار

۸- انعطاف پذیرند            

علیرغم اینکه در انجام کارها سختکوش و سختگیر هستند ولی در مواقع لزوم بسیار انعطاف پذیر هستند و این نشانه درایت و تدبیر انها در امور است و می گویند: اگر فرد انعطاف‌پذیری نباشید در مواجهه با مشکلات، نمی‌بینید که چه راه‌حل‌های متفاوتی برای حل مشکل‌تان وجود دارد.

۹- دارای برنامه هستند

یکی از ده راز بزرگ ثروتمند شدن ، داشتن برنامه است. ثروتمندان برای هر کاری در کسب و کار، دارای برنامه بوده و بر اساس آن اقدام می کنند و معتقدند که داشتن برنامه ضمن ایجاد نظم در امور، می تواند چون نورافکن، آینده کسب و کار را روشن نشان دهد. می گویند: نداشتن برنامه و اولویت‌بندی باعث می‌شود که انسان در زمان غرق شود ، بدون آن‌که بتواند از آن به شکلی مفید استفاده کند.

۱۰- هرگز ناامید نمی شوند

کارآفرینان و ثروتمندان معتقدند ناامیدی یعنی پذیرش شکست کامل و محو شدن از بازار کسب و کار. هر گز نباید با شکست ها و ناملایمات مایوس شد بلکه امیدوارانه تلاش کرد تا به موفقیت و کامیابی رسید. شعارشان این است : برای ساختن زندگیتان، هیچگاه ناامید نشوید .

یک روزی در آینده به خودتان فکر می‌کنید و افتخار می‌کنید از اینکه ادامه دادید و تسلیم نشدید

یک روزی که با یک موفقیت، زندگیتان را تغییر دادید.

فقط یادتان باشد…

برای رسیدن به آن روز، باید پشتکار و پایداری نشان بدهید

برای رسیدن به آن روز باید ذره‌بین بشوید و کاملا رو هدفتان تمرکز کنید

برای رسیدن به آن روز نباید در مقابل مشکلاتی که جلو راهتان سبز می شوند کم بیاورید، چون هیچ مسئله‌ای بدون راه حل نیست

نباید بگویید من بدشانس هستم، سرنوشت من این است و مسیر هدف را رها کنید، شانس شما هستید، سرنوشت هم دست خودتان است.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.