راههای جذب زیرمجموعه

شیوه ها و راههای جذب زیرمجموعه بسیار زیاد است و اتفاقا عده ای تلاش دارند تا از این راه، کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. به طور کلی زیرمجموعه گیری در جهان و ایران، از اوایل رشد اینترنت شکل گرفت و در مقطعی طرفداران زیادی داشت و حتی این کار یه شغل و دغدغه کاربران اینترنتی شده بود امروزه به دلایلی از آن اشتیاق فراوان اولیه کاسته شد ولی همچنان طرفدار داشته و منبع کسب درآمد اینترنتی عده ای می باشد.

در سایت پول یابی قصد دارم تا راههای جذب زیرمجموعه به صورت عملی و کاربردی را بیان کنم برای اطلاع از شیوه کسب درامد از زیرمجموعه می توانید به مقاله : ( کسب درآمد با زیرمجموعه گیری) مراجعه کنید.

معرفی زیرمجموعه گیری

زیرمجموعه گیری یا ریفرال گیری یکی از روش های قدیمی کسب درآمد اینترنتی می باشد که به شیوه های مختلف زیرمجموعه گیری مستقیم و غیر مستقیم می باشد و معمولا بیشتر در سایت های کلیکی کسب درامد یا ppc (کسب درآمد در ازای کلیک) می باشد ولی در سایر بخش های کسب درآمد مثل همکاری در فروش ، پاپ آپ، بازاریابی و… هم استفاده می شود. البته نوع کسب درآمد هرمی هم اینگونه هست که در این مقاله مدنظر نیست.

زیرمجموعه گرفتن ،آموزش زیرمجموعه گیری، شیوه جذب زیرمجموعه

زیرمجموعه به افرادی گفته می شود که از طریق بنرهای تیلیغاتی، لینک و یا کدی به عنوان زیرمجموعه شما در سایتی عضو شده باشند و در آنجا اقدام به فعالیت کنند و شما از طریق آنها کسب درآمد می کنید . این نوع زیرمجموعه ها مستقیم بوده و شما بابت گرفتن آنها، پولی پرداخت نمی کنید. حالت دیگر گرفتن زیرمجموعه اجاره ای یا غیر مستقیم است و شما مبلغی پرداخت می کنید و زیرمجموعه به صورت موقت یا دائمی می گیرید.

میزان کسب درآمد از زیرمجموعه

سطح کسب درآمد از زیرمجموعه متغیرمی باشد و با توجه به قوانین سایت میزان آن تعیین می شود و می تواند بین یک تا صددرصد باشد. نکته مهم اینکه در پرداخت پول، هیچ چیزی از زیرمجموعه و درآمدش کسر نمی شود بلکه خود سایت، پول را از درآمد خودش پرداخت می کند و بابت این موضوع زیرمجموعه ها نباید نگرانی داشته باشند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام پنجم همکاری در فروش اینترنتی

شرایط پرداخت درآمد زیرمجموعه هم فرق می کند برخی سایت ها بابت جذب زیرمجموعه مبلغی می دهند ولی برخی دیگر بابت فعالیت زیرمجموعه های فعال که کار کنند، پول پرداخت می کنند لذا زیرمجموعه غیر فعال کسب درامد ندارد. خوبی زیرمجموعه گیری این است که شما فعالیت خاصی ندارید و با فعالیت آنها، شما کسب درآمد می کنید. البته زیرمجموعه هایی هم هستند که برای کسب درآمد نیاز به آموزش دارند و بدون پیگیری شما نمی توانند کار خاصی انجام دهند.

شیوه و راههای جذب زیرمجموعه

برای جذب زیرمجموعه می توانید از راهها و شیوه های مختلفی استفاده کنید که به طور کلی به صورت فیزیکی و آنلاین یا مجازی تقسیم می شود. برای دعوت و گرفتن زیرمجموعه به نکته مهم و اساسی توجه کنید و اینکه تا زمانی که از عملکرد و صداقت یک سایت و شرکت مطمئن نشده اید دوستان و کاربران را در مسیر ریسک پذیردعوت نکنید و یا وعده های کسب درآمد میلیونی و میلیاردی ندهید.

اول از همه از صداقت و درستی سایت و شرکتی که قصد درآمد اینترنتی از آن دارید، مطمئن شوید و بعد شروع به جذب زیرمجموعه کنید. برای جذب زیرمجموعه و دعوت از دیگران، اغراق و زیاده روی نکنید چون در درازمدت تاثیر معکوس روی کسب و کارتان می گذارد و موجب بی اعتمادی می شود.

با این مقدمه به شرح راههای جذب زیرمجموعه می پردازم:

۱- جذب زیرمجموعه فیزیکی

راههای جذب زیرمجموعه به صورت فیزیکی عبارت از دعوت دوستان (اعم از دوستان واقعی و مجازی) ، همسایه ها ، همکلاسی ها، همکاران، فامیل و … می باشد شما در این شیوه به صورت مستقیم از آنها و یا با ارسال لینک برایشان، از انها دعوت می کنید. البته با استفاده از اینترنت می توانید در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک ، تلگرام و… از کاربران و همکاران و افراد مختلف هم دعوت کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  درامد از سایت پاپ کش popcash

این نوع جذب زیرمجموعه از شبکه های اجتماعی هم جزو زیرمجموعه های فیزیکی محسوب می شود و هم مجازی. چون شما در واقع با اشتراک گذاری لینک یا بنر از آانها دعوت می کنید. برای نمونه شما در تلگرام با یکی از دوستان به صورت حضوری گفتگو می کنید و ایشان را برای عضویت قانع می کنید و یا آموزش عضو شدن را می دهید .

۲- جذب زیرمجموعه آنلاین یا مجازی

شیوه های مختلفی برای این کار وجود دارد از جمله اینکه بنر یا لینک زیرمجموعه گیری را در وبلاگ و یا سایت خود قرار می دهید و با نوشتن مطالبی به فواید عضویت و نیز آموزش چگونگی عضو شدن می پردازید و هر کاربری که وارد وبلاگ یا سایت شما شود با کلیک بر لینک و بنر، پس از ثبت نام زیرمجموعه شما می شود این روش بهترین و کارآمدترین روش عضو گیری می باشد به شرطی که سایت و وبلاگ پربازدید داشته باشید.

شیوه دیگر استفاده از سایت های تبادل ترافیک می باشد، در این روش بازدید متقابل افراد از مطالب همدیگر اتفاق می افتد و افراد زیادی از این راه، زیرمجموعه جذب می کنند. سایت های تبادل ترافیک زیادی مثل ایزی هیت فور  برای این کار وجود دارد. شیوه دیگر تبادل زیرمجموعه است شما می توانید زیرمجموعه فردی شوید و پس از عضویت از آن شخص بخواهید در سایت جدید زیرمجموعه شما شود. همچنین از دادن نظرات در سایت ها و وبلاگ ها و نیز فروم ها می توانید برای جذب زیرمجموعه استفاده کرد.

موارد بالا راههای زیرمجموعه گیری به صورت رایگان است و برای زیرمجموعه گیری می توان در سایت های کلیکی تبلیغ داد که هزینه دارد. همچنین می توان زیرمجموعه  به صورت ماهیانه یا دائمی اجاره کرد تا درآمد کلیک آنها به حساب شما واریز شود. به طور کلی این نوع هزینه کردن برای تبلیغات زیاد توصیه نمی شود چون ممکن است زیرمجموعه های شما هیچ فعالیتی نکنند در حالی که شما بابت جذب آنها، هزینه کردید

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.