گام سوم همکاری در فروش اینترنتی

در ادامه آموزش و چگونگی کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ به گام سوم همکاری در فروش اینترنتی رسیدیم در این راهنمای قدم به قدم ، قصد آموزش جامع و کامل سیستم همکاری در فروش و همکاری با سایت های مجاز و شناسنامه دار را دارم. در مقاله گام اول همکاری در فروش اینترنتی به انتخاب موضوع و محصول پرداخته شد و همچنین در مقاله گام دوم همکاری در فروش اینترنتی به چگونگی راه اندازی سایت ، ثبت دامنه و گرفتن هاست و راه اندازی سایت رایگان وردپرسی پرداخته شد.

به دلیل اهمیت موضوع و در ادامه آموزش کسب درآمد اینترنتی به گام سوم همکاری در فروش اینترنتی یا افیلیت مارکتینگ پرداخته خواهد شد. توجه داشته باشید که هدف اصلی از آموزش ، فراگیری شیوه درست و علمی کسب درآمد از اینترنت می باشد. لذا آنچه که در ادامه خواهد آمد نتیجه تحقیقات علمی و سالها تجربه کار با سیستم همکاری در فروش می باشد. امیدوارم مجموعه این آموزش های کسب درآمد، مورد توجه مخاطبان سایت پول یابی قرار گیرد.

گام سوم همکاری در فروش اینترنتی

در هر کسب و کاری ، کاملا طبیعی و بدیهی می باشد که انسان ها به دنبال منفعت و سودباشند و چه بهتر که این سود از طریق قانونی و حلال به دست آید . یکی از روش های قانونی و قدیمی در این زمینه ، کسب درآمد از همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است که یک شیوه بازاریابی اینترنتی محسوب می شود. شرکت هایی هستند که کالا و خدماتی را برای فروش عرضه می کنند و کسانی که کار بازاریابی را برایشان انجام می دهند بابت فروش هر یک از محصولات و خدمات ، حق الزحمه و یا پورسانت پرداخت می کنند.

همکاری در فروش در عین سادگی و راحتی ، اصول و قواعد خاص خود را دارد که با رعایت آنها ، همکاری در فروش موفقی را تجربه خواهید کرد . در واقع افیلیت مارکیتنگ دارای فرایندی می باشد که برای سود دهی حداکثری باید این فرایند را گام به گام اجرایی کنید تا سود مناسب نصیبتان شود. گام سوم همکاری در فروش اینترنتی ، تولید محتوای فوق العاده و تاثیر گذار یا محتوای همیشه سبز می باشد.

محتوای همیشه سبز به محتوایی می گویند که سالها دارای ارزش و اعتبار بوده و مانند درخت کاج که دائم سبز است همیشه خواهان داشته و موتورهای جستجو برایش ارزش قائل شده و این نوع محتواها را در جستجوها نمایش می دهند.

گام سوم : تولید محتوای فوق العاده

بعد از راه اندازی وبسایت ، کاملا طبیعی است که این سایت باید بازدید داشته باشد تا کسب درآمد و همکاری در فروش اتفاق بیفتد. بهترین راه و شیوه برای جذب و افزایش بازدید ، تولید محتوای مفید است چون تا محتوای خوبی نداشته باشید هیچ مخاطبی نخواهید داشت و وقتی مخاطب نداشته باشید کسب درآمدی هم اتفاق نخواهد افتاد.

همکاری در فروش ، افیلیت مارکتینگ ، گام سوم همکاری در فروش
تولید محتوای مفید یا محتوای همیشه سبز ، بهترین ابزار برای کسب درآمد اینترنتی جهت همکاری در فروش می باشد.

کارشناسان و فعالان عرصه اینترنت و فناوری اطلاعات، اساسی‌ترین و مهمترین فاکتورهای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را تولید محتوای فوق‌العاده ، تخصصی و کاربردی  می دانند  که به خوبی آنرا توزیع کنید. تولید محتوا می تواند به دو شیوه توسط خودتان و یا استخدام افرادی برای این کار صورت گیرد . اگر افرادی را استخدام کنید این کار برایتان هزینه جانبی به همراه دارد ولی اگر خودتان تولید محتوا کنید سه مزیت برایتان به همراه دارد :

۱- هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و صرفه جوبی در هزینه های جاری سایت خواهید داشت.

۲- از کیفیت بالای محتوا مطمئن می‌شوید، چون برای کار خودتان تولید می کنید و دغدغه کسب درآمد خودتان را دارید.

۳- به مرور زمان در تولید محتوا مهارت پیدا می‌کنید که یک مهارت بسیار ارزشمند است و در توسعه کسب و کار و افزایش درآمد در آینده تاثیر گذار خواهد بود.

تولید محتوای فوق العاده

در گام اول همکاری در فروش ، موضوع و محصول مناسب را جهت کسب درآمد شناسایی کرده و در گام دوم وبسایت مورد نظر خودتان را راه اندازی می کنید و پس از آنکه قالب مناسب را نصب کرده‌اید، حالا همه چیز برای تولید محتوا آماده می باشد، پس گام سوم تولید محتوای باکیفیت است. کسی که قصد همکاری در فروش داشته و به فکر کسب درآمد اینترنتی بالا می باشد ، باید با تولید محتوای باکیفیت ، جذاب و فوق‌العاده به سایتی معتبر و مفید در موضوع فعالیت‌ خود تبدیل شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای زیرمجموعه مستقیم

سایت باید چنان غنی و پر از محتوای تخصصی و کاربردی شود که مخاطبین و کاربرانی اینترنتی‌ سایت را به عنوان یک مرجع قابل اطمینان برای دریافت اطلاعات ببینند و محتوای آن را ارزشمند و قابل استناد تصور کنند. برای تحقق اینکار، باید محتوای باکیفیت را بطور مستمر و دائمی تولید کرد . پس از تولید محتوا ، آنها را تا می‌توانید در بین افرادی که فکر می‌کنید مخاطب‌تان هستند توزیع کنید تا به این وسیله کسب و کارتان تبلیغ شود و کاربران به سویتان بیایند.

زمینه تولید محتوا برای سایت

حال این سوال پیش می آید که تولید محتوا در چه زمینه ای باید باشد؟ به طور کلی می توان در سه زمینه و یا مورد مرتبط با کسب و کار اینترنتی ، تولید محتوا انجام داد.

 1- تولید محتوای تخصصی مرتبط با زمینه همکاری در فروش

مورد اول تولید محتوای تخصصی و کاربردی مرتبط با زمینه همکاری در فروش است .فرضا اگر قصد راه اندازی همکاری در فروش محصولات و کالاهای بهداشتی و آرایشی دارید محتواهای تولیدی در سایت را در زمینه بهداشت ، شیوه آرایش کردن و خلاصه هر چیزی که مرتبط با امور زنان و زیبایی می باشد، منتشر کنید . وقتی کاربران برای خواندن مطالب به سایت می آیند می توانید در لابه لای محتوا ، لینک و یا تبلیغات فروش محصولات آرایشی را قرار دهید.

این شیوه تولید محتوا هدفمند بوده و کاربرانی که به سایت می آیند دقیقا مرتبط می باشند . فرضا کسی قصد فروش محصولات و خدمات کسب درآمد از اینترنت را دارد با تولید محتوا در این زمینه ، کاربران را به طرف سایت می کشاند و محصولات مرتبط با کسب درآمد را به آنها می فروشد. بهترین شیوه همین تولید محتوای تخصصی مرتبط با زمینه همکاری در فروش می باشد که بازدهی بالایی دارد.

در واقع این شیوه نوعی آموزش مهارت هم می باشد و در کنار محتوای آموزشی و تخصصی برای رفع نیاز مخاطبان ، کالا و خدمات مورد نظر را معرفی و به فروش می رساند.

۲- بررسی محصولات و خدمات

می توانید به جای تولید محتوا ، تک تک محصولاتی را که قصد فروششان را دارید در سایت بررسی کنید. این شیوه هم به نوعی تولید محتوا است منتهی محتوایی که فقط به بررسی محصولات در حال فروش اختصاص دارد. این شکل از کار در بین بازاریابان بسیار متداول است. آنها محصولاتی را انتخاب می‌کنند و مورد بررسی قرار می‌دهند و به این ترتیب مخاطبان را ترغیب به خرید می کنند.

در تولید محتوا به شیوه بررسی محصولات و خدمات، به مخاطبین و مشتریان خود کمک می‌کنید انتخاب بهتری در بین گزینه‌های موجود داشته باشند و در زمان خود صرفه‌جویی کنند. این کار با هدف قانع کردن مشتری به کیفیت مناسب محصولات و خدمات هم انجام می شود.

۳-  پاسخ گویی به مشکلات و سوالات کاربران

افراد زیادی روزانه در اینترنت به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود، کسب اطلاعات و مهارت درباره یک موضوع و یا محصول هستند. برخی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی اعتقاد دارند که یکی از بهترین راه‌ها برای تولید محتوا، پرداختن به این مشکلات و پاسخ دادن به سوالات مخاطبان است. با کمی تحقیق و یا بررسی جستجوهایی که افراد در گوگل انجام می‌دهند می‌توان تشخیص داد مردم در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند.

اطلاع از این موضوع بسیار ساده است. کافیست یک یا چند کلمه را در گوگل تایپ کنید ، سپس مشاهده خواهید کرد که گوگل چه پیشنهاداتی را به شما خواهد داد. فرضا اگر کلمه « کسب درآمد از اینترنت » را در گوگل تایپ کنید لیستی از پیشنهادات متنوع گوگل را می‌بینید. این پیشنهادات مواردی هستند که بیشتر افراد آنها را جستجو کرده اند و شما این خواسته را پاسخ بگویید.

عده ای از این راه ، نیاز مخاطبان را تشخیص داده و بر اساس این نیاز اقدام به طرح سوال و در ادامه جواب مناسب به آنها می کنند. با این شیوه ، ایده ها و محتواهای زیادی تولید شده و سایت به مرجعی برای پاسخ به سوالات متنوع و مورد نیاز کاربران تبدیل می شود . در حین پاسخ دادن به سوالات کاربران ، محصولات و خدمات مناسب را جهت رفع نیاز به آنها معرفی می کند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی تبلیغات گوگل ادسنس

اهمیت محتوای همیشه سبز

هر محتوایی که همیشه مفید ، ارزشمند و کاربردی باشد و هیچ وقت کهنه و قدیمی نشود را محتوای مفید و همیشه سبز Evergreen content می گویند. مزیت این محتوا، عدم نیاز به ویرایش آنهاست یا حداقل ویرایش کمی نیاز دارند و تا سالها در صدر موتورهای جستجو می ماند. تولید این نوع محتوا می‌تواند برای هر کسب و کاری تا سال‌ها پول‌ساز باشد. توصیه می‌شود حتما به موضوع محتوای سبز دقت کنید و در کسب و کارتان لحاظ کنید، البته، اگر دنبال کسب درآمد اینترنتی پایدار و مستمر هستید.

در حالت عادی ، تولید محتوا، کاری زمان‌بر، پرهزینه و گاهی واقعا سخت و طاقت فرساست، به همین خاطر همیشه اولویت مدیران کسب و کار اینترنتی باید تولید محتوای همیشه سبز باشد تا بتوانند همیشه از آن استفاده کنند. تاریخ مصرف نداشته و یا تاریخ مصرف بسیار طولانی مدت داشته باشد.

به طور مثال اگر محتوایی درباره شیوه کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ می‌نویسید محتوای شما باید طوری تهیه و تنظیم شود که تا مدت‌ها قابل استفاده و مفید باشد. از طرف دیگر، اگر سایت شما در مورد آموزش یک نرم‌افزار است و یک مطلب درباره بخش خاصی از آن نوشته‌اید که در نسخه بعدی نرم‌افزار وجود ندارد شاید این مطلب در گذر زمان قدیمی شود. باید به این نکات کلیدی در تولید محتوا توجه کنید.

تولید محتوای پیرامون محصول

گاهی برای تاثیرگذاری بیشتر ، انتشار فایل‌های رایگانی مانند PDF ها، ویدئوهای رایگان ، فیلم و کلیپ های آموزشی و جذاب در کنار مطالب سایت‌تان یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای ارائه محتوای مفید و جذب مخاطب باشد. این فایل‌ها و ویدئوها می‌تواند حول محور محصولی باشد که قصد فروش آنرا دارید.

مثلا اگر در حال معرفی آموزش کسب درآمد اینترنتی هستید، می‌توانید یک فایل PDF  از شیوه های رایج در کسب درآمد اینترنتی داشته باشید و آنرا در دسترس مخاطب قرار دهید. در فایل PDF نیز لینک محصول همکاری در فروش را قرار دهید. یا بطور مثال به چگونگی کسب درآمد از بیت کوین، روش‌های آن، مقدمات، ابزارهای موردنیاز و محتوای مشابه بپردازید.

نوع محتوایی که تولید می‌کنید به میزان زیاد به نیچ Niche (مشتریان بالقوه و هدف ) انتخابی شما بستگی دارد. برخی از انواع محتوا ممکن است برای موضوعاتی خاص مفید نباشند و یا کارآمدی لازم را نداشته باشند. محور الگوی بازاریابی نیچ یا گوشه بازار، حفظ بازار و تأمین نیازهای خاص جامعه هدف است. در واقع هدف این است که نیازهای قشر مشخصی از جامعه (مشتریان بالقوه) را هدف تولید خود قرار دهید تا به این روش علاوه بر کسب رضایت مشتریان، بازاری همیشگی و وفادار را برای محصولاتتان داشته باشید. این سبک از بازاریابی را «نیچ مارکتینگ» می‌گویند.

سخن پایانی گام سوم همکاری در فروش اینترنتی

نکته مهم در گام سوم همکاری در فروش اینترنتی ، تولید محتوای مفید به ویژه محتوای همیشه سبز و کاربردی می باشد تا به این وسیله کاربران و مخاطبان را به صورت هدفمند به سمت سایت کشانده و بعد با فروش محصولات و خدمات همکاری در فروش، کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. توجه کنید که انباشتن سایت از انواع و اقسام محتوای تصادفی که درباره موضوعات مختلف است راه مناسبی برای کسب درآمد اینترنتی نیست.

اگر به برخی از سایت‌های خبری و پورتال‌های اینترنتی نگاهی بیندازید، از آموزش خورشت قورمه سبزی تا آموزش اسکیت در منطقه دیزین و یا شیوه افزایش فالوور توییتر تا مشاوره خانواده و تربیت فرزندان را در خود دارند . این نوع تولید محتوا که بیشتر با هدف جذب کاربران اینترنتی و کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری ، پاپ آپ و نظایر آن می باشد، مدنظر نیست. اگر می خواهید همکاری در فروش خوب و مناسبی داشته باشید باید تولید محتوای مرتبط با زمینه کسب و کارتان را مدنظر بگیرید تا با ورود مشتریان هدف ، کسب درآمد اینترنتی مستمر و پایداری داشته باشید

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.