راههای میلیونر شدن و کسب پول

راههای میلیونر شدن و کسب پول

امکان میلیونر شدن و کسب پول برای همه میسر است به شرطی که راههای میلیونر شدن و کسب پول را بدانید و این اعتقاد و اعتماد را در درون خود ایجاد کنید و تلاش کنید تا آن را بارور کنید. اگر در خانواده ثروتمند به دنیا نیامدید ، برنده جایزه بزرگ بانک و یا قرعه کشی نشدید و گنج و دفینه بزرگ کشف نکردید و … زیاد مهم نیست چون یا یک برنامه و تلاش منظم می توانید خودتان میلیونر شوید و به خانواده خود کمک کنید.

میلیونر شدن

افراد زیادی هستند که با سایت پول یابی تماس می گیرند و از مشکلات اقتصادی و اینکه نمی توانند کسب درآمد مناسبی داشته باشند شکایت می کنند. عده ای حقوق کارمندی خود را کم می داند و دیگری از بازار آزاد و کسادی آن می نالد . مجموعه این سوال ها موجب شد تا در مقاله ای با عنوان راههای میلیونر شدن و کسب پول به این شیوه ها و راهکارها بپردازم با ما همراه باشید. (نگاه کنید به : راز پولدار و ثروتمند شدن)

آشنایی با راههای میلیونر شدن و کسب پول

در این مقاله تلاش خواهد شد تا راهکارهای تشویقی و ایجاد رغبت در افراد معرفی شود و اینکه چگونه می توان با شناخت توانایی و استعدادهای خود به کسب ثروت و پول پرداخت. در واقع این ها فرض های واقعی و عینی است که هر فرد می تواند در راههای میلیونر شدن و کسب پول به آنها توجه کند و استفاده بهینه و خوبی از آن نماید. این راهها جنبه تشویقی و انگیزشی داشته و برای همه امکان پذیر است و حتما نباید دارای تحصیلات عالی بود.

قبل از فهرست کردن شیوه های عملی میلیونر شدن باید به این نکته مهم توجه کنیم همه ما با توجه به تصمیم و کار خود می توانیم ثروتمند باشیم و یا با فقر روزگار بگذرانیم .محتاج باشیم و یا اینکه غنی و بی نیاز از دیگران باشیم . قدم اول و ابتدایی این است که به توانمندی خود برای کسب پول و ثروت باور داشته باشیم با این باور هیچ نوع محدودیتی برای ما وجود نخواهد داشت .

فهرست راههای میلیونر شدن و کسب پول

برای کسب مال و ثروت ، باید راههای میلیونر شدن و کسب پول را بدانید فهرست زیادی از این رهها وجود دارد ولی ما در سایت پول یابی، فهرستی از هفت روش و شیوه مناسب که دارای کارایی بالا را آوردیم این شیوه ها و نکات به ظاهر ریز، محدودیت را از بین برده و راهگشا خواهد بود . هفت نکته و راهکار کسب پول عبارتند از:

۱- تغییر طرز فکر و نگاه

خودتان را انسانی دقیق و نکته سنج فرض کرده و به افق های دوردست نگاه کنید هرگز مانند کسانی که فراتر از نوک بینی خود را نمی بینند نباشید. اگر دیگران درخت را می بینند شما جنگل را ببینید وسعت نظر و دید بلند داشته باشید. بلندپروازی بد نیست . تغییر طرز نگاه و فکر یکی از کلیدی ترین راههای میلیونر شدن و کسب پول است. همواره به مقصد خود نگاه کنید و با داشتن برنامه، و ایجاد تصویرهای ذهنی ، فرصت های بیشماری برای خود ایجاد کنید.

خودتان را درست و دقیق و به عبارتی از نو بشناسید. یقینا در رسیدن به هدفتان مشکلات و موانع زیادی وجود خواهد داشت ولی زمانی که به اولین کسب درآمد و  پول یک میلیونی خویش می رسید تمام این مشکلات فراموش خواهد شد. بی دلیل نیست که می گویند بهترین و بدترین دوست هر کسی ، خود آن شخص است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

۲- پس انداز کنید

تا می توانید و حتی فراتر از توان خود پول پس انداز کنید . البته پس انداز کردن با خساست و تنگ نظری تفاوت اساسی دارد. در هر هفته یا ماه ، پول هایتان را پس انداز کنید. به قول یکی از دوستان بدون خستگی سرمایه اندوخته کنید. برای پس انداز کردن راهها و تکنیک های مختلفی وجود دارد ولی شما می توانید بر اساس میزان دخل و خرج، و برنامه ای که در پیش دارید پس انداز کنید.

پس انداز کردن از منابع درآمدی یکی از راههای میلیونر شدن و کسب پول است چون با جمع شدن پول می توانید برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار استفاده کنید فراموش نکنید که پول به همراه خود پول می آورد و سرمایه هم انباشت بیشتر سرمایه .

۳- کسب آموزش از میلیونرها

ما دوستان و فامیل زیادی داریم از همکلاسی و دوستان دوران کودکی تا دوستان محله  و محل کار . طبیعی است که با هر کدام از اینها صحبت می کنیم و مشاوره می دهیم و یا مشاوره می گیریم . حتی ممکن است با مغازه دار ، کسبه محل و شهر و املاکی شهر و… مراوده و هم صحبتی داشته باشیم این نوع دوستی ها خوب است ولی زمانی که صحبت از راههای میلیونر شدن و کسب پول با این افراد می شود اغلب اینها با حالت تمسخر نگاه می کنند و یا ما را در رسیدن به ایده هایمان مایوس می کنند.

اگر در آرزوی میلیونر شدن هستید از این افراد مشاوره و همفکری نگیرید چون چیز زیادی برای آموزش دادن ندارند. به جای این افراد با افراد موفق و میلیونر  همکلام شوید درباره زندگی و شیوه کارشان سوال کنید سعی کنید از توصیه های آنان استفاده کنید. یقینا این افراد موفق،موجب ترقی و رشد شما خواهند شد.

۴- رفتار ثروتمندانه داشته باشید

اگر در آغاز پولدار نیستید می توانید رفتار ثروتمندانه داشته باشید. یعنی با ایجاد موقعیت هایی برای خود، وضعیت پولداران را داشته و یا تجربه باشید. البته این به معنای دروغگوییی و یا ادا در آوردن نیست بلکه هدف این است که با ایجاد لذت های ثروتمندانه، درون خود را برای تلاش بیشتر تحریک کنید. مثلا وارد مغازه های شیک و مد بالا شوید . به بهانه خرید خانه از املاکی شهر بخواهید تا خانه های ثروتمندان و اشراف را به شما نشان دهد.

این رفتار و توصیه شاید در ابتدا مضحک باشد ولی باید بدانید برای ثروتمند شدن ، ابتدا باید ثروتمند زندگی کردن و چون آنها رفتار کردن را بدانید . دانستن و درک این لذت موجب ایجاد انگیزش در درون شما می شود و این انگیزه تلاش شما را برای کسب ثروت دو صد چندان خواهد کرد.

۵- ایجاد باور کسب ثروتمند شدن

تا خودتان باور نداشته باشید که می توانید میلیونر شوید این اتفاق برای شما روی نخواهد داد. ایجاد فرصت با باور داشتن به آن ایجاد خواهد شد. اگر کسب پول را ناپسند می دانید سخت در اشتباه هستید کسب پول حلال و قانونی بسیار توصیه شده است با پول حلال می توانید دنیا و آخرت خود را بسازید هم برای خود رفاه ایجاد کنید و هم برای دیگران و در جهت خیر مصرف کنید با پول می توان مسجد و مدرسه و بیمارستان ساخت.

باور داشته باشید و این باورتان را تقویت کنید که امکان ثروتمند شدن برای شما مانند سایرین فراهم است . برای تقویت این دیدگاه مطالعه و پژوهش کنید سعی کنید تا زندگی افراد موفق و همچنین راههای میلیونر شدن و کسب پول را یاد بگیرید. زندگی نامه افراد ثروتمند و میلیونر و میلیاردرهای خود ساخته برایتان بسیار مفید است. این مطالعه و تقویت آگاهی بسیار کمک رسان خواهد بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

۶- تلاش در خدمت رسانی و کار خیر

در جامعه ای که ثروت و مال به دست آوردید تلاش کنید تا منفعت رسان دیگران باشید شما مدیون آن جامعه ای هستید که در آن کار کردید لذا سعی در جبرانش باشید. هر چه بیشتر خیر رسان باشید مطمئن باشید سود آن چند برابر به خود شما می رسد . عده زیادی هستند که منتظر خدمات شما هستند پس از خدمت رسانی دریغ نکنید شما می توانید ارزش و خدمت بیشتر به افراد زیادی در کمترین زمان ممکن ارائه دهید.

مطمئن باشید با کمک رسانی چیزی از مال و ثروت شما کم نمی شود جمله معروف نیکوکاران بزرگ است که می گویند: « هر چه در راه مردم خرج کردیم چند برابر آن به ما بازگشت.» مردم یقینا قدردان تلاش و لطف شما خواهند بود کاری را که برای رضای خدا و خلق انجام می دهید بی هیچ منت و پاداشی انجام دهید. با کاشت دانه ای در جامعه، ثمره آن را در مدت کوتاهی خواهید دید پس در این کار از دیگران جلوتر باشید و سبقت در خدمت رسانی یعنی سبقت در رسیدن به درجه کمال و تعالی.

 

۷- استفاده از تمام فرصت ها

باور به شانس را کنار بگذارید هر چیزی که در مسیر شما قرار گرفت یک فرصت و راهکار برای ثروتمند شدن است پس یکی از راههای میلیونر شدن و کسب پول، استفاده حداکثری از تمام فرصت هاست . فرصت سوزی یعنی خسران و ضرر فراوان. هر چیزی که در اطراف و در محدوده توانایی شما وجود دارد بالقوه می تواند موجب ثروتمندی شما شود .

البته ممکن است برخی از این فرصت ها به کسب پاداش و پول زیاد منجر نشود ولی شما باید به کاشتن این نهال ها ادامه دهید بالاخر به محصول می رسد.

در نهایت این نهال ها و فرصت ها به محصول اصلی خود که پول و ثروت است منتهی می شود. بین میزان تلاش و کوشش شما و استفاده از فرصت ها و ایده ها، با کسب مال و ثروت رابطه مستقیمی وجود دارد. این حس کسب ثروت و میلیونر شدن خود را تقویت کنید مطمئن باشید کسانی که میلیونر شدند اول از همه این انگیزه را در درون خود ایجاد و بعد تقویت کردند تا به ثروت زیاد رسیدند. اگر دارای هدف و برنامه بودید و از فرصت ها نهایت بهره را بردید انتظار ثروت داشته باشید.

 

سخن پایانی راههای میلیونر شدن و کسب پول

اگر به تمام پنج نکنه و راههای میلیونر شدن و کسب پول دقت کنید همه انها تاکید بر  توانایی خود فرد دارند اینکه شما باید بخواهید و این امکان میلیونر شدن را در خودتان ایجاد کنید تا خودتان نخواهید اتفاق نخواهد افتاد. به توانایی های خود ایمان بیاورید و از حداقل فرصت ها نهایت استفاده را ببرید و تلاش کنید . هر چه تلاش شما بیشتر باشید بهره برداری شما بیشتر خواهد شد. (نگاه کنید به مقاله: داستان میلیاردر شدن یک مرد جنوبی)

مطالعه و پژوهش را فراموش نکنید و با مطالعه دید خود را وسیع تر کردن و با شناخت زندگی افراد موفق، هدفمند و با برنامه عمل کنید . برای ثروتمند بودن تحصیلات عالی دانشگاه ملاک نیست و یا تخصص در یک رشته خاص دانشگاهی . مهم وجود انگیزه و صرف فعل خواستن برای کسب ثروت و مال می باشد.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.