راههای کسب درآمد اینترنتی بالا

برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این سوال مطرح است که چرا در کسب و کار اینترنتی خود به درآمد بالا نمی رسند ؟ و یا راههای کسب درآمد اینترنتی بالا کدامند ؟ به نظر می رسد که درآمد اینترنتی برای این افراد وجود دارد ولی آن انتظاری که از کسب و کارشان دارند محقق نمی شود. به عبارت دیگر درآمد اینترنتی خوب و رو به بالا ندارند.

صاحبان این کسب و کارها بسیاری از قواعد فنی و بازاریابی اینترنتی را هم رعایت می کنند ولی به نظر می رسد فایده ای ندارد و کسب درآمد اینترنتی چشمگیری ندارند. در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به راههای کسب درآمد اینترنتی بالا ،  به دلایل عدم تحقق کسب درآمد اینترنتی پولساز و راحت هم پرداخته می شود.

راههای کسب درآمد اینترنتی بالا

کاملا طبیعی است که هر کسی با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در فکر درآمد اینترنتی خوب و رسیدن به پول زیاد باشد ولی این ایده پولسازی در بسیاری از موارد محقق نمی شود. این افراد با وجود تلاش فراوان ، جذب ترافیک و افزایش بازدید سایت، کیفیت خوب محصولات و خدمات ، انجام تبلیغ نویسی حرفه ای و بسیاری از کارهایی که سایر مدیران کسب و کارهای آنلاین انجام می دهند ، ظاهرا باز به درآمد اینترنتی بالا و مدنظرشان نمی رسند.

اگر واقعا همه اصول فنی و محتوایی را رعایت می کنید ولی همچنان درآمد اینترنتی پایینی دارید ، ممکن است یک یا چند جای کسب و کارتان دارای مشکل و ایرادی اساسی باشد  و تا این مشکل و مسئله حل نشود هر چه هزینه بازاریابی اینترنتی کنید باز نمی توانید به اهداف خودتان برسید. گاهی برخی مشکلات ناشی از ترافیک کم وب سایت ، سئو سایت و یا ظاهر سایت نمی شود و  در واقع مشکلات در جای دیگری وجود دارد که موجب می شود تا مشتریان اقدام به خرید از شما نکنند.

راههای کسب درآمد اینترنتی بالا ، راههای پولسازی ، ساده ترین راههای کسب درآمد ، اصول کسب درآمد از اینترنت

در صورتی که وب سایت و کسب و کار اینترنتی مشکلات فنی و بازاریابی ندارد ولی همچنان فروش و درآمد اینترنتی پایینی دارید باید به موارد کلیدی و مهمی دیگری بپردازید. مهم ترین راههای کسب درآمد اینترنتی بالا عبارتند از :

۱- اعتماد سازی

تا زمانی که اعتمادسازی نکنید نباید انتظار درآمد اینترنتی بالا و مستمر داشته باشید لذا راههای جلب اعتماد مشتری برای کسب درآمد اهمیت بالایی دارد . یکی از مشکلات اصلی بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این است که فقط به فکر پول درآورن و افزایش درآمد اینترنتی خود هستند و اصلا توجهی به این موضوع ندارند که کاربران و مخاطبانشان دقیقا چه چیزی می خواهند؟

البته قبول دارم هدف اصلی همه کسب و کارهای اینترنتی که راه اندازی می شود رسیدن به درآمد اینترنتی بالاست ولی نباید تمام فکر و ذکرشان فقط و فقط کسب پول و رسیدن به سود باشد. لذا مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که اعتماد سازی کنید. زمانی می توانید به خوبی اعتماد سازی کنید که نیاز مخاطبان خود را بشناسید و برای برطرف کردن آن اقدام جدی کنید.

شاید تصور کنید که اعتماد سازی فقط با تولید محتوای ارزشمند و مفید امکان پذیر است ولی این فقط یک راه برای اعتماد سازی است. برای اینکه بتوانید اعتماد سازی کنید باید دارای گوش شنوا باشید و با صبر و حوصله حرف ها و مسائل مطرح شده از طرف مخاطبان را بشنوید و پاسخگو باشید.

اگر مشتریان و مخاطبان سایت و کسب و کارتان از شما خرید نمی کنند دلیلش این است که به شما اعتماد کافی ندارند. چون شما را به خوبی نمی شناسند ، برای خرید اقدام نمی کنند. باید کارهایی کنید که به شما مثل چشمانشان اعتماد پیدا کنند.

راههای اعتماد سازی در کسب و کار

یکی از کارهای روتین که کسب و کارهای موفق انجام می دهند پاسخ به سوالات کاربران است. بارها پیش آمده کاربرانی در چت آنلاین سایت به مدیران سایت ها پیام می دهند و مشکلات شان را مطرح می کنند. مدیران فعال و مسئولیت پذیر در همان جا با حوصله فراوان به تک تک سوالات و ابهامات پاسخ کامل می دهند. به نظرتان بعدش چه اتفاقی افتاد؟ آیا این افراد همان لحظه محصول و یا خدماتی را می خرند؟ مسلما جواب منفی است ، ولی در ذهنشان اسم سایت و نوع رفتار خوب مدیر سایت حک می شود.

گاهی کاربران محصولاتی را تهیه کرده اند که فارغ از کیفیت محصول، فقط و فقط به خاطر اعتماد به فلان سایت ، آن را خریده اند. این اعتماد سازی به مرور زمان و با برخورد های کوچک مثل همان چت آنلاین در سایت شکل گرفته است. البته این مدیران به ایمیل های کاربران هم در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهند.

وب سایت های زیادی هستند که نمی توانند به خوبی اعتماد سازی کرده و پشتیبانی خوبی به کاربران بدهند . راههای جلب اعتماد مشتری در سایت را باید فراگرفت. حتی بعضی از مدیران سایت ها ایمیل های خود را پس از چند روز پاسخ می دهند. این موضوع یک فاجعه در کسب و کار اینترنتی محسوب می شود . کسی که این کار را می کند نمی تواند از درآمد اینترنتی پایین گله داشته باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  قوانین کسب درآمد و معامله گری

یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی بالا تولید محتوا است لذا برای اعتمادسازی بهتر ، در تولید محتوا سخاوتمند باشید. فکر نکنید اگر فرضا در موضوعی مقاله ای بنویسید و یا ترفندی را بگویید ممکن است دیگر نتوانید محصولات آموزشی تان که در آن موضوع است را تولید کنید و بفروشید.

۲- کسب اعتبار کافی

یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی بالا به دست آوردن اعتبار کافی در زمینه کسب و کارتان می باشد . لذا یکی از مشکلات عمده و شاخصی که خیلی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با آن مواجه هستند نداشتن اعتبار کافی است. برای موفقیت باید سعی کنید اعتبار خود را بالا ببرید. زمانی که اعتبار کافی نداشته باشید نمی توانید آن طور که دلتان می خواهد به درآمد اینترنتی خوب برسید.

برخی از مدیران برای افزایش اعتبار دست به کارهای تبلیغاتی پرسر و صدا می زنند. فرضا یکی از راهها عکس گرفتن با افراد مشهور و چهره های شاخص در حوزه کاری خودشان است. یا راه دیگر اینکه با قرار دادن گواهینامه های بین المللی در صفحه درباره ما سایت ، تلاش می کنند تا کسب و کار خود را دارای مجوز بین المللی جلوه دهند. حتی بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی با سفارش و گرفتن رپورتاژ های پولی در سایت های معروف ، سعی در افزایش اعتبار وب سایت خود دارند.

اگر واقعا به دنبال کسب اعتبار کافی جهت افزایش درآمد اینترنتی هستید تمام این تلاش ها و کارهایی که ذکر شد  ، تاثیر چندانی در حوزه کاری شما ندارد. تجربه ثابت کرده کسب اعتبار به این شکل  در واقع فریب دادن مردم است ، لذا توصیه اکید می شود به این شیوه ها رفتار نکنید.

راههای کسب اعتبار

برای رسیدن به اعتبار کافی باید برخی اقدامات عملی زیر را مدنظرتان قرار دهید :

–  خاص و بهترین بودن در حوزه کاری

اگر به دنبال موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود هستید باید بیشتر در دید مخاطبان و مشتریان خود باشید. از دید مخاطبان خود باید خاص و به تمام معنا ، استاد باشید یعنی در کارتان خبره تمام عیار باشید. پس برای کسب اعتبار ، اولین کار این است که سعی کنید در حوزه کاری خود بهترین و طراز اول باشید.

– پرهیز از کپی برداری

کسی که استاد و خبره است هرگز از دیگران تقلید نمی کند ، پس دست از کپی برداری بر دارید و سعی کنید محتوایی که تولید می کنید منحصر به فرد و خاص باشد. توصیه می شود، محتوایی تولید کنید که فقط از وب سایت شما منتشر می شود تا مخاطبانتان به واسطه محتوایی که تولید می کنید شما را دنبال کنند.

در تولید محتوا روان و ساده نویسی را رعایت کنید و طوری بنویسید که افراد سرشناس زیادی حاضر شوند آن را به اشتراک بگذارند. البته انجام این کار کمی سخت و وقتگیر است ولی راهی جز این ندارید اگر می خواهید اعتبار بالایی کسب کنید. اگر می خواهید همه شما را استاد خطاب کنند باید حتما منحصر به فرد باشید.

–  افزایش مطالعه

همان طور که در بالا اشاره شد باید در کار خود بهترین باشید ، بهتر است تحقیق و مطالعه خود را بیشتر کنید. زمانی که به پژوهش و مطالعه عمیق بپردازید دارای فکر و اندیشه شده و دیگر اقدام به کپی برداری نمی کنید و خود تولید کننده محتوا خواهید شد.

سعی کنید در سایت های دیگر نویسنده باشید. نیازی نیست برای لینک گرفتن بنویسید. همین که اسم شما به عنوان نویسنده در سایر وبسایت های مرتبط با حوزه کسب و کارتان باشد کافی است. این هم یک راه برای کسب اعتبار در فضای مجازی می باشد.

– تولید محتوای ویدیویی

یکی از راههای بسیار مهم و تاثیرگذار در کسب اعتبار ، استفاده از ویدیو است. سعی کنید حتما به جلوی دوربین بیایید و محتوای تصویری ارائه دهید. ویدیو بی نظیر است و موجب می شود مخاطبان زیادی با شما و توانایی هایتان آشنا شوند. از اهمیت تبلیغات ویدیویی در کسب درآمد اینترنتی نباید غافل شوید.

توصیه می شود که ویدیو های خود را در شبکه های اجتماعی به ویژه یوتیوب و آپارات به خوبی توزیع کنید. از این طریق می توانید اعتبار بالایی کسب کنید. توجه کنید که در تولید ویدیو باید محتوای خوب و ارزشمندی به مخاطبانتان ارائه دهید. ویدیوهای کوتاه با اتخاذ یک استراتژی خاص و رعایت نکات فوق العاده کاربردی ، در درازمدت تاثیرگذار می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اسرار موفقیت سایت های پولساز ایرانی

انتشار ویدیو و تولید محتوا این امکان را فراهم می کند که در دید کاربران و مخاطبان باشید. سعی کنید در ورکشاپ ها و همایش هایی که در حوزه کاری تان سالانه برگذار می شود شرکت کنید و با افرادی که احساس می کنید رابطه داشتن با آن ها به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند ، همکاری کنید.

۳- تبلیغ نویسی قدرتمند

این که در صفحه محصولات و خدمات باید به مشتریان و مخاطبان خود بگویید محصول و خدماتتان چه مزیت ها و ویژگی هایی برای آن ها دارد کاملا طبیعی است ، اما انجام این کار کافی نیست . در بسیاری از مواقع مشتریان نمی توانند مطمئن شوند آیا آن محصول برایشان مفید و سودمند است و نیازشان را برآورده می کند یا نه؟

باید کاری کرد تا آن ها مطمئن شوند که محصول دقیقا به دردشان می خورد و نیازشان را برطرف می کند. یکی از کارهایی که بسیاری از وبمستران نمی توانند به خوبی انجام دهند ، ثابت کردن ادعایشان درباره کیفیت خدمات و محصولاتشان است. البته ادعای خود را با درج نظرات مشتریان راضی تا حدودی می توان اثبات کرد ولی منظور چیز دیگریست ، یعنی اثبات ادعای خود از طریق جایگاهی که در آن هستید ، می باشد.

برای نمونه وب سایتی که در زمینه کسب ثروت و آموزش کسب درآمد اینترنتی رایگان و واقعی فعالیت می کند و محصولاتی را در این زمینه می فروشد باید خودش به این جایگاه و ثروت بالا رسیده باشد، باید خودش ثروتمند شده باشد. این در صورتی است که خیلی از افرادی که چنین محصولاتی را می فروشند به درآمد بالا نرسیده اند.

لذا باید ثابت کنید محصولی که می فروشید بهترین راهکار برای مشتریان است و جز محصول شما هیچ محصول دیگری به دردشان نمی خورد.

۴- جذب ترافیک هدفمند

اگر ترافیک هدفمندی نداشته باشید در واقع نباید انتظار فروش بالایی داشته باشید. یکی از مشکلاتی که خیلی از وب سایت های ایرانی دارند این است که اصلا ترافیک خوب و مناسبی ندارند. در واقع باید گفت، اصلا ترافیکی ندارند. زمانی که وب سایت مدیران سایت هایی که از فروش پایین گله دارند را بررسی کنید ، مشاهده می کنید که اصلا ترافیک قابل قبول و هدفمندی ندارند .

تقریبا می شود از رتبه الکسای بدی که خیلی از وب سایت ها دارند به این نتیجه رسید که اصلا به هیچ وجه روی جذب ترافیک وب سایت خود کار نکرده اند و جالب اینکه از این شاکی هستند که چرا فروش خوبی ندارند.

ترافیک هدفمند مهم ترین فاکتور در جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است. متاسفانه بسیاری از دوستان در جذب ترافیک هدفمند ناتوان هستند. وب سایتی که ترافیک نداشته باشد به هیچ وجه فروش خوبی هم نباید داشته باشد. ، نداشتن ترافیک به معنای وجود نداشتن در بستر اینترنت است.

یکی از بهترین راههای افزایش ترافیک سایت و جذب ترافیک هدفمند ، بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل است. با  تولید مستمر محتوای ارزشمند و تمرکز روی سئو سایت می توان ترافیک هدفمند فوق العاده ای را با کمترین یا شاید بدون هیچ هزینه ای وارد سایت کرد. با تولید محتوا و جلب رضایت موتورهای جستجو می توان انتظار ورود کاربران هدفمند و افزایش کسب درآمد اینترنتی را داشت.

سخن آخر راههای کسب درآمد اینترنتی بالا

مجموعه راههای کسب درآمد اینترنتی بالا که در این مقاله سایت پول یابی به آنها اشاره شد ، ساده ترین و در عین حال عملی ترین راهکارها برای رسیدن به درآمد اینترنتی بالا می باشد. البته علاوه بر رعایت این اصول کلیدی و تاثیرگذار ، باید در کسب درآمد اینترنتی صبور باشید و هرگز عجله نکنید. گاهی نداشتن صبر در کسب و کار اینترنتی ، موجب شکست و ناکامی در ادامه مسیر می شود.

برای نیل به موفقیت و کسب درآمد مستمر و پایدار ، باید ریشه ای و اصولی عمل کنید و با ترسیم نقشه راه ، به فکر جذب ترافیک هدفمند از طریق موتورهای جستجو و طبق برنامه ریزی دقیق باشید . همان طور که اشاره شد با جذب ترافیک هدفمند می توان انتظار افزایش درآمد اینترنتی بالا و دائمی را داشت . این اتفاق در وهله اول با تولید محتوای ارزشمند ، تخصصی و کاربردی که نیاز کاربران را برطرف کند ، محقق می شود.

نکته آخر راههای کسب درآمد اینترنتی بالا اینکه ، فقط به فکر درآمد اینترنتی و کسب پول زیاد نباشید و بیشتر روی اعتماد سازی و کسب اعتبار برای کسب و کارتان تمرکز کنید. اگر می خواهید به صورت هفتگی یا ماهانه ، چندین برابر وضعیت فعلی خودتان کسب درآمد اینترنتی داشته باشید ، از انجام بسیاری از کارهای بیهوده و اضافی دست بردارید و فقط روی این دو مورد یعنی اعتماد سازی و کسب اعتبار تمرکز کنید.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.