راههای کسب درآمد در خواب

زمانی که صحبت از کسب درآمد در خواب می شود اصلا نباید تعجب است . چون امروزه از هر طریقی که تصور کنید می توانید پول به دست بیارید . کافیست تا نگاه خودتان را به اشتغال و درآمد عوض کنید . حتما تبلیغات آموزش زبان انگلیسی در خواب را شنیده اید حالا من می گویم که در خواب و رویا هم می توانید پول به دست بیارید . فقط باید راه این نوع درآمد را یاد بگیرید و اجرایی کنید .

تکنولوژی ، اینترنت و تنوع بازارهای مالی موجب شده که افراد زیادی در ایران و جهان به صورت ۲۴ ساعت در حال درآمدزایی باشند . راههای مختلفی برای کسب درآمد در خواب وجود دارد که در این مقاله سایت پول یابی به تعدادی از آنا اشاره می شود .

آموزش و ترفندهای راه اندازی کسب و کار در خواب

بعضی از مردم تصور می‌کنند که کسب درآمد در خواب امکان‌پذیر نیست اما باید در جوابشان گفت ، نه‌تنها امکان‌پذیر است بلکه کاملاً هم عملی است . برای کسب درآمد در خواب شاید صدها راه و شیوه مختلف وجود داشته باشد ، ولی ما در اینجا به معرفی تعدادی از مهم‌ترین آنها می‌پردازیم . دقت کنید که کسب درآمد در خواب یک راه یک شبه نیست و به تلاش زیاد و پشتکار بسیار قوی نیاز دارد .

از وارن بافت ، میلیاردر ، سرمایه‌گذار و تاجر موفق و معروف نقل‌شده است که : «اگر راهی برای کسب درآمد در هنگام خواب پیدا نکنید، تا زمانی که بمیرید کار خواهید کرد . » این نشان می‌دهد که یافتن راههایی برای کسب درآمد بدون انجام مداوم یک شغل چقدر مهم است .

برخی داشتن کسب درآمد در خواب را احمقانه می دانند ، اما با برنامه‌ریزی صحیح و کمی کار سخت ، می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد . در واقع ما در حالی که خواب هستیم درآمد کسب می کنیم و این کار جالب است . البته این بدان معنا نیست که آسان است . برخی از راهها سخت ‌تر از روش‌های دیگر خواهند بود و ممکن است زمان زیادی را نیز به خود اختصاص دهند . اما، ممکن است بتوانید در طول روز از کار سختی که انجام می دهید، درآمد کسب کنید .

راه های زیادی برای کسب درآمد در هنگام خواب وجود دارد ، مانند کسب درآمد با وبلاگ نویسی ، فروش محصولات دیجیتال ، اجاره فضای ذخیره سازی یا املاک، قرار دادن پول خود در یک حساب پس انداز با بازده بالا ، کسب سود سهام و موارد دیگر .

کسب درآمد در خواب , ایده تضمینی برای کسب درآمد در خواب بدون سرمایه اولیه

شروع کردن برخی از آنها آسان‌تر از دیگران است . بنابراین مطمئن شوید که به مزایا و معایب آن فکر می‌کنید . مثلا چقدر زمان ممکن است برای شما طول بکشد یا چه مقدار پول برای شروع نیاز دارید .

درآمد غیرفعالPassive Income

قبل از پرداختن به ایده های کسب درآمد در خواب باید به مقوله و مفهوم درآمد غیرفعال بپردازم . آینده‌ای را تصور کنید که در آن هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوید و می‌بینید که نسبت به روز قبل ، پول بیشتری در حساب خود دارید . با این اتفاق ، می‌توانید زمان خود را صرف خواندن کتاب ، مسافرت یا گفت‌وگو با خانواده کنید . اصلا نگران نان شب هم نیستید . این آینده با درآمد غیرفعال یا Passive Income ممکن می‌شود .

درآمد غیرفعال در واقع جریانی از پول است که بدون نیاز به صرف زمان و زحمت کسب می‌شود . اما این اتفاق چگونه ممکن است؟ در این مقاله به این موضوع پرداخته می شود .

تعریف درآمد غیرفعال

برای کسب درآمد غیرفعال باید ابتدا زمان مشخصی را برای تولید یک محصول یا انجام یک کار خاص صرف کنید . در این صورت می‌توانید بدون اینکه نیاز به کار بیشتری باشد ، در طول زمان از نتایج آن به درآمد مستمر برسید .

درآمد غیرفعالPassive Income  که به آن درآمد منفعل  یا  درآمد انفعالی  هم می گویند ، نوعی درآمد است که برای به دست آوردنش معمولا به هیچ زحمت و زمانی نیاز ندارید . اگر هم لازم باشد کاری انجام دهید یا زمانی را برای انجام آن صرف کنید ، مقدار آن حداقل است . مثلا درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری یا اجاره‌ای که هر ماه از مستاجر گرفته می‌شود ، نمونه‌هایی از درآمد غیرفعال می باشند .

درآمد غیرفعال را می‌توان نقطه مقابل درآمد فعالActive Income  دانست . در درآمد فعال نیاز دارید برای به دست آوردن پول ، زمان زیادی صرف انجام یک کار بخصوص کنید . مثلا کارمندی یا اداره کردن یک فروشگاه از جمله نمونه‌های درآمد فعال هستند .

اما در مورد درآمد غیرفعال قضیه کاملا فرق می‌کند . در این نوع درآمد ابتدا زمان مشخصی را برای راه‌اندازی درآمد غیرفعال خود صرف می‌کنید . بعد از آن دیگر لازم نیست کار خاصی انجام دهید . این منبع درآمد غیرفعال از این به بعد به فعالیت خود ادامه می‌دهد و برایتان درآمدزایی می‌کند .

از نمونه های دیگر درآمد غیرفعال می‌توان به نوشتن کتاب اشاره کرد . در جریان آن ابتدا زمان مشخصی را صرف نوشتن و انتشار آن می‌کنید و سپس تا آخر عمر از راه فروش آن درآمدزایی می‌کنید . از آنجایی که بعد از اتمام مراحل نوشتن کتاب و انتشار آن معمولا لازم نیست کار خاصی انجام دهید ، به این نوع درآمدزایی، درآمدزایی غیر فعال یا Passive Income گفته می‌شود .

بررسی تفاوت درآمد فعال و درآمد غیر فعال

درآمد غیرفعال نقطه مقابل درآمد فعال است . تفاوت‌های عمده‌ای بین آن‌ها وجود دارد . برای مثال زمان انجام کار در هر کدام با دیگری متفاوت است . با این مقدمه مهم ترین تفاوت آنها عبارتند از :

۱- تفاوت در زمان انجام کار

اولین نکته‌ در مورد درآمد غیرفعال این است که نباید از آن به عنوان یک روش جادویی برای کسب درآمد یاد کرد . قرار نیست روی مبل دراز بکشید و لپ‌تاپ شما تبدیل به یک ماشین چاپ پول شود . در عوض باید درآمد غیرفعال را شغلی دانست که زحمت و زمان مورد نیاز برای درآمدزایی از آن ، در ابتدای راه انجام و صرف می‌شود .

یعنی ، زحمت و زمان مورد نیاز برای یک شغل در ابتدای راه انجام شود . به‌طور کلی می‌توان درآمد را به دو دسته فعال و غیرفعال تقسیم کرد :

درآمد غیرفعال درآمدی است که در جریان آن ابتدا زمان ، هزینه و زحمت زیادی را صرف راه‌اندازی یک شغل یا کار می‌کنید . سپس بدون آنکه نیازی باشد آن را مدیریت کنید ، برای مدت طولانی از طریق آن کسب درآمد می‌کنید . مثل نوشتن کتاب که یک منبع درآمد غیرفعال است .

درآمد فعال درآمدی است که از آن به عنوان تبادل زحمت و پول یاد می‌شود . در این نوع درآمد شما کار می‌کنید و به ازای کار انجام شده ، پول می‌گیرید . مثل کارمندی که یک منبع درآمد فعال است .

هر دو نوع درآمد غیرفعال و درآمد فعال نیازمند انجام کار هستند . تنها تفاوت آ‌ها در زمان انجام کار است . شما می‌توانید به عنوان یک نویسنده در یک سایت فعالیت کنید و هر ماه در ازای نوشتن مقالات مختلف حقوق بگیرید . این حقوق یک نوع درآمد فعال است .

در عوض می‌توانید چند مقاله را در سایت خودتان منتشر کنید و با نمایش تبلیغات در بین آنها یک درآمد غیرفعال داشته باشید . در این صورت شما یک بار مقالات را انتشار می‌دهید و از آن به بعد با هر کلیکی که روی تبلیغات می‌شود ، مقداری پول دریافت می‌کنید . این نوع درآمد،‌ درآمد غیرفعال است .

۲- بالا بودن ریسک درآمد غیر فعال

یکی دیگر از تفاوت‌های مهم درآمد غیرفعال و درآمد فعال ریسک بیشتر درآمد غیرفعال است . در درآمد فعال حداقل اطمینان دارید که در ازای انجام کار و زمانی که صرف آن می‌کنید ، پول دریافت خواهید کرد . اما در درآمد غیرفعال ممکن است بعد از صرف زمان و راه‌اندازی منبع درآمد غیرفعال خود ، پول زیادی نصیب‌تان نشود .

تفاوت درامد غیر فعال با درآمد فعال , کسب پول در خواب بدون کار کردن

اما اگر بخواهیم خوش‌بینانه نگاه کنیم، درصورتی که نوع درآمد غیرفعال خود را به‌درستی انتخاب و اجرا کنید، ممکن است درآمد غیرفعال شما بسیار بیشتر از درآمد فعال شما شود .

انواع مختلف درآمد منفعل

درآمد منفعل انواع مختلفی دارد که میزان درآمد و ریسک هر کدام متفاوت با انواع دیگر است . در نگاه کلی ، دو نوع درآمد منفعل داریم . در نوع اول درآمد منفعل شما محصولی را ایجاد می‌کنید و سپس از راه فروش آن به درآمد می‌رسید . اما در نوع دوم درآمد غیرفعال شما از راه سرمایه‌گذاری به دست می‌آید . هرکدام از این درآمدها به‌صورت جداگانه توضیح داده می شود .

۱- کسب درآمد غیرفعال با ایجاد محصول

در این نوع درآمدزایی شما از راه تولید و توسعه یک محصول به درآمد می‌رسید . این محصول می‌تواند یک برنامه کامپیوتری ، یک وب سایت اینترنتی یا یک اپلیکیشن موبایل باشد . بعد از اینکه مدتی روی محصول خود کار کردید و برنامه ، سایت یا اپلیکیشن خود را به انتشار رساندید ، دیگر لازم نیست کار خاصی روی آن انجام دهید . در عوض برنامه ، سایت و اپلیکیشن شما از طریق راههای مختلفی همچون پرداخت درون‌برنامه‌ای ، تبلیغات کلیکی و… درآمدزایی می کند .

علاوه بر این ، محصول شما می‌تواند یک کتاب ، موسیقی یا هر چیز مشابه دیگر باشد . در این صورت نیز هر زمان که فردی کتاب یا موسیقی شما را بخرد ، به درآمد غیرفعال خواهید رسید .

در روش کسب درآمد غیرفعال با ایجاد محصول می‌توان از راه  بازارسازی آشناسازیAffiliate Marketing یا همکاری در فروش نیز به درآمد رسید . حتی می‌توانید با تبلیغ محصول شرکت‌های دیگر ، کمیسیون دریافت کنید . ضمن اینکه درآمد حاصل از یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام  نیز می‌تواند جزو درآمد غیرفعال تلقی شود . نمونه بارز کسب درآمد در خواب هم شیوه کسب درآمد از اینترنت مرسوم می باشد .

۲- کسب درآمد غیرفعال از راه سرمایه‌گذاری

نوع دیگر درآمد غیرفعال ، کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری است . زمانی که سهام شرکتی را در بازار بورس خریداری می‌کنید ، ممکن است سود سهام به شما تعلق بگیرد که این سود یک نوع درآمد غیرفعال است . در این روش لازم نیست در جریان فعالیت‌های روزانه شرکت مورد نظر باشید و کاری انجام دهید . در عوض تنها به خاطر در اختیار داشتن سهام آن شرکت ، به شما سود تعلق می‌گیرد .

روش دیگر برای درآمدزایی از این طریق ، خرید ملک و اجاره دادن آن است . بدین ترتیب اجاره‌بهایی که هر ماه از مستاجر دریافت می‌کنید، یک نوع درآمد غیرفعال می باشد . سپرده‌گذاری در بانک و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت نیز از جمله روش‌های کسب درآمد غیرفعال هستند .

بهترین راههای کسب درآمد در خواب

در برخی موقعیت‌ها ، می‌توانید به معنای واقعی کلمه برای خوابیدن دستمزد دریافت کنید . امری که محال نیست و هم اکنون رایج است . در حالی که برخی دیگر به کار اولیه برای ایجاد درآمد غیرفعال نیاز دارند . تنوع نوع پول درآوردن از این طریق بسیار زیاد است . در اینجا برخی از مهم ترین و بهترین راههای کسب درآمد در خواب که واقعی و قابل اجرا هستند معرفی می شود . این روش ها عبارتند از :

۱- راه اندازی یک سایت

در بحث مشاوره تبلیغات اینترنتی شاید بتوان گفت که راحت ترین راه برای درآمد زایی راه اندازی وب سایت شخصی است . این کار تنها چند دقیقه وقت شما را می گیرد و هزینه بسیار کمی برایتان دارد . لازم است فقط یک هاست و یک دامنه بخرید و کار را شروع کنید . نمونه اش همین سایت پول یابی است که شما مشاهده می کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد

بعد از این مرحله شروع کنید به تولید محتوا هایی جذاب که مردم به خواندن و اشتراک گذاری آن تمایل داشته باشند . برای مثال اگر شما باریستا و یا آشپز هستید در مورد غذاها و مواد غذایی و شیوه طبخ آن ها ، اطلاعات جدید و جالبی به مخاطب بدهید . مطمئن شوید موضوعات انتخابی شما جذاب باشد . برای اطمینان از این کار از مشاوره تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید .

بعد از اینکه شما تعدادی مخاطب و ترافیک جذب کردید می توانید از روش های زیر کسب درآمد کنید :

– گرفتن کمیسیون بابت آشنایی

می توانید محصولات یا خدمات دیگران را روی سایت خود قرار دهید . فقط مطمئن شوید که هر چیزی روی سایت شما قرار می گیرد مربوط به حوزه محتوایی سایت شما باشد . برای مثال اگر وبلاگ شما در مورد آشپزی است ، لوازم و خدماتی که مربوط به آشپزی است در سایت شما جا دارد و شما می توانید شرایطی را فراهم کنید تا بعد از هر کلیک بر روی محصول و اقدام به خرید آن ، مقداری کمیسیون به حساب شما وارد شود .

– گرفتن تبلیغات

راه دوم کسب درآمد اینترنتی از طریق وب سایت ، گرفتن تبلیغات اینترنتی است . اگر سایت شما ترافیک بالایی دارد می توانید از طریق قرار دادن تبلیغات محصولات و خدمات وابسته درآمد داشته باشید . ممکن است برای شروع درآمد شما کم باشد اما در نهایت درآمد خوبی نصیبتان می شود . فقط سایت شما باید با کیفیت باشد و در ارتقا آن از مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده کرده باشد . این یک شیوه کسب درآمد در خواب از طریق تبلیغات آنلاین است .

– پیدا کردن اسپانسر

گرفتن اسپانسر کمی متفاوت تر از تبلیغات و فروش در سایت است . در اسپانسر معمولا نام و یا لوگوی اسپانسر در بالا یا پایین محتوای مربوطه قرار می گیرد که می توانید از این طریق هم درآمد زایی داشته باشید .

۲-اطلاعات محصول خود را بفروشید

اگر در مورد چیزی اطلاعات و دانش خوبی دارید ، می توانید کتاب الکترونیکی ، ویدئو تولید کرده و آنها را روی سایت خود بفروشید . ممکن است در اوایل کار در جهت ساخت و بازاریابی محتوایتان کار کنید . اما مطمئنا پس از مدتی فقط به جمع آوری درآمد حاصله خواهید پرداخت .

۳- ایجاد حق امتیاز

چنانچه یک نویسنده ، شاعر ، موزیسین و… با استعداد و خلاق هستید می توانید حق امتیاز کار خود را به دست بیاورید . به بیان دیگر با استفاده از در اختیار قرار دادن تجربه ها و متدهای شخصی خود درآمد زایی کنید .

۴-ایجاد یک انجمن

اگر خود را به عنوان یک فرد معتبر ثابت کنید ، می توانید یک انجمن راه اندازی کنید و ماهانه برای تولید محتوایی که انجام می دهید از اعضای انجمن تان هزینه دریافت کنید . برای مثال می توانید برای انجام مشاوره تبلیغات اینترنتی یک انجمن زده و در مورد همین موضوع برای اعضایتان تولید محتوا کنید . البته راههای کسب درآمد از فروم و انجمن بسیار متنوع است که بستگی به میزان ترافیک آن می تواند متغیر باشد .

۵-نصبAutoresponder

یکی دیگر از راههای کسب درآمد در خواب از طریق اینترنت استفاده از Autoresponder در فروش سرویس ها ، محصولات و انجمن هاست . این دقیقا جایی است که مردم آدرس ایمیل خود را وارد می کنند و پیام های شما را دریافت می کنند . می تواند حاوی هر چیزی از جمله محصول و یا خدمات و یا معرفی انجمن شما باشد . با پیگیری مستمر این برنامه تعداد همراه کنندگان شما در طول زمان زیاد خواهد شد .

۶- وبلاگ نویسی

این شیوه کسب درآمد در خواب تقریبا شبیه مورد راه اندازی وب سایت در بالا است البته با کمی تفاوت . به شخصه راه مورد علاقه من برای کسب درآمد در هنگام خواب وبلاگ نویسی است . این یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال در هنگام خواب می باشد . خودم سال هاست که وبلاگ نویسی می کنم .لذا در حالی که خواب هستم از راههای مختلف درآمد کسب می کنم .

به این دلیل است که خوانندگان ، پست های وبلاگم را در طول روز و شب می خوانند . وبلاگ چیست؟ یک وبلاگ مانند مقاله ای هست که اکنون می خوانید ، نوشته شده و در یک وب سایت منتشر شده است . این اساسا مجموعه ای از محتوای نوشته شده است . می توانید یک وبلاگ در مورد بسیاری از موضوعات مختلف مانند کسب درآمد اینترنتی (مانند همین سایت پول یابی ) دستورالعمل ها ، خانواده ، سلامت ، تندرستی ، حیوانات خانگی ، ورزش ، خارج از منزل ، مسافرت و موارد دیگر راه اندازی کنید .

راههای مشابه دیگر برای کسب درآمد در خواب شامل : راه‌اندازی یک پادکست یا یک حساب رسانه‌های اجتماعی ، مانند TikTok یا Instagram است .

۷- بازاریابی وابسته

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک شبه پول در بیاورید (مثل زمانی که خواب هستید) ، کم هزینه و راحت ترین راه ، بازاریابی وابسته است .

این یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد در وبلاگ های ایرانی است . اما برای انجام بازاریابی وابسته به وبلاگ نیز نیازی ندارید . می توانید بازاریابی وابسته را در اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، پینترست ، لیست ایمیل و موارد دیگر انجام دهید .

بازاریابی وابسته زمانی است که محصولات یا خدمات شرکت های دیگر را با خوانندگان ، مشترکین یا افرادی که می شناسید به اشتراک می گذارید . وقتی شخصی از طریق لینک ارجاع شما خرید می کند ، کمیسیون دریافت می کنید و مقداری پول از شرکت به دست می آورید . بازاریابی وابسته ، همان همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است .

۸-  فروش قابل چاپ

ساخت و فروش قابل چاپ یکی دیگر از راه های خوب برای کسب درآمد در خواب و بدون تلاش زیاد است . پرینت‌ها آیتم‌های دیجیتالی هستند که افراد می‌توانند آنها را در خانه دانلود و چاپ کنند . آنها می توانند مواردی مانند بازی برای حمام عروس ، چک لیست برای خرید مواد غذایی ، برنامه ریزی برای مدیریت بودجه ، دعوت نامه ها ، صفحات رنگ آمیزی، نقل قول های طراحی شده برای چاپ و آویزان کردن روی دیوار و موارد دیگر باشند .

ساختن پرینت می تواند راهی غیرفعال برای کسب درآمد باشد . فقط باید برای هر محصول یک فایل دیجیتال بسازید و می توانید آن را هر چند بار که بخواهید بفروشید . تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت است . که آن هم راهی کم هزینه برای راه اندازی یک تجارت می باشد .

۹- سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک روش محبوب برای ایجاد جریان نقدی غیرفعال در هنگام خواب است . با خرید ملک های اجاره ای ، می توانید جریان ثابتی از درآمد اجاره ای را از مستاجرین و مهمانان کسب کنید . همچنین ، ارزش ملک شما به احتمال زیاد در طول زمان افزایش می یابد، که می تواند ارزش خالص شما را افزایش دهد .

می توانید در املاک مسکونی ، املاک تجاری ، اجاره های کوتاه مدت و موارد دیگر سرمایه گذاری نمایید . هر کدام مزایا و معایبی دارند، بنابراین قبل از شروع باید در مورد آن فکر کنید .

۱۰- راه اندازی یک کانال یوتیوب

راه اندازی کانال یوتیوب راه دیگری برای کسب درآمد در خواب است . به این دلیل که می‌توانید لینک‌های وابسته را به ویدیوهای خود اضافه کنید و درآمد تبلیغاتی ایجاد نمایید . حمایت‌های مالی برند را تشکیل دهید و همچنین محصولات را در داخل ویدیوها بفروشید .

برای درآمدزایی ، باید ویدیوهایی ایجاد کنید که بینندگان را سرگرم کند ، آموزش دهد یا آگاه کند . تا جایی که می توانید از ویدیوهای خود بازدید داشته باشد . در بیشتر موارد ، بازدید بیشتر از صفحه معمولا به معنای درآمد اینترنتی بیشتر است . همانطور که محتوای YouTube شما محبوب تر می شود ، هنگام کار بر روی محتوای جدید، درآمد غیر فعالی از ویدیوهای قبلی کسب خواهید کرد .

این روش در روز اول درآمدی ندارد و شروع به کار اولیه زیادی نیاز دارد . به علاوه ، میزان پولی که مردم به دست می آورند بسیار متفاوت است . با این حال ، اگر محتوای باکیفیتی ایجاد ‌کنید ، می‌توانید از طریق درآمد تبلیغات ، حمایت‌های مالی و با ایجاد محصولات خود (مثل دوره‌های آموزشی) درآمد آنلاین کسب کنید .

وقتی تعداد کافی مشترک داشته باشید و افرادی که به طور مداوم ویدیوهای شما را تماشا می کنند . می توانید استراحت کنید و همچنان درآمد کسب داشته باشید . شما ممکن است خواب باشید ، اما دیگران ویدیوهای شما را تماشا می‌کنند و درآمد تبلیغاتی را برایتان ارسال می‌کنند .

۱۱- دراپ شیپینگ Dropshipping

دراپ شیپینگ نوعی کسب و کار است که در آن کالاها را در یک فروشگاه آنلاین می فروشید ، اما حمل و نقل را انجام نمی دهید. در عوض، شما یک تامین کننده دارید که حمل و نقل را برایتان انجام می دهد . این بدان معنی است که شما نیازی به نگهداری هیچ محصولی در انبار ندارید . اما این بدان معنا نیست که این کار آسانی است .

باید تامین کنندگان قابل اعتمادی را پیدا کنید و مطمئن شوید که مشتریان شما سفارشات خود را به موقع دریافت می کنند . همچنین باید یک وب ‌سایت ایجاد نمایید . راهی برای متمایز کردن خود از سایر دراپ‌شیپرها پیدا کنید . از اقلامی که می‌فروشید عکس بگیرید . به سؤالات مشتریان پاسخ دهید و راههایی برای رشد فروشگاه خود بیابید .

انواع اقلامی که می توانید در فروشگاه دراپ شیپینگ بفروشید شامل لباس، لوازم الکترونیکی، دکور منزل، لوازم حیوانات خانگی، چمدان، لوازم التحریر، لوازم صنایع دستی، کتاب و غیره است . اگر Dropship را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که یک شرکت معتبر پیدا کنید .

اگر تولید کننده ، سرمایه گذار و عمده فروش هستید می توانید در این حوزه بسیار موفق عمل کنید و کالاهای خود را بدون واسطه به فروش برسانید .

۱۲- دوره های آنلاین

ساخت و فروش دوره های آنلاین یک راه عالی برای کسب درآمد اینترنتی در هر زمانی از روز ، حتی در هنگام خواب است . چند نمونه از دوره هایی که می توان ایجاد کرد عبارتند از :

– والدین و خانواده .

– سلامتی و تندرستی .

– نجاری و کار با انواع چوب .

– آموزش سگ و سایر حیوانات خانگی .

– آماده سازی آزمون های استاندارد و کنکور .

– گیتار زدن .

– آموزش زبان .

– مسافرت کردن .

– رنگ آمیزی .

– آشپزی و پخت شیرینی .

– دوره‌هایی با موضوعات مختلف مانند : کلاس‌های خواب نوزاد ، امور مالی شخصی ، پاداش‌های کارت اعتباری و موارد دیگر . ایجاد یک دوره آنلاین یکی از سریع ترین راه ها برای استفاده از زمان ، افزایش درآمد و کمک به افراد بیشتر است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با تامین امنیت سایت ها

23 راه آسان برای کسب درآمد در هنگام خواب , راز پول درآوردن در زمان خواب

۱۳- سود سهام

خرید سهامی که سود سهام پرداخت می کند ، راه دیگری برای کسب درآمد در خواب است . وقتی در این سهام سرمایه گذاری می کنید ، بخشی از درآمد شرکت را به طور منظم دریافت می کنید .

۱۴- اجاره گاراژ

اگر زمین یا فضای اضافی در خانه خود دارید که از آن استفاده نمی کنید ، می توانید با اجازه دادن به دیگران برای استفاده از آن برای ذخیره سازی، درآمد کسب نمایید . می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را برای چیزهایی مانند اتومبیل ، قایق ، جعبه و موارد دیگر اجاره دهید . این می تواند گاراژ ، راهرو ، کمد ، زیرزمین ، اتاق زیر شیروانی یا حتی فقط یک قفسه باشد .

۱۵- وبینار

وبینارها اغلب زنده هستند که در خواب پولی برایتان به همراه ندارند . اما می‌توانید وبینارهای خودکاری را ایجاد کنید که مردم بتوانند در هر زمانی تماشا کنند .  وبینارها مانند کلاس های آنلاین یا کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات خاص هستند . اگر در چیزی متخصص هستید ، می توانید یک وبینار را ضبط کنید و از افراد برای شرکت یا فروش محصولات و خدمات مرتبط با موضوع در طول وبینار هزینه کنید .

همچنین می‌توانید وبینارهای خود را ضبط کنید و به افراد اجازه دهید هر زمان که بخواهند آن‌ها را تماشا نمایند . که می‌تواند در هنگام خواب یا در تعطیلات شما پول به همراه داشته باشد . به عنوان مثال، می توانید وبینار در  موارد زیر تولید کنید :

– راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک . نکات راه اندازی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را به شرکت کنندگان آموزش دهید .

– استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کوچک . می‌توانید تکنیک‌های بازاریابی آنلاین را به اشتراک بگذارید تا به کسب‌وکارها کمک کنید حضور آنلاین خود را رشد دهند .

– سرمایه گذاری در بازار سهام برای مبتدیان . می توانید توصیه ها و نکاتی را برای تازه کارها در دنیای سهام ، صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، صندوق های شاخص ، اوراق قرضه و سبد سرمایه گذاری به اشتراک بگذارید .

– چگونه با بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید . می توانید استراتژی های پشت سایت های بازاریابی وابسته را آموزش دهید .

– چگونه در آبمیوه خوب سرمایه گذاری کنیم . یا هر نوع سرمایه گذاری دیگری .

اگر در زمینه ای تخصصی دارید که می توان روی آن سرمایه گذاری کرد و دیگران به آن نیاز دارند می توانید به کسب درآمد با وبینار فکر کنید .

۱۶- فروش تصاویر استوک و گرافیک

اگر علاقه دارید عکس بگیرید ، می توانید در خواب با فروش تصاویر در وب سایت هایی مثل : Shutterstock ، Getty Images یا Adobe Stock درآمد اینترنتی کسب کنید . مردم به دلایل مختلفی مانند قرار دادن در وب سایت خود ، در مقالات و پست های وبلاگ ، در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر، تصاویر را می خرند .  برخی از انواع متداول تصاویری که می‌توانید بفروشید شامل سفر ، تجارت ، مردم ، غذا ، حیوانات ، سلامتی ، مد ، ورزش و موارد دیگر است .

۱۷- راه اندازی یک سایت عضویت ، فروش اشتراک

ایجاد یک سایت عضویت که در آن افراد هزینه ای منظم (مانند هر ماه یا هر سال) برای محتوا ، منابع یا خدمات خاص بپردازند ، شیوه ای عالی برای کسب درآمد در خواب است . چند نمونه :

– کتابخانه تصاویر استوک . مجموعه‌ای از عکس‌ها یا ویدیوها را بفروشید که مشترکین می‌توانند برای پروژه‌های خود (مانند کسب‌وکار خودشان) استفاده نمایند . مشترکین برای دسترسی به این کتابخانه رسانه ای پرداخت می کنند .

– خبرنامه . به طور مرتب محتوای ارزشمند و ویژه را مستقیما به صندوق ورودی ایمیل مشترکین خود ارسال کنید ، جایی که برای دسترسی هزینه اشتراک دریافت می نمایید .

– گروه‌های متفکر . می‌توانید گروه‌های متمرکز و کوچکی از افراد تشکیل دهید که گرد هم می‌آیند تا یکدیگر را در دستیابی به اهدافشان حمایت و به چالش بکشند .

– هیئت شغلی فریلنسری . می‌توانید سایتی را راه‌اندازی کنید که در آن فریلنسرها بتوانند فهرست‌ها و فرصت‌های شغلی واقعی را پیدا نمایند .

– خدمات مشاوره یا مربیگری .

– عضویت در تناسب اندام . می توانید یک پلتفرم با برنامه های تمرینی ، برنامه های غذایی و نکات سلامتی ایجاد نمایید . اعضا برای دسترسی به این محتوا هزینه ماهانه پرداخت می کنند .

– کتابخانه دانلودهای دیجیتال . کتابخانه ای از منابع قابل دانلود مانند کتاب های الکترونیکی ، قالب ها یا نرم افزار ایجاد نمایید .

– تالار گفتمان انجمن .

– عضویت در دوره‌های آنلاین .

راز یک عضویت موفق در سایت ، ارائه مزایای واقعی به مشترکین است . فرقی ندارد چه چیزی به اعضا می دهید ، فقط باید مطمئن شوید که ارزش خرید اشتراک را دارد تا مشتریان دائمی داشته باشید .

۱۸- نوشتن کتاب

مردم می توانند در هر زمانی از رو ز، از جمله زمانی که شما خواب هستید ، کتاب بخرند . پلتفرم‌های آنلاین خود بشر ، به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به ناشر سنتی به مخاطبین گسترده‌ای دست پیدا کنید . نوشتن کتاب خود راهی عالی برای کسب درآمد در خواب و در خانه است . حتما چیزهای مفیدی وجود دارند که بتوانید در مورد آن بنویسید . یکی از موضوعات بسیار محبوب در حال حاضر ، در واقع رمان های عاشقانه است .

می توانید درباره هر چیزی که مهارت و علاقه دارید ، کتاب بنویسید و در اینترنت منتشر کنید و حتی در خواب کسب درآمد اینترنتی دائمی داشته باشید .

۱۹- توسعه یک اپلیکیشن و فروش آن

اگر مهارت های فنی دارید ، توسعه و فروش یک اپلیکیشن می تواند راهی برای کسب درآمد اینترنتی یک شبه در حالی که خواب هستید باشد . ایجاد برنامه شخصی خود ، مثلا یک ابزار مفید ، یک بازی سرگرم کننده یا چیز دیگری باشد ، می تواند به شما در کسب درآمد غیرفعال کمک کند .

حتی اگر مقداری کار و پول لازم باشد ، زمانی که برنامه شما در فروشگاه های اپلیکیشن قرار گرفت ، بدون توجه به زمان می تواند درآمد اینترنتی ایجاد کند . برخی از ایده‌ها برای برنامه‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید شامل : ردیاب بودجه ، برنامه‌ریزی غذا ، ردیاب تناسب اندام ، برنامه مدیتیشن ، برنامه‌ریز سفر و غیره است.

کمی تحقیق کنید و مطمئن شوید که افرادی هستند که می‌خواهند از برنامه‌ای که در فکر ایجاد آن هستید استفاده کنند . می توانید ایده های طوفان فکری را با فکر کردن در مورد اینکه چه نوع برنامه ای فکر می کنید می تواند در زندگی شما مفید باشد ، شروع نمایید .

۲۰- فروش در سایت های فروشگاهی

می توانید محصولات و خدمات خود را در سایر پلتفرم های تجارت الکترونیک بفروشید . فروشگاههایی مثل : دیجی کالا ، ایسام ، ترب ، با سلام و حتی دیوار و شیپور . این سرویس ها به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولاتی را که می‌خواهند بفروشند بیابند .

۲۱- درآمد با محصولات دیجیتال یا فایل

یکی از شناخته‌شده‌ترین روش‌های کسب درآمد غیرفعال تولید و توسعه یک محصول دیجیتال است که با فروش آن درآمد مستمری برایتان شکل می‌گیرد . مثلا شما یک برنامه‌نویس هستید و یک قالب سایت طراحی کرده‌اید . می‌توانید قالب خود را برای فروش در سایت‌های مختلف قرار دهید و تا آخر عمر از فروش آن به درآمد اینترنتی برسید .

محصول دیجیتال شما می‌تواند یک عکس هم باشد . بسیاری از کسب‌وکارها در مرحله‌ای از توسعه خود به تصاویر مختلفی نیاز پیدا می‌کنند که راحت‌ترین روش برای به دست آوردن قانونی آن، خرید از عکاسان است . موسیقی نیز به عنوان یک محصول دیجیتال یک بار تولید می‌شود و تا آخر عمر امکان کسب درآمد غیرفعال از فروش آن وجود دارد .

در کل برای داشتن یک درآمد منفعل می‌توانید یک بار یک محصول دیجیتال را تولید کنید و سپس تا مدت‌ها از راه فروش آن به درآمد برسید . کسب و کار فروش فایل همیشه به عنوان یک کسب درآمد اینترنت یپولساز مطرح است .

۲۲- تولید محتوا

راه دیگر کسب درآمد در خواب تولید انواع محتوا است . برای داشتن درآمد منفعل می‌توانید در مورد موضوع خاصی محتوا تولید کنید و از راه نمایش تبلیغات پول در بیاورید . برای مثال می‌توانید یک سایت اینترنتی در مورد موضوع خاصی ایجاد کنید و در آن مقالات مختلفی را به انتشار در بیاورید . سپس با استفاده از سایت‌های نمایش تبلیغات کلیکی ، در سایت خود تبلیغات مختلف را به نمایش بگذارید . با این کار با هر کلیکی که روی تبلیغات انجام شود ، مقداری کمیسیون به شما تعلق می‌گیرد .

این کار ممکن است در کانال یوتیوب نیز انجام شود . همان طور که در بالا به آن اشاره شد . شما ویدیوهای مختلفی را در کانال خود قرار و از تبلیغات نمایش‌داده‌شده در آن به درآمد غیرفعال می‌رسید .

۲۳- سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی و بانک‌ها

با سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی بین‌المللی و داخلی از جمله بازار ارزهای دیجیتال و بورس تهران نیز می‌توان درآمد منفعل داشت . سود سهامی که با خرید سهام یک شرکت ممکن است نصیب شما شود ، مصداق بارزی از درآمد غیرفعال است . همچنین در بازار ارزهای دیجیتال نیز می‌توان با سپرده‌گذاری یا به‌اصطلاح استیک Stake برخی رمز ارزها ، پاداش دریافت کرد .

ضمن اینکه همیشه امکان سپرده‌گذاری پول نقد در بانک و دریافت سود ماهانه نیز وجود دارد که آن هم جزو درآمد غیرفعال به حساب می‌آید .

سخن پایانی شیوه های کسب درآمد در خواب

راهکار و یا ترفند کسب درآمد در خواب به درآمد غیرفعال نیز معروف است . یعنی نوع خاصی از درآمد است که در آن افراد ابتدا محصولی تولید می‌کنند یا کار خاصی انجام می‌دهند و سپس آن محصول یا کار خاص در طول زمان برایشان درآمد مستمر ایجاد می‌کند . همان طور که گفته شد ، این نوع روش پول درآوردن به درآمد غیر فعال یا Passive Income شهرت دارد . البته با اسامی دیگری همچون درآمد منفعل یا درآمد انفعالی نیز از آن یاد می‌شود .

به نظر می‌رسد که در وضعیت اقتصادی نامطلوب ایران و جهان ، این سبک از درآمدزایی می‌تواند رویای بسیاری از افراد خواهان کسب درآمد در خواب را به حقیقت برساند . دست‌کم ، امتحان‌کردن آن هیچ ضرری ندارد .  یقینا کار شبانه روزی در درازمدت امکان پذیر نیست . اما این بدان معنا نیست که نمی توانید شبانه روز درآمد کسب کنید . می توان با ترکیبی از جریان‌های درآمد غیرفعال و اینکه پول ذخیره‌شده فعلی‌ ، برایتان کارساز باشد ، از نزدیک ببینید که چگونه به طور قابل توجهی ثروت و کسب درآمد خواهید کرد .

نکته پایانی کسب درآمد در خواب اینکه ، یقینا روش ها و شیوه های متعدد پول سازی در خواب وجود دارد که بیشترشان از طریق کسب درآمد از اینترنت میسر است . خلاصه رویای کسب درآمد در خواب ، با تغییر سبک زندگی مردم و تحول فضای کسب‌وکارها امکان پذیر شده است . درآمد غیرفعال یعنی ایجاد جریان درآمدی پیوسته و همیشگی، با انجام یک ‌بار کار و بدون نیاز به فعالیت‌ و صرف وقت بیشتر . پس از انجام یک بار آن کار و فعالیت ، برای همیشه و در همه حالات کسب پول خواهید کرد .

مطلب پیشنهادی

بازی همستر کامبت Hamster Kombat , کسب درآمد از بازی همستر کامبت

مقاله کامل درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat

این روزها در ایران همه به بازی همستر کامبت و شیوه کسب درآمد اینترنتی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.