کسب و کار فروش فایل

شاید این سوال برایتان مطرح باشد که کسب و کار فروش فایل چیست ؟ یا چگونه از طریق فروش فایل در اینترنت ، کسب درآمد آنلاین را تجربه کنید ؟ با گسترش اینترنت ، یکی از راههای کسب درآمد اینترنتی فروش فایل‌های مختلف مثل ویدیوهای آموزشی ، کتاب ، جزوه و… از طریق سایت می باشد .

یک فایل ساده می‌تواند هزاران مشتری در اینترنت داشته باشد و درآمد آنلاین بسیار خوبی برایتان کسب کند . راه اندازی فروشگاه اینترنتی فایل یک روش پولساز برای کسب درآمد اینترنتی است . علاوه بر فروش فایل در سایت ، می توانید از طریق همکاری در فروش یا فروشگاههای ارائه دهنده خدمات فروش فایل اقدام به درآمدزایی کنید .

در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به موضوع کسب و کار فروش فایل به چگونگی راه اندازی فروشگاه و کسب درآمد اینترنتی از آن می پردازم . امیدوارم این شیوه کسب درآمد از اینترنت که اتفاقا پولساز هم است ، مورد استفاده شما قرار گیرد .

معرفی فروشگاه اینترنتی فایل

فروش فایل به معنای فروش فایل‌ها از طریق آپلود آنها در یک سایت فروشگاهی یا سرور‌های آپلود فایل، و دریافت مبلغ به روش‌های مختلف است . فروشگاه فایل یکی از فروشگاه های اینترنتی پرسود است که با راه اندازی و ارائه فایل های ارزشمند، به راحتی می توانید درآمد اینترنتی بسیار خوبی داشته باشید . فروشگاه های فایل انواع مختلفی دارند که از فروش دوره های آموزشی تا فروش پادکست را شامل می شود .

تا چند سال پیش اگر قصد خواندن یک کتاب را داشتید، باید به کتاب فروشی های شهر می رفتید و با مراجعه به چند تا از آنها، کتاب مورد نظر خود را پیدا و خریداری می کردید . چند سالی است که کاربران از اینترنت برای خرید های خود استفاده می کنند . خوشبختانه در حوزه خرید کتاب و فایل هم فروشگاه های اینترنتی مختلفی به وجود آمده اند . در حال حاضر اگر نیاز به خرید یک فایل داشته باشید، دیگر نیازی نیست به سراغ فروشگاه های فیزیکی در سطح شهر بروید .

در حالی که مشغول نوشیدن یک لیوان چای هستید، می توانید نام فایل مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا گوگل فروشگاه های اینترنتی برای خرید آن فایل ها را به شما نمایش دهد . البته اگر شما هم فایل های کاربردی و ارزشمند مختلفی برای فروش دارید، به راحتی می توانید یک فروشگاه فایل راه اندازی و از آن کسب درآمد کنید .

گاهی قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، مثلا فروشگاه آنلاین را دارید؛ اما نه محصول فیزیکی خاصی مدنظرتان است، نه سرمایه اولیه تأمین محصول را دارید . اما یک تخصص در زمینه خاص دارید . در این شرایط، ساخت سایت فروش فایل و محصولات دانلودی گزینه مناسبی است .

شیوه کسب درآمد اینترنتی از فروشگاه فایل

محصولات دیجیتال مانند فایل، این مزیت را دارند، که تنها یک هزینه اولیه دارند . بعد از آن، می‌توان از همان محصول سود کسب کرد . یعنی نیازی نیست برای هر مشتری یک محصول مجزا تهیه کنید . فروشگاه‌‌های اینترنتی فایل، انواع مختلفی دارند . احتمالا به کرات در اینترنت موارد مختلف این فروشگاههای انلاین را مشاهده کرده اید .

کسب و کار فروش فایل , کسب درآمد اینترنتی از فروش فایل ، آموزش کسب درآمد از فروش فایل و محصولات دانلودی

انواع فروشگاه‌های فایل عبارتند از :

۱- وبسایت های فروش پکیج‌های آموزشی ویدیویی

فرض کنید که یک تخصص و مهارت در زمینه ای پرطرفدار و خاص دارید . در عین اینکه به آموزش علاقه دارید، می‌خواهید از آن درآمد اینترنتی هم کسب کنید . یک گزینه مناسب برای شما، تهیه ویدیوهای آموزشی و قرار دادن آن در سایت و فروشگاه خودتان است . اتفاقا این نوع کسب و کارها اخیرا پیشرفت‌های زیادی داشته است و افراد حرفه‌ای توانسته‌اند درآمد خوبی از آن کسب کنند .

نمونه های زیاد و معروفی که احتمالا آن‌ها را می‌شناسید، در اینترنت وجود دارد . مثلا وبسایت دکتر شیری محصول اصلی اش، فایل‌های ویدیویی آموزشی در زمینه روانشناسی است . هر کسی می تواند بر اساس تخصص خود ، فایل های مرتبط را بفروشد .

۲- فروش فایل پی دی اف و ایبوک‌

خوشبختانه الان هر کتاب و نوشته‌ای را که بخواهید می‌توانید خیلی سریع در اینترنت پیدا کرده و آن را دانلود کنید . پس برای فعالیت فرهنگی در زمینه کتاب نیازی نیست لزوما انباری پر از کتاب داشته باشید . اگر به فایل کتاب‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید یک فروشگاه کتاب دیجیتال یا فروش پی دی اف pdf راه اندازی کنید .

یک نمونه دیگر که چندین سال است آن را در فضای اینترنت می‌بینیم، فایل‌های پی دی اف جزوه‌ها یا کتاب‌های درسی است . از هر جزوه ، مقاله ، کتاب و دستنوشته ای که در اختیار دارید، می توان کسب درآمد اینترنتی کرد .

۳- دوره‌های آموزشی آنلاین

با روندی که در اطرافمان می‌بینیم، این تصور که در آینده همه چیز آنلاین می‌شود، عجیب نیست . به نظرم تا چند سال دیگر، برای شرکت در یک دوره آموزشی یا حتی کلاس‌های مدرسه و دانشگاه، نیازی به مراجعه حضوری نیست . چون همۀ کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شود . البته الان هم، تعدادی از آن‌ها را می‌بینیم و در ایام کرونایی هم رواج خوبی یافت .

امروزه بیشتر سایت ها و موسسات آموزشی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش آنلاین می کنند . این دوره ها برای برگزار کنندگان کسب درآمد و برای کاربران راحتی در آموزش را به همراه دارد .شیوه کسب درآمد از فروش فایل با تمحصولات و ولیدات آموزشی گزینه بسیار خوبی می باشد .

۴- سایت فروشگاهی فایل‌های صوتی یا پادکست

در سال های اخیر فایل‌های صوتی محبوبیت پیدا کرده‌اند . روز به روز هم اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند و طرفداران خاص خودشان را دارند . سایت های زیادی ایجاد شده اند که مخصوص فایل‌های صوتی و پادکست  هستند . برخی از فایل های این وبسایت ها رایگان و برخی پولی می باشند .

۵- وبسایت دانلود فیلم و موسیقی

به نظرم این یک مورد از سایت‌های فروش فایل را تقریبا همۀ می‌شناسند . هرچند این سایت‌ها معمولا رایگان هستند اما به هر حال می‌توانید یکی از این نوع سایت‌ها را داشته باشید . البته اگر به دنبال درآمد اینترنتی بالا هستید، روی این گزینه زیاد حساب نکنید .

۶- سایت دانلود نرم افزار و اپلیکشن‌

یک کسب و کار فروش فایل کاملا پولساز ، ایجاد فروشگاه نرم افار و اپلیکیشن است . دنیای اینترنت پر است از این نوع سایت‌ها می باشد . خودتان هم احتمالا بارها از این وبسایت‌ها، استفاده کرده‌اید و کارتان راه افتاده است . مثلا نرم افزارهایی برای سیستم کامپیوترتان و یا موبایل را از این سایت ها دانلود کرده اید .

آموزش راه اندازی کسب و کار فروش فایل

راه اندازی کسب و کار اینترنتی فروش فایل، از آن چه فکر می‌کنید راحت‌تر است . کل فرآیند ساخت فروشگاه اینترنتی فایل، در مجموع چند ساعت بیشتر زمان نمی برد . روشی که نه نیاز به آموزش دارد، نه کدنویسی می‌خواهد و نه زمان زیادی از شما می‌گیرد . بدون اینکه درگیر روش‌های پیچیده دیگر شوید ، به راحتی فروشگاه اینترنتی فایل خودتان را بسازید . برای ایجاد کسب و کار فروش فایل یا فروشگاه فایل به دو شیوه می توانید اقدام کنید :

الف : ساخت سایت و فروشگاه شخصی فایل

ب : عضویت در سایت های فروش فایل

با توجه به مهارت ، برنامه و هدفتان می توانید یکی از اینها را انتخاب کنید . اگر می خواهید فروشگاه مستقل داشته باشید ایجاد فروشگاه شخصی فایل توصیه می شود . اما اگر به دنبال راحتی و سهولت در کسب و کار فروش فایل هستید استفاده از فروشگاه سازهای فایل پیشنهاد می شود .

الف : ایجاد سایت و فروشگاه شخصی فایل

در این روش می توانید با استفاده از سیستم وردپرس سایت و فروشگاه خودتان را ایجاد کنید . بر خلاف تصور عمومی راه اندازی سایت فروش فایل بسیار راحت و برای همگان امکان پذیر است . برای تحقق این ایده مراحل زیر را می توانید انجام دهید :

۱- ثبت دامنه و خرید هاست

در اولین گام یک دامنه و نام مناسب برای فروشگاه و کسب و کارتان انتخاب کرده و ثبت کنید . بعد از آن به دنبال انتخاب هاست یا سرور باشید . از یکی از ارائه دهندگان هاست ، سرویس مدنظرتان را خریده و اقدام به نصب سیستم وردپرس بر روی آن کنید . آموزش چگونگی نصب و راه اندازی وردپرس و ایجاد سایت و فروشگاه در اینترنت موجود است . با جستجو و مشاهده فیلم های آموزشی به راحت این کار را می توانید انجام دهید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش های افزایش فروش فایل

۲- انتخاب قالب دلخواه

ظاهر و دکور فروشگاه اینترنتی دقیقا مثل فروشگاه فیزیکی، موضوعی است که اهمیت دارد . این ظاهر را قالب سایت شما مشخص می‌کند . از بین قالب های پولی یا رایگان در اینترنت ، یکی را به دلخواه انتخاب و آن را روی فروشگاه‌تان تنظیم ‌کنید . تمام فرایند این کار ساده بوده و آموزش آن هم در اینترنت وجود دارد .

۳- فعال کردن سایت

با بالا آمدن سایت عملا دارای یک فروشگاه و وبسایت اینترنتی شده اید و با نصب افزونه های مختلف وردپرس ، می توانید امکانات آن  را تکمیل کنید . توجه کنید که راه اندازی فروشگاه به تنهایی برایتان کسب درآمد اینترنتی به همراه ندارد . باید به فکر جذب ترافیک و بازدید کننده باشید .

بهترین راه جذب ترافیک از طریق موتور جستجوی گوگل است که این کار با تولید محتوا میسر است . تا می توانید محتوای تخصصی ، ارزشمند و کاربرپسند تولید کنید تا مشتریان هدفمند به سمت سایت و فروشگاهتان بیایند . هرچه ورودی سایت بیشتر باشد کسب درآمد اینترنتی افزایش می یابد .

۴- آپلود فایل‌ و محتوای دیجیتالی

با جذب ترافیک و افزایش بازدید حالا وقت آن است که هر فایل و محتوایی که دارید، را در سایت قرار دهید . در هر صفحه از فروشگاه سایت، یک محصول با توضیحات آن قرار دهید . توضیحاتی در مورد اینکه مثلا دوره آموزشی یا کتااب و جزوه دانلودی شامل چه بخش‌هایی است . مشتری بعد از دیدن آن، چه چیزهایی به‌دست می‌آورد و اینکه فایل هایتان چه مزیت هایی دارد .

تاکید می شود ، علاوه بر محصولات دانلودی، روی تولید محتوای کاربردی و مفید در بخش بلاگ هم کار کنید . همیشه سایت را پر از محتوای مفید و ارزشمند تخصصی  است . هرچه محتوا جدید و زیاد باشد به همان نسبت هم ترافیک افزایش داشته و کسب درآمد اینترنتی با فروش فایل بیشتر می شود .

۵- معرفی و فروش با استفاده از روش‌های بازاریابی اینترنتی

شاید بگویید، خوب وبسایت را که راه اندازی کردیم، محصول را هم در آن گذاشتیم، پس از چه زمانی مشتری به سراغ ما می‌آید؟ هر کاری تا الان انجام داده اید، برای آماده سازی فروشگاه اینترنتی‌تان بوده است . برای اینکه بخواهید از این پس بفروشید، باید سایت و محصول‌تان را معرفی کنید . مثلا اینکه باید بدانید چه کار کنید تا گوگل شما را در صفحات بالا نشان دهد . چه محتوای متنی و تصویری در سایت قرار دهید .

با کمی تحقیق و مطالعه می توانید روش های افزایش فروش فایل را اجرایی کنید و به درآمد اینترنتی پایدار و مستمر برسید . یک برنامه منظم تولید محتوا در سایت ، بازاریابی و تبلیغ در شبکه های اجتماعی ترسیم کنید . تا می توانید نگاه ها را به سمت کسب و کارتان معطوف کنید و برند خودتان را تبلیغ کنید .

هزینه ساخت فروشگاه فایل

اصلی‌ترین تفاوت فروشگاه محصولات فیزیکی و فروشگاه فایل در هزینه آن است . در فروشگاه محصول فیزیکی باید به تعداد مشتریان محصول تهیه کنید . پس هر سفارش برایتان، هزینه تامین محصول را دارد . اما در فروشگاه فایل، مسئله کمی فرق دارد . برای ساخت هر فایل یک هزینه اولیه خرج می‌کنید (تهیه ویدئو، ادیت ، نوشتن کتاب و جزوه و…)؛ بعد از آن، نیازی نیست برای هر مشتری یک محصول تهیه کنید .

مثلا اگر بخواهید ویدئوهای آموزشی در سایت بگذارید و بفروشید، در همان ابتدا هزینه و زمانی را صرف تهیه آن می‌کنید . البته اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشد، باید انرژی زیادی صرف کنید . به این ترتیب، مشتریان تا مدتی می‌توانند همین محصول را خریداری کنند . پس فکر نکنید داشتن یک فروشگاه فایل هزینه‌ای برای‌تان نخواهد داشت. علاوه بر آن، ساخت سایت هم قطعا هزینه دارد .

مانند فروشگاه فیزیکی که قطعا هزینه‌ای باید برای اجازه مغازه و دکوراسیون بپردازید . وبسایت هم باید فضای کافی برای نگهداری فایل‌ را داشته باشد . پس طبیعی است که خریدن این مکان نیاز به صرف هزینه دارد . نمی‌خواهیم موضوع را پیچیده کنیم. اما این فضا همان هاست است .

البته هزینه‌های دیگری مانند خرید دامنه (آدرس منحصر سایت‌تان)، خرید قالب، امکانات سایت مانند درگاه پرداخت و چندین مورد دیگر هم برای سایت‌تان خواهید داشت . اما تمام این هزینه ها بسیار کم و ناچیز است . با هزینه کمتر از ۳۰۰ هزار تومان به راحتی می توانید یک فروشگاه فایل با امکانات خوب راه اندازی کنید .

ب : عضویت در سایت های فروش فایل

علاوه بر ایجاد فروشگاه شخصی فایل ، راه دیگر که ساده تر است عضویت در سایت های فروش فایل می باشد . این شیوه ساده تر است اما درصدی از فروش را صاحب سایت به عنوان کارمزد رارئه خدمات بر می دارد .

برای کسب درآمد از طریق فروش فایل، باید ابتدا در یک یا چند سایت فروش فایل عضو شوید . با عضویت در این سایت ها یک پنل و فروشگاه سئو شده مختص خودتان، در اختیارتان قرار می گیرد . در این پنل اختصاصی می توانید پس از آپلود فایل های خود، توضیحات کاملی در رابطه با فایل ها ارائه شده داده و آنها را به فروش برسانید . سایت های فروش فایل تقریبا زیاد هستند که برخی از معتبرترین آنها عبارتند از :

www.4kia.ir* فورکیا/

www.filesell.ir* فایل سل/

www.netshahr.com* نت نشر/

www.filux.ir* فایلوکس/

www.fileyar.ir* فایل یار/

www.nafisfile.com* نفیس فایل/

www.sanafa.ir* ثنافا/

www.zepo.ir*زپو/

www.filemardet.ir* فایل مارکت/

www.masbi.com* مسبی/

www.daneshjo.ir* دانشجو/

www.sba_tile.ir* صفا فایل/

www.goopas.com* گوپاس/

راههای جمع آوری فایل

پس از عضویت در این سایت ها، باید فایل های خوب و کاربردی را در فروشگاه خود قرار دهید . با روش های زیر می توانید فایل های خوب و مناسب تهیه کرده و برای فروش عرضه کنید :

– این فایل ها را از دوستان و آشنایان بگیرید .

– خودتان فایل آموزشی در زمینه های مختلف تهیه کنید .

– از وبسایت های مختلف در زمینه یک موضوع مطلب جمع آوری و به صورت یک فایل بفروش برسانید .

– نرم افزارهای مختلف را امتحان زده و بهترین آنها را به صورت مجموعه برای فروش بگذارید .

– جزوه های دانشگاهی خود را اسکن کرده و برای فروش بگذارید .

– از نمونه سوال های دروس مختلف اسکن و یا عکس گرفته و برای فروش عرضه کنید .

– سایت هایی که کتب مختلف را به صورت رایگان می فروشند، کتاب هایی را در یک زمینه خاص جمع آوری کرده و با قیمت مناسب بفروشید .

– مطالب آموزشی در زمینه های مختلف را به صورت فایل جمع آوری کنید .

– در مورد هر موضوعی که تخصص دارید مطالبی را نوشته و تجربیات خود را برای فروش بگذارید .

سعی کنید فایل های انتخابی تان در یک موضوع خاص باشد . این موضوع به آن دلیل دارای اهمیت است که مشتری های شما زمانی که وارد فروشگاه فروش فایل شما می شوند، تصویر شفافی از فایل هایی که برای فروش قرار داده اید، داشته باشن د. اگر می خواهید درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید، باید هر روز همانند زمانی که سر کار می روید، ساعاتی را به جمع آوری مطالب و آماده کردن فایل اختصاص دهید . به این ترتیب فروشگاه شما پس از مدت اندکی، پر از فایل های منحصر به فرد می شود .

تمام چیزی که از فروش فایل باید بدانید , راهنمای کامل ساخت فروشگاه اینترنتی فروش فایل , بهترین سایت فروش فایل

راههای کسب درآمد از سایت های فروش فایل

راههای مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی از طریق سایت فروش فایل وجود دارد . مهم ترین این موارد عبارتند از :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد بالا با فروش فایل

۱- فروش فایل های خودتان

این شیوه مستقیم کسب درآمد اینترنتی است . می توانید فایل های خود مثل مقالات، جزوه، نرم افزار، تحقیق، پروژه، مقالات آموزشی، نقشه، قالب سایت و یا وبلاگ ویا هر فایل کاربردی را در سایت خود برای فروش بگذارید و از فروش آن کسب درآمد نمایید . این بهترین راه بوده و درآمد بالایی برایتان به همراه دارد .

برای افزایش درامد می توانید شروع به بازاریابی فایل های خود از طریق شبکه های اجتماعی، وبلاگ، تبلیغات اینترنتی و غیره کنید . هر چه بتوانید ترافیک بیشتری برای فروشگاه خود ایجاد کنید، موتورهای جستجو نظیر گوگل نیز فروشگاه شما را در رتبه های بالاتری نشان می دهد .

۲- بازاریابی فایل های دیگران

گاهی اوقات شما فایل مناسبی برای فروش ندارید ولی دارای یک وبلاگ و سایت هستید . شاید هم هوش بازاریابی بالایی داشته و بتوانید از طریق بازاریابی فایل های دیگران به کسب درآمد اینترنتی بپردازید . در این حالت می توانید از طریق درصدی که فروشندگان برای بازاریابان فایل های خود قرار می دهند، به درآمد های بالای ماهیانه و یا حتی روزانه دست پیدا کنید . در این شیوه فایل و محصولات دیگران را فروخته و بابت آن پورسانت خودتان را می گیرید . این شیوه همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته است .

۳- گرفتن زیر مجموعه

در صورتی که بتوانید افرادی را به این سیستم ها معرفی کنید، درصد مشخصی از درآمد آنها به صورت همیشگی به حساب تان واریز می شود . افراد بسیاری وجود دارند که با چند ماه زیر مجموعه گیری از روش های مختلف، همانند استفاده از شبکه های اجتماعی و تبلیغات اینترنتی به جذب تعداد زیادی زیر مجموعه پرداخته و درآمد همیشگی از فروش زیر مجموعه برای خود ایجاد می کنند .

میزان کسب درآمد ماهیانه

در این روش میزان درآمد اینترنتی بسته به شرایط فایل ها، سئو، لینک دهی، معرفی محصولات، تبلیغات و به ویژه کیفیت فایل ها متفاوت است . به طور معمول فروش هر فایل با کیفیت در سایت های فروش فایل از ۱ تا ۳۰ بار متغیر است .

اگر میانگین ۱۵ بار فروش را در نظر بگیرید و قیمت هر فایل را به طور میانگین ۳۰ هزار تومان فرض کنید، میانگین درآمد حاصل از فروش مستقیم در هر روز ۴۵۰ هزار تومان می شود . حال فرض کنید، اگر به جای یک فایل، ۵۰ فایل خوب داشته باشید، درآمد ماهیانه شما چه مقدار خواهد شد؟

چنانچه هیچ فایلی برای فروش نداشته یا علاوه بر فایل های خودتان، بخواهید از فایل های خوب دیگران نیز کسب درآمد داشته باشید، می توانید از سیستم همکاری در فروش سایت ها استفاده کنید . میزان درآمد اینترنتی بستگی به کیفیت فایل ها ، تلاش برای بازاریابی و افزایش ترافیک فروشگاه دارد .

به طور کلی اگر بخواهیم با اعداد و ارقام در خصوص میزان درآمد فروش فایل صحبت کنیم کار کمی سخت است . در حالتی که خودتان فایل ها را تولید کرده و دارای کیفیت مناسبی باشند و فایل های خود را در یک سایت همکاری در فروش فایل معتبر یا به صورت مستقیم برای فروش ثبت کنید، می توانید انتظار حداقل درآمد ۵ میلیون تومان در ماه را داشته باشید .

قطعا تعداد فایل ها و قیمت هر فایل هم روی میزان درآمدتان از فروش فایل تاثیر خواهد داشت . لذا این امکان را دارید که درآمد خودتان را بالای ۱۰ و حتی بیشتر از ۲۰ میلیون تومان در ماه در نظر بگیرید . نکته آخر اینکه ، کسب درآمد بالا با فروش فایل به میزان بازاریابی ، کیفیت محصولات دانلودی و تلاش افراد بستگی دارد .

نکاتی برای پیشرفت کار و افزایش درآمد اینترنتی

برای توسعه کسب و کار فروش فایل و جذب مشتری موارد زیر توصیه می شود :

۱- اگر به صورت حرفه ای می خواهید از این طریق به کسب درآمد آنلاین بپردازید، بهتر است روی یک موضوع مشخص مانند پاورپوینت کتاب های دبیرستان تمرکز داشته باشید . با توجه به تغییر مدل های تدریس و استفاده از کامپیوتر در مدارس، فروش این پاورپوینت ها با استقبال زیادی رو به رو شده است .

۲- برای داشتن فروش بالا باید فایل های تان علاوه بر کمیت، دارای کیفیت مطلوبی نیز باشند .

۳- آشنایی داشتن با سیستم دانلودی همانند تورنت (یافتن و دانلود فایل های بسیار نایاب) می تواند فایل های بسیار با ارزشی را برایتان به ارمغان آورد . این موضوع موجب می شود تا بازاریابان زیادی حاضر به فروش آنها برای شما شوند .

۴- قرار دادن پورسانت های بالا نظیر ۵۰ درصد می تواند بازاریابان بسیاری را تشویق کند تا فایل های شما را برای بازاریابی خود انتخاب کنند . نتیجه این شیوه ، سودی است که به راحتی به شما خواهد رسید .

انواع فایل های قابل فروش

هر چیزی را که دارای ارزش باشد به راحتی می توان در اینترنت فروخت و کسب درآمد آنلاین کرد . یکی از آسان ترین و بهترین راه های کسب درآمد اینترنتی بدون پول و سرمایه اولیه ، شیوه فروش فایل است . در این روش فایل را آماده کرده و آن را در سایت های فروش فایل یا فروشگاه شخصی خودتان با قیمتی مشخص قرار می دهید . فایل های انتخابی شما می توانند شامل هر موضوعی و با هر فرمتی باشند .

نمونه هایی از انواع فایل هایی که می توانید برای فروش انتخاب کنید عبارتند از:

۱- انواع مقاله های علمی و پژوهشی .

۲- انواع پروژه های دانشگاهی و دانشجویی .

۳- نمونه سوال های استخدامی و کاریابی .

۴- نرم افزار های چند رسانه ای .

۵- طرح کارآفرینی .

۶- نرم افزار های گوشی موبایل .

۷- طرح های توجیحی .

۸- نتایج آزمایشگاهی .

۹- نمونه سوالات کنکور .

۱۰- انواع طرح های فتوشاپ .

۱۱- انواع قالب های سایت و فروشگاه .

۱۲- برنامه ها و نرم افزارهای مختلف کاربردی .

۱۳- مطالب ادبی خودتان .

۱۴- انواع نقشه ها .

۱۵- گزارش های کارآموزی .

۱۶- انواع فلش کارت با موضوعات مختلف

۱۷- کتاب و یا مطلب آموزشی که خودتان خالق آن ها هستید .

۱۸- پاورپوینت با موضوعات مختلف .

سخن پایانی کسب و کار فروش فایل

امروزه یکی از هوشمندانه ترین راههای کسب درآمد اینترنتی در دنیا، درآمدزایی به شیوه غیرفعال، نظیر این روش است . این روش را می توان پاسخی به نیاز تعداد زیادی افراد جستجو کننده در اینترنت دانست که به دنبال فایل های خاصی هستند و شما با ایجاد آن فایل ها می توانید به درآمد اینترنتی برسید .

موضوعات زیادی وجود دارد که می توانید در آن زمینه ها فایل آماده کرده و در فروشگاه فایل خود به فروش برسانید . یکی از بزرگترین ویژگی های فایل، فاسد نشدنی بودن آن است . به این صورت که اگر یک فایل را آماده و در فروشگاه فروش فایل خود قرار دهید، فایل شما برای همیشه روی اینترنت وجود داشته و می توانید از آن کسب درآمد اینترنتی کنید .

فایل‌های دیجیتال مرگ و موجودی ندارند یعنی می‌توایند به صورت نا‌محدود فایل‌های دیجیتال را بفروشید و از آنها کسب درآمد کنید . حقیقت این است که در صورت استفاده از پلتفرم درست و اصولی و استفاده از اهرم‌های بازاریابی دیجیتال این امکان را دارید تا بتوانید درآمد فروش فایل را به حداکثر برسانید.

نکته پایانی کسب و کار فروش فایل اینکه، هیچ مرز جغرافیایی برایش وجود ندارد . می‌توانید فایل‌های خود را با اتصال به اینترنت به هرکسی در جهان بفروشید . ضمن اینکه فایل‌های دیجیتال اغلب سود بیشتری نسبت به فروش محصولات فیزیکی دارند . با فایل‌های دیجیتال، هیچ هزینه تولید و هزینه حمل‌ونقلی وجود ندارد . می‌توانید فایل‌های خود را با نصف هزینه فروش محصولات فیزیکی بفروشید .

مشتریان می‌توانند بلافاصله پس از خرید فایل‌ ، آن را دانلود کرده و در دستگاه‌های خود استفاده کنند . امکان درآمد نا‌محدود یکی از ویژگی‌های فروش فایل است که در یک سایت فروشگاهی امکان پذیر است .

مطلب پیشنهادی

تولید ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیو مارکتینگ ، اهمیت محتوای ویدیویی ،

تولید ویدیو مارکتینگ

رعایت برخی نکات و اصول بسیار ساده ولی کلیدی در تولید ویدیو مارکتینگ می تواند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.