کسب درآمد بالا با فروش فایل

یکی از سوالات مهم کاربران امکان کسب درآمد بالا با فروش فایل می باشد. دوستان زیادی هستند که می پرسند چگونه می توان از فروش فایل کسب درامد اینترنتی داشت و اصلا وقت گذاشتن برای این موضوع ارزش دارد یا نه ؟ امکان کسب درآمد از فروش فایل به صورت ثابت وجود دارد یا نه ؟ قبل از جواب دادن به این سوالات ، باید به نوع نگاه خود به فروش فایل توجه کنید.

اگر فروش فایل را به عنوان یکی از روش های کسب درآمد از راه همکاری در فروش بدانید زیاد نمی توان روی آن حساب ویژه باز کرد ولی اگر به عنوان  یک روش جدا برای کسب درآمد اینترنت حساب کنید می توان با آن کسب آمد بالا و مناسبی داشت . در سایت پول یابی قصد دارم تا به دو جنبه کسب درآمد از فروش فایل بپردازم امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد

شیوه های کسب درآمد بالا با فروش فایل

از راههای مختلفی می توان از فروش فایل کسب درآمد کرد ولی در اینجا دو شیوه عمده و مهم که بین کاربران ایرانی رواج دارد را شرح می دهم :

۱- فروش فایل از طریق همکاری در فروش

شیوه ساده و قدیمی کسب درآمد از فروش فایل های دانلودی به صورت همکاری در فروش بوده است که به دو روش کسب درآمد می کنید:

– روش آپلود فایل در سایت فروش فایل:

در یک سیستم فروش فایل که یک سایت مجزا روی ساب دامین اصلی به شما می دهد هر فایلی که قابل فروش باشد را قرار می دهید پس آپلود فایل یا از طریق موتورهای جستجو و یا توسط خود شما و یا بازاریابها ، هر فایلی به فروش برسد درصد به شما و درصدی به صاحب سایت و نیز بازاریاب پرداخت می شود.

کسب درآمد بالا با فروش فایل ، فروش فایل ، آموزش فروش فایل

عیب بزرگ این سیستم این است که بین بیست تا پنجاه درصد و شاید هم بیشتر از مبلغ فروش بابت بازاریابی یا حق سایت از شما کسر می شود ضمن اینکه محدودیت آپلود حجم فایل ، قوانین دست و پاگیر سایت مرجع ، محدودیت های ابزاری سایت ، نداشتن مدیریت کامل بر فایل ها و…. از معایب آن است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با فروش فایل

– بازاریابی برای فایل های دیگران

شیوه دیگر این است که با عضویت در سایت فروش فایل ، به دلیل اینکه فایلی برای فروش ندارید به عنوان بازاریاب عمل می کنید و بابت فروش هر فایل درصدی که صاحب فایل مشخص کرده است ، پس فروش ، به شما پرداخت می شود.

مهمترین عیب این روش این است که شما برای کسی دیگر کار و زحمت می کشید و پول اصلی را آنها می گیرند و درصد ناچیزی به شما می دهند.

در این دو روش همکاری در فروش ، روش آپلود فایل و فروش آن درآمد نسبتا بالایی نسبت به بازاریابی دارد.

۲- راه اندازی سایت فروش فایل

بهترین روش برای کسب درآمد از فروش فایل راه اندازی سایت جداگانه می باشد. با راه اندازی سایت و کار کردن روی سئوی آن ، به راحتی می توانید کسب درآمد بالا را تجربه کنید. این کار چند مزیت دارد:

– تعداد زیاد محصولات

می توانید هر تعداد محصول و فایل دانلودی که دارید را در سایت قرار دهید و از نظر حجم آپلود فایل هیچ نوع محدودیتی نداشته و نیاز به تایید کسی دیگر ندارید . ضمن اینکه با توسعه کار درآینده، دست شما برای فروش بیشتر فایل ها و محصولات دانلودی دیگر بدون دردسر و محدودیت باز است.

– انعطاف پذیری در قیمت ها و متون

البته در فروش فایل همکاری در فروش هم می توانید قیمت ها و نیز متن ها را کم و زیاد کنید ولی باز بسیاری از سایتها برای ویرایش و مسائل دیگر محدودیت می گذارند اما در سایت خودتان به راحتی می توانید قیمت ها و متون را ویرایش کنید. ارائه قیمت پایین تر اگرچه فروش شما را ممکن است سود شما را کم کند ولی با فروش زیاد ، جبران می شود.

– سئوی سایت

سایتتان را در زمینه کاری فایل می توانید سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو به ویژه گوگل) کنید و در عبارات زیادی ، به صفحه اول گوگل بیایید و با این کار در درازمدت درآمد ثابت و پایداری را از طریق فروش فایل داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد آسان با فروش فایل

– استخدام بازاریاب و همکار در فروش

همزمان که خودتان فروش فایل انجام می دهید برای افزایش کسب درآمد می توانید با پرداخت پورسانت ها ، بازاریاب و همکار در فروش استخدام کنید . این کار هم موجب افزایش درآمد در درازمدت شده و هم کسب و کار شما را برای توسعه و شهرت در وب بیشتر می کند.

راهکار کسب درآمد بالا با فروش فایل در سایت

برای فروش بیشتر فایل در سایت ، علاوه بر استخدام بازاریاب و همکار فروش ، سئوی سایت ، باید دو کار همزمان انجام دهید . اول اینکه فایل های دانلودی پرطرفدار، جذاب ، کاربرپسند و کمیاب برای دانلود قرار دهید و فایل ها را با شرح کامل و جذاب در ایت ارسال کنید تا در موتورهای جستجو قرار گیرد.

کار دوم اینکه سعی کنید مقالات و محتوای تخصصی مرتبط با کار و موضوع فایل ها دانلودی در سایت قرار دهید فرضا فایل های دانلودی شما درباره شیوه کسب درآمد از اینترنت می باشد باید مقالات جذاب و جدید درباره راههای کسب درآمد در سایت مرتب ارسال کنید تا موتورهای جستجو کاربران را به سمت سایت شما بکشانند. و اعتبار شما هم در نظر موتورهای جستجو و کاربران بالا برود.

نتیجه پایانی کسب درآمد بالا با فروش فایل

نکته پایانی کسب درآمد بالا با فروش فایل اینکه، شما به هر دو روش همکاری در فروش فایل و سایت مستقل برای فروش فایل می توانید اقدام کنید اگر مهارت لازم برای سایت داری را ندارید تا زمان یادگیری آن می توانید با همکاری در فروش کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید تا بازار فروش فایل را بشناسید . خودم سالها تجربه همکاری در فروش فایل را داشتم و تا ماهی سه چهار میلیون هم درآمد داشتم . (نگاه کنید به مقاله: روش های افزایش فروش فایل)

اما اگر واقعا دنبال کسب درآمد بالا ، پایدار و دائمی هستید حتما سایت مجزا راه اندازی کنید چون ارزش وقت گذاشتن روی سایت شخص دیگر که مالک آن نیستید را ندارد هر لحظه ممکن است صاحب سایت ، کارش را متوقف و سایت را ببندد که بارها برایم این اتفاق افتاده است. لذا بهتر است روی سایت خودتان سرمایه گذاری کنید.

مطلب پیشنهادی

شناخت ویدیو مارکتینگ ، بازاریابی ویدیویی ، اهمیت ویدیو مارکتینگ ، ساخت ویدیو

شناخت ویدیو مارکتینگ

برای اهمیت شناخت ویدیو مارکتینگ همین بس که گفته شود، همه فعالان عرصه اینترنت قبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.