ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی

برای انتخاب عنوان ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی کلی با خودم کلنجار رفتم تا اینکه به این عنوان رسیدم و آن انتخاب کردم آیا امکان کسب درآمد اینترنتی از همکاری در فروش یا بازاریابی اینترنتی وجود دارد ؟ همکاری در فروش اینترنتی چقدر پتانسیل درآمدزایی دارد ؟ (همچنین نگاه کنید به مقاله:اهمیت سیستم همکاری در فروش)

برای رسیدن به جواب این سوالات باید ابتدا یک سایت پرمحتوا ایجاد کنید و بعد از آن به فکر ایجاد یک فروشگاه یا سیستم همکاری در فروش باشید اگر درست و حساب شده عمل کنید نه تنها درآمد میلیونی که کسب درآمد میلیاردی را تجربه خواهید کرد. با مجموعه آموزش های کاربردی سایت پول یابی همراه باشید.

ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی اینترنتی ، همکاری در فروش ، کسب درآمد بالای اینترنتی

شیوه راه اندازی سیستم همکاری در فروش

برای معرفی کسب و کارتان و افزایش فروش می توانید از سیستم همکاری در فروش استفاده کنید برای این کار با توجه به ساییتان باید عمل کنید :

۱- سایت سی ام اس CMS

اگر سایت شما دارای CMS اختصاسی می باشد برای راه اندازی سیستم همکاری در فروش از برنامه نویس ساییتان بخواهید تا این امکان را برای شما ایجاد کند. در اپلیکشن موبایل هم باید این خواسته را با برنامه نویس خود مطرح کنید .

۲- سیستم وردپرس

اگر ساییتان وردپرسی هست پلاگین های زیادی برایش وجود دارد که می توانید با جستجو در قسمت افزونه های سایت آن را نصب کنید . افزونه های رایگان زیادی وجود دارد ولی سعی کنید از افزونه های پولی استفاده کنید که کارایی و امنیت بالایی دارند.

برای نمونه پلاگین Affiliate wp و Yith woocommerce Affiliates دو تا از افزونه های معروف و تست شده هستند.

شیوه اجرای ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی

اولین راه برای شروع و اجرایی کردن ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی اینترنتی، ایجاد یک سایت پرمحتوا ، غنی و عالی مرتبط با زمینه کاری می باشد . برای کسب درآمد اینترنتی ثابت و پایدار حتما باید یک سایت خوب با متن تخصصی داشته باشید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه موفقیت در همکاری در فروش

انتخاب محصولات پرطرفدار

اولین قدم برای موفقیت این است که در بازار کسب و کار مطالعه کنید و محصولات پرطرفدار را انتخاب کنید فرضا در زمینه تناسب اندام تخصص دارید باید محصولات مرتبط با آن مثل دمنوش لاغری، قرص های چربی سوز، کمربند لاغری ، گن، تی شرت و کفش های ورزشی و… را شناسایی کنید .

محصولاتی که انتخاب می کنید باید پرطرفدار، دارای مجوز ، محبوب و مشتری پسند باشد هر چه کیفیت کالای شما مرغوب تر باشد در درازمدت کسب درآمد شما هم پایدارتر خواهد بود.

تولید محتوای عالی

پس از انتخاب محصولات پرطرفدار باید به تولید محتوا در سایت در زمینه تناسب اندام و لاغری بپردازید. این مقالات باید پرمحتوا، جذاب ، تخصصی و مرتبط با محصولات انتخابی شما باشد. برای نمونه مقالاتی در زمینه قرص های لاغری و یا دمنوش ها تولید و در سایت ارسال کنید .

مقالات تولیدی باید کامل ، جامع و تخصصی باشد تا موتورهای جستجو به ویژه گوگل ، رتبه خوبی به آنها بدهند و در صفحات بالای گوگل قرار گیرد. عنوان و محتوا باید جذاب و کاربرپسند و ترغیب کننده باشد مثلا : لاغرکردن ده کیلویی با ورزش طی سه ماه.

تا می توانید مقالاتی مرتبط با محصولات خود تولید و در سایت ارسال کنید . شما نمی توانید برای کسی که فرضا دنبال مطلب لاغری است محصولات الکترونیکی و برقی برای خرید پیشنهاد دهید تناسبی با هم ندارند.

ارجاع دادن محصولات در داخل سایت

با ارسال مقالات تخصصی کم کم ترافیک سایت شما افزایش می یابد و این وزودی نیاز دارد تا شما محصولات خود را به کاربران معرفی کنید و یا در معرض دیدشان قرار دهید برای این کار می توانید کالاها و محصولات خود را به آنها پیشنهاد دهید مثلا در بین مقالات، لینک محصولات همکاری در فروش خود را قرار دهید. این ایده بسیار ساده ولی فوق العاده تاثیر گذار می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای ارزان بازاریابی اینترنتی

با افزایش ورودی سایت، لینک هر کدام از محصولات مرتبط با مقالات را در داخل متن های سایت قرار دهید تا کاربران ضمن خواندن مقاله، برای خرید کالا و خدمات ترغیب شوند.

البته باید در این کار صبر و حوصله داشته باشید تا اعتماد کاربران را جلب کنید و بعد از آن خواهید دید که چه تاثیر شگرفی خواهد داشت.

مذاکره با فروشگاه اینترنتی

شاید کاربران چون شیوه کار شما همکاری در فروش است اعتماد زیادی نکنند برای جلب اعتماد می توانید با فروشگاه اصلی مذاکره کنید و محصولات آنها را با تخفیف بخرید و خودتان مستقیم عرضه کنید که البته این کار کمی سخت است ولی قابل اجرا می باشد.

و یا می توانید یک دامنه اینترنتی جدا تهیه کنید و در آن فروشگاه خود را ایجاد و در سایت لینک دهید . البته هر کاری سختی خاص خودش را دارد مهم این است که محصول ارائه شده شما دارای کیفیت لازم باشد و مشتری را راضی نگه دارد رضایت مشتری در درازمدت کسب درآمد بیشتر به همراه خواهد آورد.

سخن پایانی ایده کسب درآمد میلیونی با بازاریابی

برای کسب درآمد میلیونی نیاز به یک سایت پرمحتوا با مقالات تخصصی دارید اگر هم اکنون هم سایت محتوا محور دارید می توانید محصولات مرتبط با محتوای سایت خود را شناسایی کرده و در سایت قرار دهید چون ورودی های سایت منطبق با محصولات داخل سایت هستند هر ورودی پتانسل مشتری شدن شما را دارد.

همان طور که در تولید محتوا دقت لازم را دارید و تخصصی ، جذاب و کاربرپسند بودن را لحاظ می کنید در انتخاب کالا و خدمات برای فروش هم پرطرفدار بودن، خاص بودن و مشتری پسندی را لحاظ کنید تا فروشتان بیشتر است . کسب درآمد میلیونی و میلیاردی آسان است اگر راه درستش را پیدا کنید و با پشتکار و برنامه منظم آن را ادامه دهید

شما هم اگر ایده برای افزایش کسب درآمد اینترنتی دارید از قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.