روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و موارد مشابه ، چگونگی و شیوه جذب زیرمجموعه مستقیم یا دایرکت ریفرال Direct Referral است که مورد توجه کاربران فعال کسب و کار اینترنتی می باشد .

این شیوه جذب زیرمجموعه در واقع یک سود چند طرفه می باشد . از یک طرف برای کاربران فعال یا همان تبلیغ کنندگان در سایت کلیکی منفعت دارد . از طرف دیگر برای صاحبان وب سایت و تبلیغ دهندگان سودمند است که در ادامه شرح داده می شود .

در این مقاله سایت پول یابی در ادامه مجموعه آموزش های کاربردی کسب درآمد اینترنتی به روش های جذب زیرمجموعه مستقیم پرداخته می شود .

انواع زیرمجموعه یا ریفرال

کسانی که در سایت های کلیکی فعالیت می کنند به خوبی می دانند یکی از اصلی ترین راههای افزایش درآمد اینترنتی داشتن زیر مجموعه یا به اصطلاح ریفرال می باشد . البته راههای جذب زیرمجموعه با توجه به سیاست کاری افراد متفاوت است . در تمام سایت های کلیکی ایرانی و خارجی دو نوع متفاوت ریفرال برای افزایش کسب درآمد از اینترنت وجود دارد:

۱- دایرکت ریفرال Direct Referral یا زیر مجموعه مستقیم .

۲- رنت ریفرال Rent Referral یا زیر مجموعه اجاره ای .

توجه کنید که مبحث دایرکت ریفرال فقط مختص به سایت های کلیکی نیست و دایره آن وسیع تر می باشد . در بسیاری از سایت هایی که خدمات  یا محصولاتی را در اینترنت عرضه می کنند، بخشی با نام affiliate program وجود دارد که کاملا مشابه دایرکت ریفرال در سایت های کلیکی است .

در واقع affiliate program برنامه ای است که کاربران هر وب سایت به وسیله آن می توانند با معرفی کردن آن سایت به افراد دیگر (در صورتی که منجر به استفاده از خدمات و محصولات شود) درآمد و پورسانت مناسبی دریافت می کنند .

معرفی زیرمجموعه اجاره ای

زیرمجموعه اجاره ای یا رنت ریفرال، همان طور که از نامش پیداست کاربران فعال، افرادی را از خود سایت برای مدت مشخص، و با پرداخت مبلغی برای مدت یک ماه به اجاره خودشان درمی آورند . مدت زمان این اجاره به دفعات و بدون محدودیت قابل تمدید می باشد که متعاقبا کاربرد این ریفرال ها برایتان افزایش درآمد به همراه دارد .

همان گونه که در مقالات دیگر سایت پول یابی اشاره شد، شما از کلیک هایی که رنت ریفرال ها یا زیرمجموعه های اجاره ای برای خودشان انجام می دهند مبالغ مشخص شده ای را با توجه به نوع عضویت تان و نوع تبلیغاتی که رنت ریفرال ها انجام می دهند دریافت می کنید . این قابلیت اجاره کردن ریفرال یکی از مهمترین مزایای سایت های کسب درآمد آنلاین می باشد .

معایب رنت ریفرال

زیرمجموعه اجاره ای یا رنت ریفرال ها علاوه بر مزایای جالب، دارای برخی معایب و ایرادات هم هستند . از مهم ترین معایب رنت ریفرال ها هزینه بر بودن آنها است . به عبارت دیگر کاربران برای داشتن آنها باید هزینه ای را پرداخت کنند .

عیب دیگرشان دائمی نبودن زیرمجموعه های اجاره ای می باشد . در واقع بخشی از سودی که زیرمجموعه ها به شما می رسانند را باید صرف اجاره و تمدید مجدد و ماهانه خود آنها کنید .

برای درک بهتر ریفرال های اجاره ای فرضا شما برای کسب درآمد یک مغازه اجاره می کنید و مشغول فعالیت می شوید . مسلما از این مغازه درآمد خواهید داشت و متعاقبا باید بخشی از درآمدتان را برای اجاره مغازه کنار بگذارید تا سر هر ماه آن را به صاحب مغازه پرداخت کنید . ریفرال های اجاره ای هم به همین شکل عمل می کنند .

ضعف سوم رنت ریفرال ها این است که عملکرد آنها قبل از اجاره قابل پیش بینی نیست . مثلا مشخص نیست که این ریفرال ها چگونه فعالیت می کنند . آیا هر روز آگهی های خود را کلیک می کنند یا اینکه میانگین کلیک های آنها چه اندازه است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام دوم همکاری در فروش اینترنتی

با این حال با آمارهایی که بعد از اجاره ریفرال ها توسط وب سایت به شما ارائه می شود می توانید عملکرد اینگونه ریفرال ها را مشاهده کنید . لذا با توجه به این موضوع ، می توانید آنها را برای بالا بردن عملکردشان مدیریت کنید تا بهترین نتیجه را به دست آورید .

تفاوت زیرمجموعه مستقیم با اجاره ای

بین زیرمجموعه مستقیم با زیرمجموعه اجاره ای تفاوت هایی وجود دارد . با بررسی این تفاوت ها به خوبی بر صحت برتری دایرکت ریفرال در برابر رنت ریفرال آشنا می شوید . به طور کلی مزایای زیرمجموعه مستقیم کاملا مشهود است .

تفاوت اول این است که در دایرکت ریفرال یا زیر مجموعه مستقیم بر خلاف زیر مجموعه اجاره ای، برای داشتن آنها هزینه ای را پرداخت نمی کنید .

تفاوت دوم این است که دایرکت ریفرال ها محدودیت زمانی ندارند و بر خلاف رنت ریفرال ها به صورت دائم زیر مجموعه شما هستند . در واقع کسب درآمد اینترنتی از طریق زیرمجموعه مستقیم همیشگی می باشد .

تفاوت سوم این است که از فعالیت های دیگر زیر مجموعه های مستقیم خود نیز بهره مند می شوید . فرضا اگر آنها عضویت خودشان را ارتقا دهند از این بابت کمیسیون یا پورسانت دریافت می کنید . اگر آنها در مینی جاب ها موفق باشند و درآمدی داشته باشند شما از آن درآمد نیز پورسانت دریافت خواهید کرد .

اگر آنها برای اجاره و یا کارهای دیگر در سایت سرمایه گذاری کنند شما درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می کنید.

این تفاوت های فوق العاده زیر مجموعه مستقیم از زیر مجموعه اجاره ای است . در ریفرال های اجاره ای فقط از کلیک کردن آنها بر روی آگهی های خودشان سود می بردید اما در دایرکت ریفرال از چندین فعالیت آنها سود می برید .

این مزایا به این دلیل از طرف سایت ها ارائه می شود، چون شما افراد جدیدی را به سایت آنها معرفی می کنید . این اقدام شما، بر اعتبار و سود آنها می افزاید . افرادی که می توانند خانواده ، دوستان، آشنایان و یا همکاران شما باشند . این گروه به راحتی از طریق لینک معارفه می توانند بطور مستقل در سایت ها ثبت نام کنند و جزیی از زیر مجموعه شما گردند .

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

پس از آشنایی با انواع زیرمجموعه ها ، تفاوت ها و مزایای دایرکت ریفرال و رنت ریفرال، در ادامه استراتژی ها و روش های جذب زیر مجموعه مستقیم معرفی می شود . مهم ترین روش ها و راههای جذب زیرمجموعه مستقیم عبارتند از :

۱- تبلیغات سینه به سینه

یکی از اولین راهها و روش های جذب زیرمجموعه مستقیم ، انجام تبلیغات سینه به سینه می باشد که موثرترین نوع تبلیغ است . می توانید در مورد کسب و کار جدید و آنلاین خود برای خانواده ، دوستان ، آشنایان و حتی همکارانتان توضیح دهید و آنها را با مزایا و چگونگی انجام این کار آشنا کنید .

بعد از آنکه، آنها را برای فعالیت در این کار ترغیب کرده اید ، لینک معارفه خود را در اختیارشان قرار دهید تا توسط آن لینک وارد سایت مورد نظر شده و ثبت نام کنند . از این راه می توانید تجربیات و دانسته های خود را در اختیار آنها قرار دهید و برای رسیدن به موفقیت آنها را پشتیبانی کنید .

۲- استفاده از تبلیغات درون سایت های کسب درآمد

شیوه دوم استفاده از تبلیغات درون سایتی، خود سایت های کسب درآمد اینترنتی است . در این روش با درآمدهایی که از خود سایت ها بدست می آورید درخواست تبلیغ برای لینک معارفه می دهید . یعنی از خود سایت می توانید چندین نوع از تبلیغ را برای جذب زیر مجموعه مستقیم سفارش دهید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موفقیت در کسب درآمد تبلیغات بنری

فرضا می توانید با پرداخت مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان حدود ۲۵۰۰۰ مشاهده بنر سفارش دهید که در این بنر لینک معارفه سایت مورد نظرتان را قرار می دهید و افرادی که این بنر ها را مشاهده می کنند اگر بر روی آن بنر تبلیغاتی کلیک کنند مستقیم وارد سایت مورد نظرتان می شوند . اگر در آن سایت ثبت نام کنند چون به واسطه لینک معارفه شما وارد سایت شده اند بعد از ثبت نام به طور مستقیم زیر مجموعه دائمی شما می شوند .

یا اینکه تبلیغی مشابه همان تبلیغاتی که خودتان همه روزه کلیک می کنید برای لینک معارفه خودتان به سایت سفارش دهید . همین طور یک نوع از تبلیغات هست که می توانید درخواست پرداخت به ازای ثبت نام را ارائه دهید .

راههای زیادی برای تبلیغات در درون سایت های کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که مثلا اجاره لینک در سایت های کلیکی ، اجاره جایگاه های ثابت و… از آن جمله می باشند .

۳- عضویت در سایت های جدید کلیکی

برخی از وب سایت های جدید برای جذب کاربر در ابتدای فعالیت خود مزایای خوبی را برای کاربران و اعضای اولیه خود در نظر می گیرند که این مزایا گاهی هدیه نقدی، آپگرید رایگان عضویت و یا چیزهایی شبیه آن می باشد .

چون این سایت های جدید هنوز پرداختی شان مشخص نشده است که آیا پرداختی دارند یا نه . می توانید از هدایای نقدی ، مزایا و درآمد های  به دست آمده از آنها برای تبلیغات درون سایتی جهت لینک معارفه خود استفاده کنید .

حتی اگر این سایت ها پرداختی نداشته باشند، می توانید از تبلیغات درون سایتی آنها استفاده کنید . و افرادی را که در این سایت ها فعالیت دارند را به عضویت در سایت های دیگر ترغیب کنید .

۴- انتشارمطلب در وبلاگ ، سایت و شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های جذب زیرمجموعه مستقیم این است که می توانید در صورت داشتن وبلاگ یا وبسایت و با قرار دادن یک مطلب مرتبط با کسب و کار جدید خود کاربران وبلاگ و وبسایت خود را ترغیب به فعالیت در این روش کسب درآمد اینترنتی کنید .

علاوه بر این ، اگر صفحاتی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند تلگرام ، اینستاگرام ، فیسبوک و یا هر کجا که افرادی در آنجا حضور دارند دارید، می توانید برای جذب زیر مجموعه مستقیم مطالبی را به انضمام لینک معرفی خود در آنها قرار دهید و دایرکت ریفرال جذب کنید .

سخن پایانی جذب زیرمجموعه مستقیم

زیرمجموعه گیری یا ریفرال گیری از روش های قدیمی کسب درآمد اینترنتی است که بیشتر در سایت های کلیکی استفاده می شود . شیوه جذب زیرمجموعه به صورت مستقیم و اجاره ای می باشد که در این مقاله ضمن معرفی هر کدام به تفاوت آنها با یکدیگر پرداخته شد .

در این مقاله سایت پول یابی بیشتر تمرکز روی جذب زیرمجموعه مستقیم معطوف بوده است . تلاش شد تا روش ها و شیوه هایی معرفی شوند که با بکارگیری آنها به راحتی و به مرور زمان و با کمی فعالیت هدفمند، بتوانید برای خود زیر مجموعه مستقیم جذب کنید و بر میزان کسب درآمد اینترنتی خود بیافزایید .

نکته آخر روش های جذب زیرمجموعه مستقیم اینکه ، به شخصه به دلیل میزان پایین کسب درآمد و پول از این نوع سایت ها ، فعالیت در آنها را توصیه نمی کنم . ولی کسانی که علاقمند به کار در این نوع سایت هستند باید قواعد کار را درست یاد بگیرند . ضرورت موفقیت در سایتهای کلیکی داشتن برنامه ریزی منظم ، حساب شده و کنکاش همه جانبه برای یافتن بهترین راههای رسیدن به درجات بالاتر و کسب درآمد از این نوع سایتها است .

مطلب پیشنهادی

اصطلاحات سایت های کلیکی PTC یا پرداخت به ازای کلیک ، درآمد اینترنتی از کلیک

اصطلاحات سایت های کلیکی

بحث درباره سایت های کلیکی و شیوه کسب درآمد از آن از آغاز شروع کسب …

یک دیدگاه

  1. یک ارائه دهنده کیف پول میکرو است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه اضافی از طریق فاست ها و سایت های دیگر پرداخت وجه را دریافت کنید و وقتی به حد کافی رسید به کیف پول اصلی خود منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.