سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد

گاهی سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد بیشتر از هر چیزی موجب ایجاد انگیزه در انسان می شود. بسیاری از افراد موفق و نامدار، مسیر زندگیشان با شنیدن و یا خواندن یک جمله حکیمانه چنان تغییر کرد و به قول معروف از این رو به آن رو شد که تصورش شاید برای برخی سخت باشد.

این سخنان الهام بخش بوده و روح تازه در کالبد آدمی می دمد. در سایت پول یابی، به دلیل اهمیت موضوع تلاش کردم تا سخنان حکمیانه موثر در کسب درآمد را با هدف ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در کسب و کار ارائه دهم .

برای خواندن بیشتر سخنان انگیزشی از بزرگان درباره کسب و کار و همچنین کسب درآمد نگاه کنید به مقاله : ( سخنان انگیزشی کسب درآمد )

ضرورت دانستن سخنان حکمیانه موثر در کسب درآمد

کسب درآمد با فراز و فرودهای زیادی همراه است مهم این است که در این مسیریاد بگیرید که رشد کنید و از سختی ها و ناملایمات هراسی نداشته باشید. حتی اگر با شکست مواجه شده اید و یا زمین خوردید دوباره بلند شوید و شروع کنید. تجربه های کسب درآمد هر چه باشد بد یا خوب ، تلخ یا شیرین، راحت یا سخت و جان فرسا، مهم این است که شما اراده ای بزرگ دارید.

سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد، سخنان کسب درآمد
در دنیای کسب و کار موفق ترین افراد کسانی هستند که به کاری که عاشقش هستند مشغول اند (وارن بافت)

کسب درآمد و رقابت در بازار کسب و کار هر چه دشوار باشد شما می توانید بر این اسب چموش سوار شوید و آن را رام کنید . شروع کنید و مطمئن باشید موفق خواهید شد اگر سخنان انگیزشی و بزرگان را مدنظر بگیرید کلیدهای موفقیت و شادکامی در دستتتان خواهد بود.

سخنان انگیزیشی کسب درآمد

زمان و زندگی را غنیمت بشمارید و تلاش کنید کسب درآمد را با تمام وجود و انگیزه بالا شروع کنید نترسید و به توانمندی خود ایمان داشته باشید مهم نیست دیگران چه می گویند مهم این است که شما متمایز از دیگران هستید و می توانید کارهای بزرگ انجام دهید.

انسان همانند خالقش نامحدود و توانایی اش برای رسیدن به موفقیت غیرقابل تصور است فقط باید بخواهد و برای رسیدن به هدفش تلاش کند در آن موقع هیچ کاری برایش سخت نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اصول فکری ثروتمندان واقعی

۱- سرسختی در کسب درآمد

شروع کسب درآمد سخت است ممکن است موفق نشوید و یا مشکلاتی در مسیر کسب درآمد اتفاق بیفتد، چه بسا که رقبا نگذارند تا رشد کنید و چوب لای چرخ پیشرفت و توسعه کسب و کارتان بگذارند. نباید بترسید و پاپس بگذارید چون : « کسب درآمد سخته … ولی عزیزم تو سرسختی »

۲- شروع کسب درآمد در هر سنی

عده ای می گویند که برای شروع کسب و کار و راه اندازی یک کسب درآمد نیاز به زمان و وقت فراوان است و لذا با افزایش سن نمی توان اقدام به راه اندازی کسب درآمد کرد چون وقتش گذشته است. از ان طرف عده ای نوجوانی و کم سن بودن را برای کسب درآمد بهانه کرده و زود می دانند.

در جواب باید گفت که هیچ وقت برای کسب درآمد دیر نیست چون : « بعضی ها در ۱۸ سالگی پیر می شوند ، بعضی ها در ۹۰ سالگی جوان هستند …. سن مفهومی است که انسان به وجود آورده است همه چیز در ذهن انسان اتفاق می افتد»

۳- از حرف دیگران نترس

هر زمان و در هر جایی شروع به کسب درآمد کنی مطمئن باش که دیگران با رفتار و گفتار قصد دارند تا ناامیدت کنند و یا پشت سرت حرف می زنند و به طرق مختلف تلاش می کنند تا انگیزه ات را کم کنند اما تو تلاشت را بکن و این قاعده و قانون مهم را در ذهنت داشته باش : « آدم ها در هر حال پشت سرت حرف می زنن، پس کاری کن تا مطمئن شوی که یک موضوع جذاب بهشون می دهی.»

۴- قوی بودن در مسیر کسب درآمد

کسب درآمد و مسیر رشد راحت و ساده نخواهد بود همه چیز در دسترس نیست برای رسیدن به قله و چکاد موفقیت باید از مسیرهای صعب العبور گذشت چاره ای نیست باید تلاش کرد اگر دوست داری که در کسب درآمد به ثروت زیاد برسی و متمایز از دیگران باشی …« گاهی وقت ها تنها چاره ات این است که قوی باشی.»

۵- استفاده از لحن مناسب در برخورد با مشتری

کسب و کاری دائمی و پایدار خواهد بود که شیوه درست برخورد با تمام مشتریان رعایت شود . ممکن است مشتری غر بزند، ناراضی باشد، ایرادت زیاد بگیرد، زیاد سوال کند و… نوع برخورد با هر کدام متفاوت است.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  دروغ های مانع موفقیت

در هنگام صحبت کردن با مشتری ناراضی حتما « از لحن جدی استفاده کنید » و در هنگام سوال کردن از مشتری حتما « از لحن مشتاق استفاده کنید» بازخورد مثبت این نوع رفتارها در آینده و در میزان موفقیت کسب و کارتان مشخص خواهد شد.

۶- تفاوت نگاه و برخورد دیگران با کسب و کارتان

هر کسب و کاری را شروع کنید در هر مرحله نوع رفتار دیگران و رقبا با شما متفاوت خواهد بود به طور کلی انسان ها در مواجه با ایده های جدیدی که ارائه می شود، مقاومت می کند، یا مسخره می کنند، یا بی تفاوت هستند، یا مانع تراشی می کنند و یا دهها رفتار خوب و بد دیگر از خود بروز می دهند.

در شروع هر کسب و کاری دیگران فقط « تماشات می کنن » و چه بسا که عده ای « ازت متنفر می شوند» ولی مهم نیست با پیشرفت کسب و کارت ، « بعدها ازت کپی می کنند». نباید منتظر و یا نگران نوع نگاه و نظر دیگران باشید اطمینان به کار، موفقیت شما تضمین می کند.

سخن پایانی سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد

هر کاری سختی و مشکلات خاص خود را دارد ظریفی می گفت حتی برای آب خوردن از شیرآب هم اگر لیوان نداشته باشید باید خم شوید و دست خودتان را پیاله کنید و مواظب هم باشید خیس نشوید اگر نگران باشید از اینکه دیگران به نوع آب خوردن و رفتارتان بخندند پس باید درد و رنج تشنگی را تحمل کنید . کسب درآمد هم اینگونه است.

اگر سختی ها و مشکلاتش را به جان نخرید موفقیتی کسب نخواهد شد هدف از بیان سخنان حکیمانه موثر در کسب درآمد هم ایجاد انگیزه در درون خودمان است سخانی که در عین سادگی دنیایی از مفهوم و تجربه در خود دارند و امیدوارم افقی روشن جلوی رویمان قرار دهد.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.