سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت

خواندن جملات و سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت و کسب پول ، به من علاوه بر ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر ، خط تازه فکری در زمینه تجارت و سرمایه گذاری القا می کند. سخنان وی ضمن الهام بخشی بالا ، این ذهنیت را به وجود می آورد که هر یک از ما می توانیم در زندگی و نحوه مدیریت و کنترل آینده مالی خود تغییرات اساسی ایجاد کنیم.

البته توجه داشته باشید که افراد موفقی مثل رابرت کیوساکی فقط روی کسب درآمد و پول تمرکز نمی کردند بلکه روی افزایش کیفیت زندگی و خدمت به دیگران توصیه می کردند . در سایت پول یابی در ادامه سخنان بزرگان و مشاهیر درباره کسب پول و ثروت ، این بار با سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت در کسب و کار و زندگی در خدمتتان هستم.

معرفی رابرت کیوساکی

رابرت تورو کیوساکی Robert Toru Kiyosaki در سال ۱۹۴۷ در هاوایی از یک خانواده دو رگه ژاپنی – آمریکایی به دنیا آمد. و در همان جا بزرگ شد. او به عنوان تاجر ، سرمایه گذار ، نویسنده و کارآفرین در جهان معروف است و علت معروف شدنش هم انتشار مجموعه کتاب هایی با عنوان پدر پولدار می باشد. معروف ترین آثارش ، مجموعه کتاب های پدر پولدار پدر بی پول ، بازی کش فلو ( بازی گردش مالی ) می باشد.

عمده شهرت کیوساکی علاوه بر فعالیت تجاری که سرمایه هنگفتی برایش به ارمغان آورد ، بیشتر در زمینه مسائل آموزشی می باشد و موسسه ای با نام موسسه بین المللی آموزش با گروهی از همکارانش تاسیس کرد که به آموزش تجارت و سرمایه گذاری در چندین کشور مشغول است و هزاران دانشجو دارد و اینکه چگونه میلیونر شوید را آموزش می دهد.

سخنان رابرت کیوساکی ، سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت ، جملات انگیزشی کیوساکی
بعضی وقت ها موفق می شوید ، بعضی وقت ها یاد می گیرید.

رابرت کیوساکی در کلاس های آموزشی خود به مردم درباره رموز ثروتمند شدن آموزش می دهد موضوعات کلاسش شامل ، سرمایه گذاری با بیشترین و بالاترین بهره و کمترین ریسک ، چگونگی آموزش پولدار شدن به بچه ها و همچنین تاسیس شرکت ها و واگذاری آنها می باشد. پیام اصلی کیوساکی در کلاس هایش این است که، نبوغ مالی را که در وجودتان خوابیده بیدار کنید. این نبوغ و استعداد آماده سر برآوردن است.

سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت

با این مقدمه کوتاه که به معرفی زندگی و اقدامات رابرت کیوساکی اختصاص داشت ، زمان آن فرارسیده تا به افکار و سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت و چگونگی کسب درآمد پرداخته شود. توجه کنید که خط فکری کیوساکی برگرفته از نگاه خاص و متفاوت وی به مسائل مالی است . از نظر وی تفاوت افراد ثروتمند و فقیر در افکار متفاوتشان مشاهده می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کلید موفقیت در کسب و کار

برای نمونه وقتی یک ثروتمند برای آموزش خود پول و هزینه می پردازد در نظر یک فرد فقیر ، پولش را به هدر داده است، از اینجا وی نتیجه گیری می کند که به همین علت ما بهای دوره های آموزشی را زیاد و غیر منصفانه می دانیم چون فکر نمی کنیم که از طریق آموزش بتوان پولدار شد و به موفقیت رسید.

مجموعه سخنرانی ها و سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت و چگونگی کسب درآمد می تواند برای افراد اعم از غنی و فقیر ، دگرگون کننده و موجب تغییرات عمیق شود.

موفقیت و پول

کیوساکی درباره کسب پول می گوید: به جای اینکه روی بیشتر پول درآوردن تمرکز کنید، تمرکزتان روی خدمت کردن به افراد بیشتر باشد. خدمت کردن به افراد بیشتر، باعث می‌شود پول به سمت شما بیاید.

موفقیت فقط به معنای داشتن مقدار زیادی پول نیست. بسیاری از افرادی که پول فراوان دارند، در زندگی به شدت غمگین هستند و هیچ تعادلی در زندگی‌شان نیست.

از دید رابرت کیوساکی ، موفقیت به معنای بهتر کردن مداوم خودتان، بهبود روش زندگی‌تان و بهبود روش خدمت‌تان است.

دلیل موفقیت افراد

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا بسیاری از افراد موفق نمی‌شوند؟ و یا اینکه چرا بسیاری از افراد رشد و تکامل نمی‌یابند؟

هرچقدر شما بیشتر تکامل یابید، باید تمرکز بیشتری روی چیزهایی بگذارید که بیشترین اهمیت را دارند. در این باره، جیم ران می‌گوید: « بسیاری از مردم کارشان را خوب انجام نمی‌دهند زیرا آنها در کارهای کوچک، بزرگ هستند.»

برای اینکه موفق باشید، نمی‌توانید با افراد سطح پایین وقت زیادی را بگذرانید. صرفنظر از اینکه همکارتان یا دوست یا همسرتان چنین کاری می‌کند، نمی‌توانید به خوردن غذای ناسالم ادامه دهید. روز شما باید به طور مرتب روی فعالیت‌های باکیفیت صرف شود.

هرچقدر بیشتر موفق شوید، به میزان کمتری می‌توانید کیفیت کم را تحمل کنید. قبل از اینکه تکامل یابید، تقریبا با هرکسی وقت خود را می‌گذرانید. تقریبا هرچیزی که جلویتان گذاشته شود را می‌خورید و اکثر اوقات فعالیت‌ها و رفتارهای متوسط را توجیه می‌کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نقش ذهن در پولدار شدن

وقتی چشم‌اندازتان نسبت به خودتان گسترش می‌یابد، درمی‌یابید باید یک سری تطبیق‌ها را انجام دهید. در می‌یابید باید خرج کردن پول و زمان روی آت و آشغال‌ها و سرگرمی‌ها را متوقف کنید. متوجه می‌شوید باید بیشتر پس‌انداز کنید و روی آموزش و آینده خودتان بیشتر هزینه کنید.

تغییر نگاه با افزایش موفقیت

هرچقدر موفقیت بیشتری کسب کنید، به میزان کمتری می‌توانید کیفیت پایین را تحمل و توجیه کنید. باید روز شما بطور مستمر و مرتب شامل رفتارهایی با کیفیت بالا باشد و این رفتارها بطور مداوم بهتر شود. این موضوع ایده‌آل گرایی و کمال طلبی نیست و موضوع این هم نیست که مشغول باشید و مشغول به نظر برسید.

لذا باید تصمیماتی با کیفیت بهتر بگیرید. موفق ترین افراد در دنیا کسانی هستند که سوال می کنند. آن ها همیشه در حال یادگیری هستند. همیشه در حال رشد کردن هستند.

هر زمینه از زندگی‌تان، روی سایر زمینه‌ها اثر می‌گذارد. این روش تفکر در سطوح بالاست. این طرز فکر برای افرادی است که همه‌چیزهایی که از آن متنفر هستند را از زندگی‌شان بیرون رانده‌اند. این نحوه زندگی، همان زندگی براساس این اصل است: زندگی روزانه و معمولی شما فقط باید با چیزهایی پر شود که بیش از همه به آنها اهمیت و ارزش می‌دهید.

سخن پایانی سخنان رابرت کیوساکی درباره موفقیت

از نظر رابرت کیوساکی داشتن هدف در زندگی رمز موفقیت بوده و اینکه انسان های هدفمند و دارای برنامه به شکل اصولی پیشرفت می کنند و موفقیت را با تمام وجود حس خواهند کرد. وقتی زندگی شما با اصول پایه‌ای که برایتان یک دنیا ارزش دارد پر می‌شود (و در آن حوزه‌ها موفق هستید) شما بطور قطع به کل زندگی‌تان تسلط می‌یابید. زیرا فقط چیزهایی در زندگی‌تان هستند که بیش از همه برای آنها ارزش قائلید. سایر چیزها کم کم از زندگی‌تان خارج می‌شود.

در این صورت است که ، شما یک زندگی هدفمند و هماهنگ خواهید داشت.

به قول کیوساکی : اگر از تغییر می ترسید شکست خواهید خورد. اگر می خواهید ثروتمند شوید ، بزرگ و متفاوت فکر کنید. شکست افراد بازنده را می شکند ، اما برای بزرگان الهام بخش است.اجازه ندهید که ترس از شکست، بر لذت پیروزی غلبه کند.

افراد موفق از شکست نمی ترسند. اما می دانند برای موفقیت چگونه باید از آن درس بگیرند و رشد کنند.

مطلب پیشنهادی

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.